Ano Turtiainen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Virdon
Frank Columbo

Re: Ano Turtiainen

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ti Marras 11, 2025 10:46 pm Valtaosasta heistä tuli maahamme ryhmä, joka työllistää toimillaan poliisia, kaikenlaisia virkamiehiä, turvallisuusalaa, oikeuslaitosta ja vankeinhoitolaitosta.
Anohan itse on työllistänyt toimillaan melkein näitä kaikkia.
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ti Marras 11, 2025 10:46 pmTämä tarkoittaa edustajan mielestä sitä, että ulkomaalaiset rikolliset on heti tuomion tullessa lailliseksi karkotettava siihen maahan, jonka kautta he ovat tulleet Suomeen, ellei heidän oma kotimaansa ota heitä vastaan.
Ano taisi ennakoida tuomion tulemista, ja karkoitti itsensä Venäjälle.
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ti Marras 11, 2025 10:46 pmSen vuoksi on ensisijaisen tärkeää, että kaikille Suomen rajoille otetaan käyttöön rajatarkastukset ja turvallisten maiden kautta ei päästetä ketään hakemaan Suomesta turvapaikkaa, Turtiainen painotti.
Kohtalaista ironiaa ilmassa kun Turtiainen itse näki ensisijaisen tärkeäksi päästä Venäjälle anomaan turvapaikkaa.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja Levisi »

Nyt on rajuin video Anolta pitkään aikaan. Ano kertoo buffet-lounaan syötyään muiden muassa eduskunnan rahoista sekä muotoilee myös sitä, millainen voisi olla autonominen alue Venäjän hallinnoimassa Suomessa. Ano myös toteaa, kuinka Sauli Niinistö on jo toiseen kertaan kääntänyt takkiaan ja haukkuu jälleen kerran Jussi Halla-Ahoa natsiksi.Vaikka Ano ei uskokaan maapalloon, niin hänen mukaansa "Taivaankannessa Pohjantähden vieressä olevat tähtikuviot eli Iso karhu ja Pikku karhu" ovat nekin enteitä. Selviää myös että Ano on jostain syystä todella katkera Jone Nikulalle.

VKK_Ano_kanaa.jpg
VKK_Ano_kanaa.jpg (67.52 KiB) Katsottu 1468 kertaa

Tultiin buffet-ruokapaikkaan. 16 eurolla saa syödä niin paljon kuin haluaa. Meillä on neljä tuntia aikaa. Mennään katsomaan millaista pöperöä siellä on. Ano ei tajua sanaakaan tarjoilijan puheesta. Minna kuvaa seisovan pöydän ruokia. Juomat siinä, leivät, keitot, lämpimät ruuat. Ano ottaa riisiä ja kananpihvilihaa. Nyt on ravittu kunnolla. Aikamoiset pöperöt. Ei kannattaisi varmaan noin paljoa syödä koska tulee liikuttyua niin vähän. Kanaa, nautaa ja kaikkea muuta mahdollista on Ano syönyt.

Ano aikoo pintaraapsista muutamia katsojakommentteja.

Niinistö on kritisoinut kun EU-johtajat ei ole ottaneet Putiniin yhteyttä. Stubbikin ilmeisesti on lähtenyt ja muut… Paniikki on syntynyt kun media alkoi laulamaan Turtiaisen Youtube-videon takia. Meni koko maa kaaokseen. Liittyykö tämä nyt siihen. En tiedä.

Se on takinkäännön paikka nyt Suomessa.

Niinistö käänsi aikoinaan takin ja vei Suomen NATO:on ja nyt se käänsi takkia uudestaan.

Pääglobalistit kaikki, nää Halla-Ahot ja muut - tää natsiporukka - on voidelleet niille tollaiset paikat. Nyt kaikki on kusessa sanomisista ja tekemisistä.

VKK_Ano_takki.jpg
VKK_Ano_takki.jpg (96.21 KiB) Katsottu 1468 kertaa

Seuraavaksi Anolta kysytään miksi selvitystä rahankäytöstä ei ole toimittanut.

Anon mukaan tää kommentti liittyy siihen juttuun VKK:n eduskuntaryhmän rahoista.

Kommentoija on sen verran pikkasen kärryillä että on mediasta saanut myös sellaista tietoa jota minä olen sanonut. Olen pyytänyt puhemiesneuvostolta sitä varten rahaa. Sen takia sitä ei ole tehty.

Kaikki dokumentit VKK:n kirjanpidosta löytyy, mutta tää on täyttä politiikkaa - myönnän - mun puolelta.

Oli hyvä tilaisuus vetää se tähän. Oltaisko me tässä tilanteessa jos tätäkään tapahtumaa ei olisi ollut tai syntynyt? Kun kansanedustajat vaaleissa valitaan eduskuntaan niin sinne perustetaan eduskuntaryhmä, perustetaan eduskuntaryhmä. Se toimiakseen saa sitten rahaa siihen toimintaan eduskunnalta aina jokaista kansanedustaa kohti.

Periaattessa jos ajatellaan että menin 2019 vaaleissa PS:n riveistä eduskuntaan. Monta meitä meni sieltä, neljäkymmentä, olisimme jokainen voineet perustaa oman eduskuntaryhmän. Näin suosittelisin tekemäänkin jos tää hulluus vielä jatkuis mutta veikkaan ettei jatku.

Eduskuntaryhmät toimii miten toimii.

Eduskuntakermaa varten on rakennettu sellainen systeemi - ketkä täällä johtaa Suomenmaata - se on rapparien hallussa.

Ei tarvi välittää enemmän.

Kun Turtiainen potkittiin PS pois ja perustin ek-ryhmämn niin huomasin kaikki hulluudet siellä talossa.

Perustin oman eduskuntaryhmän. Hirvisaaren James oli aikoinaan samaassa tilanteessa, tuli jeesaamaan.

Nyt ei ole sääntöjä siitä.

Kun edustaja kuten minä putosin eduskunnasa. Kuka lopettaa eduskuntaryhmän. Ei kukaan. Jätin sen tarkotuksella vellomaan sinne. Kaikki tää toiminta, siihen tarvitaan rahotusta.

