Antti Hanhivaara, 21 v. katosi 14.10.2006 Ivalo/Angeli

Suomessa kadoksissa olevat henkilöt
Hurjimus
Perry Mason

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja Hurjimus »

Yrittäjyyttä on monenlaista, myös osittain harrastepohjaista, josta voi nauttia , vaikka joskus raskastakin.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

kattokarpänen kirjoitti: La Marras 08, 2025 4:49 pm
Ross Sullivan kirjoitti: La Marras 08, 2025 4:25 pm Miksi kaikki nämä lavastusharhauttajat ylipäänsä olisivat eläneet pienellä paikkakunnalla viimeiset 20 vuotta?
Eivät välttämättä olekaan. Jotkut heistä saattaa edelleen siellä elää, jopa todennäköistä. Jos on ollut 20-25v, kun ollut osallisena tai edes tietoinen jostain henkirikoksesta. Muuttanut alle kolmekymppisenä etelään, perustanut perheen jne. Ei se tarkoita, että nuoruuden menneet painaa niin paljon, että pitää mennä vuosien jälkeen avautumaan poliisille. Monelle on yhtä helppoa sulkea ainakin suurelta osin menneet taakse kuin nostaa kissa pöydälle vuosien jälkeen: saamattomuus, hyödyttömyys, kiire ja pelkokin.

Sinällään ymmärrän, Ross ja Hurjis varmaan jaksaa vääntää tästä vaikka kuinka pitkään. Se on ihan ok. Itse en loppujen lopuksi välitä käännyttää ketään, riittää et itse ymmärrän. Enemmän kiinnostaa ihan konkreettisesti, onko Antti ollut itse Angelissa. Sillä voisi sulkea tästä paljon pois...
Eihän sinunkaan käsittääkseni ole pakko vääntää esim. kanssani sekuntiakaan. Väänntä tietoisesti ihan itse vastaamalla viesteihini ja toistamalla samoja asioita sadatta kertaa.
Mitä te dorkat dorkailette?
Ross Sullivan

Koljattii kirjoitti: La Marras 08, 2025 5:19 pm
Ross Sullivan kirjoitti: La Marras 08, 2025 4:34 pm
Hurjimus kirjoitti: La Marras 08, 2025 4:30 pm

Koljjatti voinee myös kertoa, miten nämä tappotyöt on voitu tehdä ja mietitään sitten yhdessä sitä.
Alottaisi siitä ensimmäisestä julkisesta tapauksesta, jossa Suomessa on kohteeksi joutunut kohteen lähipiirin sijaiskärsijä. Kun kerran sellainen on todennäköistä, niin tapauksiahan on oltava lukuisia viimeiseltä 100 vuodelta.
No lähdetäänkö liikkeelle esimerkiksi mustalaisista? Löytyy satoja, ellei tuhansia tuomioita jossa on vihamiehen sukulaisiin käyty käsiksi, koko sukua uhkailtu ja osa jopa tapettu. Joten täysin mahdollista kyseinen toiminta on Suomessa, vaikka kuinka yrität alter egoinesi muuta väittää.
Miten nämä mustalaiset liittyvät tähän ketjun tapaukseen?

Suomessa ei todellakaan ole tapana kostaa lähipiiriin kuuluville.Edes JR-rikolliset eivät sillä tavoin operoi. Mustalaisia en itse pidä suomalaisina.

Yhtään esimerkkitapausta ei löydetä ja se ymmärrettävästi Koljattia kiukuttaa. :mrgreen:
Ross Sullivan

Hurjimus kirjoitti: La Marras 08, 2025 9:10 pm
Joosua kirjoitti: La Marras 08, 2025 8:42 pm
Hurjimus kirjoitti: La Marras 08, 2025 5:55 pm

