Keski-ikäinen mies tappoi keski-ikäisen naisen Hyvinkäällä, 18.7.25
- Oikeus ennen kaikkea
- James Bond (Daniel Graig)
Re: Keski-ikäinen mies tappoi keski-ikäisen naisen Hyvinkäällä, 18.7.25
Mies kuristi entisen naisystävänsä hengiltä Hyvinkäällä
Virolaisnainen kuoli väkivaltaisesti kotonaan Hyvinkäällä perjantaina 18. heinäkuuta. Hänen entinen puolisonsa, 47-vuotias mies, kuristi hänet kuoliaaksi.
Nyt syyttäjä vaatii miehelle vähintään 10 vuoden mittaista vankeusrangaistusta taposta. Mies on myöntänyt syyllistyneensä tappoon.
Uhrin omaisten mukaan uhri ja syytetty seurustelivat muutaman vuoden. Suhde alkoi, kuten usein on tapana, onnellisena. Sitten mies muuttui väkivaltaiseksi.
Omaisten käsityksen mukaan mies hakkasi ja uhkaili naista – jopa heitti tämän portaikosta alas.
Tyttären mukaan äiti saattoi paeta yhteisestä asunnosta tuntikausiksi.
– Hän vain odotteli, että mies juo itsensä sammuksiin, kun häntä pelotti mennä kotiin. Oli myös tilanteita, jolloin äitini joutui juoksemaan naapurinsa luokse.
– Valitettavasti äitini ei koskaan tehnyt poliisille rikosilmoitusta lähisuhdeväkivallasta.
Tappaja soitti itse 112
Omaiset kertoivat kehottaneensa naista hakemaan apua ja lopettamaan suhteen. Näin lopulta kävikin: nainen erosi miehestä vuonna 2022.
Rikosilmoituksia hän ei kuitenkaan koskaan tehnyt. Näin ollen oikeudenkäynnissäkään ei keskitytty siihen, mitä suhteessa on aikoinaan tapahtunut.
Omaisten mukaan mies muutti tieten tahtoen Hyvinkäälle asuakseen lähellä naista. Nainen pitikin entiseen puolisoonsa yhteyttä vielä eron jälkeen.
Keski-ikäisen naisen elämä päättyi miehen käsiin perjantai-iltana 18. heinäkuuta. Sekä hän että mies olivat päihtyneitä.
Väkivallantekoa edelsi kaksikon välinen riita, jonka päätteeksi mies tarttui naista voimakkaasti kaulasta. Nainen kuoli kuristamiseen.
Mies ilmoitti teostaan itse hätäkeskukseen illan aikana. Hän kertoi tappaneensa ”vaimonsa”.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/886e ... 02a495c4cc
ETPK tilattu.
Virolaisnainen kuoli väkivaltaisesti kotonaan Hyvinkäällä perjantaina 18. heinäkuuta. Hänen entinen puolisonsa, 47-vuotias mies, kuristi hänet kuoliaaksi.
Nyt syyttäjä vaatii miehelle vähintään 10 vuoden mittaista vankeusrangaistusta taposta. Mies on myöntänyt syyllistyneensä tappoon.
Uhrin omaisten mukaan uhri ja syytetty seurustelivat muutaman vuoden. Suhde alkoi, kuten usein on tapana, onnellisena. Sitten mies muuttui väkivaltaiseksi.
Omaisten käsityksen mukaan mies hakkasi ja uhkaili naista – jopa heitti tämän portaikosta alas.
Tyttären mukaan äiti saattoi paeta yhteisestä asunnosta tuntikausiksi.
– Hän vain odotteli, että mies juo itsensä sammuksiin, kun häntä pelotti mennä kotiin. Oli myös tilanteita, jolloin äitini joutui juoksemaan naapurinsa luokse.
– Valitettavasti äitini ei koskaan tehnyt poliisille rikosilmoitusta lähisuhdeväkivallasta.
Tappaja soitti itse 112
Omaiset kertoivat kehottaneensa naista hakemaan apua ja lopettamaan suhteen. Näin lopulta kävikin: nainen erosi miehestä vuonna 2022.