En pitänyt itse kirjanpitoa siellä kun olin edustaja. Sen takia mulla oli avustaja siellä, ensin Hirvisaari ja Teppana Euro myöhemmin.
Ne teki sen kirjanpidon. Kun eduskuntaryhmä jäi vellomaan sinne eikä ollut yhtään työntekijää se jäi silleensä.

Kirjanpito kaikki oli mulla. Mähän tietysti voisin tehdä ne valmiiksi. Mutta kun mä en ole tehnyt niitä vaan avustaja on tehnyt. Halusin ratkaista asian sillä tavalla että laitetaan eduskunta prässiin tässä asiassa.

Tein virkamiesten kautta puhemiesneuvostolle ehdotuksen että se antaa VKK:lle vähän rahaa että pystytään viemään se kirjanpiotop ja tilinpäätölset loppuun ja sitten se on loppuun käsitelty.

Niitä otti kuupaan sen verran paljon jos olisivat joutuneet laittamaan rahaa VKK:n tilille niin että se olisi lopetettu. Jos tästä käräjille joskus mennään niin kyllä se toinen puoli häviää.

Mulla on kaikki seloitykset ja dokumentit tallessa.

Media vaan tekee tästä tällaista peliä.

Aika paljon on medialta tullut tämänkin kohun alla näkyvyyttä niin että jokainen alkaa tietää kuka se Turtiaisen Ano on.

Rahat on käytetty ihan oikein. Ei ne oo mulla ne rahat.

Ne on käytetty paremman maun mukaan mitä muut eduskuntaryhmät käyttää, joilla on paljon isommat summat, kun ne maksetaan eduskuntaryhmän mukaan.

Minna lukee kysymystä ylimielisestä radiojuontajasta.

Ilmeisesti meni tunteisiin. Varmasti on mennyt monella tunteisiin ketkä on nimenomaan näitä julkisuuden henkilöitä - kuten nää toimittajat - jotka on mua ikänsä haukkuneet ja Venäjä-asioissa kehottaneet menämään mua Venäjälle. Nyt kun teen videoita Venäjällä niin kauhee hätä.

Liekö Jone Nikula ollut.

Siinä on yksi joka olis kiva nähdä, kun sitä nokasta väännettäis vähän nenästä sitä kaveria.

VKK_Ano_autonominen_alue.jpg
VKK_Ano_autonominen_alue.jpg (56.77 KiB) Katsottu 1468 kertaa

Anolta kysellään voisiko tämä alkaa järjestää Anolle autonomista aluetta Venäjältä suomalaisille siskoille ja veljille.

Sitähän tässä ollaan luomassa, sitä tässä oikeasti ollaan luomassa täällä. Voin sen sanoa että se tulee Venäjän puolelle kun Suomi liittyy…

Suomi tulee osaksi.. me ollaan samaa kansaa.. Me tullaan olemaan samaa. Onko se sitten autonomista.

Näyttää siltä ettei suomalaiset kykene olemaan itsenäiisä. Ei ne oo koskaan olleet itsenäisiä, aina ovat jonkun vallan alla olleet ja jopa pyrkineet sinne jopa. Mulla ei ole luottoa Suomen kansaan niin paljon että se vois olla itsenäinen olla. Se ei kykene toimimaan itsenäisenä.

Ei sitä koskaan tiedä.

Ekana pitää maksaa oppirahat hölmöilystä mitä on tehty jällkeen kun Suomi julistettiin itsenäiseksi.

Jos aletaan vanhoja karttoja perkaamaan, meille kuuluu myös Pohjois-Ruotsi ja Pohjois-Norja, ne kuu meidän alueisiin. Meitä on aika paljon tuossa Venäjän puolellakin.

Meidän pitäs oma alue tuossa saada. Se kuuluu meille. Mutta ei sitä tappelemalla tai ryssittelemällä oteta. Vaan se kuuluu meille ihan itsestään kun me vaan ymmärretään kenen sukulaisia me ollaan, kenen siskoja ja veljiä me ollaan.

Tuolla taivaankannessa kulkee Pohjantäden ympäillö ne kaksi tähtilkuviota. Tiedötte mikä in Iso karhu, me ollaan se Pikku Karhu, sielläkin on ne merkit meistä.

Ei tänään enempää. Uusia aiheita on tulossa, palataan niihin taas seuraavilla videoilla.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Tästä hommasta siis oli kyse keväällä 2024, jolloin Ano vaati eduskuntaa maksamaan rahaa siitä, että hän tekee VKK:n tilinpäätökset loppuun ja toimittaa sen tehtyään eduskunnalle. Anon mukaan eduskuntaryhmä ei ole lakannut olemasta siinä vaiheessa, kun hän on eduskunnasta puhunut. Rahat Ano olisi käyttänyt itsensä palkkaamiseen. Sen verran rehellinen hän on, että kertoo käyttäneensä eduskuntaryhmän rahat vähän prameampaan elämäntyyliin eli tunnustaa sen, että on yksin Minnan kanssa tuhlaillut eduskuntaryhmälle tarkoitetut rahat.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7 ... b6104e83af

”Pätäkkää tilille!” – Eduskunta selvittää Ano Turtiaisen yhden miehen ryhmän rahankäyttöä
Eduskunta ei ole saanut perussuomalaisista viime vaalikaudella erotetun Ano Turtiaisen eduskuntaryhmältä kirjanpitoa ja tositteita useista pyynnöistä huolimatta. Turtiaisella on tietojen pimittämiselle erikoinen selitys.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ke Marras 12, 2025 10:21 am

Kun edustaja kuten minä putosin eduskunnasa. Kuka lopettaa eduskuntaryhmän. Ei kukaan. Jätin sen tarkotuksella vellomaan sinne. Kaikki tää toiminta, siihen tarvitaan rahotusta.

