RL11/6 kirjoitti: Pe Marras 14, 2025 9:01 am
AlsSie kirjoitti: To Marras 13, 2025 8:20 pm
RL11/6 kirjoitti: To Marras 13, 2025 11:02 am
Kyllä. Joku lesbojuttu voi aluksi tuntua liian kamalalta, mutta suhtaudu siihen stealthina niin kyllä se siitä oikeentuu. Kunnon ns. Rekkalesbo ei eroa muutenkaan hirveästi miehestä. Älä kuitenkaan leikkaa itse hiuksiasi, koska sitten joudut olemaan miesroolissa. Vedät pitkätukkana ja laitat kireät farkut, jos haluat olla perinteisessä kotiäiti, joka nyt vähän hassuttelee, hahmossa. Jos liikaa pelottaa naiset, niin ota kahvikupillinen vodkaa. Kyllä se siitä lähtee!

. En nyt kuitenkaan aio ryhtyä lesboksi, en koe sillä tavoin vetoa naisiin. Tämähän olisi sama kuin jos sinä joutuisit ryhtymään homoksi ja ilmeisesti et ole siihen kallellaan?
Oikein muotoiltu kysymys kuuluukin, jäin tätä miettimään: Miksi heteroseksuaalisuuteni on sinulle ongelma? Yritän päästä tässä nyt jäljille.
Ei ole minulle mikään ongelma yhtään mikään. Ainoa, mitä inussa ihmettelen, on se mikset juo teen sijaan viinaa?
Elimistö ei jostain syystä kestä viinaa, aiemmin joskus kesti ok kohtuudella ja nimenomaan ns. puhdasta viinaa, mutta nykyään ei kestä. Muuten joisin mieluusti välillä kohtuuden kera vähän viinaa, tömssytyyliin. Olen siis vasten tahtoa absoluuttisen raitis, vitsimielessä voi asian näinkin sanoa. En haluaisi olla, mutta näin.... .
Nyt juon kofeiinitonta murukahvia ja otin kanelikorpun että gluteenittoman mutakakkupalan. Kanelikorpussa on gluteenia, joten tämä yhdistelmä ei nyt ole ihan putkeen - jos tulee oireilua, niin juurisyy varmaan on tuossa. Toivotaan ettei tule... .
Talvi vaikuttaisi alkaneen nyt. Ensimmäinen lumisade, sievästi vähän maata päällystäen, ja hipasen pakkasta. Äh. Lumi on kaunista, mutta.....
...... .
Blade Runner tulee tv:stä mutta en ole perillä juonesta. Siinäkin näkyy satavan ja höyryä on ilmassa. Sopii hyvin tunnelmaan.
Mitkä siellä tunnelmat?
Mahdollisesti näin.