Vasemmistokansanedustaja toivoo voimia naisia vihaaville somekiusaajilleen

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Re: Vasemmistokansanedustaja toivoo voimia naisia vihaaville somekiusaajilleen

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja Levisi »

Eriksson kirjoitti: Ma Marras 03, 2025 7:04 pm
Matti Ja Maija kirjoitti: Ma Marras 03, 2025 3:00 pm Veikkaisin eräitä muita piilonimillä, kun näkee naisen haarat auki, eivät vaan saanut omaa nimeä laittaa, kun USAssa vahditaan vihapuhetta valkoisille.
Kyllä noi on ihan supisuomalaisten miesten kirjoituksia. Ei neekerit ja taatelintallaajat osaa noin hyvää suomenkieltä kirjoittaa.
Näin on. Yksi kertoo IL:n toimittajalle olevansa "maalta", toinen on "laittamassa venettä" ja kolmas valehtelee, että tili on kaapattu ja kaappaaja on se, joka törkyä lähettelee.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bc70 ... c6bedcf164

Hävyttömiä viestejä
Iltalehti soitti henkilöille, jotka olivat jättäneet halventavia kommentteja vasemmistoliiton puheenjohtajan Minja Koskelan ja vihreiden kansanedustajan Fatim Diarran julkaisujen alle.

Oletteko sama henkilö, joka on kommentoinut Minja Koskelalle viikko sitten, että ”Ei herranjumala, tuo nainen on sekaisin”?

– Luultavasti.

Saanko kysyä, miksi olette kommentoinut hänelle näin?

– No, yleensäkin nuo kommentit tuota vähän... Sanotaanko, ei oo niinku mun järjenjuoksuun nämä. Että on erilainen mielipide.

Mistä olitte tuossa (julkaisussa) eri mieltä hänen kanssaan?

– No, joka asiasta. Voi sanoa näin.

Okei, minkä takia?

– Se nyt vain on... Mä asun maalla ja oon maalla kasvanut ja sillä lailla. Että tuo maalaisjärki on niinku...

Mitä tarkoitatte sillä, että hän on sekaisin?

– No sen (Koskela) kommentteja kun katsoo.

Pystyttekö vähän avaamaan lisää?

– Joo...

Tämän jälkeen puhuja lyö luurin toimittajan korvaan.

Eräs mies on kommentoinut Koskelan kuvaa hyvin alatyyliseen ja seksistiseen sävyyn ”Jäähdyttääkö pillua tossa kivellä ?? Vai poitaako hiekkaa ??”

Oletko sama (nimi), joka on kommentoinut tähän Minja Koskelan kuvaan tällaisen ilkeän kommentin?

– En osaa sanoa.

Oletko kirjoittanut tällaisen, kuin että... (kommentin lukeminen keskeytyy)

– Kuule. Mä just oon laittamassa venettä tähän rantaan, niin että puhutaan toinen kerta, mies sanoo vaikean kuuloisena.

Eli olette sama henkilö?

– Ei olla sama henkilö.

Taidatte olla.

– (Mies lyö luurin korvaan.)

Soitimme miehelle, joka on kommentoinut Koskelan kuvaa kirjoittamalla ”Lopeta noi naurettavat muotikuvat eduskunnasta”.

Lienettekö sama henkilö, joka on kommentoinut Minja Koskelan kuvaan Facebookissa?

– Ei kyllä heti kuulosta tutulta. Nyt on joku varmaan sitten... Onkohan tili kaapattu?

Onko tää teidän kommentti?

– Se on minun.

Kysyimme, miksi mies on kommentoinut Koskelan kuvaa ikävään sävyyn. Miehen mielestä Koskelan kuva ei ollut ”tarpeeksi arvokas” kuva eduskunnassa otetuksi kuvaksi. Iltalehti ei ole voinut varmistaa, että kuva olisi otettu eduskuntatalossa.

Sanoisitteko saman Koskelalle myös päin naamaa, jos siihen tulisi mahdollisuus?

– Ei mulle mitään syytä tarvita siihen, jos mä olen sen kommentin tehnyt, niin eikö se riitä? Minun puolesta asia on loppuun käsitelty.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
Georgie Davis

Viesti Kirjoittaja Georgie Davis »

Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ke Marras 05, 2025 9:32 am
Eriksson kirjoitti: Ma Marras 03, 2025 7:04 pm
Matti Ja Maija kirjoitti: Ma Marras 03, 2025 3:00 pm Veikkaisin eräitä muita piilonimillä, kun näkee naisen haarat auki, eivät vaan saanut omaa nimeä laittaa, kun USAssa vahditaan vihapuhetta valkoisille.
Kyllä noi on ihan supisuomalaisten miesten kirjoituksia. Ei neekerit ja taatelintallaajat osaa noin hyvää suomenkieltä kirjoittaa.
Näin on. Yksi kertoo IL:n toimittajalle olevansa "maalta", toinen on "laittamassa venettä" ja kolmas valehtelee, että tili on kaapattu ja kaappaaja on se, joka törkyä lähettelee.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bc70 ... c6bedcf164

Hävyttömiä viestejä
Iltalehti soitti henkilöille, jotka olivat jättäneet halventavia kommentteja vasemmistoliiton puheenjohtajan Minja Koskelan ja vihreiden kansanedustajan Fatim Diarran julkaisujen alle.

Oletteko sama henkilö, joka on kommentoinut Minja Koskelalle viikko sitten, että ”Ei herranjumala, tuo nainen on sekaisin”?