Ja jälleen kerran Ano Turtiainen panee omiaan eli valehtelee. Ei se eduskuntaryhmä eduskuntaan jää, kun ainoa kansanedustaja tippuu pois. Mutta toki on hyvä selitellä rahojen puliveivaamista sillä, että VKK:n eduskuntaryhmä jotenkin kummittelee eduskunnassa vielä syksyllä 2025 vaikka sillä ei ole ollut talossa edustajaa kevään 2024 jälkeen. Kuulostaa kovasti hätäselitykseltä mutta toisaalta vankistaa oletusta siitä, että Ano on talousrikollinen, joka ei yksinkertaisesti halua selvittää asioitaan ja joka on itse asiat pahemman kerran munattuaan sitten paennut viranomaisia ulkomaille. Ano on tavattoman ylimielinen tyyppi joka kuvittelee olevansa jokaisen instituution yläpuolella. Voipi olla, että hän iskee hakkunsa kiveen viimeistään siinä vaiheessa, kun käy neuvotteluja "kuntosalibisneksistä" kera "venäläisten isäntien" joita ei saa missään nimessä edes puhelimella kuvata tai äänittää. Veikkaan, että tuossa vaiheessa Anon puliveivaamat rahat siirtyvät vielä Anon taskuja syvempiin taskuihin, minkä jälkeen Ano joutuu anomaan Minnansa kanssa Suomen Moskovan suurlähetystön kautta rahaa, että saavat lentoliput takaisin Suomeen. Toki toisinkin saattaa käydä. Kaiken kaikkiaan homma on edennyt epäilyttävän nopeasti, minkä takia olen varma, että jollakulla Anon vastapuolella Moskovassa on ketunhäntä kainalossa.

https://finlandabroad.fi/web/rus/edustusto

https://www.eduskunta.fi/FI/kansanedust ... fault.aspx

Eduskuntaryhmärekisteri​

Laki eduskuntaryhmistä (979/2012) tuli voimaan 1.1.2013. Lain mukaan eduskuntaryhmät rekisteröidään eduskunnan keskuskanslian pitämään rekisteriin. Rekisteröinnin myötä eduskuntaryhmästä tulee oikeushenkilö, joka voi saada nimiinsä oikeuksia ja tehdä sitoumuksia sekä olla asianosaisena tuomioistuimessa tai muussa viranomaisessa. Eduskuntaryhmärekisteriin merkitään perusilmoituksen tehneet eduskuntaryhmät.

Eduskuntaryhmät ilmoittavat rekisteriin muutosilmoituksella rekisteröidyissä tiedoissa tapahtuneista muutoksista.

Eduskuntaryhmä poistetaan viran puolesta rekisteristä, kun sillä ei ole enää yhtään kansanedustajaa eduskunnassa.

Lisätietoja eduskuntaryhmärekisteristä saa eduskunnan keskuskansliasta, sähköposti keskuskanslia(at)eduskunta.fi
Virdon
Frank Columbo

Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ke Marras 12, 2025 10:21 amTultiin buffet-ruokapaikkaan. 16 eurolla saa syödä niin paljon kuin haluaa.
Tänkö pitäs olla halpaa?
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ke Marras 12, 2025 10:21 amPaniikki on syntynyt kun media alkoi laulamaan Turtiaisen Youtube-videon takia. Meni koko maa kaaokseen.
Kohta Anon kuuppa kolisee jääkupoliin kun niin korkealla pilvissä on kuvitelmineen. :D
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ke Marras 12, 2025 10:21 amNiinistö käänsi aikoinaan takin ja vei Suomen NATO:on ja nyt se käänsi takkia uudestaan.
Missäs kohtaa Niinistö on nyt "kääntänyt takkinsa" Nato- jäsenyyteemme liittyen?
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ke Marras 12, 2025 10:21 amOlen pyytänyt puhemiesneuvostolta sitä varten rahaa. Sen takia sitä ei ole tehty.
Ano yritti blackmailata lisääkin rahaa että olisi voinut nekin sitten puliveivata liiviinsä. :D
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ke Marras 12, 2025 10:21 amKaikki dokumentit VKK:n kirjanpidosta löytyy, mutta tää on täyttä politiikkaa - myönnän - mun puolelta.
Myönnäppä pois vaan että pelkkää älyvapaata typeryyttä se oli sun puolelta.

"Kaikki dokumentit kyllä oli mutta sen sijaan että lähetin ne niin halusin mieluummin ottaa koko summan ulosottoperintään"? :D
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ke Marras 12, 2025 10:21 amKirjanpito kaikki oli mulla. Mähän tietysti voisin tehdä ne valmiiksi. Mutta kun mä en ole tehnyt niitä vaan avustaja on tehnyt. Halusin ratkaista asian sillä tavalla että laitetaan eduskunta prässiin tässä asiassa.
Normaalisti järissään oleva, ja varsinkin jos ei ole mitään puliveivausta salattavana, olisi asian asiaankuuluvasti tehnytkin valmiiksi.

Eduskuntako prässiin? Ainoa joka tässä on prässiin joutunut on Ano itse puliveivailunsa takia.
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ke Marras 12, 2025 10:21 am Jos tästä käräjille joskus mennään niin kyllä se toinen puoli häviää.
No kasvatappas selkäranka, ja tule kantamaan vastuusi.

Jos puolustuksesi perustuu siihen että muilla olisi ollut muka velvollisuus maksella lisää että itse hoitasit oman vastuusi, niin onneapa vaan keissin voittamiseen. :D
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ke Marras 12, 2025 10:21 amMulla on kaikki seloitykset ja dokumentit tallessa.
Julkaiskaa Epstein -asiak....eiku, julkaiskaa VKK:n ryhmäavustusselonteko!
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ke Marras 12, 2025 10:21 amSiinä on yksi joka olis kiva nähdä, kun sitä nokasta väännettäis vähän nenästä sitä kaveria.
Anolla on taas vähän väkivallat mielessä.
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ke Marras 12, 2025 10:21 amTuolla taivaankannessa kulkee Pohjantäden ympäillö ne kaksi tähtilkuviota. Tiedötte mikä in Iso karhu, me ollaan se Pikku Karhu, sielläkin on ne merkit meistä.
Mitä ne tähtikuviot ovat? Reikiä muutaman kilometrin korkeudessa olevassa jääkupolissa?
Virdon
Frank Columbo

Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ke Marras 12, 2025 10:21 amHalusin ratkaista asian sillä tavalla että laitetaan eduskunta prässiin tässä asiassa.
Ano on venäläinen ihan operaatioiden suorittamista myöten.

Operaatio "eduskunta prässiin" ratkaisut:

Anolla kolkytdonaa lisää ulosottovelkaa, viranomaiset kintereillä, sekä turvapaikan anominen Venäjältä.

