No kyllähän säkin esität valeita minusta kun väität minun olevan idiootti tai käyneen apukoulua. Todistustaakka on sinulla. Ei väitteen kiistäjällä. Niin että ala todistaa minun käyneen apukoulua!markja kirjoitti:Ahaa. Sunsta siis ei pitäisi reagoida mitenkään, jos joku esittää valheita sinusta? Ei pitäisi kutsua valehtelijaksi, valepukiksi tms.? Jos vaikka joku kutsuisi sinua tunnetuksi namusedäksi, niin sinun ei pitäisi reagoida mitenkään (varsinkaan jos nimimerkkisi on yhdistettävissä oikeaan henkilöön)? Näinkö tosiaan on vai mitä vittua hourailet?Chopper kirjoitti:Kuin lukisi keskenkasvuisen kirjoituksia![]()
![]()
Voiko oikeasti normaali aikuinen ihminen olla näin lapsellinen???
Markja vs. naiset
No sellainenhan sinä olet. Hyvä esimerkki siitä on, ettet tajunnut yhtään mitään kun sanoin juuri:ketsku kirjoitti:No kyllähän säkin esität valeita minusta kun väität minun olevan idiootti
"Mielipide on henkilökohtainen käsitys, jonka perusteet eivät riitä tekemään asiaa varmaksi." Henkilökohtainen käsitys minusta voi olla vaikkapa, että olen kusipää. Sen sijaan toteamus:"markja sotkee joka keskustelun milloin vaihtamalla mielipiteensä" ei ole henkilökohtainen käsitys, vaan selkeä, todistettavissa ja falsifioitavissa oleva väite.
Sori, eivät taineet huolia sua sinnekkään. Anteeksi virheeni.tai käyneen apukoulua.
Tajuatko muuten, että tuolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa, josta keskustellaan? Et.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Emmie ossaa.No sovitaan, että mun mielestä markjan heitot on loukkaavampia ja tökerömpiä kuin omat heittoni vandtille niin ei tarvitse tästäkään jankuttaa. Enkä mä koe sun vihaavan mua mutta jonkinlaista tarvetta tarrautua koko ajan kirjoituksiini koen sulla kyllä olevan. Mä kyllä tajuan sun pointit hyvinkin mutta mun mielestä ne on aika yksinkertaistettuja eikä kokonaisuuksien huomioonottaminen oikein toimi joten en voi olla samaa mieltä. Lisäksi emme selvästi oikein ymmärrä toisiamme. Olen kuitenkin iloinen siitä, että olet suht asiallinen keskustelija.loneliness kirjoitti:Nuo edellä mainitsemasi haukkumiset ovat hyvän maun vastaisia, kuten ovat myös tietyt sinun viljelemäsi heitot. Taisin aiemmin viitata heittoihin vitun idiootti jne...ne eivät ole lainkaan henkilökohtaisia tai loukkaavia tuntemattoman suusta kuten heitot huono äiti (joo ei jaksaisi jankuttaa tästä enää) ja "kunnon mies", joka on käynyt armeijan verrattuna sivareihin, jotka ovat nössöjä kun eivät rauhan aikana halua tarttua aseeseen. Olen yrittänyt saada sinut ymmärtämään omat kantani välillä vähän räväkämmin ja välillä vähän asiallisemmin, mutta et ole ilmeisesti ajatellut yhtään pointtejani, jotka ovat osa ainakin mielestäni täysin ajattelemisen arvoisia. Koska olen eri mieltä ja olen vastannut sinulle, niin koet minun vihaavan sinua ja hyökkäävän sinua kohtaan mikä ei ole tarkoitus. Haluaisin vain sinun ajattelevan (minun mielestäni) vähemmän mustavalkoisesti.ketsku kirjoitti: Minun mielestä on erittäin henkilökohtaista sanoa toista idiootiksi, lapsen tasolla olevaksi ja kehottaa tappamaan itsensä taikka sanoa, että toinen on käynyt "jonkun vitun apukoulun". Mikä siitä tekee sen vähemmän henkilökohtaista kun epäillä toisen äitiyttä? JA NYT TUHANNENNEN KERRAN: NOITA ASIOITA EI VOI VERRATA MITENKÄÄN! Minä "haukuin" yhtä nimimerkkiä omasta mielestäni NIILLÄ TIEDOILLA JA TUNTEILLA aiheellisesti ja tämä asia on käsitelty jo. Sen sijaan markja ei ole kyllä kertaakaan osoittanut minkäänlaista katumista omista sanomisistaan vaan jatkaa entistä pahempana. Joten voitko sä nyt jo pikkuhiljaa lopettaa meidän vertailemisen? Eihän vandt itsekään enää jauha tuosta loukkauksesta joten miksi sun pitää siitä jauhaa? Loukkasko se sua enemmän kun vandtia?
