Alaikäisen tyttöporukan käytös kauhistuttaa Itä-Helsingissä, syksy 2025

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Re: Alaikäisen tyttöporukan käytös kauhistuttaa Itä-Helsingissä, syksy 2025

Viesti Kirjoittaja damfin »

Tämä perseilevä tyttölaumahan ei tosiaan liity persuihin millään lailla, pakolaispolitiikkaan voi toki liittyä vaikka asiaa miten yrittäisi valkopestä etsimällä tarinoita siitä kuinka kantasuomalaisetkin lapset aikuisia vihaavat.
Jotenkin nuo tännekin esimerkkinä kaivetut Saga, Ippu ja Gianna ei kuvasta päätellen vaan vaikuta siltä että kävisivät porukalla jonkun heidän käytöstään paheksuneen vanhemman naisihmisen kimppuun hänen hattuaan heitellen ja kovaäänistä älämölöä pitäen.

Vaikka kuinka yrittäisi olla olematta rasisti, niin kyllä tuo ketjussa kuvailtu käytös ja älämölö vaikuttaa tietyn muualta tänne pesiytyneen kulttuurin lapsukaisilta.
Make69

Viesti Kirjoittaja Make69 »

Olen kehitellyt lopullisen ratkaisun tähän *kulttuurikysymykseen* kysytään jokaiselta täysi-ikäiseltä etniseltä suomalaiselta haluatko muslimi maahanmuuttoa. Jos vastaus on kyllä tulijat asutetaan samoille alueille kyllä vastauksen antajien kanssa. Nyt tilanne taitaa olla niin että haitat ja tahtotila ei kohtaa, on helppo olla avarakatseinen ja suvaitseva kun tietää ettei ongelma tule tosiasiallisesti omaan elinpiiriin.
Eli se saa joka haluaa, tämä olisi reilu ratkaisu asiaan.
Georgie Davis

Viesti Kirjoittaja Georgie Davis »

Syksyn sävel kirjoitti: La Marras 01, 2025 8:55 pm
Pulha-Meltti kirjoitti: La Marras 01, 2025 7:21 pm tytöistä 5 on kantasuomalaista ja 2 ulkkarii
Samaa olen myös minä kuullut.
Itse kuulin että kyseessä puikulapäät.
Haades
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Haades »

Georgie Davis kirjoitti: Su Marras 02, 2025 7:15 pm
Pulha-Meltti kirjoitti: La Marras 01, 2025 7:21 pm tytöistä 5 on kantasuomalaista ja 2 ulkkarii
Puikulapäistä olen minäkin kuullut.
Kun kaikki rötöstelevät ja Kela-tuilla elävät matut lähetetään täältä kotimaahansa, kummasti rasismikin vähenee.
claw
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja claw »

Haades kirjoitti: Su Marras 02, 2025 7:23 pm
Georgie Davis kirjoitti: Su Marras 02, 2025 7:15 pm

Puikulapäistä olen minäkin kuullut.
Tytöistä 5 on somaleita ja 2 niiden äitejä.
ed_gein
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ed_gein »

Onko ne "kantasuomalaiset" puoliksi neekereitä?
ed_gein
Christopher Lorenzo

Syksyn sävel kirjoitti: Su Marras 02, 2025 12:03 am
Private dick kirjoitti: La Marras 01, 2025 9:15 pm
Syksyn sävel kirjoitti: La Marras 01, 2025 8:54 pm

Voi olla myös virolaisapinoita. Niillähän on elukoiden tavat.
Jaa, oletko koskaan nähnyt virolaisia?
Minulla on virolainen naisystävä eikä hän tai hänen sukunsa voisi olla paremmin käyttäytyviä. :wink:
Niin hyvin käyttätyvät, että ovat suurin ulkomaalaisryhmä Suomessa rikoksista tuomituissa ja vangeista.
Virolaiset: Ovat selkeästi suurin ulkomaalaisryhmä Suomen vankiloissa.
No on kai se selvä jos heitä on eniten. On muuten kumma, että samat tyypit jotka hännystelevät afrikkalaisia ja arabeja haukkuvat virolaisia ja taitavat kiinalaisetkin olevan näille neekerilarppareille olevan niitä "huonoja" ulkomaalaisia.
ed_gein
Christopher Lorenzo

Make69 kirjoitti: Su Marras 02, 2025 12:30 am
Syksyn sävel kirjoitti: Su Marras 02, 2025 12:17 am
Make69 kirjoitti: Su Marras 02, 2025 12:13 am

Soinin perussuomalaisia vai Halla-Ahon perussuomalaisia?
Lue edelliseltä sivulta vastaukseni.
Eli perussuomalaiset näköjään jakaantuivat 2017, tuo suuri vyöry on tullut siten Soinin puheenjohtaja kaudella.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Perussuom ... n_historia

Halla-Ahon kausi 2017-2021, silloinkin tunkeutujia tuli mutta ei niin paljon, tuli kuitenkin. Kysymys kuuluu tietysti: paljon olisi tullut ilman persujen jarrutusta?
Orpo oli Sipilän hallituksen sisäministeri, Soinia ei maahanmuutto kiinnostanut ja loput ministerit olivat Soinin perseennuolijoita.
Puheenjohtaja
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Puheenjohtaja »

Kantasuomalaista idän saastaa.
Kräki
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Kräki »

Näistä sarven mustalaisista on kuvat paikallsessa ryhmässä facesse.
Keplotteleva konna
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

Kräki kirjoitti: Su Marras 02, 2025 9:33 pm Näistä sarven mustalaisista on kuvat paikallsessa ryhmässä facesse.
Nää paviaanit ovat jopa neekereiksi ala-arvoisia.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Puheenjohtaja
Olivia Benson

Kräki kirjoitti: Su Marras 02, 2025 9:33 pm Näistä sarven mustalaisista on kuvat paikallsessa ryhmässä facesse.
Tuossa kuvassa on neljä kantasuomalaista ja yksi mustaihoinen. Yksi on täysin vaalea pellavapää. Neekereillä tai mustalaisilla ei taida olla pellavapäistä kuontaloa.