Eduskunnalla ei ole.
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Pakko oli ottaa uuden videon kommenteista taas parhaat. Anoa muiden muassa kehotetaan laittamaan viestiä Putinille. Samaan hengenvetoon joku väittää, kuinka "Anolta peritään olemattomia rahoja". EU on kommunistinen dystopia ja Eurostoliitto, mutta Venäjä on taivas. Tukholman profetiakin vilahtaa Liisa Eskelisen kommentissa.

@pekkakoskenranta3115: - EU alkaa olemaan kommunistinen dystopia jota Ursula johtaa. Venäjä on mennyt toiseen suuntaan, siellä kyllä muistetaan mihin uskonto nimeltä kommunismi johtaa. Neuvostoliitto oli aikansa dystopia kunnes sitten kaatui kuten kaikki kommunistiset järjestelmät. Nyt on Euroopan kaikki kansallisvaltiot imetty kuiviin joten Eurostoliitto on pelkkä byrokraattinen kuolio jota kansa ei enää voi sietää - terve

@dontom7356: - Eduskunta perii Anolta jotain olemattomia rahoja...kohta minä aloitan pistämään perinäkirjeitä sinne,siitä mitä ovat ottaneet lainaa ja antaneet rahaa ympäri savanneja minunkin nimissä ja ilman minun lupaa. Ei se tarkoita jos on "demokratia" et voidaan ryöstää kansalaiset. Ja itselle tehdä suoja"lakeja" ja oma sosiaaliturva kun lentää talosta ulos. Kyllä on hermo pinnassa...sanos

@arilepomaki4824: - Pikkuhiljaa takit käännetään ja kuvitellaan, että Venäjä ei olisi huomannut Suomen linjan hidasta muutosta ja siihen liittyviä selityksiä, kuten : Ei me mitään tehty, emmekä mitään tosissamme tarkoittaneet! Me haluamme vai neuvotella ja päästä päättämään tärkeistä asioista.

@liisaeskelinen1909: - Tuosta autonomisen alueen luomisesta tuli mieleen se Tukholman profetia, jossa Suomi on jaettu kahtia, sen kun vaan pistää käytäntöön, ja anoo pääsyä Venäjän Federaatioon. Venäjään liittovaltioon liittyminenhän oli aikoinaan vapaaehtoista, ne alueet jäi, jotka halusi ja jotka ei halunneet saivat lähteä. Eihän tämä mitään tavatonta ole näiden valtiollisten alueiden jakaminen niin hyvässä kun pahassa. Eurooppakin on täynnä toisen mmsodan jälkeen jaettuja alueita.

@timotimonen9121: - Kiitos videostasi jälleen Ano, Meduusan verkko kiristyy, se on hyvä, laita Putinille viestiä, toki tietäähän se minkälaisia pellejä tätä maata on johtanut harhaan, kyllä täytyy oikeusvaltio tuomarit vaihtaa takasin niihin oikeisiin tuomareihin jotka noudattaa Suomen perustus lakia, ja saattaa nykyiset tiilenpäitä laskemaan.

@ottohuuskonen1635: - Ompa mahtavan näköinen aamupala

@polopoika61:
- Ei se ollut aamupala.
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Tuo Turtiaisten buffetissa käynti näyttää oudolla tapaa lavastetulta. Iso ravintola, jossa ei ole ketään, mutta samaan aikaan pöydät hyllyvät ruokaa. Joku vertasi Pohjois-Koreaan PIF:in keskusteluissa. Toki jostain jonkun "ministeriön" suunnasta on saattanut tulla viesti, että hotellissa majoittuvaa "suomalaisdiplomaattia" seuralaisineen tulee kestitä oikein kunnolla. Voi toki olla että hotellin johto on nähnyt Anon televisiossa ja olettaa tämän olevan jollain tapaa merkittävä. Käyn tulevia videoita läpi sitten enemmänkin pinnallisesti, mutta avaan toki, jos tulee kunnon tulikivenkatkuista tavaraa, kuten buffetin nauttimisen jälkeen. Moskovassa noita nähtävyyksiä esiteltäviksi varmaan riittää joten veikkaan, rttä turistivideoita riittää.
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Anon vaimolle on saatu näemmä Suomessa ollessa jo haastekirje toimitettua. On koettanut poliisia paeta. Yksi haaste on saatu siis toimitettua mutta ei tietenkään varmaa, onko kyseessä VKK:n nykyjohdon vireille panema keissi vai 30 000. Vastausta Turtiaiset tuskin toimittavat. Lienee tämä "rva koetti paikalta paeta, mutta posti päätyi rvan hyppysiin" se juttu, joka lopulta katkaissut kamelilta selän ja jonka jälkeen Ano päättänyt paeta maasta, joka ei hänelle ja perheelleen turvallinen. Veikkaan että ovat lähteneet välittomästi tapahtuneen jälkeen autolla kohti Unkaria, jossa sitten majoittuneet VKK:ssa ja Finlandiassa vaikuttaneen ja nykyisin Unkarissa "suomalaiskylä" Geresdlakissa asuvan Mikko Miettisen luona. Auto on todennäköisimmin jätetty sitten Unkariin Miettisen hoteisiin.

Veikkaan myös että Anon bisnesodysseia on alkanut, elleivät sitten ole paraikaa asettautumassa Moskovan ulkopuolelle kaksioon. Kovasti innoissaan Ano oli tuosta matkustusdokumentista, joka nyt tästä päivästä eteenpäin korvaa viisumin. Sitähän me emme voi tietää, onko kyseinen sinikantinen kirja edes aito, mutta varmaan olemme joskus ensi viikolla viisaampia asian ja Turtiaisten asunto- ja bisnesviritelmien suhteen.

https://tuomioistuimet.fi/fi/index/asia ... iheet.html

Jos vastaaja ei toimita vastausta, käräjäoikeus ratkaisee asian valmistelua jatkamatta yksipuolisella tuomiolla. Se annetaan käräjäoikeuden kansliassa ilman, että kantajaa tai vastaajaa kutsutaan istuntoon. Yksipuolinen tuomio on heti pantavissa täytäntöön ja velkoja voi viedä sen ulosottomiehelle. Käräjäoikeus ei huolehdi tuomion täytäntöönpanosta, vaan velkojan on itse otettava yhteyttä vastaajaan ja ulosottoon.

