Liikenne-onnettomuus Sastamalassa – Poliisi: ”Siellä on loukkaantuneita”, 2.11.25

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
KasvainKeijo
Jack Taylor

Re: Liikenne-onnettomuus Sastamalassa – Poliisi: ”Siellä on loukkaantuneita”, 2.11.25

Viesti Kirjoittaja KasvainKeijo »

Kuinkakohan kauan viruneet siellä tajuissaan/tajuttomana ennen avun saapumista. Hirveä ajatella kuoliko heti vai 5h päästä. Ovatko keskenään huuelleet toisilleen. Kuka ajoi, kuka ei. Joku oli kerännyt paikalla tyhjiä olut ja lonkerotölkkejå. Tyhjiä rivatrillejä ja panacod liuskoja. Eiköhän tämä kerro paljon henkilöistä. Narkattu niin että pimenee päässä. Juu Vammalasta päin tulleet. Pitkä kiitotie pysähtymiseen eikä ainuitakaan jarrutusjälkiä n.700m aikana. Tyttö voinut olla hengissä monta tuntia. Eiköhän poliisi pian tiedota tilanteesta. Näitä mustalaisia mennyt nyt paljon nuorena. Ei ajokorttia, ei ajokokemusta eikä ainakaan selvistäpäin. Kotiasvatus taas kohillaan
Sikkis
Poliisikoira Rex

Re: Liikenne-onnettomuus Sastamalassa – Poliisi: ”Siellä on loukkaantuneita”, 2.11.25

Viesti Kirjoittaja Sikkis »

Knobster kirjoitti: Ke Marras 05, 2025 11:41 pm
Sikkis kirjoitti: Ti Marras 04, 2025 7:51 pm Sama paikka tai no 200m matkaa paikkaan missä vuonna 2017 tapahtui ns. Sastamalan Mopoautoturma ja kaksi 17v nuorta menetti henkensä.
Kellä kiinnostaa. Ihan vitun sama koska tässä ketjussa näköjään ilakoidaan ihmisen kuolemalla. Helvetin tyhmää.
Kellä onni on. Kaukana oli minun ilakointi ihmisten hengenlähdöstä vai oletko itse mainitsemasi tittelin Helvetin tyhmän arvoinen: kommentistasi päätellen olet.
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Sikkis kirjoitti: Su Marras 16, 2025 1:03 am
Knobster kirjoitti: Ke Marras 05, 2025 11:41 pm
Sikkis kirjoitti: Ti Marras 04, 2025 7:51 pm Sama paikka tai no 200m matkaa paikkaan missä vuonna 2017 tapahtui ns. Sastamalan Mopoautoturma ja kaksi 17v nuorta menetti henkensä.
Kellä kiinnostaa. Ihan vitun sama koska tässä ketjussa näköjään ilakoidaan ihmisen kuolemalla. Helvetin tyhmää.
Kellä onni on. Kaukana oli minun ilakointi ihmisten hengenlähdöstä vai oletko itse mainitsemasi tittelin Helvetin tyhmän arvoinen: kommentistasi päätellen olet.
Ai kun kritisoin tämän ketjun urheille ilakoijia. Onhan se selvä että heillä ei edes kiinnosta, kunhan tanssivat haudalla. En minä sinua siitä syyttänyt. Totesinpa vain että puhelet täällä turhaan, ölinä peittää sen alleen.
KasvainKeijo
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja KasvainKeijo »

Onko poliisi tiedottanut asiasta lisää?
Creatime247
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Creatime247 »

"Poliisin paikkatutkinnan perusteella"..
Poliisin paikkatutkinnan perusteella tutkintaa ei ole suoritettu. Paikalta löytynyt Ylilaudan mukaan runsaasti nuorille kuuluvaa omaisuutta mm. Toisen pojan tumma puhelin kuvattuna. Tämä annettu omaisille.
Auton osia, tölkkejä, tyhjiä lääkelistoja kuvattuna. Luulisi poliisin kiinnostuvan noista turman esineistä ja niistä saatavan tiedon keräämisestä tilanteen tutkinnan kannalta..
Näin ollen voisin olettaa, syystä tai toisesta ei ole taas Pirkanmaalla tutkintaa suoritettu.
Jään odottelemaan, kunhan asiasta kuullaan!
Luckynothree
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Luckynothree »

Onko tästä kellään mitään uutta tietoa?
Vastaa Viestiin