Ainoa tietoo, jota en muistanut ennestään, oli että pojille olisi tullut riitaa yhdessä hankituista rummuista. Johon poikani 12v totesi: Mut miten joku pitää veistä mukanaan...
Kannelmäen bunkkerisurma 1984
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Ihan Alibin tapaista uutisointia on kertailla vanhoja, jo kaikkien tietämiä juttuja pintapuolisesti. ( Täältä palstoilta näkee, mitkä aiheet kannattaa laittaa lehteen.
)
Ainoa tietoo, jota en muistanut ennestään, oli että pojille olisi tullut riitaa yhdessä hankituista rummuista. Johon poikani 12v totesi: Mut miten joku pitää veistä mukanaan...
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
-
Merivuokko
- Jane Marple
Re: bunkkeri
Tampere.fbi beat kirjoitti:Mikä kaupunki ja mikä virka,vuosi,mikähän lienee surmaajan nykyinen nimi?
-
Merivuokko
- Jane Marple
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
Merivuokko
- Jane Marple
-
Merivuokko
- Jane Marple
Ei kunnallispoliitikko, verohallituksen kommadojoukkojen perustaja, muistaakseni sitten tullissa.Rezah kirjoitti:Oikea äiti? Ei kai taas näitä L.B - K.S huhuja?![]()
Mä taas olen ollut siinä käsityksessä, että isä oli joku kunnallispoliitikko?
Sukunimessä sana hirvi...?
oikea äiti oli mukana politiikassa.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
Merivuokko
- Jane Marple
Siinä asuu tuttu aivan nurkilla, kuuli ja näki kaikenlaista.
Viimeksi muokannut Merivuokko, Su Elo 05, 2007 9:49 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Merivuokko
- Jane Marple
-
maatyöläinen
- Alibin satunnaislukija
Ei kai täällä saisi näin suoraan vihjailla nimiä?
Hauska sattuma muuten, että siinä ihan lähellä asui se perheensä 1930-luvulla ampunut Assmanille alibin antanut.
Hauska sattuma muuten, että siinä ihan lähellä asui se perheensä 1930-luvulla ampunut Assmanille alibin antanut.
Viimeksi muokannut maatyöläinen, Ti Elo 07, 2007 10:39 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itse muistan tapauksen erittäin hyvin.Kävin samaa koulua Sampan ja Rainen kanssa. Olen itse syntynyt 73 eli molemmat pojat oli minua vuotta vanhempia.asuin siihen aikaa pelimannintie 15sta. Raine asui pelimannintie 21ssä ja Sami asui palikkapolulla.Tämä tapaus kosketti kaikkia kantsun lapsia siihen aikaa joten muistikuvat ovat aika hyvät ja viellä kun tunsin molemmat pojat.
kantsulainen
On aika erikoista, että eri palstoilla on esitetty vuosikaudet tiettyjä julkisuuden henkilöitä murhaajan vanhemmiksi. Ja monesti nimeltä mainiten. Kun joukkoon kuuluu myös juristeja, niin miksiköhän he eivät ole vaikutusvallallaan puhdistaneet ko. palstoja. Tämäkin palsta tietysti kuuluu joukkoon.
thirak: Tiedät varmaankin, kenestä julkisuuden henkilöistä puhun. Oliko heidän poikiaan samalla luokalla uhrin kanssa?
thirak: Tiedät varmaankin, kenestä julkisuuden henkilöistä puhun. Oliko heidän poikiaan samalla luokalla uhrin kanssa?