"Useita vuosia olen asunut anon naapurissa ja seurannut hänen "ripeää" liikkumistaan piha askareissa etanaiseen tyyliinsä. Nyt sitten rielu kk sitten sattui pieni episodi, tai oikeamin niitä oli kaksi. Ensiksi se kesämökki tapaus, jossa virkakunta häntä tavoitteli, ei ollut eka kerta, sitten paikallisen kaupan parkkipaikalla hänen vaimonsa sai virkakunnalta seuraa, jossa annettiin jokin virkakirje, tuttavani sen ihan vierestä näki. Kovasti siinä rva koetti paikalta paeta, mutta posti päätyi rvan hyppysiin. Sen jälkeen tämä pariskunta täältä katosikin, pihapiirissä ei liikettä näkynyt. Kohta sitten serbiasta lähetti ensivideoitaan, sittemin matkasi sinne vanjalan isoon kaapunkiin. Niin äkkilähtö oli että jäi talvikampeet ottamatta mukaan, joten sieltä moskovan suurista marketeista niitä hankki, virne sen mukainen. Nuo julkaisuthan näkyy juutupessa. Eilen olin Mikko Porvalin esitelmätilaisuudessa, joka koski tiedustelua ja sen historiaa ja eräs kuulija kysyi, että onko ano potentiaalinen vakooja vai potentiaalinen maanpetturi! No Porvali hieman naurahti ja totesi että, mitähän tuhon sanoisi.... Me Juvalaiset emme häntä kaipaa, pysyköön siellä putinlandiassa niin kauan kun voi, ellei sitten akkunasta putoa ratakiskoille ja hukkuu uima altaaseen!"

JP_JP_Ano.jpg
JP_JP_Ano.jpg (106.54 KiB) Katsottu 1190 kertaa

"Tiedä tuosta hienoudesta! Ano on katkeroitunut, mömmöillä nuppinsa pilannut, julkaissut erinäisiä väittämiä mm maapallon litteydestä kuin nasan tutkija konsanaan, tosian asiantuntevasti mihin ano ei pysty, pimeästä energiasta ja voimasta, josta aasinsiltaa hyväksi käyttäen voidaan sanoa että anolla se pimeä voima on pään sisällä. Raamatullisia oppejaankin taannoin kovasti toi esille uuden "uskonoppinsa" nimissä, se ei saanut kannatusta. Talous , tiede-, ja valtio opin suuri lupaus! vai kahjo(ko)? sen päätelköön kukin tahollaan! Täällä Juvalla hän on lähinnä häpeäksi muille, ei mikään vaikuttaja. Katkera jenkeille, kun ryssi siellä olleen yrityksensä toiminnan, kun julkaisi sen kuuluisan pink floyd jutun, siinä Floyd niminnen jenkki tuli poliisien toimesta surmatuksi ja kun sen surmatun kuvan julkaisi, jossa hänen kasvonsa olivat pinkinväriset, saikin kelpo idean pinkfloydista.... siinä häpäisi yhtä maailmankuulua bandiä, Pink Floyd ja D Gilmorea! tätä ei jenkkilässä katsottu hyvällä, joten bisnekset loppui siihen, samoin Juvalla olleen ompelimonsa toiminta! Nyt sitten kääntää katseensa "isän" puoleen, ei suinkaa raamatullisen vertailun nimissä, vaan stalinistisen bolsevismin nimissä. Eduskuntaan pyrkiessään, olin tuota itse kuulemassa paikallisen marketin edessä, lupaili kyselijöille olevansa köyhien, vanhusten ja vähäosaisten asialla, vähäjärkisistä ei maininnut mitään, mutta kuinkas ollakaan, jo puolessa vuodessa sai km korvauksia tuplaten sen mitä kansaneläkeläinen koko vuodessa josta verot veivät oman osansa, ano ei veroa maksellut, ei edes konkurssipesän veroja joita n 60 tuhatta. Kolme meseä pihalla jökötti... ja nyt kun nekin joutui myymään, niin katkeraksihan se miehen veti, ei kansa ymmärtänyt millaisen ministeriehdokkaan hänessä menetti! Asuntokin oli hesassa kaudellaan, siellä asui tyttärensä, valtio maksoi vuokran, joka päivä ajoi Juvalta eduskuntaan ja takaisin, kun lääkäri, selkäkipujensa, takia antoi lausunnon että junalla ei voi kulkea!! konitohtori lienee ollut lausunnon takana! No tässä joitakin faktoja anopojasta hänen ihmeellisistä seikkailuistaan sekä sanomisistaan! Siunattu hulluus?? olisiko ano nyt se kuuluisa siunattu hullu? kenties... mutta melkoisen varmaahan on se ettei se onni sieltä moskovasta anon pirttiin kulkeudu, saattaa käydä nöpösti, vanjalassahan maanpetturi on aina epäluotettava ja kun on vielä toisen maan kansalainen, niin vieläkin epäluotettavampi.... mukavaa talvenalkua sinnekin, lumesta ei tietoa!"
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Ei kovin yllättävää että Anon taustajoukoissa häärivä Tuija Suni levittelee naisiin kohdistuvista rikoksista epäillyn äärioikeistolaisen influensseri Andrew Taten videota pähkähulluilla väittämillä kryptovaluutoista. Tuija on aktivoitunut Youtubessa "Tuitsuna" joka muiden muassa mainostaa joulukuun FIXIT-miekkaria tietenkin tekoälyllä tehdyillä kuvilla. Nelisormisista ihmisistähän nuo kuvat yleensä viimeistään paljastaa. Tuija levittää koko aika rankkaa Venäjän propagandaa tyyliin "Totuus 🇺🇦Ukrainan sodasta. 🇷🇺Venäjä ei aloittanut sotaa. 🇺🇸 USA masinoi sen ja🇪🇺EU jatkoi sitä." Toki hän mielellään jakaa myös tekoälyvideoita, joissa Suomen Ano Turtiaisen jälkeinen eduskunta on täynnä apinoita. Erittäin vastenmielistä toimintaa.