Mä en nyt ymmärrä yhtään miksi sä tartut tuohon mun yhteen ainoaan hyvin kyseenalaiseksi menneeseen henkilökohtaisuuteen vaikka markjalla niitä on kymmenittäin. En ymmärrä en. Toisekseen sinä et tiedä mun avarakatseisuudesta oikeasti yhtään mitään. Mulle on aivan sama onko mun potilaani juoppo, narkkari, työtön, ökyrikas, koditon, linnanherra, intin käynyt, linnakundi, nainen, mies, mustaihoinen, lesbo tai homo. Kaikki ihmiset ovat ihmisinä samanarvoisia ja kaikkia hoidetaan. Jos potilas kysyisi multa mitä mieltä olen sivareista niin en sanoisi kyllä mielipidettäni koska työasiat on työasioita.Jotkut loukkauksesi ihmisiä kohtaan ovat mielestäni henkilökohtaisempia kuin markjan heitot. Idiootti vs huono äiti. Jälkimmäinen minusta loukkaavampi (joo kyllästyttää tämä aihe itseänikin). Nuo heitot markjalta mitä itse poimit ovat kyllä radikaaleja . En muistaakseni ole väittänyt sinun olevan huonompi keskusteluja (en ole 100 % varma). Sun maailmankuva vaan pöyristyttää minua joskus, enkä toivoisi ihmisten nykyisin ajattelevan enää noin (varsinkaan työssäsi, jota arvostan -> luulisin/toivoisin ihmisten alalla olevan avarakatseisempia).ketsku kirjoitti: Ei se samaa mieltä oleminen tässä ole pointti vaan toi sun jatkuva väittäminen, että MINÄ OLEN HUONOMPI KESKUSTELIJA JA TYYLINI ON TÖRKEÄMPI KUN MARKJALLA on se asia mikä panee epäilemään jotain....
No ei siinä sivarissa muuten mitään mutta eiköhän kaikki kynnelle kykenevät tarvittaisi sotimaan jos sellainen syttyisi? Lisäksi se tuntuu vähän epäreilulta, että osa miehistä joutuu rintamalle ja osa saa nukkua yönsä kotona jos on sota. Kaikki tai ei mitään sanon minä. Lisäksi monet menee sivariin juuri siksi, että se on kuitenkin "päivätyö" eikä opeta samalla tavalla kuria ja tottelemista kun armeija.Mielestäni miehiä eikä naisia pitäisi pakottaa armeijaan, vaan toivoisin palkka-armeijaa, vapaaehtoista asevelvollisuutta, tai viime viikolla ilmoille heitettyä arpasysteemiä. Toivoisin tasa-arvoista kohtelua molemmille sukupuolille. Onnea pitkästä parisuhteesta. Onneksi miehesi ja sinun ajatusmaailmasi ovat kohdanneet. Vähän kyllä pistää pyörittelemään silmiä, että ette olisi yhdessä, jos mies haluaisi tasa-arvoa. Kuulostaa aika pieneltä syyltä jättää rakastettu ihminen sen takia, jos mies olisikin keskusteluissa kertonut pitävänsä Suomen asevelvollisuusjärjestelmää vääränä. Sallittakoon itselleni pieni ironia tässä vielä. Ilmainen työ (siviilipalvelus) on siis lusmuamista, mutta metsässä yöpyminen ei ole. Jos minä päättäisin muuttaa telttaan asumaan keskelle metsää vaikkapa 6 kuukaudeksi ja kaivaisin kuopan tai kaksi päivässä siellä ollessani olisin ahkerampi kuin vaikka kirjastossa kirjoja kahdeksan tuntia hyllyttävä siviilipalvelusmies vuoden ajan? Järkevin vaihtoehto tässä nyt olisi ainakin kohtuuttoman siviilipalvelusajan muuttaminen. Keskimääräinen asevelvollisuus ei kestä 12 kuukautta, vaan se on maksimiaika. Sivari on rangaistus, eikä tasa-arvoa.ketsku kirjoitti: Äääh, *hakkaa päätä seinään*. Minä tapasin mieheni kun olin 18- vuotias. Ihan varmasti mua ei olis pätkääkään kiinnostanut meneekö poikaystävä sivariin, linnaan vai armeijaan. Eikä mua kiinnosta sekään minne vaikka siskon mies tai veljeni olisi hakeutunut. SE MIKÄ MUA NYT KIINNOSTAISI OLISI SE SYY MIKSI MENEE SIVARIIN: JOS SE SYY ON TASA-ARVO JA TÄSTÄ OLISI SYNTYNYT KESKUSTELU NIIN OLISIN KERTONUT MIELIPITEENI. Lisäksi jos mieheni olisi sitä mieltä, että naiset pitäisi pakottaa armeijaan niin emme me olisi yhdessä koska arvomaailmamme poikkeaisi niin rajusti toisistaan! Ymmärrätkö sä ollenkaan? Jos mun mies olisi silloin ilmoittanut, että hän on sitten sitä ja tätä mieltä naisista niin emme me olisi yhdessä! Jos joku menee sivariin siksi, että haluaa nukkua yönsä kotona niin se on lusmuamista mutta olkoon. Mielipiteen voin kertoa jos kysytään, muuten mulle on ihan sama mitä kukakin tekee kunhan se joku ei ole oma mies.
No mä en pidä omia mielipiteitäni kovin radikaaleina. Kaikilla ihmisillä on jyrkkiä mielipiteitä mutta toiset ei vaan niitä tuo ilmi juuri tästä syystä, että sitten sataa paskaa niskaan. Näinhän se menee. Sellainen joka uskaltaa kertoo ne mielipiteet ja ne jotka ovat samaa mieltä pysyvät hiljaa taustalla.On teillä ero. Markja kertoo asiat räväkämmin, sinä hieman hillitymmin, mutta mielipiteesi ovat kuitenkin erittäin radikaaleja. Molemmilla teillä on radikaalit mielipiteet joihinkin asioihin, siinä mielessä olette samanlaisia. Sinä ilmeisesti nyt olet jotenkin repinyt hermosi myös näihin minun vastauksiini. En tiedä miten pystyisin sitten kantani sanomaan sinulle kun loukkaannut poikkeavista ajatuksista ja toisista näkökulmista. Sinulla on oikeus mielipiteeseen ja minulla myös omiini. Hyvää työ- tai vapaapäivää sinulle kuitenkin.ketsku kirjoitti: Lue ylempää. Mielestäni on loukkaavaa ja epäilyttävää suorastaan, että et muka oikeasti näe eroa minun ja markjan tavassa keskustella ja kommunikoida. Huonoksi äidiksi epäileminenkin olisi vähemmän loukkaavaa kun minkäänlainen markjaan vertaaminen. Halveksi syvästi markjaa ja sen tyyliä ja naisvihamielisiä ajatuksia joten loukkaa todella paljon jos joku sanoo mun olevan yhtään samantyylinen. Ei se, että molemmilla on voimakkaat mielipiteet tee meistä yhtään samanlaisia.
