Joensuussa kuolemaan johtanut liikenneonnettomuus, 23.10.25

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Haades
Neuvoja-Jack

Re: Joensuussa kuolemaan johtanut liikenneonnettomuus, 23.10.25

Viesti Kirjoittaja Haades »

Hullu 666 kirjoitti: Ke Loka 29, 2025 7:23 pm
Jos haluaa arvailla, autossa on voinut olla vaikka laiton nuuskarasia tai ei mitään laitonta tai sitten Napoleon III:n äidille, Hollannin kuningatarpuoliso Hortenselle (1783–1837) kuulunut diadeemi sekä safiirikoristellut korvakorut
Tai sitten autossa on kuskattu jonkun lääkitystä, eikä lääkitys ole saapunut koskaan perille.
Kun kaikki rötöstelevät ja Kela-tuilla elävät matut lähetetään täältä kotimaahansa, kummasti rasismikin vähenee.
Amy
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Amy »

K9Wifey kirjoitti: Ke Loka 29, 2025 6:55 pm Eli ovat samaa sukua siis. Yksi on mielestäni hyvinkin menestynyt ja hänen mainosvideonsa tulee, kun laittaa tämän NiCon (con :)) nimen hakuun ja muutkin leipänsä tienaavat.

Osa aika hikisesti leipänsä tienaa. Samaa perhettä, mutta epäilty pari sukupolvea nuorempaa.
K9Wifey kirjoitti: Ke Loka 29, 2025 6:55 pm En usko, että maksettu syylliseksi - ratistahan löytyy sormenjäljet, DNAt, luultavasti jtn valvonrakameramatskua, kuka ajoi
Ja silti edelleen poliisi pyytää havaintoja autosta ja kuljettajasta, ei taida olla ihan selvä tapaus.
LiamNeeson
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

Amy kirjoitti: Ke Loka 29, 2025 6:25 pm Mulla on edelleen epäilys, että voiko olla maksettu syntipukiksi. Siitäkin huolimatta että tiiän omastakin kokemuksesta että sillä on raskas kaasujalka paikoitellen. Mutta raha tiukassa ja tiesi varmasti jo joutuvansa muutenkin istumaan niin olisiko "massijätkä' maksanut syntipukin? En uskoisi Tn haluavan päiväsaikaan huomiota ajotyylillään vaikka yöaikaan isoilla teillä saattoi vähän kaahailla.
Mahdollista toki mutta kun Nicon rötöshistoriaa katsoo niin ei mikään pulmunen kuitenkaan.
Eli sun on nyt syytä ottaa ruusunpunaiset lasit pois päästä.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
joku00
Alokas

Viesti Kirjoittaja joku00 »

Amy kirjoitti: Ke Loka 29, 2025 8:01 pm
K9Wifey kirjoitti: Ke Loka 29, 2025 6:55 pm Eli ovat samaa sukua siis. Yksi on mielestäni hyvinkin menestynyt ja hänen mainosvideonsa tulee, kun laittaa tämän NiCon (con :)) nimen hakuun ja muutkin leipänsä tienaavat.

Osa aika hikisesti leipänsä tienaa. Samaa perhettä, mutta epäilty pari sukupolvea nuorempaa.
K9Wifey kirjoitti: Ke Loka 29, 2025 6:55 pm En usko, että maksettu syylliseksi - ratistahan löytyy sormenjäljet, DNAt, luultavasti jtn valvonrakameramatskua, kuka ajoi
Ja silti edelleen poliisi pyytää havaintoja autosta ja kuljettajasta, ei taida olla ihan selvä tapaus.
poliisin täytyy silti tutkia monesta eri lähteistä, jotta oikeudessa syyttäjä osaa vastata takas
Amy
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Amy »