https://www.facebook.com/groups/2761272 ... 967660568/

https://www.youtube.com/watch?v=IvsygLl4BGY&t=1s

TS: - ”Eurooppa on RAHANPÄÄLLÄ, Amerikka on RAJOILLA, he haluavat rahasi!” Andrew Tate sanoo, että jokainen kryptovaluuttoihin osallistuva joutuu 23 vuodeksi vankilaan – tekoälyn toimiessa tutkijana. ”Teitä kaikkia vastaan ​​nostetaan rahanpesusyytteitä, joka ikinen teistä.”
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Juha Korhonen on vihainen Punk In Finlandilla, koska sivuston "nerot" ja "pedofiilit" muiden muassa "julistivat valeuutiseksi jutun Ano Turtiaisen turvapaikkahakemuksesta"... Kumma kun Korhonen ei mesoa vapaan median puolesta siinä vaiheessa, kun Ano syyttää Suomen medioita valehtelemisesta tai lupaa, kuinka media saa tukkapöllyä tulevassa fantasia-Suomessa, jonka Ano on vallannut itselleen Venäjän mahtavan sotakoneen avustuksella.

JK_Vapaa_media_001.jpg
JK_Vapaa_media_001.jpg (126.46 KiB) Katsottu 1099 kertaa

Vapaan median kimppuun käydään eri alustoilla, ja kaava on aina sama.

Tällä hetkellä aktiivisimmat paikat ovat Punk in Finland ja X-huoneet.

Vasemmiston hallitsema, pedofiilejäkin riveissään pitävä Punk in Finland on ollut jo pitkään vapaiden medioiden kimpussa. Tällä kertaa he väittävät löytäneensä “kopiouutisen” allekirjoittaneen mediasta. Tämä on loistava osoitus siitä, etteivät nämä kemikaaleilla aivosolunsa tuhonneet ymmärrä edes median tekemisen alkeita.

Kyseisessä tapauksessa uutinen oli tullut tiedotteena, jonka eri mediat sitten julkaisivat. Eikä pedofiilifoorumin väkeä tietenkään haitannut se, että allekirjoittaneen media oli ensimmäinen, joka uutisen julkaisi. Faktoilla ei ole merkitystä, kun oma vihapuhe ja vääristely ovat tärkeämpiä.

X-huoneissa ei median tuntemus ole yhtään sen korkeammalla tasolla – ilmeisesti samaa porukkaa sielläkin pedofiilifoorumilla. X-huoneiden “nerot” julistivat valeuutiseksi jutun Ano Turtiaisen turvapaikkahakemuksesta, koska heidän mukaansa “lähdettä ei ollut”. Eipä näytä nämä medianerot kuulleen koskaan mitään lähdesuojasta. Miten voisivatkaan, kun eivät tunnu tietävän edes journalistisen työn perusasioita?

Ja miten siinä kävi? Uutinen oli totta. Ja kuten aina, sen jälkeen yritettiin keksiä jotain muuta – mikä tahansa selitys, kunhan vaan saa mustamaalata vapaata mediaa..

Erikoinen yhteys Punk in Finlandin ja X-huoneiden välillä. Tai no, ei se oikeastaan enää edes ole erikoinen. Näitä on nähty ennenkin. Toiset haluavat olla siellä vatvomassa ja valehtelemassa, ja toiset eivät edes tajua, että ovat menneet globaalin propagandan kelkkaan sallimalla kaikenlaisen paskan puheen huoneissaan.

Kuka tästä hyötyy? No tietenkin ne, jotka antavat alustan kaikelle tälle paskapuheelle. Näistä maksetaan korvauksia, ja idiootit suorittavat työn.

Ei tietenkään voida odottaa, että kaikki ymmärtäisivät, miten heitä viedään kuin litran mittaa. Mutta edes pieni ajattelu välillä ei olisi pahitteeksi.

Kannattaa kysyä itseltään: onko minun etu, että vapaata mediaa haukutaan täysin keksityillä valheilla ja kannattaisiko semmoiset ihmiset siirtää sivuun ketkä tätä tekevät?
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

VKK_Anolle_tunnustus.jpg
VKK_Anolle_tunnustus.jpg (100.87 KiB) Katsottu 1070 kertaa

Ano esittelee vuokrakaksiota uudehkolla mutta varsin karun oloisella asuinalueella jossain Moskovan ulkopuolella.

Pääsee tekemään ruokaa ja elämään normaalimpaa arkea.

Päivävuokralla mennään kun ei tietoa miten reissu jatkuu. Ano on käynyt bisnestapaamisessa Jaroslavissa.

Ensi viikolla on tarkoitus käydä toisessa suunnassa kolmen tunnin päässä Moskovasta tapaamassa kaupunginjohtajaa, joka odottaa bisnestapaamista Anon kanssa.

Ano vertaa Venäjää USA:n bisnesaikoihin.

Jaroslavissa hän esitteli isännilleen ideaa ravintolahommasta, viikinkiaiheisesta kuntosaliketjusta sekä mahdollisesta verkkokaupasta.

Isoja kuvioita on tulossa.

Julkisuutta on saatu ja oltu paljon mediassa Jaltan konferenssissa niin paljon, että Turtiaisen nimi halutaan brändätä Venäjällä.

Sen alla on sitten tuotemerkkejä.

On ollut mukava maahan tutustua tätä kautta.

Tää on myös Anon mukaan kovaa politiikkaa Suomen suuntaan tietenkin. Geopoliittisten ongelmien akatemia puheenjohtaja on jutellut Anon kanssa aiheesta.

Suunnitelma on järjestää Moskovaan talousfoorumi van suomalaisia bisneksiä varten. Etukäteen ja karkeasti kun tiedetään alat joista neuvotella niin heille hommataan pöytään sitten Venäjältä yhteistyökumppanit.

Tää on tosi kova juttu.

Jaroslavissa Ano oli käynyt. 700 000 ihmistä asuu. Ei pieni. Historiallinen paikka. Kun kesä tulee on kaupungin keskusta hieno. Hieno vanha kaupunki. Ei mikään Moskova oo, mutta vanha kaupunki.

Geopoliittisten ongelmien akatemian puheenjohtaja on luovuttanut Jaltan foorumissa Anolle akatemian hopeisen kunniamitalin hänen panoksestaan kansojen välisen ystävyyden vahvistamiseen, rauhan ylläpitämiseen ja Venäjän ja Suomen suhteiden kehittämiseen.