– Luultavasti.

Saanko kysyä, miksi olette kommentoinut hänelle näin?

– No, yleensäkin nuo kommentit tuota vähän... Sanotaanko, ei oo niinku mun järjenjuoksuun nämä. Että on erilainen mielipide.

Mistä olitte tuossa (julkaisussa) eri mieltä hänen kanssaan?

– No, joka asiasta. Voi sanoa näin.

Okei, minkä takia?

– Se nyt vain on... Mä asun maalla ja oon maalla kasvanut ja sillä lailla. Että tuo maalaisjärki on niinku...

Mitä tarkoitatte sillä, että hän on sekaisin?

– No sen (Koskela) kommentteja kun katsoo.

Pystyttekö vähän avaamaan lisää?

– Joo...

Tämän jälkeen puhuja lyö luurin toimittajan korvaan.

Eräs mies on kommentoinut Koskelan kuvaa hyvin alatyyliseen ja seksistiseen sävyyn ”Jäähdyttääkö pillua tossa kivellä ?? Vai poitaako hiekkaa ??”

Oletko sama (nimi), joka on kommentoinut tähän Minja Koskelan kuvaan tällaisen ilkeän kommentin?

– En osaa sanoa.

Oletko kirjoittanut tällaisen, kuin että... (kommentin lukeminen keskeytyy)

– Kuule. Mä just oon laittamassa venettä tähän rantaan, niin että puhutaan toinen kerta, mies sanoo vaikean kuuloisena.

Eli olette sama henkilö?

– Ei olla sama henkilö.

Taidatte olla.

– (Mies lyö luurin korvaan.)

Soitimme miehelle, joka on kommentoinut Koskelan kuvaa kirjoittamalla ”Lopeta noi naurettavat muotikuvat eduskunnasta”.

Lienettekö sama henkilö, joka on kommentoinut Minja Koskelan kuvaan Facebookissa?

– Ei kyllä heti kuulosta tutulta. Nyt on joku varmaan sitten... Onkohan tili kaapattu?

Onko tää teidän kommentti?

– Se on minun.

Kysyimme, miksi mies on kommentoinut Koskelan kuvaa ikävään sävyyn. Miehen mielestä Koskelan kuva ei ollut ”tarpeeksi arvokas” kuva eduskunnassa otetuksi kuvaksi. Iltalehti ei ole voinut varmistaa, että kuva olisi otettu eduskuntatalossa.

Sanoisitteko saman Koskelalle myös päin naamaa, jos siihen tulisi mahdollisuus?

– Ei mulle mitään syytä tarvita siihen, jos mä olen sen kommentin tehnyt, niin eikö se riitä? Minun puolesta asia on loppuun käsitelty.
Vassumedia suorittaa vaalityötä.
Eriksson
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Eriksson »

Mun mielestä tällainen kommetti ei edes ole millään lailla Koskelaa halventava.
Stonedar
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Stonedar »

Eriksson kirjoitti: Ke Marras 05, 2025 6:16 pm

Vaikka ei ole edes tietoa onko kuva eduskunnasta.
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Stonedar kirjoitti: Ke Marras 05, 2025 7:49 pm
Mitä sillä on väliä, mistä kuva on. Sokeakin kyllä näkee, että eduskunnasta, ei tollaisia marmoriportaikkoja missään kerrostaloissa ole. Asiaa tukee myös Koskelan alkuperäisessä kuvassa olevat tekstit: "Mitä tekee oikeistohallitus, kun töitä on vaikea saada ja työttömyys ennätyskorkealla" "Tuo eduskunnalle esityksen, jonka ansiosat sinulle olisi helpompi antaa potkut"

Tuo jalkojen levittely on aivan tahallista. Pisti toisenkin kuvan, jossa levittelee hukan eri tavalla, mutta levittelee kuitenkin. Ei mitään normaalia poseeraamista.
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Eipä siellä Eduskunnassa kai parempaakaan tekemistä ole. Joku ramppaa salilla, toinen (en muista kuka) haahuilee hautausmaalla työaikana, joten tämän tädin on pitänyt keksiä jotain erikoisempaa. Kuten venyttelyt ja joogaliikkeet portaikossa. :lol:
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
canis lupus
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

WalkingDisaster kirjoitti: Ke Marras 05, 2025 9:34 pm
Stonedar kirjoitti: Ke Marras 05, 2025 7:49 pm
Mitä sillä on väliä, mistä kuva on. Sokeakin kyllä näkee, että eduskunnasta, ei tollaisia marmoriportaikkoja missään kerrostaloissa ole. Asiaa tukee myös Koskelan alkuperäisessä kuvassa olevat tekstit: "Mitä tekee oikeistohallitus, kun töitä on vaikea saada ja työttömyys ennätyskorkealla" "Tuo eduskunnalle esityksen, jonka ansiosat sinulle olisi helpompi antaa potkut"

Tuo jalkojen levittely on aivan tahallista. Pisti toisenkin kuvan, jossa levittelee hukan eri tavalla, mutta levittelee kuitenkin. Ei mitään normaalia poseeraamista.
No onhan noi eduskuntatalosta, itekin noita portaita käyttänyt.

Minusta ihan ymmärrettävä asento, kun on vääntänyt just riitaa pillu vaahdossa kaikkien kapitalistinatsien kanssa!
Mens malus in corpore sano
Vastaa Viestiin