Henkilö jonka äitiä nuo ovat kiusanneet ilmoitti jo neljä päivää sitten, että hänellä on noiden nimet tiedossa ja aikoo tehdä rikosilmoituksen.
Haades
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Haades »

Puheenjohtaja kirjoitti: Su Marras 02, 2025 9:52 pm Tuossa kuvassa on neljä kantasuomalaista ja yksi mustaihoinen. Yksi on täysin vaalea pellavapää. Neekereillä tai mustalaisilla ei taida olla pellavapäistä kuontaloa.
Laita kuva tänne. Voidaan muutkin todeta asia.
Kun kaikki rötöstelevät ja Kela-tuilla elävät matut lähetetään täältä kotimaahansa, kummasti rasismikin vähenee.
Sipi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Vähän nyt menee puurot ja vellit sekaisin sikäli, että tänne tulevat virolaiset tai Somalit eivät edusta kummankaan valtion parhaimmistoa. Somaleita kiinnostaa hyvinvointivaltion tarjoamat vastikkeettomat edut, ja virolaisia rikollisia monet asiat kuten kulkuyhteydet, kauttakulkureitit, suomalainen sinisilmäisyys jne. Virosta tulevat ovat matalapalkkaisia keikkatyöläisiä, pääsääntöisesti. He tulevat tänne, ottavat kaiken ierti ja palaavat sitten takaisin kotimaahansa. Koko konsepti on sellainen, että varmasti riski syyllistyä rikoksiin on keskivertovirolaista korkeampi. Jos nyt miettii, että täällä olisi vaikka virolaisia, ylempiä toimihenkilöitä tai muita korkeakoulutettuja. Heitä tuskin suomalaisista vankiloista tapaa?

Myöskään somalialaiset korkeakoulutet tai varakkaat ihmiset eivät tänne tule.

Meillä toimii täydellinen varjoyhteiskunta, johon sitten imeytyy postinumeron perusteella myös sellaisia suomalaislapsia, joiden tulevaisuus olisi huomattavasti valoisampi, jos saisivat kasvaa vähän viisaammassa seurassa. Esimerkiksi tavallisella, suomalaisten kansoittamalla asuinalueella, jossa perheiden vanhemmat käyvät ansiotyössä, asettavat rajoja lapsilleen, ovat kiinnostuneista heidän koulumenestyksestään sekä kunnioittavat lakeja ja auktoriteetteja. Näin alkuun.

Olemme itse luoneet monsterin (kansoittamalla tiettyjä alueita ainoastaan maahanmuttajilla edellyttämättä heiltä minkäänlaista oma-aloitteisuutta, integraatiota tai vaatimatta heiltä mitään vastineeksi ilmaisesta ylöspidosta) ja nyt sitten saamme lukea päivittäin, mitä tämä kehitys on saanut aikaan. Väkivaltaa, polarisaatiota, jengiytymistä, pelkoa, alkuperäisten suomalaisasukkaiden poismuuttoa, koska alueista on tullut heille sietämättömiä. Ainoa vaihtoehto olisi ottaa askeleita taaksepäin, mutta sekään ei ole realistista. Olemme antaneet heille kansalaisuuden, jonka peruminen on miltei mahdottomuus.

Suomessa on aivan järkyttäviä gettoja, joiden olemassaolosta moni pääkaupunkiseudun ulkopuolella asuva ei tiedä tai ei ainakaan tajua niissä vallitsevaa todellisuutta. On karmea ajatus, että nuorten ryöstöt, väkivalta ja tuolllainen todella nuorten harjoittama pelottelu ja kiusaaminen koetaan jo lähes normiksi. Sille ei nyt vaan voi mitään, ilmiö on tullut jäädäkseen. Levitellään käsiä, ollaan pahoillaan ja toivotaan, että jatkossa asiat muuttuisivat itsekseen paremmiksi.

Muutama vuosikymmen sitten tällaiset likat oltaisiin lähetetty johonkin tyttökouluun tai maaseudulle oppimaan tavoille. Ensi töikseen kuitenkin erotettu tämä porukka. Nyt niin ei tietenkään enää tehdä, koska kyseessä on lapset, lasten oikeudet lähikouluun, vanhempien oikeudet ja vaikka mitä.

Jos kyseessä olisi vaikka 16-20-vuotiaiden poikien sakki, olisi ekä pelottavaakin heitä ojentaa ja se pitäisi olla viranomaisten tehtävä. Mutta 12-vuotiaat tytöt?! Eivät ole rikosoikeudellisessa vastuussa mistään, joten nuhtelu ja sanktiot jäävät pitkälti vanhempien harteille. Joku sossu voi kertaalleen käydä torumassa.
Puheenjohtaja
Olivia Benson

Haades kirjoitti: Su Marras 02, 2025 10:03 pm
Puheenjohtaja kirjoitti: Su Marras 02, 2025 9:52 pm Tuossa kuvassa on neljä kantasuomalaista ja yksi mustaihoinen. Yksi on täysin vaalea pellavapää. Neekereillä tai mustalaisilla ei taida olla pellavapäistä kuontaloa.
Laita kuva tänne. Voidaan muutkin todeta asia.
Käy itse asia toteamassa Vuosaari facebookista.

*pltmtxtvp*tm
Vastaa Viestiin