LiamNeeson kirjoitti: Ke Loka 29, 2025 9:08 pm
Amy kirjoitti: Ke Loka 29, 2025 6:25 pm Mulla on edelleen epäilys, että voiko olla maksettu syntipukiksi. Siitäkin huolimatta että tiiän omastakin kokemuksesta että sillä on raskas kaasujalka paikoitellen. Mutta raha tiukassa ja tiesi varmasti jo joutuvansa muutenkin istumaan niin olisiko "massijätkä' maksanut syntipukin? En uskoisi Tn haluavan päiväsaikaan huomiota ajotyylillään vaikka yöaikaan isoilla teillä saattoi vähän kaahailla.
Mahdollista toki mutta kun Nicon rötöshistoriaa katsoo niin ei mikään pulmunen kuitenkaan.
Jos luet tarkemmin niin tuossa yllä kirjoitin että aivan yhtä hyvin syyllinen voi olla T itse. Kunhan pallottelen vaihtoehtoja siksi kun tuo auton omistaja on niin huonossa maineessa ja poliisi kysyy edelleem ihmeen paljon havaintoja, vaikka luulisi homman olevan jo selvää pässinlihaa jos oikea tyyppi vangittu todennäköisin syin. Minä kyllä tiedän, ettei T mikään pyhäkoulupoika ole.
LiamNeeson
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

Mietin vielä Amyn teoriaa maksetusta kuskista. Jos massimies itse oli ratissa ja kyydissä rikollisille teille sortunut petoskamu
niin olisihan tuo mahdollista. Toinen juttu on todisteaineisto ja se miten tämän vangitun hermo pitää kun tiili alkaa purra.
Lisäksi on vielä kyydissä ollut naishenkilö, pysyykö lojaalina ja kenelle?

Rangaistukset noista teoista vaihtelevat mutta hyvällä tuurilla ja juristilla voi selvitä ehdonalaisella, pahimmassakin tapauksessa
tuomio lienee alle 2-vuotta ehdotonta. Paljousalennus huomioiden kaveri istuu n. vuoden. Eli 30 donaa käteen ja homma hoidettu.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
Amy
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Amy »

LiamNeeson kirjoitti: To Loka 30, 2025 12:11 am Mietin vielä Amyn teoriaa maksetusta kuskista. Jos massimies itse oli ratissa ja kyydissä rikollisille teille sortunut petoskamu
niin olisihan tuo mahdollista. Toinen juttu on todisteaineisto ja se miten tämän vangitun hermo pitää kun tiili alkaa purra.
Lisäksi on vielä kyydissä ollut naishenkilö, pysyykö lojaalina ja kenelle?

Rangaistukset noista teoista vaihtelevat mutta hyvällä tuurilla ja juristilla voi selvitä ehdonalaisella, pahimmassakin tapauksessa
tuomio lienee alle 2-vuotta ehdotonta. Paljousalennus huomioiden kaveri istuu n. vuoden. Eli 30 donaa käteen ja homma hoidettu.
On se edelleen musta kaukaa haettua, mutta ei kai se mahdotontakaan ois. Etenkin jos on rahapulassa jo mahdollisesti huumeitakin kaupannut ja tietää joutuvansa siitä ehkä istumaan niin oisko siitä sama tienata? Joskaan mahtaako massipojallakaan olla isoja rahoja ilman isänsä apua, todennäköisesti ei.

Siitähän ei oo julkisuudessa tullu tietoa, että miten kauan kolmikko on yhdessä piileskellyt tapahtuman jälkeen. Onko naispuolinen ehkä halunnut irtautua porukasta jo aiemmin? Jotain ainakin jannut kerenneet juonia kun kumpikaan ei ihan heti ilmoittautunut.

