Poliisi ampui naista Hämeenkyrössä 9.10.2025

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
SirkusAakkonen
Alokas

Re: Poliisi ampui naista Hämeenkyrössä 9.10.2025

Viesti Kirjoittaja SirkusAakkonen »

ukko-noa kirjoitti: Ti Loka 28, 2025 5:55 am
juhmura kirjoitti: Pe Loka 17, 2025 8:49 pm
Puhelinkortti kirjoitti: Pe Loka 17, 2025 6:28 pm Juha Valjakkalan ex tyttöystävä tämä nainen. Poliisin luoti lävisti kummankin jalan. Mies punkkari veteraani.
Veteraani Lättä?

Luodin jalkaansa saanut nainen on siis Lättä Hyytiäisen tyttöystävä Laura Balalaika. Ja sama Balalaika on seurustellut myös Juha Valjakkalan kanssa. Miesmakuna päihdeongelmaiset tappajat - mikä voisi mennä pieleen?
Laura ei ole koskaan seurustellut Nikitan (Juha Valjakkala) kanssa.
Tätä valheellista tietoa levittää joku Lauraa vihaava henkilö. Sama
henkilö joka ketjun alkupuolella väitti Lauran käyttäneen peukkua.
Laura ei ole koskaan peukkua nähnytkään eikä hän käytä mitään
muitakaan laittomia päihteitä.
Täällä yritetään vaan mustamaalata Lauraa perättömillä väitteillä.
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Puhelinkortti kirjoitti: Pe Loka 17, 2025 6:28 pm Juha Valjakkalan ex tyttöystävä tämä nainen. Poliisin luoti lävisti kummankin jalan. Mies punkkari veteraani.
Veteraani Lättä?

Luodin jalkaansa saanut nainen on siis Lättä Hyytiäisen tyttöystävä Laura Balalaika. Ja sama Balalaika on seurustellut myös Juha Valjakkalan kanssa. Miesmakuna päihdeongelmaiset tappajat - mikä voisi mennä pieleen?
Ei kai Lättä ketään ole tappanut? Valjakkala toki senkin edestä.

Edit
Eikun ei mitään, onhan se taposta istunut. Sekoitin toiseen pitkän linjan punkkariin.
Stonedar
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Stonedar »

SirkusAakkonen kirjoitti: Ti Loka 28, 2025 1:10 pm
Enpä olisi tästä väitteestä ihan varma, mutta en nyt avaa enempää miksi omakin käsitykseni on päinvastainen kuin sinun väitteesi.
Schimanski
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Schimanski »

Jos oikein muistan niin Lättä tappoi serkkunsa joskus kauan sitten.

Kohu-63 oli aikoinaan kiljupunkin edelläkävijöitä ja kun ensimmäisen albumin nimi oli Lisää Verta Historiaan niin ei tässä ole mitään uutta auringon alla :mrgreen: Vaikka Lättä ei kaiketi sitä asetta tai lelupyssyä heilutellut ainakaan poliisin edessä niin ihan kunnolla on sekoiltu jos saa suomalaisen poliisin käyttämään asetta.
Schimanski
Adrian Monk

Tämä on kaikessa surkuhupaisuudessaan ja tahattomassa komiikassaan viihdyttävin ja hauskin (rock) dokkari mitä tässä maassa on ikinä tehty. Voittaa Saimaa Ilmiöt ja kumppanit ihan leikiten :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=36didZY__7A
Wow!
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Wow! »

Schimanski kirjoitti: Ti Loka 28, 2025 1:57 pm Jos oikein muistan niin Lättä tappoi serkkunsa joskus kauan sitten.

Kohu-63 oli aikoinaan kiljupunkin edelläkävijöitä ja kun ensimmäisen albumin nimi oli Lisää Verta Historiaan niin ei tässä ole mitään uutta auringon alla :mrgreen: Vaikka Lättä ei kaiketi sitä asetta tai lelupyssyä heilutellut ainakaan poliisin edessä niin ihan kunnolla on sekoiltu jos saa suomalaisen poliisin käyttämään asetta.
En tiedä sukulaisuussuhteista, mutta Lättä tappoi 80-luvun alussa Luttinen nimisen kaverin.
Muistaaksen jossain Tampereen Raatihuoneen lähistöllä
6EQUJ5 / 15.8.1977

“If you want to get laid, go to college. If you want an education, go to the library.”
― Frank Zappa
Stonedar
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Stonedar »

Wow! kirjoitti: Ti Loka 28, 2025 2:16 pm
Schimanski kirjoitti: Ti Loka 28, 2025 1:57 pm Jos oikein muistan niin Lättä tappoi serkkunsa joskus kauan sitten.

