Mitkä seikat tukevat Anneli Auerin syyllisyyttä?
Re: Mitkä seikat tukevat Anneli Auerin syyllisyyttä?
MrEhtivä: "Anneli on varmuudella ollut murhayönä talossa, eikä muita aikuisia henkilöitä voida varmuudella sinne sijoittaa."
No. olihan siellä Jukka, mutta onko se nyt niin, että kuolleita ei lasketa? Ei vanhin tytärkään laskenut, kun häkevirkailija kysyi häneltä paikallaolleista aikuisista. Mainituksi tuli vain Anneli-äiti. Tämä voi olla freudilainen lipsahdus, joka paljastaa koko murhajutun todellisen luonteen.
No. olihan siellä Jukka, mutta onko se nyt niin, että kuolleita ei lasketa? Ei vanhin tytärkään laskenut, kun häkevirkailija kysyi häneltä paikallaolleista aikuisista. Mainituksi tuli vain Anneli-äiti. Tämä voi olla freudilainen lipsahdus, joka paljastaa koko murhajutun todellisen luonteen.
Luulisi, että alkaisi hysteerinen kirkuminen kun joku vieras puukottaja tulee ja alkaa silpomaan miestä. Samoin juoksisi heti lasten huoneeseen ja yrittämään ovea teljetä. Tai sitten lasten kanssa ulos. Kyllä Annelin kannalta juttu haisee.
-
MrEhtivä
Tosiaan, Jukka oli paikalla mutta tuskin teki harakiriäKyo_Saki2 kirjoitti: Pe Marras 14, 2025 7:00 pm MrEhtivä: "Anneli on varmuudella ollut murhayönä talossa, eikä muita aikuisia henkilöitä voida varmuudella sinne sijoittaa."
Ulkopuolisesta tekijästä ei ole kuin Annelin ja tyttären väittämä+ mahdolliset jäljet mutta ei DNA:ta.
-
TutkivaEiTieltäEksy
- Neuvoja-Jack
Kyllä. Täydellinen lavastus olisi mennyt juurikin niin, että joku puolustautumisväline käteen, Amanda kainaloon ja nuorimpien lasten huoneeseen teljeten oven. Siellä olisi voinut hyvin viettää vaikka 30 min. jonka jälkeen mennä puhelimeen "täällä kävi joku tappaja". Lapsista olisi saanut hyvän alibin, kuinka kaikki 5 istuivat huoneessa peläten, että hullu murhaaja tulee heidänkin kimppuunsa. Näin minä olisin tehnyt jos olisin halunnut lavastaa ukkoni kuoleman ulkopuolisen tekemäksi. Typerintä ikinä mennä kesken surmatyön soittamaan häkeen. Vai?Carelin kirjoitti: Pe Marras 14, 2025 7:06 pm Luulisi, että alkaisi hysteerinen kirkuminen kun joku vieras puukottaja tulee ja alkaa silpomaan miestä. Samoin juoksisi heti lasten huoneeseen ja yrittämään ovea teljetä. Tai sitten lasten kanssa ulos. Kyllä Annelin kannalta juttu haisee.
Syyttäjä Jarmo Valkama:
"Tunnustamalla voi ratkaista, silloin peli loppuu, eihä sillo enää mitään tarvetta tätä jatkaa. Mut jos ei jos hän ei tunnusta ja hän onki syytön, niin silloin se...se pyörii."
"Tunnustamalla voi ratkaista, silloin peli loppuu, eihä sillo enää mitään tarvetta tätä jatkaa. Mut jos ei jos hän ei tunnusta ja hän onki syytön, niin silloin se...se pyörii."