Naisesta ei oo tihkunut missään tietoja että kuka on. Vanngitulla voi hyvinkin kopissa ruveta hermo pettämään. Joku puhui kovasta tyypistä, mä oon täysin eri mieltä.
Pulha-Meltti
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Pulha-Meltti »

Amy kirjoitti: Ke Loka 29, 2025 10:04 pm
Jos luet tarkemmin niin tuossa yllä kirjoitin että aivan yhtä hyvin syyllinen voi olla T itse. Kunhan pallottelen vaihtoehtoja siksi kun tuo auton omistaja on niin huonossa maineessa ja poliisi kysyy edelleem ihmeen paljon havaintoja, vaikka luulisi homman olevan jo selvää pässinlihaa jos oikea tyyppi vangittu todennäköisin syin. Minä kyllä tiedän, ettei T mikään pyhäkoulupoika ole.
Olikos siinä muskeliautossa tummennetut lasit? Muutenkaan ei kameroista varmaankaan näe muuta kuin, että joku ajaa autoa. Ovat niin kaukana ja usein huonolaatuisia. Ellei sitten aja kameratolppaan, niissä on salama ja kallista optiikkaa mikä on suorastaan ihme, ettei niitä varastella, kun viranomaisia työllistävät virolaiset vie kuparitkin kirkosta..
Free PalestinaAnti-Antifa
Amy
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Amy »

Pulha-Meltti kirjoitti: To Loka 30, 2025 9:17 am Olikos siinä muskeliautossa tummennetut lasit? Muutenkaan ei kameroista varmaankaan näe muuta kuin, että joku ajaa autoa. Ovat niin kaukana ja usein huonolaatuisia.
Peökästään sivutakalasit tummennettu. Tuolla tapahtuma-alueella on valvontakamerat niin kaukana tiestä, että ei mahda kuski niiden avulla varmistua.

Jos nuo poijat on enemmänkin liikkuneet yhdessä niin ratista on voinut löytyä molempien jälkiä
T liikkuu jatkuvasti eri autoilla, ajelee kavereiden autoilla.
Makita
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Makita »

Kenenköhän jälkikasvua tämä vangittu mahtaa olla? Tuleeko sukunimi isän vai äidin puolelta?
Amy
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Amy »

Makita kirjoitti: To Loka 30, 2025 5:48 pm Kenenköhän jälkikasvua tämä vangittu mahtaa olla? Tuleeko sukunimi isän vai äidin puolelta?
Äidin.
Hallah Ahrum
Alokas

Viesti Kirjoittaja Hallah Ahrum »

Pulha-Meltti kirjoitti: To Loka 30, 2025 9:17 am
Amy kirjoitti: Ke Loka 29, 2025 10:04 pm

Olikos siinä muskeliautossa tummennetut lasit? Muutenkaan ei kameroista varmaankaan näe muuta kuin, että joku ajaa autoa. Ovat niin kaukana ja usein huonolaatuisia. Ellei sitten aja kameratolppaan, niissä on salama ja kallista optiikkaa mikä on suorastaan ihme, ettei niitä varastella, kun viranomaisia työllistävät virolaiset vie kuparitkin kirkosta..
Varsinkin täällä syvällä idässä niitä tolppia kyllä on kuin sieniä sateella, mutta ehkä yhdestä sadasta tolpasta löydät sen oikean kameran, ja possut kun vielä vaihtelee varmaan yöaikaan sitä kameran paikkaa eri tolppaan, niin melkoista hakuammuntaa tietäisi jos alkais jahtaa sitä kameran sisältävää tolppaa + riski jäädä kiinni itseteosta vähintäänkin silminnäköijöille voi vähentää vohkimishaluja myös, sikäli kun huomioidaan että ne potentiaaliset tolpat on kuitenkin vain pääteiden varsilla joissa usko tai älä vielä ihmisiäkin saattaa liikkua ja tolpan sahaajan nähneet sen varmasti merkille pistäisivät ja possuja auttaisivat jos moisesta tietoja kysyttäis

Mitä tulee itse juttuun, niin ei mun mielestä ollenkaan liian kaukaa haettua että kuski olis ollu itse auton omistaja ja pako liittynyt juuri siihen että helpompi maksaa tyhjätasku ottamaan syyt kuin jäädä selvittelemään onnettomuutta paikan päälle. Pelkkää spekulaatiota toki, mutta sitä vartenhan nämä foorumit kaiketi ovat.
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