Rikosilmoituksia hän ei kuitenkaan koskaan tehnyt. Näin ollen oikeudenkäynnissäkään ei keskitytty siihen, mitä suhteessa on aikoinaan tapahtunut.
Omaisten mukaan mies muutti tieten tahtoen Hyvinkäälle asuakseen lähellä naista. Nainen pitikin entiseen puolisoonsa yhteyttä vielä eron jälkeen.
Keski-ikäisen naisen elämä päättyi miehen käsiin perjantai-iltana 18. heinäkuuta. Sekä hän että mies olivat päihtyneitä.
Väkivallantekoa edelsi kaksikon välinen riita, jonka päätteeksi mies tarttui naista voimakkaasti kaulasta. Nainen kuoli kuristamiseen.
Mies ilmoitti teostaan itse hätäkeskukseen illan aikana. Hän kertoi tappaneensa ”vaimonsa”.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/886e ... 02a495c4cc
ETPK tilattu.
-
Riippakivi
- Poliisikoira Rex
Tapahtunut kerrostalossa Hyvinkään Vehkojalla, mutta onko tietoa tarkemmasta osoitteesta?
- matamimimmi
- Jack Bauer
Yli-Anttilantien eka korkea kerrostalo ja 5 krs
s markettia vastapäätä tien toisella puolella talon edessä parkkis roskakatos
s markettia vastapäätä tien toisella puolella talon edessä parkkis roskakatos
Vainajat eivät vaikene
Murha ei vanhene koskaan
Murha ei vanhene koskaan
- matamimimmi
- Jack Bauer
Oon maanantaina tilannut etpk n mutta ei oo vielä sähköpostia kilahtanut mikä siinä kestää ?

Vainajat eivät vaikene
Murha ei vanhene koskaan
Murha ei vanhene koskaan
- Oikeus ennen kaikkea
Kyseessähän on Itä-Uudenmaan poliisilaitoksen juttumatamimimmi kirjoitti: Pe Marras 07, 2025 9:31 am Oon maanantaina tilannut etpk n mutta ei oo vielä sähköpostia kilahtanut mikä siinä kestää ?![]()
![]()
- matamimimmi
- Jack Bauer
Juu itä-uudeltamaan poliisilaitokselta tilasin ma 3.11 mut mitään vastausta ei näy sähköpostissa vieläkään mutta niillähän kestää vastaaminen eikö tuusulan pulkkamurhankin etpk kestänyt ennenkuin tuli ?
Vainajat eivät vaikene
Murha ei vanhene koskaan
Murha ei vanhene koskaan
- Oikeus ennen kaikkea
Siellä käydään nykyään kaikki salaukset täikamman kanssa läpi tuon Viertolan koulumurhan salausmunauksen seurauksena.matamimimmi kirjoitti: Pe Marras 07, 2025 11:26 am Juu itä-uudeltamaan poliisilaitokselta tilasin ma 3.11 mut mitään vastausta ei näy sähköpostissa vieläkään mutta niillähän kestää vastaaminen eikö tuusulan pulkkamurhankin etpk kestänyt ennenkuin tuli ?
- Oikeus ennen kaikkea
- Oikeus ennen kaikkea
- Oikeus ennen kaikkea
En tiedä, mutta jotenkin turhauttavalta näitä tuntuu jos haalia ja postata, kun ketään ei kiinnosta.
No. who cares! Etiäkpäin vuan!
Nokka pystyyn naakka!
No. who cares! Etiäkpäin vuan!
-
Riippakivi
- Poliisikoira Rex
Karuja kuvia, tuotako kuristaminen tekee. Virolaisia asuu Hyvinkäällä kai viitisen sataa eli aika paljon, mutta kun tapauksen osapuolet ovat ulkomaalaisia, niin tapahtuma ei samalla tavalla kosketa itseä.
Olen ymmärtänyt, että heimoveljien parissa perheväkivalta on yleisempää ja taas yksi nainen maksoi hengellään tyhmyydestään, kun piti yhteyttä väkivaltaiseen eksään.