No toisaalta tämäkin on mennyt hyvin läpi monelle poliisillekin. Itse en kyllä käsitä miten noin muka ihminen voisi toimia vastaavassa tilanteessa. No ehkä oma käsityskyky on vähän vajaa.TutkivaEiTieltäEksy kirjoitti: Pe Marras 14, 2025 7:28 pmKyllä. Täydellinen lavastus olisi mennyt juurikin niin, että joku puolustautumisväline käteen, Amanda kainaloon ja nuorimpien lasten huoneeseen teljeten oven. Siellä olisi voinut hyvin viettää vaikka 30 min. jonka jälkeen mennä puhelimeen "täällä kävi joku tappaja". Lapsista olisi saanut hyvän alibin, kuinka kaikki 5 istuivat huoneessa peläten, että hullu murhaaja tulee heidänkin kimppuunsa. Näin minä olisin tehnyt jos olisin halunnut lavastaa ukkoni kuoleman ulkopuolisen tekemäksi. Typerintä ikinä mennä kesken surmatyön soittamaan häkeen. Vai?Carelin kirjoitti: Pe Marras 14, 2025 7:06 pm Luulisi, että alkaisi hysteerinen kirkuminen kun joku vieras puukottaja tulee ja alkaa silpomaan miestä. Samoin juoksisi heti lasten huoneeseen ja yrittämään ovea teljetä. Tai sitten lasten kanssa ulos. Kyllä Annelin kannalta juttu haisee.
Mikäli paikalla llisi ollut krp heti alkuun, niin juttu olisi selvinnyt nopeasti. Nämä porin tontut pidättivät ties mitä näyttelijöitä ym. Ei ollut poliisikurssilta tainnut jäädä miekeen, että näissä tapauksissa on lähes aina kyse oman perhepiirin sisältä joku tekijä.
-
TutkivaEiTieltäEksy
- Neuvoja-Jack
Olihan siellä Porin poliisilla joidenkin toimesta tehty ihan A4 jonka perusteella he pitivät Annelia syyllisenä. Uskotko etteivät nämä henkilöt ole tehneet kaikkensa löytääkseen talosta edes jotain todisteita siitä että ovat oikeassa? Jokaisella poliisilla on tiedossa tilastot kuinka usein tekijä löytyy sieltä saman katon alta, joten ei tätä nyt Annelinkaan kohdallakaan jätetty tutkimatta.Carelin kirjoitti: Pe Marras 14, 2025 7:34 pmNo toisaalta tämäkin on mennyt hyvin läpi monelle poliisillekin. Itse en kyllä käsitä miten noin muka ihminen voisi toimia vastaavassa tilanteessa. No ehkä oma käsityskyky on vähän vajaa.TutkivaEiTieltäEksy kirjoitti: Pe Marras 14, 2025 7:28 pmKyllä. Täydellinen lavastus olisi mennyt juurikin niin, että joku puolustautumisväline käteen, Amanda kainaloon ja nuorimpien lasten huoneeseen teljeten oven. Siellä olisi voinut hyvin viettää vaikka 30 min. jonka jälkeen mennä puhelimeen "täällä kävi joku tappaja". Lapsista olisi saanut hyvän alibin, kuinka kaikki 5 istuivat huoneessa peläten, että hullu murhaaja tulee heidänkin kimppuunsa. Näin minä olisin tehnyt jos olisin halunnut lavastaa ukkoni kuoleman ulkopuolisen tekemäksi. Typerintä ikinä mennä kesken surmatyön soittamaan häkeen. Vai?Carelin kirjoitti: Pe Marras 14, 2025 7:06 pm Luulisi, että alkaisi hysteerinen kirkuminen kun joku vieras puukottaja tulee ja alkaa silpomaan miestä. Samoin juoksisi heti lasten huoneeseen ja yrittämään ovea teljetä. Tai sitten lasten kanssa ulos. Kyllä Annelin kannalta juttu haisee.
Mikäli paikalla llisi ollut krp heti alkuun, niin juttu olisi selvinnyt nopeasti. Nämä porin tontut pidättivät ties mitä näyttelijöitä ym. Ei ollut poliisikurssilta tainnut jäädä miekeen, että näissä tapauksissa on lähes aina kyse oman perhepiirin sisältä joku tekijä.