Kielimuuria on ollut.

Bisneskuviot on vähän epäselviä kun Ano ei ole varma, onnistuisiko etätyö toiselta paikkakunnalta.

https://akademiagp.ru/index.php?route=p ... uct_id=548

During the Yalta Forum, Finnish participant Anano Turtiinen shared his story

During the Yalta Forum, Finnish participant Anano Turtiinen shared his story
Author of publication: AGP
Date of publication: 2025-11-11

In the period from 6 to 7 November in the Moscow hotel "President" was held the next Yalta International Forum. Among the participants were representatives of the Academy of Geopolitical Problems (AGP) and foreign guests, including Finnish figures Anano and Minna Turtiinen.

During the forum, Finnish participant Anano Turtainen shared his story: after the establishment of the international organization “United Nations Majority” in November 2024 in Yalta, his family began to be threatened in Finland. As a result, Turtiinen appealed to Russian representatives with a request to grant political asylum. The forum participants expressed solidarity and understanding of the situation.

In addition to his speech at the plenary session, Turtiinin personally conveyed his appeal to the Chairman of the Forum Georg Muradov - Deputy Chairman of the Council of Ministers of the Republic of Crimea - Permanent Representative of the Republic of Crimea to the President of the Russian Federation, Deputy Chairman of the Federation Council Andrei Klimov and former State Duma deputy Sergei Baburin.

As a result of the event, the president of the Academy of Geopolitical Problems, Arayik Stepanyan, presented Ano Touringin with a silver medal of the AGE for Merit, noting his contribution to strengthening the friendship of peoples, maintaining peace and developing Russian-Finnish relations.

VKK_Anoa_haastatellaan_Jalta.jpg
VKK_Anoa_haastatellaan_Jalta.jpg (124.06 KiB) Katsottu 1070 kertaa
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Lauantai-illan ratoksi Marko Hiltunen levittelee salaliittoteoriaa siitä, kuinka Ruotsi loppujen lopuksi vetelee naruista Suomessakin. Nyt alkaa sakeusmittarissa kyllä lukemat nousta. Illan toinen täky on Hiltusen "luotettavalta taholta saama info" siitä että Oma Säästöpankki olisi viikonlopun aikana kaatumassa. Videota aiheesta on väsännyt pankin kanssa hankaluuksiin ajautunut katkeroitunut pariskunta. Video on sittemmin poistettu. Yksi Markon kavereista kommentoikin osuvasti: "Hyvin siirtyy raha ja liikkuu tilille .eik ole kaatumassa Pietari trollit vauhdissa". Huhun on pannut liikkeelle tuo hämäräperäinen Minkkisten pariskunta Seinäjoelta. Minkkisiä sivutaan Murha.infon Karf-ketjussa.

https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... start=4035

"Ai Minkkisetkin ovat lusikkansa tähän soppaan työntäneet? :lol: Minä uskon Inehmo, että linkkailet näitä tukikommentteja ihan vilpittömin mielin, mutta ehkä kannattaa googlata tukijoiden tiedot, koska joukossa on ollut kaikenlaista Laki-Akia ja muita vähintään kylähulluina asioista perillä olevissä piireissä pidettyjä. Tässä tapauksessa kyse on siis entisestä julkkishypnotisoija,mentaalivalmentaja, kristallikidekauppias ja shamaani Sami Minkkisestä, joka koottuaan miljoonavelat ja saatuaan petostuomion pamahti näyttävästi uskoon 2024 (toki kertoi jälkikäteen tämän tapahtuneen jo 2023). "

OMASP.jpg
OMASP.jpg (122.81 KiB) Katsottu 1049 kertaa

https://www.facebook.com/profile.php?id ... cale=fi_FI

MH: - Törmäsin juuri todella huolestuttavaan infoon. Itse en ole pankin kanssa käynyt keskusteluja, mutta luotettavalta taholta tuli infoa että jonkinlainen kavallus tai petosjuttu/epäselvyys on siis oma spssä. Alla info minkä sain. Jos koette tarpeelliseksi tehkää toimenpiteitä. 100 varmuutta ei asiasta siis ole. Mutta ajattelin varoittaa... Minulla on siis myös äänitallenne asiaan liittyen. Olkaapa hyvät.

Jaan tämän Talouselämä Taneli Koposen kanssa käydyn keskustelun, jotta te ja ihmiset, jotka sydämenne tietää tarvitsevan tämän tiedon ennakkoon voivat varautua ja toimia ajoissa. Sitä saa siis jakaa vapaasti. Oma Säästöpankki on kaatumassa viikonlopun aikana valtion syliin. Meitä on yritetty estää totuutta paljastamasta lukuisin laittomin keinoin onnistumatta siinä, sillä olemme varmistaneet, että kaikki aineisto on ajastettu ja jaettu riittävän monelle taholle viattomien pelastamiseksi. Suomeksi sanottuna jos teillä on käteistä Oma Säästöpankissa, siirtäkää se muualle. Kaatuminen alkaa teknisillä häiriöillä verkkopankissa millä yritetään estää ihmisten nostot ja rahansiirrot turvaan.

Usein törmää pohdintoihin ja myös syytöksiin Venäjää kohtaan, miten vihamielinen valtio se on. Tosiasia on kuitenkin se että ww2 jälkeen eniten toisiin itsenäisiin valtioihin sotilastoimia tehnyt valtiohan on ylivoimaisesti Amerikka.

Tätä ei kovinkaan moni taho halua sisäistää koska meidän pitää nyt vaan kohdistaa kaikki kritiikki Venäjään ja Putiniin.

Alla kuitenkin saamaani aika perusteellista kirjoitusta siitä miksi mitäkin on tehty, ja mitkä ovat ne tosiasialliset syyt kaiken tämän taustalla.
Päivityksen tekijän nimeä en muista, mutta olkaapa hyvät.

Osa 1. Mitä tapahtuisi, jos Venäjä ei olisi aloittanut sotilasoperaatiota?