No, tässä niitä mustalaisia ei taida olla. Mutta kerrothan nyt, miten tämän rikoksen arvelet menneen, mietitään sitten sitä yhdessä. Kun uskot sen henkirikoksen olleen, täytyyhän sinulla olla sen toteuttamistapakin jossain mitassa selvillä. Ei perusteluksi riitä joku kylällä asustaminen.
Tässä keississä on ajallinen yhteys Ulvilaan. Epäilen että ulkopuolinen tekijä, todennäköisesti huppupuseroon pukeutunut isokokoinen pyöreänenäinen mies. surmasi Hanhivaaran ja kätki ruumiin. Tästä johtuu se että ne keitä poliisi on kuulustellut, eivät ole voineet kertoa mitään jutun tutkintaa eteenpäin auttavaa tietoa koska he eivät tiedä mitään. Tutkintaa on mahdoton tuloksellisesti jatkaa ennen epäillyn tavoittamista, ja tunnetusti huppumiestä on käytännössä mahdotonta löytää koska hän on kadonnut, aivan kuten kuuluisa ilmavaiva Saharaan.
Onhan tuokin mahdollista, mutta prosenteilla 50/50 minä veikkaan näkymätöntä miestä tekijäksi.Poliittinen paine USAssa kävi mahdottomaksi ja tuli Lappiin kullanhuuhtojaksi. Sekään ei onnistunut ja ryhtyi maantie rosvoksi ja loput tiedetäänkin..
Minä taas olen sitä mieltä, Markus Selin on tietämättään ohjannut tätä amispoikien vuosisadan rikoksen lavastusharhautusta.
Ross Sullivan

pepperi kirjoitti: La Marras 08, 2025 10:50 pm Nojoo autetaan nyt rossia ja mr.h:ta. Mullahan on lähteenä vaan pubiruusu jonka kanssa juttelin pari tuntia. Mulla on vajaa 20v kokemus työstä missä yhtenä osa-alueena mahdollisesti tunnistaa puhuuko paskaa. Varmaan oon ihan persiistä jne. Mut tää neiti puhu paljo mihin mää oon valmis uskoon. Ja joo, hiprakassa olin itekkin. Joten pidetään tää vaan mun uskomuksena, jookos. Ja on ihanaa kun mun nimimerkkiä väännellään, selkee merkki et oon päässy ihon alle.
"lähteenä vaan pubiruusu" :D Pisteet rehellisyydestäsi!

Suomalainen baaripaskanpuhuminen on sellaista kansanperinnettä, että sille pitäisi myöntää Unescon tukea.

Kirkkonummella löytyy jokaisesta räkälästä vähintään yksi, joka tietää jotain, mitä polisii ei tiedä Kirkkonummin kolmoissurmiin liittyen ja entinen legioonalainen, joka ei puhu kuitenkaan puhu ranskaa, koska englannilla kuulemma pärjäsi. Tarpeeksi pitkään, kun istuu niin löytyy tunnustaja Kirkkonummen kolmoissurmiin ja mahdollisesti Bodominkin murhaaja.
Ross Sullivan

0uts1der kirjoitti: Su Marras 09, 2025 10:13 am No nyt on Hurjimus avoimena, kertoo jopa omasta yrittäjyydestään ja sen raskaudesta.

Ei poliisi tiedä kaikkia mitä tapahtuu. Esimerkiksi jos "pubiruusu" on jonkun miehen naisystävä, ja jos miesystävä pahoinpitelee pubiruusua, ei poliisi sitä tiedä, ellei pahoinpitely tapahdu julkisella paikalla. Pubiruusu voi silti kertoa jossain pubissa toiselle.

Kun rikolliset tekee rikoksia, murtoja, huumausainerikoksia, pahoinpitelyitä, raiskauksia, ei poliisi niistäkään tiedä ellei satu paikalle.
Ei edes kaikki raiskaukset tule poliisin tietoon, niitä tapahtuu jopa kotien seinien sisäpuolella.

Ja ei rikolliset kiinni jouduttuaan kerro poliisille kaikkea totuutta, miksi kertoisivat, kun asianajajatkin pyrkivät tekemään rikollisiin tekoihin syyllistyneistä syyttömiä.

Luen rikolliseksi sellaisenkin, joka ei ole koskaan aiemmin tehnyt rikosta, mutta sitten tekee yhdenkin, niin on rikollinen, tai ainakin "kevyt-rikollinen".

Itsestä en ala kertomaan mitään muuta kuin sen, että olen muutaman poliisin "tuttu", mutta en siinä mielessä mitä tuolla yleensä tarkoitetaan. En kavahda kun näen poliisin, voisin mennä juttelemaan, mutta täytyy varoa, ettei häiritse virkatehtävän hoitoa.

Itse näen ja haen huvini toisaalta, ei nämä jutut huvita.
"Kun rikolliset tekee rikoksia, murtoja, huumausainerikoksia, pahoinpitelyitä, raiskauksia, ei poliisi niistäkään tiedä ellei satu paikalle."