Ps. Voitko muuttaa edellisen postauksen lainauksia hiukan, siellä näyttäisi, että sinä olisit kirjoittanut yhden pätkän, vaikka se on minun edellisestä viestistä sinulle.
Miksi se, että sä sanot mua imbesilliksi ei ole selkeä, todistettavissa ja falsifioitavissa oleva väite? Imbesillin määritelmä on tämä: imbesillimarkja kirjoitti:No sellainenhan sinä olet. Hyvä esimerkki siitä on, ettet tajunnut yhtään mitään kun sanoin juuri:ketsku kirjoitti:No kyllähän säkin esität valeita minusta kun väität minun olevan idiootti
"Mielipide on henkilökohtainen käsitys, jonka perusteet eivät riitä tekemään asiaa varmaksi." Henkilökohtainen käsitys minusta voi olla vaikkapa, että olen kusipää. Sen sijaan toteamus:"markja sotkee joka keskustelun milloin vaihtamalla mielipiteensä" ei ole henkilökohtainen käsitys, vaan selkeä, todistettavissa ja falsifioitavissa oleva väite.
Sori, eivät taineet huolia sua sinnekkään. Anteeksi virheeni.tai käyneen apukoulua.
Tajuatko muuten, että tuolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa, josta keskustellaan? Et.
vähämielinen
imbesilliteetti, vähämielisyys
älyllinen kehitysvammaisuus, jossa älykkyysosamäärä on 35-49 (vastaa suunnilleen keskivaikeaa älyllistä kehitysvammaisuutta).
Eli kun sinä väität minun olevan älyllisesti kehitysvammainen=imbesilli niin se ei ole henkilökohtainen käsitys vaan väite jonka voi todistaa. Ei muuta kun hommiin sitten varaamaan mulle lääkäriaikaa joka sitten antaa sulle todisteet siitä, että en ole imbesilli.
-
turakainen
- Poliisikoira Rex
En ole sanonut etteikö saisi reagoida,vaan että sen voisi tehdä asiallisemmin jos tuntee tulleensa väärin kohdelluksi , kai nyt yksi kerta riittää,ettei tarvii joka kirjotuksessa olla niitä tai lauseessa montaa kertaa,saati että vielä korostat punaisella värillä niinkuin yhdessä viestissäsi.Saa todella lapsellisen kuvan.Ja tuo namusetä nyt on aika rankka vertaus tässä tapauksessa.Sellaista tässä vaan hourailen.markja kirjoitti:Ahaa. Sunsta siis ei pitäisi reagoida mitenkään, jos joku esittää valheita sinusta? Ei pitäisi kutsua valehtelijaksi, valepukiksi tms.? Jos vaikka joku kutsuisi sinua tunnetuksi namusedäksi, niin sinun ei pitäisi reagoida mitenkään (varsinkaan jos nimimerkkisi on yhdistettävissä oikeaan henkilöön)? Näinkö tosiaan on vai mitä vittua hourailet?Chopper kirjoitti:Kuin lukisi keskenkasvuisen kirjoituksia![]()
![]()
Voiko oikeasti normaali aikuinen ihminen olla näin lapsellinen???
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Miksei tasa-arvohihhuleita kiinnosta tämäkään hirveä tasa-arvo-ongelma?