Henkilökohtaisesti olen sitä miletä, että jos tuo "virheellinen" dna ei olisi löytynyt, tekijä olisi napattu ihan Porin poliisin toimesta.
Syyttäjä Jarmo Valkama:
Joo varmasti oli seikka joka sekoitti tutkimusta. Tapauksessa on myös ollut paljon huonoa tuuria. Se on helppoa aina täältä katsomosta huudella. Itse olen kyllä sitä mieltä, että mikäli krp olisi ollut mukana alusta saakka niin tapaus olisi ratkennut nopeasti. Itse parin eri evp rikostutkijan kanssa olen asiasta keskustellut ja he sitä mieltä, että selvä tapaus, mutta näyttö ontuu annelia kohden alus sähläyksen vuoksi.TutkivaEiTieltäEksy kirjoitti: Pe Marras 14, 2025 7:43 pmOlihan siellä Porin poliisilla joidenkin toimesta tehty ihan A4 jonka perusteella he pitivät Annelia syyllisenä. Uskotko etteivät nämä henkilöt ole tehneet kaikkensa löytääkseen talosta edes jotain todisteita siitä että ovat oikeassa? Jokaisella poliisilla on tiedossa tilastot kuinka usein tekijä löytyy sieltä saman katon alta, joten ei tätä nyt Annelinkaan kohdallakaan jätetty tutkimatta.Carelin kirjoitti: Pe Marras 14, 2025 7:34 pmNo toisaalta tämäkin on mennyt hyvin läpi monelle poliisillekin. Itse en kyllä käsitä miten noin muka ihminen voisi toimia vastaavassa tilanteessa. No ehkä oma käsityskyky on vähän vajaa.TutkivaEiTieltäEksy kirjoitti: Pe Marras 14, 2025 7:28 pm
Kyllä. Täydellinen lavastus olisi mennyt juurikin niin, että joku puolustautumisväline käteen, Amanda kainaloon ja nuorimpien lasten huoneeseen teljeten oven. Siellä olisi voinut hyvin viettää vaikka 30 min. jonka jälkeen mennä puhelimeen "täällä kävi joku tappaja". Lapsista olisi saanut hyvän alibin, kuinka kaikki 5 istuivat huoneessa peläten, että hullu murhaaja tulee heidänkin kimppuunsa. Näin minä olisin tehnyt jos olisin halunnut lavastaa ukkoni kuoleman ulkopuolisen tekemäksi. Typerintä ikinä mennä kesken surmatyön soittamaan häkeen. Vai?
Henkilökohtaisesti olen sitä miletä, että jos tuo "virheellinen" dna ei olisi löytynyt, tekijä olisi napattu ihan Porin poliisin toimesta.
"Itse parin eri evp rikostutkijan kanssa olen asiasta keskustellut ja he sitä mieltä, että selvä tapaus, mutta näyttö ontuu annelia kohden alus sähläyksen vuoksi." Höpö höpö!
No näin molemmat pitkän linjan poliisit sanoivat. Sanoivat, että se tutkinta mokattiin heti alkuun ja sen jälkeen on ollut vaikeampi hakea näyttöä. Oli jätetty paljon tutkimatta mm. Pakastin.Old.Timer kirjoitti: Pe Marras 14, 2025 8:07 pm "Itse parin eri evp rikostutkijan kanssa olen asiasta keskustellut ja he sitä mieltä, että selvä tapaus, mutta näyttö ontuu annelia kohden alus sähläyksen vuoksi." Höpö höpö!
- Pieni liekki
- James Bond (George Lazenby)
Kuka on sinut saanut uskomaan, että pakastin olisi jätetty tutkimatta?Carelin kirjoitti: Pe Marras 14, 2025 8:10 pmNo näin molemmat pitkän linjan poliisit sanoivat. Sanoivat, että se tutkinta mokattiin heti alkuun ja sen jälkeen on ollut vaikeampi hakea näyttöä. Oli jätetty paljon tutkimatta mm. Pakastin.Old.Timer kirjoitti: Pe Marras 14, 2025 8:07 pm "Itse parin eri evp rikostutkijan kanssa olen asiasta keskustellut ja he sitä mieltä, että selvä tapaus, mutta näyttö ontuu annelia kohden alun sähläyksen vuoksi." Höpö höpö!