Siis tämähän ei ole lainkaan totta. Nistit esimerkiksi kavaltavat, vaikka äitinsä ja vasikoivat, jos sillä saa nollakolmosen vedot.
Koljattii
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Koljattii »

^ No nythän vitsin heitit, että Suomessa poliisit maksaa nisteille vinkeistä.
Ross Sullivan

Koljattii kirjoitti: Su Marras 09, 2025 6:52 pm ^ No nythän vitsin heitit, että Suomessa poliisit maksaa nisteille vinkeistä.
Jos luet tarkemmin, niin en väittänyt, että poliisi antaisi nollakolmosen vedot nisteille.

Rautalangasta: nistit vasikoivat mitä tahansa ollessaan pulassa. Äiti lähtee nollakolmosilla ja kaveri sillä, että Skuge pääsee päivää aiemmin pois tutkintavankeudesta tai saa puhelimensa takaisin poliisilta.
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Anttiin palataksemme:
autosta oli puhkottu kaksi rengasta ja lisäksi ajettu bensa loppuun. Tämän lisäksi siitä oli rällätty putki poikki, rekkaritkin oli vissiin viety yms.
Sillä ei siis ollut koskaan mikään tarkoitus enää päästä Angelista kotiin, koska bensaa ei Angelista saa.

Niin ihmettelenpäs nyt kovasti vaan, että kun Antti kertomuksen mukaan klo 9 aamulla oli aikeissa lähteä kotiinsa, kun taas muut eivät halunneet lähteä, niin miksi hän päättikin alkaa ajella rallia edestakaisin Angelin tiellä ja sorakuopissa rikkoen autonsa ja tyhjentäen sen tankin? Mikä oli motiivi?

Antilla ei ollut ketään, jonka kyydissä olisi päässyt kotiin, mutta "Jaakko" ei näköjään ollut millään lailla asiasta huolissaan, vaan meni jonkun kaverinsa kyydillä kotiin ja jätti Antin Angeliin rikkinäisen autonsa kanssa.

Ja sitä ihmettelen, että leikkaukseen pääsyä odotellut polvivammainen Antti päättäisi lähteä metsävaellukselle erämaahan tässä yhteydessä.

Mökkimurrot, jotka Antti oli juuri ennen reissua tunnustanut poliisille, kertonut olleensa siis kuski ja vasikoinut muut, tapahtuivat juurikin Karigasniemellä ja Angelissa. Ja kumpaankin paikkaan mennään autolla rälläämään ja kadotaan sitten. Ja itse asiassa tuollakin reissulla taidettiin jossain mökillä käydä, vene oli varastettu ja joku mökin ikkuna rikottu.

Myöhemmin joku käy Antin asunnolla Antin avaimilla! Ehtikö Antti avaimensakin jaella lähipiirilleen? Puhelin jää kateisiin ja linkittyy viimeksi aivan muualle kuin Karigasniemelle. Puhelimen laturi löytyy autosta.

Ei rikosta=)
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
kattokarpänen
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja kattokarpänen »

Kuolemannaakka kirjoitti: Ti Marras 11, 2025 3:29 pm Anttiin palataksemme:
Pätevä yhteenveto ja palautus olennaisten äärelle...
Hurjimus
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Hurjimus »

Se on sitten naakalla kirjan teko edessä.
Pitäähän sinun näyttää närhen munat poliisille ja Lindalle..
Joko sen Lindan teoksen muuten kuuntelit, luulisi rikostoimittajan näkemys ja tutkimukset kiinnostavan. Vallankin, kun teet itse päätelmiä nojatuolista käsin🤔
Ross Sullivan

Kuolemannaakka kirjoitti: Ti Marras 11, 2025 3:29 pm Anttiin palataksemme:
autosta oli puhkottu kaksi rengasta ja lisäksi ajettu bensa loppuun. Tämän lisäksi siitä oli rällätty putki poikki, rekkaritkin oli vissiin viety yms.
Sillä ei siis ollut koskaan mikään tarkoitus enää päästä Angelista kotiin, koska bensaa ei Angelista saa.