K9Wifey kirjoitti: Ke Loka 29, 2025 6:55 pm
Amy kirjoitti: Ke Loka 29, 2025 6:08 pm
Perhe ja suku on mulle henkkoht hyvinkin tuttu, enkä ymmärrä mitä erinomaista liiketoimintaa tarkoitat. Ei ole hotellin jälkeen ollut kuin pikkupuuhastelua perheen joistakin lapsista. Toki yksi heistä on omalla alallaan hyvinkin menestynyt mutta loppuja ei voi kyllä menestyviksk kuvailla, vaikka töitä kaikki tekevätkin.
Eli ovat samaa sukua siis. Yksi on mielestäni hyvinkin menestynyt ja hänen mainosvideonsa tulee, kun laittaa tämän NiCon (con :)) nimen hakuun ja muutkin leipänsä tienaavat. Jollakin se on tehty valkoisista jauhoista :lol:

En usko, että maksettu syylliseksi - ratistahan löytyy sormenjäljet, DNAt, luultavasti jtn valvonrakameramatskua, kuka ajoi, täsmääkö kertomus siitä, mitä teki ennen onnettomuutta.

Mutta ookoo-teoria tuokin.
Löytyy sieltä ratista varmasti auton omistajankin sormenjäljet ja DNA, ja kaikkien muiden jotka sitä ehkä ovat ajaneet. Pelkästään sillä perusteella voi olla perkeleen hankala sanoa, kuka autoa on kolarihetkellä ajanut.
Mark
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Mark »

Amy kirjoitti: Ke Loka 29, 2025 8:01 pm
Luulisin että poliisin pyrkimys on lähinnä saada mahdollisimman paljon silminnäkijöiden havaintoja auton kuskiin liittyen. Olettaisin että tuo poliisille ilmoittautunut seurueen henkilö on nimennyt kuskin heille ja sitä kautta sitten epäilty on vangittu. Poliisin tutkinnan kannalta sitten helpottaa entisestään jos vielä saadaan silminnäkijöiden lausunnot tukemaan että juurikin nyt vangittu on ollut kuskina tapahtumahetkellä.
Amy
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Amy »

Hallah Ahrum kirjoitti: To Loka 30, 2025 7:56 pm Mitä tulee itse juttuun, niin ei mun mielestä ollenkaan liian kaukaa haettua että kuski olis ollu itse auton omistaja ja pako liittynyt juuri siihen että helpompi maksaa tyhjätasku ottamaan syyt kuin jäädä selvittelemään onnettomuutta paikan päälle. Pelkkää spekulaatiota toki, mutta sitä vartenhan nämä foorumit kaiketi ovat.
Nämä huhut kuulemma kiihtyy paikallisilla nuorilla. Auton omistajaa nimitetään massikeisariksi :roll: ja ovat kuulemma (isänsä kanssa?) tarkkoja maineestaan. Kulissit pidetään kunnossa, mihin viittais isän firman kotisivujen sulkeminen heti kun onnettomuusauto selvisi. Vangittu on tunnetusti tyhjätasku, kuka on ennenkin tehnyt vähän kyseenalaisia juttuja saadakseen rahaa (ne huumejutut missä on epäiltynä/tutkittavana).

T olisi kyllä osuva syntipukki kun on vähän levoton yksilö, joka on vaikeuksiin itsensä ajoittain saanut. Niin mukava poika pohjimmiltaan mutta muutamat elämänsä menetykset ottanut aika raskaasti, sikailiut tais alkaa enemmän niiden jälkeen. Äiti on kuitenkin yrittänyt pitää pojan ruodussa ja pois huonoista porukoista, ei oo mikään vapaan kasvatuksen tulos. Isä sen sijaan ei oo ollu aktiivisesti kuvioissa mukana.
Vastaa Viestiin