Poliisi epäilee Miu poikaa, eihän minun 😆
Poliisi epäilee Miu poikaa, eihän minun 😆
Nyt kuulin et sen toisenkin syytteen sais pyyhkiä, kun se ei ole ollut hän. Nykyajan vanhemmat, ei voida soittaa vanhemmille, että " hei pennut jotain biiffii. Järjestäjää kunnon paikka ja ensiapu paikalle... Sit järjestyy. Nyt istutaan kyttis. Mun poika järjestää "hanskatappelun" , ei oikiaa matsiin tulijaksi. Ei se halunnu mies vs mies vaan haki lisää rassiväkeä, siia veljekset mukaan.
Re: Poliisi epäilee Miu poikaa, eihän minun 😆
Kiitos tiedosta...
Tapahtuiko tämä kuitenkin planeetallamme? Vai unessa ja toisessa galaksissa?
Kerro nyt jotain taustatietoja, ystävä hyvä.
Tapahtuiko tämä kuitenkin planeetallamme? Vai unessa ja toisessa galaksissa?
Kerro nyt jotain taustatietoja, ystävä hyvä.
jotain kantthousu/rahtihame ördäystä ... jotenki toi miu jo sen paljastaa, ellei joku känäs jostain Kotkan suunnalta
Tai eteläisen Lapin puolelta. Tässä(kään) ketjussa ei kyllä ole päätä eikä häntää.
Vastuuvapauslauseke
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Oli isot kirjaimet, pisteet ja pilkutkin melko lailla kohdillaan joten voi olla muukin kuin manne kirjoittaja. Sisältö sitten onkin kuin olisi litteroitu itkevän naishenkilön puhetta.
Poika olisi halunnut rehellisen katutappelun parkkipaikalla nyrkein mutta sitten tultiinkin porukalla päälle veitset mukana. Näin ymmärsin.
Poika olisi halunnut rehellisen katutappelun parkkipaikalla nyrkein mutta sitten tultiinkin porukalla päälle veitset mukana. Näin ymmärsin.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"