Niin ihmettelenpäs nyt kovasti vaan, että kun Antti kertomuksen mukaan klo 9 aamulla oli aikeissa lähteä kotiinsa, kun taas muut eivät halunneet lähteä, niin miksi hän päättikin alkaa ajella rallia edestakaisin Angelin tiellä ja sorakuopissa rikkoen autonsa ja tyhjentäen sen tankin? Mikä oli motiivi?

Antilla ei ollut ketään, jonka kyydissä olisi päässyt kotiin, mutta "Jaakko" ei näköjään ollut millään lailla asiasta huolissaan, vaan meni jonkun kaverinsa kyydillä kotiin ja jätti Antin Angeliin rikkinäisen autonsa kanssa.

Ja sitä ihmettelen, että leikkaukseen pääsyä odotellut polvivammainen Antti päättäisi lähteä metsävaellukselle erämaahan tässä yhteydessä.

Mökkimurrot, jotka Antti oli juuri ennen reissua tunnustanut poliisille, kertonut olleensa siis kuski ja vasikoinut muut, tapahtuivat juurikin Karigasniemellä ja Angelissa. Ja kumpaankin paikkaan mennään autolla rälläämään ja kadotaan sitten. Ja itse asiassa tuollakin reissulla taidettiin jossain mökillä käydä, vene oli varastettu ja joku mökin ikkuna rikottu.

Myöhemmin joku käy Antin asunnolla Antin avaimilla! Ehtikö Antti avaimensakin jaella lähipiirilleen? Puhelin jää kateisiin ja linkittyy viimeksi aivan muualle kuin Karigasniemelle. Puhelimen laturi löytyy autosta.

Ei rikosta=)
Mistä sinä tiedät, että kuka on puhkonut renkaat ja milloin? Entäs mistä tiedät, että auto ei ole lopullisesti hajonnut vasta Antin kaahatessa sillä aamulla Angelissa? Tai, että joku manne tai jonne ei ole imenyt bensoja hylätystä autosta?

Oliko ne mökkiläiset toteuttaneet hurjan huumeparonin käskyä: "Herättäkää mahdollisimman paljon huomiota siellä aamulla!"

Ehkä Antti ei lähtenyt erikseen nimenomaisesti vaeltamaan vaan eksyi (krapulassa)? Ei olisi ensimmäinen kerta, että joku eksyy erämaassa (edes Suomessa).

Eikös se koirakeissikin ole muuttunut moneen kertaan? Siis siitä kerrottu versio? Tosin ei kai sekään ihme ole, että jättäisi koiran hoitajalle avaimen. Puhelimestakin on lässytetty sata kertaa. Olen edelleen sitä mieltä, että jokaisella 2000-luvun alun yöelämää eläneellä on sammunut puhelimesta akku useita kertoja.
Viimeksi muokannut Ross Sullivan, Ti Marras 11, 2025 6:36 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ross Sullivan

Hurjimus kirjoitti: Ti Marras 11, 2025 4:07 pm Se on sitten naakalla kirjan teko edessä.
Pitäähän sinun näyttää närhen munat poliisille ja Lindalle..
Joko sen Lindan teoksen muuten kuuntelit, luulisi rikostoimittajan näkemys ja tutkimukset kiinnostavan. Vallankin, kun teet itse päätelmiä nojatuolista käsin🤔
Itse haluaisin ohjata tästä elokuvan, jossa Selin saa ohjata erikseen sen aamun täydellisen kusetusharhautuksen, johon osallistuu noin kymmenen mafia-vaikenemista noudattava samuraita. J. Pääkkönen vähän liian vanha Antiksi, mutta K. Hitalahti näyttelee huumepomoa ja Panu Vauhkonen on se alkukohtauksen iso mörisijä.
0uts1der
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja 0uts1der »

Itse en ole elokuvaohjaaja, mutta tiedän erään hyvän.
Jalmari Helander ja päärooliin Jorma Tommila.
Siinä Aatami Korpi puhdistaisi pohjoisen pahojen poikien pesät viimeistä mörisijää myöten.
Elokuvan nimi voisi olla vaikka SUSI.

Lopetan paskanjauhamisen tähän.
Samaa toivon muiltakin elokuvitukslta.
Ross Sullivan

Jos todella on tapahtunut vuosisadan lavastusharhautuskusetus ja tekijöinä vieläpä amispoitsut, niin todellakin siitä pitää tehdä elokuva. Ei se ole mitään paskanjauhamista.
Vastaa Viestiin