En tiedä sukulaisuussuhteista, mutta Lättä tappoi 80-luvun alussa Luttinen nimisen kaverin.
Muistaaksen jossain Tampereen Raatihuoneen lähistöllä
Ei ollu käsittääkseni serkku, tapauksesta kuullu ja lukenu typeriä nettikeskusteluja aina välillä, ja nyt vasta tuli ensimmäistä kertaa joku väittää sukulaiseksi Luttista, tai mikä olikaan.
Niin ja tuo Kohu-63 Amerikassa on kyllä helvetin kova. ”Niagaran putouksia näkee harva se päivä, hyviä perseitä ei niin usein.” Vapaa lainaus ulkomuistista.
Schimanski
Adrian Monk

Stonedar kirjoitti: Ti Loka 28, 2025 2:53 pm
Ei ollu käsittääkseni serkku, tapauksesta kuullu ja lukenu typeriä nettikeskusteluja aina välillä, ja nyt vasta tuli ensimmäistä kertaa joku väittää sukulaiseksi Luttista, tai mikä olikaan.
Kerta se on ensimmäinenkin :mrgreen: Mutta ilmeisesti muistin jostain syystä ihan väärin.

Tarkistin asian ja korjaan virheeni.

Sittenhän ne bändihommatkin meni jäihin vähäksi aikaa, kun jouduin kiven sisään. Se homma meni niin, että siinä oli yks entinen hyvä frendi, ihan hullu mies Hervannasta. Meillä meni jotenkin sukset ristiin, ja vuoden kesti sitä vihanpitoa. Sain siltä jatkuvasti pataan, ja kaverit joutuivat pelastamaan, ettei se päässyt tekemään mitään.

Kerran se sitten hyökkäsi kaupungilla mun kimppuun. En muista tilannetta, kun kännissä olin. Olin sitten lyönyt sitä kerran veittellä, ja siihen se loppu. Taposta tuli tuomio. Se kyllä kaduttaa, kun en pidä itteäni mitenkään väkivaltaisena ihmisenä. Mutta kun huomaa itte tehneensä tommosta, on se hirveää. Se vaan käy niin äkkiä. Sen kanssa tässä nyt joutuu kuitenkin elämään, enkä voi sille enää mitään.

Vankilassa olin viisi ja puoli vuotta. Elämä on aivan erilaista siellä, päivästä päivään samaa. Ensimmäiset kolme vuotta tein mato-onkia. Niitä, mitä saa ostaa huolto-asemilta. Laitoin siimaan koukun, painon ja kohon ja rullasin sen siiman siihen. En ole sen jälkeen käynyt mato-ongella.

Maailma kyllä muuttui vankila-aikoina helkutisti. Se oli ihan eri maailma mihin tulin sieltä takasin. Sää elät siellä yhtä päivää ja jäät siihen, mitä siviilissä olit. Ajat muuttuu, vaikka itse et sitä huomaakaan. Vankila on aika skitsofreeninen paikka. Jos siellä tulee jotain erimielisyyksiä, niin ei voi vaan häippästä. Että jos teet tai puhut jotain, niin se tulee joka päivä ja joka tunti vastaan siellä.

Teinhän minä siellä vankilalehteä ja sitten me tehtiin naistenvankilaan tunnin ohjelmaa kaseteille. Mutta se oli semmosta sensuroitua hommaa, niin se ei oikein kiinnostanut. Mää kyllä sain sinne oman radiolähettimen sisään, kun ne ei siellä vankilassa ymmärtäneet, että se oli radiolähetin. Teinkin sitten omaa ohjelmaa, pidin merirosvoradiota. Vangeilla oli radiot, ja ne tiesi, mihin aikaan tulee ohjelmaa. En jäänyt kiinnikään ja jätin sen sitten perinnöksi jollekin vangille sinne. Olihan meillä bändejäkin, punkkia yritettiin soittaa ja käytiin myös keikkailemassa vankiloissa.

https://www.jylkkari.fi/2011/04/tarkeinta-on-vapaus/
Puhelinkortti
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Puhelinkortti »

Veteraani Lättä?

On seurustellut Valjakkalan kanssa. Ei siinä ole kysymys mustamaalamisesta vaan faktasta.
SirkusAakkonen
Alokas

Viesti Kirjoittaja SirkusAakkonen »

Puhelinkortti kirjoitti: Ti Loka 28, 2025 3:46 pm

On seurustellut Valjakkalan kanssa. Ei siinä ole kysymys mustamaalamisesta vaan faktasta.
Minä olen Laura, ja tiedän kenen kanssa olen seurustellut, ja kenen
kanssa en. Nikita oli mun kaveri, ja hän oli tahollaan naimisissa koko
sen ajan mitä ehdittiin tuntea ennen kuin hän menehtyi, ja minulla oli
omat jutut. Emme todellakaan seurustelleet missään vaiheessa.
Sieppari
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Sieppari »

SirkusAakkonen kirjoitti: Ti Loka 28, 2025 5:41 pm
Puhelinkortti kirjoitti: Ti Loka 28, 2025 3:46 pm

Minä olen Laura, ja tiedän kenen kanssa olen seurustellut, ja kenen
kanssa en. Nikita oli mun kaveri, ja hän oli tahollaan naimisissa koko
sen ajan mitä ehdittiin tuntea ennen kuin hän menehtyi, ja minulla oli
omat jutut. Emme todellakaan seurustelleet missään vaiheessa.
Onko sinulla mielipidettä tuohon avauksen ampumistapaukseen? Nixutin joo, Kurvin romahtanut hörhö.
Menetti elämän valttikortit jo poikakoteihin tosi kauan sitten. Korteitta pelaaminen vie ennenaikaiseen hautaan aina.
Vastaa Viestiin