Moni vielä miettii: "Miksi Putin aloitti tämän? Kukaan ei hyökännyt Venäjälle. Eläisimme itsellemme ja eläisimme. " Ymmärtääksesi miksi tämä oli väistämätöntä, sinun täytyy seurata miten Yhdysvalloista tuli hegemoni. Heidän kultasuonensa - sodat Euroopassa. Yhdysvallat on valtameren yllä samalla kun eurooppalaiset ja venäläiset tappoivat toisiaan (ensimmäisessä ja toisessa maailmassa), amerikkalaiset kehittivät talouttaan myymällä aseita ja tarvikkeita kaikille velkaantuneille.

Toinen maailmansota (jonka muistaaksemme anglosaksiset oligarkit itse järjestävät, Hitlerin rahoittaminen Fordin, Standard Oilin ja General Electricin kautta) teki Yhdysvalloista supervallan:

He saivat 50 prosenttia maailman BKT:sta.
He ottivat valtavan määrän eurooppalaista kultaa.
He asettivat dollarin maailman päävaluuttaksi.

Neuvostoliitto oli ainoa, joka kieltäytyi liittymästä tähän dollarijärjestelmään. Tämän vuoksi meille julistettiin heti kylmä sota. Yhdysvalloista on tullut loinen: 20 prosenttia maapallon väestöstä kuluttavat 60 prosenttia kaikista maailman resursseista maksaen sen itse painamillaan fanttisilla (dollareilla).

He tarvitsevat kaaosta saadakseen tämän järjestelmän toimimaan. Rauha ja vauraus heille ovat kuin kuolema, sillä silloin maat alkavat luovuttaa dollarin suhteen.

Siksi Yhdysvallat on yllyttänyt paikallisia sotia vuosikymmeniä ja kukistanut niihin puuttuvia (Irak, Libya, Jugoslavia).

Heidän tärkein teknologiansa on "kansallisten pettureiden" käsissä vallankaappaus. Kirkkain esimerkki on Ukraina 2014.

Yhdysvallat sijoitti miljardeja Maidaniin ja toi venäläiskammoiset uusnatsit valtaan. Ei tarvitse kiistellä siitä onko natseja olemassa.

Fakta: Vuonna 2014 Yhdysvaltain kongressi itse kutsui Azov-pataljoonaa "kauheiksi uusnatseiksi. "
Fakta: Zelensky kuvaa jatkuvasti sotilaiden kanssa natsisymboleilla.
Fakta: Ukrainassa 41 katu on nimetty Stepan Banderan mukaan.

Heidät laitettiin tarkoituksella ratin taakse luomaan "Venäjävastainen" ja lietsomaan konfliktia.

Yst. Marko Hiltunen, Vaala

EX_VKK_MH_vihamielinen_Ven.jpg
EX_VKK_MH_vihamielinen_Ven.jpg (95.91 KiB) Katsottu 1049 kertaa

Esko Pruikkonen: - Totuus on se mitä historia kertoo. Venäjä on terrorisoinut ruotsi suomea 1400 luvulta vuotee1917 saakka ryöstänyt, tappanut, kiduttanut raiskannut, vienyt orjiksi kymmeniätuhansia ihmisiä varsinkin Perämeren rannikkoseudulla. Ja sama jatkuu nyt Ukrainassa jo kolmatta kertaa viimeisen sadan vuoden aikana.

Marko Hiltunen: - miten ruotsi? Mitäs siitä vaikka poltti kaikki historiankirjamme ja tosiasiassa johtaa isoilta osin vieläkin maamme asioiden kulkua.

Esko Pruikkonen: - ruotsi Suomen historiankirjat ovat aika tarkkaan tallella ruotsin Kansallisarkistossa l. Riksarkivet sieltä voit tilata asiakirjoja aina 1400 luvulta alkaen, eikä maksa paljon. Löytyy hyvin tarkoin venäläisten toimet täällä Perämeren pohjukassa, en suosittele lasten luettavaksi.

Marko Hiltunen: - kannattaa panostaa vielä himppasen enemmän tutkintatyöhön! Ja vertailla vaikka muiden pohjoismaiden historiankirjoituksia. Ja mitä vaikka ihan osassa Euroopan maita kerrotaan Suomen historiasta ihan kouluissa. Mutta Esa on vähän varmaan valtamediafani niin ei tästä enää sen enempää mutta pakko vielä sanoa että olen ollut sellaisilla esittelykierroksilla todella merkittävissä Suomalaisissa kohteissa missä linnan neidot ovat esittelyn aikana sanoneet että tänä kesänä meillä on lupa ensimmäistä kertaa kertoa mitä täällä on oikeasti tapahtunut. Oikeiden ei ruotsin polttamien historian kirjoitusten mukaan Suomi on ollut todella pitkälle kehittynyt kuningaskunta. Mutta usko sinä svedu apinoiden satuja ihan rauhassa!
Virdon
Frank Columbo

Tarkastaja Levisi kirjoitti: La Marras 15, 2025 10:06 pmUsein törmää pohdintoihin ja myös syytöksiin Venäjää kohtaan, miten vihamielinen valtio se on.
Noin valittelee tyyppi joka itse ei kaihda valheita ja propagandaa syytellessään länsimaita omaa kotimaata unohtamatta.

Kaikkihan sen on nähnyt että miten vihamielinen valtio se on naapurinsa kimppuun hyökätessään, ja muita valtioita uhkaillessa ja haukkuessa.
Tarkastaja Levisi kirjoitti: La Marras 15, 2025 10:06 pmTosiasia on kuitenkin se että ww2 jälkeen eniten toisiin itsenäisiin valtioihin sotilastoimia tehnyt valtiohan on ylivoimaisesti Amerikka.
Aaa, taas tätä Venäjän puolustelua muita syyttelemällä.

Muiden syyttely ei tee Venäjästä yhtään vähemmän laajentumishimoista ja sotarikollista roistovaltiota kuin mitä se on.
Amnestia
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Amnestia »

Anohan on kuin Venäjän ortodoksikirkko: Kerää köyhiltä kannattajiltaan viimeiset kopeekat ja käyttää ne kaikki sitten kirkon johtajien ylelliseen elämään, palatseihin, limusiineihin, viinaan ja huo... huolien poistamiseen.

Anon kannattaisikin kasvattaa epäsiisti patriarkkaparta. Elopaino onkin jo "hengen"miehelle sopiva.
Vastaa Viestiin