A. Auer on edelleen J. Lahden murhan epäilty. Jotta hänen syyllisyytensä/syyttömyytensä voidaan todistaa/osoittaa tarvitaan alkututkinnan epäonnistumisen vuoksi kaikki mahdollinen tieto hänestä, hänen yksityiselämästään ym. Ei järjestelmä/viranomaiset/media tms. ole J. Lahtea murhanneet. Tämä on suurin tragedia Jukka Lahdelle, joka menetti henkensä. Eikö hänen murha ansaitse tulla tutkituksi ja murhaaja selvitetyksi? Haluatko, että J. Lahden murha selvitetään riippumatta siitä, kuka paljastuu syylliseksi?Vahvero kirjoitti: La Marras 15, 2025 10:27 pm Minua hieman vaivaa se, että Annelin koko elämä pitää riepotella julkisuudessa. Että joku joutuu tuollaiseen tilanteeseen, jossa oman oikeusturvan vuoksi täytyy tuoda ilmi niinkin yksityisiä seikkoja kuin mitä mielentilatutkimuksessa selviää tai viestejä exän kanssa. Koko tämä juttu on niin valtava inhimillinen tragedia ja sitten vielä kaikki revitään auki median toimesta ja kansa kiinnostuneena seuraa tätä näytelmää (minä mukaanlukien). Kun eihän tässä pitäisi keskittyä Anneliin, vaan järjestelmään ja viranomaisten virheisiin. Mutta tietysti julkisuus on tässä kohtaa välttämätöntä ja toivottavasti puhdistaa Annelin mainetta valtaosan mielissä. Silti puistattaa, ettei ole juuri mitään yksityisyyttä jäljellä.
Mielentilatutkimus
Re: Mielentilatutkimus
- Pieni liekki
- James Bond (George Lazenby)
Kuvitteletko, että poliisien pitäisi olla aina valmiina rikospaikalla seuraamassa rikosten tekemistä, jotta rikokset on mahdollista selvittää? Minulla on riittävästi tietoa voidakseni todeta, ettei Anneli ole rikollinen eikä varsinkaan murhaaja. Jos olet älykäs ihminen, niin pystyt olemassa olevan tiedon varassa päätymään samaan johtopäätökseen. Suomessa on useampi ihminen, jotka pystyvät todistamaan Annelin syyttömäksi rikoksiin, joista häntä on syytetty. Onko se sinun mielestäsi meidän oma vika, jos viranomaiset eivät meitä kuuntele tai tutki asian tiimoilta tehtyjä muita rikoksia?Como es? kirjoitti: La Marras 15, 2025 11:18 pm ...
Oletko sinä elänyt Anneli Auerin perheessä ja olitko paikalla murhayönä? Kukaan meistä ei ole veljensä vartija ja tiedä toisten tekemisiä. Oikeudentajusi on kyllä hyvin kyseenalainen.
Mielentilatutkimus ei todista hänen syyttömyyttään.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Mitä helvettiä nyt taas? Oletko koskaan kuullut ne bis in idem -periaatteesta? Syyttömyysolettamasta puhumattakaan?Como es? kirjoitti: La Marras 15, 2025 11:21 pm
A. Auer on edelleen J. Lahden murhan epäilty. Jotta hänen syyllisyytensä/syyttömyytensä voidaan todistaa/osoittaa tarvitaan alkututkinnan epäonnistumisen vuoksi kaikki mahdollinen tieto hänestä, hänen yksityiselämästään ym. Ei järjestelmä/viranomaiset/media tms. ole J. Lahtea murhanneet. Tämä on suurin tragedia Jukka Lahdelle, joka menetti henkensä. Eikö hänen murha ansaitse tulla tutkituksi ja murhaaja selvitetyksi? Haluatko, että J. Lahden murha selvitetään riippumatta siitä, kuka paljastuu syylliseksi?
Mistä muuten tiedät, että viranomaiset eivät murhanneet Jukka S. Lahtea?
"Haluatko, että J. Lahden murha selvitetään riippumatta siitä, kuka paljastuu syylliseksi?"
Nimenomaan haluan juurikin tätä!
Nimenomaan haluan juurikin tätä!
-
Neonataali
- Jack Bauer
Miksi vaivaa? Anneli on itse hakenut toistuvasti tuomion purkua, ja kun tämä lopulta toteutui, itse vaatimalla vaatinut jutulle mahdollisimman suurta julkisuutta. Outo syy puolestaloukkaantumiseen, kun Anneli saa tässä tahtonsa läpi.Vahvero kirjoitti: La Marras 15, 2025 10:27 pm Minua hieman vaivaa se, että Annelin koko elämä pitää riepotella julkisuudessa. Että joku joutuu tuollaiseen tilanteeseen, jossa oman oikeusturvan vuoksi täytyy tuoda ilmi niinkin yksityisiä seikkoja kuin mitä mielentilatutkimuksessa selviää tai viestejä exän kanssa. Koko tämä juttu on niin valtava inhimillinen tragedia ja sitten vielä kaikki revitään auki median toimesta ja kansa kiinnostuneena seuraa tätä näytelmää (minä mukaanlukien). Kun eihän tässä pitäisi keskittyä Anneliin, vaan järjestelmään ja viranomaisten virheisiin. Mutta tietysti julkisuus on tässä kohtaa välttämätöntä ja toivottavasti puhdistaa Annelin mainetta valtaosan mielissä. Silti puistattaa, ettei ole juuri mitään yksityisyyttä jäljellä.
-
Neonataali
- Jack Bauer
Anneli nimenomaan ON pahoinpidellyt lapsiaan. Ei itse edes sitä kiellä.Pieni liekki kirjoitti: La Marras 15, 2025 11:06 pmOlen kai aika oikeudentajuinen henkilö. Anneli ei ole pahoinpidellyt lapsiaan eikä hän ole miehensä murhaaja. Hänen mielentilatutkimuksestaan tulee ilmi monta asiaa, jotka osoittavat hänet mieleltään terveeksi ja järkeväksi henkilöksi. Voisi olla hyvä, jos mielentilatutkimuksia tehtäisiin huomattavasti enemmän ja myös meille murhainfolaisille.Doris Watson kirjoitti: La Marras 15, 2025 10:07 pm ...
Minä taas kummastelen sinun voimakasta motiivia sympatiseerata ja paapoa henkilöä joka mahdollisesti on pahoinpidellyt lapsiaan ja tappanut lasten nähden miehensä ja lastensa isän.
Anneli on mahdollinen ja todennäköisin syyllinen niin kauan kuin varmuudella ei muuta tappajaa löydy.