Minulle merkitsi todella paljon se, että eräs eläköitynyt apulaispoliisipäällikkö totesi minulle häneen sattumalta muissa asioissa törmätessäni, että kyllä hänkin on sitä mieltä, että onnettomuustutkintakeskuksen tulisi antaa tutkia Auerin tapaus. Sain silloin vuosia sitten häneltä muutaman henkilön nimen, joihin olisin voinut ottaa yhteyttä. Harmi, että yhteyden ottaminen jäi silloin muiden asioiden jalkoihin. Olisi hienoa, jos tällaiset enemmän vaikutusvaltaa omaavat ihmiset ottaisivat asiakseen viedä omia ajatuksiaan eteenpäin, koska siten voisimme saada tämän tapauksen maaliin ainakin Annelin ja Jensin osalta.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
Tämä juuri kertoo siitä, että jutusta on hirveästi vääriä tietoja liikkeellä ja myös jutun ulkopuoliset poliisit muodostavat kantansa erilaisten, lehdistä muistamiensa asioiden pohjalta.Carelin kirjoitti: Pe Marras 14, 2025 8:10 pmNo näin molemmat pitkän linjan poliisit sanoivat. Sanoivat, että se tutkinta mokattiin heti alkuun ja sen jälkeen on ollut vaikeampi hakea näyttöä. Oli jätetty paljon tutkimatta mm. Pakastin.Old.Timer kirjoitti: Pe Marras 14, 2025 8:07 pm "Itse parin eri evp rikostutkijan kanssa olen asiasta keskustellut ja he sitä mieltä, että selvä tapaus, mutta näyttö ontuu annelia kohden alus sähläyksen vuoksi." Höpö höpö!
Jääkaappipakastin on tutkittu ja siitä on oikeudessakin todistanut Jyrki Tuomi. Lisäksi hän on antanut siitä lausunnon. Hän kaiken lisäksi oli Annelin syyllisyyteen uskova poliisi, muttei sentään kehdannut kertoa tutkineensa kaappia huonosti vaan kertoi, ettei siellä ollut mitään tutkimusta tukevaa eli sinne kuulumatonta.
Taloa nyt sentään tutkittiin pari viikkoa ja siellä kävi kymmenkunta poliisia etsimässä tavaroita. Järjelläkin pitäisi älytä, että jääkaappipakastimen oven varmaan joku avaisi. Lisäksi pakastin olisi vaatteiden, kenkien ja sorkkaraudan piilopaikkana ihan älytön jo ideanakin.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Aika pahasti haiseekin. Oma veikkaus on, että Ulvilan murha ei etene enää syytteeseen asti. Murhasta on kohta 20 vuotta, tutkinta olisi pitänyt saattaa maaliin silloin.
Kun ei tee mitään, niin ei tee mitään väärinkään.
-
VittoriaVetra
- Martin Beck
Enää ei haise pullantuoksut vaan härski Tena. Alun sössimiset ja "ei tutkittu" huutaa tässä niin kovaa että on ihme jos saadaan tästä syyllinen vastuuseen. Vaikka se olisi kyllä oleellista ja tärkeää. Saataisiin Jukan tappaja syytteeseen ja oikeus tapahtuisi.
Härski Tena välittyy vain joistain viesteistä. Katkeruus, typeryys ja faktojen sivuuttaminen.
-
VittoriaVetra
- Martin Beck
Härski Tena taisi osua tuulettimeesi. Sitä se on kun liian lähellä sellaista pyörii. Eli toisinsanoen sinun mielestäsi on katkeruutta se jos haluamme saada murhaajan vastuuseen teoistaan. Etkö halua saada murhaajaa vastuuseen? Kysymys kuuluu...miksi et... Itseasiassa taidan tietää jo vastauksen