Olen ymmärtänyt, että heimoveljien parissa perheväkivalta on yleisempää ja taas yksi nainen maksoi hengellään tyhmyydestään, kun piti yhteyttä väkivaltaiseen eksään.
"Karuja kuvia, tuotako kuristaminen tekee".Riippakivi kirjoitti: Pe Marras 07, 2025 3:36 pm Karuja kuvia, tuotako kuristaminen tekee. Virolaisia asuu Hyvinkäällä kai viitisen sataa eli aika paljon, mutta kun tapauksen osapuolet ovat ulkomaalaisia, niin tapahtuma ei samalla tavalla kosketa itseä.
Eli, mitä se siis tekee? Katoitko vereksi tuota punaista, kun mä katoin hiuksiksi? Entäs onko noissa kämmenissä jotain, niinkö ois tummuneet vai onko vaan huono kuvanlaatu?
-
Riippakivi
- Poliisikoira Rex
Lautumia käsissä mielestäni ja kasvoissa myös jotain tummentumaa, ei verta. Ehkä näky hirvitti ex-miestäkin.
- Oikeus ennen kaikkea
Niin, minussa nämä kuvat herättävät ehkä vähän erilaisia tunteita...
Minä haluaisin ottaa tuon naisen pään syliini ja silittää hellästi hänen hiuksiaan. Miestä voisin ampua 9 mm pistoolilla suoraan otsaan tuntematta mitään, en yhtään mitään.
No, sen jälkeen mieleeni tulisi ajatella seurauksia: 5 vuotta linnassa täydellä ylöspidolla. Ei niin paha, loppujen lopuksi.
Ehkä sieltä saisi jopa kavereita, joita minulla ei nyt ole ainuttakaan...
Tälläisä ajauksia herää perjaintai-iltapäivänä.
No, älkää nyt kuitenkaan ottako minua niin vakavasti! En ole lainkaan itsetuhoinen. Ehkä vain vähän pettynyt maailmaan, mutta se menee kyllä ohi! Helyyttä kaipaisin kyllä elämääni, mutta en mitään seksiä vaan välittämistä ja molemminpuolista huolenpitoa.
Minä haluaisin ottaa tuon naisen pään syliini ja silittää hellästi hänen hiuksiaan. Miestä voisin ampua 9 mm pistoolilla suoraan otsaan tuntematta mitään, en yhtään mitään.
No, sen jälkeen mieleeni tulisi ajatella seurauksia: 5 vuotta linnassa täydellä ylöspidolla. Ei niin paha, loppujen lopuksi.
Ehkä sieltä saisi jopa kavereita, joita minulla ei nyt ole ainuttakaan...
Tälläisä ajauksia herää perjaintai-iltapäivänä.
No, älkää nyt kuitenkaan ottako minua niin vakavasti! En ole lainkaan itsetuhoinen. Ehkä vain vähän pettynyt maailmaan, mutta se menee kyllä ohi! Helyyttä kaipaisin kyllä elämääni, mutta en mitään seksiä vaan välittämistä ja molemminpuolista huolenpitoa.
-
liukaslahna
- Neuvoja-Jack
Jouni Alakoskela kuulusteltiin todistajana 21.7.2025. Alakoskela kertoi tuttavansa Marco Tinnurin soittaneen hänelle perjantai-iltana klo 23 aikoihin. Alakoskelan mukaan Tinnuri oli pahoitellut, ettei pääse seuraavana päivänä sovitusti auttamaan häntä, koska oli tappanut exänsä. Alakoskela sanoi, ettei aluksi uskonut Tinnurin kertomaa, minkä vuoksi Tinnuri oli lähettänyt hänelle kuvan lattialla makaavasta kuolleelta vaikuttavasta naisesta.
Mitenkäs toi kuva ei ole salattu? Vähän kalpeat kasvot, ei kai tossa vielä lautumaa pitäisi olla kuin kyljissä korkeintaan.
Mitenkäs toi kuva ei ole salattu? Vähän kalpeat kasvot, ei kai tossa vielä lautumaa pitäisi olla kuin kyljissä korkeintaan.