peltirumpu kirjoitti: Su Marras 16, 2025 8:25 pm
MrEhtivä kirjoitti: Su Marras 16, 2025 8:10 pm
Nyt sinulla "karkaa mopo käsistä" Jos syyttäminen ei tee kenestäkään murhaajaa... miksi meidän joiden kirjoituksissa pelkästään spekuloidaan asioilla ja myös välillä Annelin syyllisyydellä, aiheuttaa niin suurta vaikutusta sinuun.
Emme syytä, vain spekuloimme asioilla.
Minun syyttömyydestä ei minun tarvitse sinun kanssa keskustella sen enempää... joten lopetatko myös, jos ei ole mitään oikeasti heittää faktaa. (mitä ei ole)
Häke- nauha ei todista mitään muuta kuin Anneli soitti 112 ja Jukan huudot sekä tyttären puheen/huudon
Kuka teki murhan, oliko se Anneli vai ulkopuolinen... sitä nauhoite ei todista vaikka kuinka yrität väittää.
- Mitään todistetta sinulla ei ole jolla voisi todistaa varmasti Annelin syyttömyyden
1) jopa oikeudessa on todettu, ettei Anneli ehdi murhaa tekemään häke-puhelun aikana
2) ehkäpä nyt ymmärrät, miksi suomessa ei tarvitse todistaa syyttömyyttään. Joten jospa jo lopetaisit tuon typeryyden hokemisen
3) spekuloi mitä haluat, mutta koita nyt pysyä totuudessa. Eläkä syytä muita siitä, että moposi on karannut jo aikoja sitten.
Anneli tekemänä murha häke- puhelun aikana ei minustakaan ole uskottava ja siksi en niin ole enää edes spekuloinut sillä (ilman avustusta)
Anneli voi silti olla syyllinen spekulaatioissa Jukan murhassa, avunantajana ja se ei miksikään vain sinun väittämällä muutu jos et pysty sitä todistamaan.
Anneli vapautui vain koska oli olemassa varteenotettava epäilys ulkopuolisesta tekijästä. Annelia ei todettu varmuudella syyttömäksi, todisteet eivät olleet vain tarpeeksi pitävät. (Poliisi ja syyttäjä mokasivat kun näillä näytöillä lähtivät Annelia syyttämään)
Annelin ei tarvitse todistaa syyttömyyttään hmm...joo, miksi minun pitäisi

Annelia vastaan oli olemassa varteenotettava epäilys kuitenkin.
Jos te väitätte varmuudella jotakin (Annelia) ihmistä syyttömäksi, olisi hyvä se myös todistaa ja ei vain hokea sitä samaa ja arvostella muita.
Minä spekuloin asioilla, puolesta ja vastaan Annelin syyttömyydestä/syyllisyydestä. Yritän yhdistää faktoja näihin asioihin ja puuttuvat tiedot yritän keksiä mikä olisi mahdollista. ps. Se on spekulaatiota