Ainiin. Jos mies valitsee ammatin, jossa on huonot työolosuhteet tai palkka, se on miehen oma vika. Jos nainen valitsee ammatin, jossa on huonot työolosuhteet tai palkka, sekin on miehen vika. Sori, unohdin ihan.http://tilastokeskus.fi/til/ttap/2006/t ... 01_fi.html
Sukupuolten välinen ero työtapaturmakuolleisuudessa oli edelleen selvä: 47:stä kuolemaan johtaneesta työpaikkatapaturmasta 43 sattui miehille ja vain 4 naisille. Työkuolemat keskittyvät tietyille toimialoille: lähes kaksi kolmasosaa työkuolemista sattui joko teollisuuden, rakentamisen tai kuljetuksen, varastoinnin ja tietoliikenteen toimialoilla
Työtapaturmat ovat edelleen miesten ongelma: lähes kolme neljästä (73,3 %) työpaikalla sattuneesta työtapaturmasta sattuu miehelle. Miesten työtapaturmariski on siten perinteisesti ollut selvästi korkeampi kuin naisilla. Tapaturmasuhteella mitattu miesten riski joutua työtapaturman uhriksi työpaikalla on yli 2,5-kertainen naisiin verrattuna.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Jep. En minä olisi raksalla ilman kypärää ja kaikkia muitakin vaadittavia turvalaitteita, vaikka mieheni tällaiseen onkin suostunut.Maybrick kirjoitti:Kyllä se tiedetään, että alalla kuin alalla miehet ottavat tarpeettomia riskejä. Ei tarvitse olla mikään ns.vaara-altis ala kun rysähtää. Hullunrohkealle sattuu.
Niin tai siihen miksi esim. IF-vakuutusyhtiö perii naisilta korkeampaa liikennevakuutusmaksua moottoripyörien kohdalla...joey kirjoitti:Tästä varmaan päästään taas pikapuolin siihen, miksi miesten henkivakuutusmaksut ovat naisten vastaavia korkeammat...Maybrick kirjoitti:Kyllä se tiedetään, että alalla kuin alalla miehet ottavat tarpeettomia riskejä. Ei tarvitse olla mikään ns.vaara-altis ala kun rysähtää. Hullunrohkealle sattuu.
Näitten tilastojen valossa pitäisi miehiltä periä suurempaa maksua eikä naisiltajoey kirjoitti:Hahah, en tiennytkäänChopper kirjoitti: Niin tai siihen miksi esim. IF-vakuutusyhtiö perii naisilta korkeampaa liikennevakuutusmaksua moottoripyörien kohdalla...Mutta omien kokemusteni mukaan enemmänkin kuin perusteltua, jopa suositeltavaa.
Yksittäisonnettomuuksia oli 512 kappaletta, eli 37 %. Valtaosa aineiston henkilövahingoista tapahtui siis useamman ajoneuvon kolaroidessa. Miesmotoristeille sattui yksittäisvahinkoja 467 (91 %) ja naismotoristeille 45 (9 %), kun kaikista tämän aineiston kuljettajista, siis autot mukaan lukien, miesten osuus oli 1173 (84 %) ja naisten 221 (16 %).
-
turakainen
- Poliisikoira Rex
No joo jokainen työtapaturma on kyllä heb´nkilökohtainen voi voi eikä mikään tasaarvo kysymys, joku raja sentään make eiköhän olisi jo aika luovutta jos et ton parempan pysty.markja kirjoitti:Miksei tasa-arvohihhuleita kiinnosta tämäkään hirveä tasa-arvo-ongelma?
Ainiin. Jos mies valitsee ammatin, jossa on huonot työolosuhteet tai palkka, se on miehen oma vika. Jos nainen valitsee ammatin, jossa on huonot työolosuhteet tai palkka, sekin on miehen vika. Sori, unohdin ihan.http://tilastokeskus.fi/til/ttap/2006/t ... 01_fi.html
Sukupuolten välinen ero työtapaturmakuolleisuudessa oli edelleen selvä: 47:stä kuolemaan johtaneesta työpaikkatapaturmasta 43 sattui miehille ja vain 4 naisille. Työkuolemat keskittyvät tietyille toimialoille: lähes kaksi kolmasosaa työkuolemista sattui joko teollisuuden, rakentamisen tai kuljetuksen, varastoinnin ja tietoliikenteen toimialoilla
Työtapaturmat ovat edelleen miesten ongelma: lähes kolme neljästä (73,3 %) työpaikalla sattuneesta työtapaturmasta sattuu miehelle. Miesten työtapaturmariski on siten perinteisesti ollut selvästi korkeampi kuin naisilla. Tapaturmasuhteella mitattu miesten riski joutua työtapaturman uhriksi työpaikalla on yli 2,5-kertainen naisiin verrattuna.