Ulvilan tapaus ( ketju 3 )
-
Kyllikki S
- Adrian Monk
Ulvilan tapaus!
Hyvä! Jatkakaa ihmeessä spekulointia. Tästähän voi seurata vielä vaikka mitä, jospa juttu joskus vielä ratkeaisi. Ei menetetä toivoa!!!
-
Kyllikki S
- Adrian Monk
Re: Ulvilan tapaus!
Heh. Siinäpä oikein perussatakuntalaista mentaliteettia.Huss kirjoitti:Hyvä! Jatkakaa ihmeessä spekulointia. Tästähän voi seurata vielä vaikka mitä, jospa juttu joskus vielä ratkeaisi. Ei menetetä toivoa!!!
- Moderaattorit
- Moderaattori
Re: Ulvilan tapaus!
Muistutan uutta nimimerkkiä Huss sääntöpykälästäHuss kirjoitti:Hyvä! Jatkakaa ihmeessä spekulointia. Tästähän voi seurata vielä vaikka mitä, jospa juttu joskus vielä ratkeaisi. Ei menetetä toivoa!!!
*4 §* Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä
keskusteltavana olevaan aiheeseen
t.mode
Väitän samaa. Meneeköhän skoonella Kirkkonummen kolmoissurma tämän kanssa siltä osin sekaisin? K-nummella tapetun miehen poika oli nimittäin tekijää lukuunottamatta viimeinen uhrit elossa nähnyt.Kyllikki S kirjoitti:^ Väitän, ettei ole missään ollut mainintaa mistään aikuisesta pojasta.
Mielenkiintoista seurata, avaako Joutsenlahti sanaisen arkkunsa näin 2-vuotispäivän kynnyksellä. Se nyt ainakin on varmaa, että iltapäivälehtiin kaavitaan puoliväkisin kasaan juttua aiheesta.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Tässä kun nyt olen tonkinut, olen löytänyt yhden muun kumman yhteyden:
Aina Raisiosta pois muuttoonsa asti Lahti toimi Raision yrittäjien puheenjohtajana.
Tuolloin 30.11.2006 Raision Yrittäjillä oli 44-vuotis vuosipäivä. Eli siis Raisiossa varmasti juhlittiin tuolloin.
Voisiko kipinä olla lähtöisin sieltä? Olisiko juhlissa selvinnyt jollekin jotain?
Aina Raisiosta pois muuttoonsa asti Lahti toimi Raision yrittäjien puheenjohtajana.
Tuolloin 30.11.2006 Raision Yrittäjillä oli 44-vuotis vuosipäivä. Eli siis Raisiossa varmasti juhlittiin tuolloin.
Voisiko kipinä olla lähtöisin sieltä? Olisiko juhlissa selvinnyt jollekin jotain?
Nuotio & Äreät Tiput
[quote="MissHolmes"]Tässä kun nyt olen tonkinut, olen löytänyt yhden muun kumman yhteyden:
quote]
Kyllä, tänne minäkin olen päässyt aiemmin. Katsokaapa hallituksen jäsenistön kuvia historian varrelta. Olisiko ehkä kuvauksiin sopivia...??
quote]
Kyllä, tänne minäkin olen päässyt aiemmin. Katsokaapa hallituksen jäsenistön kuvia historian varrelta. Olisiko ehkä kuvauksiin sopivia...??
En tiedä onko tätä postattu aiemmin, mutta tässä vanha juttu Jukka S Lahdesta:
http://www.talentum.com/doc.te?f_id=414708
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Onko kukaan löytänyt yhteyttä Myllyn rakentamisen päätöksen ja Lahden välille?
Myllyhän tunnetusti oli tuskainen joillekin Raision keskustan yrittäjille. Olisiko joku yritys jopa ajautunut konkurssiin tuon Myllyn tulon myötä?
Jatkan etsintää.
Ja by the way. Lahden perheestä, silloisesta tai aiemmasta ei löydy kyllä mitään.
Myllyhän tunnetusti oli tuskainen joillekin Raision keskustan yrittäjille. Olisiko joku yritys jopa ajautunut konkurssiin tuon Myllyn tulon myötä?
Jatkan etsintää.
Ja by the way. Lahden perheestä, silloisesta tai aiemmasta ei löydy kyllä mitään.
Nuotio & Äreät Tiput
-
Kyllikki S
- Adrian Monk
ONKatjushka kirjoitti:En tiedä onko tätä postattu aiemmin,
-
MissHolmes
- Ben Matlock
ja yksi jolla on silmät harallaan. 
Mutta niitä löytyy varmasti jokaisesta yrittäjä yhdistyksestä
Tuo Raisio on kyllä sinällään myös mielenkiintoinen. Paljon mielenkiintoisempi kuin Luvata.
Ja mikä minua ihmetyttää on se, että koskaan me minfolaiset ei tunneta mitään hyviä yhteyksiä näihin kunnon mysteereihin.
Taidan lähteä seuraavaksi lomaksi ulvilaan ja sitten raisioon.
Ihan vaan istumaan baareihin ja kuppiloihin kyselymielessä.
Mutta niitä löytyy varmasti jokaisesta yrittäjä yhdistyksestä
Tuo Raisio on kyllä sinällään myös mielenkiintoinen. Paljon mielenkiintoisempi kuin Luvata.
Ja mikä minua ihmetyttää on se, että koskaan me minfolaiset ei tunneta mitään hyviä yhteyksiä näihin kunnon mysteereihin.
Nuotio & Äreät Tiput
-
Kyllikki S
- Adrian Monk
(huokaus) Joo ei kai tässä enää muu auta.MissHolmes kirjoitti: