Bannien vaikutus
Bannien vaikutus
Olen tässä sivusta seurannut ja miettinyt, että tuo banni on ilmeisesti joillekin ihmisille sama kuin ehdollinen vankeus. Eli ei vaikuta elämään millään tavalla.
Itse kuulun niihin ihmisiin, että sanktio on aina merkki omasta epäonnistumisesta. Minun oli mm. pakko tunnustaa vakuutusyhtiölle, että olin hoitanut koiran vakuutusnumerolla (pakettiin kuuluu 3 x vuodessa nettikonsultaatio eläinlääkärin kanssa) kissaan liittyvää asiaa. Sehän on vakuutuspetos. No, se minun luonteestani.
Kuitenkin olen nyt pannut merkille, että joillain kirjoittajilla täällä on omana allekirjoituksenaan lista banneista, joita he ovat saaneet. Ikään kuin rikosrekisteri. Yleensä tällainen palstakriminaali joutuu hyllyle syistä, jotka liittyvät epäasiallisuuteen, törkeään kielenkäyttön, multinikkeilyyn tai jankuttamisen, joka ei lopu huomautteluista huolimatta. Kaikelta tältä olisi mahdollista välttyä, jos pererhtyisi sääntöihin.
Totta on, että olen minäkin bannin saanut. Se on kuitenkin liittynyt siihen, että olen uppoutunut lähinnä johonkin OT-keskusteluun ketjussa, johon aihe ei liity. Omaa tyhmyyttä siis, mutta ei ehkä parkoituksellista pahuutta. Olen pyrkinyt asiassa parantamaan juoksuani.
Joidenkin kirjoittajien kohdalla kuitenkin on jatkuvasti samat syyt. Persuilu-OT, mamuilu-OT ym. kesto-ongelmat, jotka eivät muutu heidän kohdallaan miksikään. He siis tulevat kuin aavelaivat sumusta ja paskovat taas ketjun samaan kuntoon kuin edellisenkin aiheen kohdalla. Samoilla argumenteilla, samalla jorinalla tietäen, että häkki taas kohta heiluu.
Kysynkin siis aivan vilpittömästi teiltä, jotka tarkoitushakuisesti kalastelette banneja kerta toisensa jälkeen: Mikä se tunne on, jota se teille tuottaa? Olen utelias. Onko kyse kostonhimosta, katkeruudesta, voitonriemusta, yksinäisyydestä, huomionhakuisuudesta, järkyttämisen/shokeeraamisen tarpeesta, halusta saada kohinaa ja olla kaksi minuuttia puheenaiheena, osattomuuden tunteesta, ihmisvihasta, halveksunnasta muita kohtaan... mistä? Koska en keksi yhtäkään positiivista tunnetta tai motiivia, jota em. toiminta itselleni aiheuttaisi.
Jotain hyvää tällaisen täytyy kuitenkin tekijälleen tuottaa, eihän sitä muuten tehtäisi.
Itse kuulun niihin ihmisiin, että sanktio on aina merkki omasta epäonnistumisesta. Minun oli mm. pakko tunnustaa vakuutusyhtiölle, että olin hoitanut koiran vakuutusnumerolla (pakettiin kuuluu 3 x vuodessa nettikonsultaatio eläinlääkärin kanssa) kissaan liittyvää asiaa. Sehän on vakuutuspetos. No, se minun luonteestani.
Kuitenkin olen nyt pannut merkille, että joillain kirjoittajilla täällä on omana allekirjoituksenaan lista banneista, joita he ovat saaneet. Ikään kuin rikosrekisteri. Yleensä tällainen palstakriminaali joutuu hyllyle syistä, jotka liittyvät epäasiallisuuteen, törkeään kielenkäyttön, multinikkeilyyn tai jankuttamisen, joka ei lopu huomautteluista huolimatta. Kaikelta tältä olisi mahdollista välttyä, jos pererhtyisi sääntöihin.
Totta on, että olen minäkin bannin saanut. Se on kuitenkin liittynyt siihen, että olen uppoutunut lähinnä johonkin OT-keskusteluun ketjussa, johon aihe ei liity. Omaa tyhmyyttä siis, mutta ei ehkä parkoituksellista pahuutta. Olen pyrkinyt asiassa parantamaan juoksuani.
Joidenkin kirjoittajien kohdalla kuitenkin on jatkuvasti samat syyt. Persuilu-OT, mamuilu-OT ym. kesto-ongelmat, jotka eivät muutu heidän kohdallaan miksikään. He siis tulevat kuin aavelaivat sumusta ja paskovat taas ketjun samaan kuntoon kuin edellisenkin aiheen kohdalla. Samoilla argumenteilla, samalla jorinalla tietäen, että häkki taas kohta heiluu.
Kysynkin siis aivan vilpittömästi teiltä, jotka tarkoitushakuisesti kalastelette banneja kerta toisensa jälkeen: Mikä se tunne on, jota se teille tuottaa? Olen utelias. Onko kyse kostonhimosta, katkeruudesta, voitonriemusta, yksinäisyydestä, huomionhakuisuudesta, järkyttämisen/shokeeraamisen tarpeesta, halusta saada kohinaa ja olla kaksi minuuttia puheenaiheena, osattomuuden tunteesta, ihmisvihasta, halveksunnasta muita kohtaan... mistä? Koska en keksi yhtäkään positiivista tunnetta tai motiivia, jota em. toiminta itselleni aiheuttaisi.
Jotain hyvää tällaisen täytyy kuitenkin tekijälleen tuottaa, eihän sitä muuten tehtäisi.
-
Oulun_Kungas
- Theo Kojak
Re: Bannien vaikutus
Palstalla bannin saa, jos sanoo persu.
Sen sijaan palstalla ei aiheuta mitään toimenpiteitä: Vihervassuli, matu, neekeri, apina yms..
Koska palstan moderointi vetää kaksin käsin kotiinpäin agendaansa niin banni on oikeastaan vain kunniamaininta siitä, ettei symppaa natseja.
Sen sijaan palstalla ei aiheuta mitään toimenpiteitä: Vihervassuli, matu, neekeri, apina yms..
Koska palstan moderointi vetää kaksin käsin kotiinpäin agendaansa niin banni on oikeastaan vain kunniamaininta siitä, ettei symppaa natseja.
Mielenkiintoinen näkemys. Et silti vastannut kysymykseeni.Oulun_Kungas kirjoitti: Ke Marras 19, 2025 3:13 pm Palstalla bannin saa, jos sanoo persu.
Jos kuitenkin tiedät, mistä niitä banneja saa ja mistä ei, hankitko niitä siitä huolimatta?
P.s. persuilu on mun näkökulmasta ihan sitä poliittisen öyhötyksen alle menevää, puoluepoliittista huttua joka bannataan. Yllättävän vähän täällä kuitenkaan esiintyy muihin puolueisiin liittyvää nimeämistä, jonka voisi ajatella olevan puoluepolitiikkaa. Vihervassari ei ole puolue. Neekeröintiin ja matuiluun en oikein sanoina osaa ottaa kantaa, mutta olen niidenkin nähnyt johtavan banneihin ketjuissa, joihin sanat eivät ns "kuulu". Toki voidaan sitten argumentoida, kuuluvatko ko. sanat nykypäivänä enää yhtään mihinkään.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Sulla varmaan toinen nimimerkki "takataskussa".
Kun kaikki rötöstelevät ja Kela-tuilla elävät matut lähetetään täältä kotimaahansa, kummasti rasismikin vähenee.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Mielenkiintoinen johdatus argumentointiin. Kyseisten sanojen käyttöhän ei sellaisenaan ole lainvastaista toimintaa. Missä sitten menee se veteen piirretty viiva? Ovatko nykyhetkeen sopivia, kurantteja ja kelvollisia sanoja, vaikkapa: somali, tai mustalainen, tai vaikkapa lappalainen?Sipi kirjoitti: Ke Marras 19, 2025 3:15 pm
...Neekeröintiin ja matuiluun en oikein sanoina osaa ottaa kantaa, mutta olen niidenkin nähnyt johtavan banneihin ketjuissa, joihin sanat eivät ns "kuulu". Toki voidaan sitten argumentoida, kuuluvatko ko. sanat nykypäivänä enää yhtään mihinkään.
Esimerkiksi "mamu" ja "matu" ovat lyhennelmiä "maahan rahatta ja kerjuumielessä tulleista" ihmisistä (99% afrikkalaisperäisiä). Olisiko siis syytä löytää heille joku uudempi sanalyhenne? "Turvapaikanhakija" on epäkurantti, kun todistettavasti suuri osa heistä alkaa matkustella edestakaisin Suomen ja lähtömaansa väliä heti, kun ovat saaneet jonkun laillisen oikeuden oleskella täällä Suomessa.
Mikä siis eteen?
X X X X X
Nii-i. Ei oo helppoo meilläkään
edit. Keksin juuri uuden termin turvapaikanhakijalle. TUrvaPAikka- sanasta tulee tupa, ja koska he jäävät tänne kuin paska Junttilantuvan seinään, ovat siis jumissa. Miten olisi tupajumi?
Rutsarilla on ainakin seuraavat aktiiviset nikit: suoMiko, inkaa, syksyn sävel, puheenjohtaja ja oulun kungas
Ei tarvitse välittää banneista vaan aina voi ottaa uuden käyttöön kun ylläpidolla menee hermot.
Tätä se tyhjä ihminen jatkaa tasan niin kauan kun trollaukseen on ylläpidon " hyväksyntä" eikä ilmiselviä trollinikkejä poisteta vaan annetaan tyyliin päivän banni.
Ei voi ymmärtää ylläpidon linjausta, itsekin tunnistan rutsarin ensimmäisestä viestistä.
Ei tarvitse välittää banneista vaan aina voi ottaa uuden käyttöön kun ylläpidolla menee hermot.
Tätä se tyhjä ihminen jatkaa tasan niin kauan kun trollaukseen on ylläpidon " hyväksyntä" eikä ilmiselviä trollinikkejä poisteta vaan annetaan tyyliin päivän banni.
Ei voi ymmärtää ylläpidon linjausta, itsekin tunnistan rutsarin ensimmäisestä viestistä.
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
-
perusporilaine
- Neuvoja-Jack
Lisää nyt ainakin brontopaska listalle.Perilla kirjoitti: Ke Marras 19, 2025 7:35 pm Rutsarilla on ainakin seuraavat aktiiviset nikit: suoMiko, inkaa, syksyn sävel, puheenjohtaja ja oulun kungas
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
-
MrEhtivä
Joillakin on tarve jäädä aikakirjoihin, aivan kuten Putin. Ihan sama miten sen tekee kunhan häntä ei unohdeta.
"jälki se on historiassa, ruskea raita kalsareissakin"
"jälki se on historiassa, ruskea raita kalsareissakin"
Aiheeseen saattaa liittyä ihan nettiriippuvuus.
Paskat! Kyseessä on ihan pelkkä vasureiden häirintä!
Et tainnut lukea aloitusviestiä kovin hyvin, etkä liioin ole tainnut vilkaista tuomioistuinta, etkä ylipäänsä paljon mitään koko palstalla.
Hyvin luin ja ymmärsin, jota sinä et! Taidat olla "Stoned", mikäli edes ymmärrät mitä tuolla tarkoitan!Stonedar kirjoitti: Ke Marras 19, 2025 10:35 pmEt tainnut lukea aloitusviestiä kovin hyvin, etkä liioin ole tainnut vilkaista tuomioistuinta, etkä ylipäänsä paljon mitään koko palstalla.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
No, niin no... joo.Sipi kirjoitti: Ke Marras 19, 2025 4:29 pmNii-i. Ei oo helppoo meilläkään
edit. Keksin juuri uuden termin turvapaikanhakijalle. TUrvaPAikka- sanasta tulee tupa, ja koska he jäävät tänne kuin paska Junttilantuvan seinään, ovat siis jumissa. Miten olisi tupajumi?
Ihan hyvä ajatuskudelma tuokin, mutta ei ihan täysin paikkansapitävä sen juntturaan jäämisen suhteen, kun somalit seilaa sen kotimaansa (tai siis ex-kotimaansa) ja Suomen väliä, leikkuu-ikäiset pikkutyttäret mukanaan, tai muuten vain "rantalomalle".
Arabian VOK-aarteita puolestaan saa etsiä koirien ja kissojen kanssa, että mihin maahan milloinkin ovat lähteneet luuhaamaan, Kelan tienistit taskussa. Väen vaihtuvuutta ei normaali silmä edes huomaa, kun lisää tulee, uua hela natten uua hela dag, ettei kanta pääse liikaa supistumaan.
P.S. Sitä Junttilan taloa pitäisi varmaan aivan kotimaan matkailun edistämiseksi alkaa etsiä Savon suunnalta. Sieltä kun löytyy monenlaisia Junttilan nimisiä.
X X X X X