Bannien vaikutus

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Re: Bannien vaikutus

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Stonedar kirjoitti: Ke Marras 19, 2025 10:27 pm Aiheeseen saattaa liittyä ihan nettiriippuvuus.
Hmm..? Ehkä.
Vaan taitaa olla peräti Minfo-riippuvuus, kun eihän tuolla multinikkien bannifrekvenssillä oikein muualle päin verkkoa edes ehtisi. No, saattaapa siinä jotain sisään patoutunutta riidanhaluakin olla mausteena, ellei peräti pääruokalajina.
X X X X X
Stonedar
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Stonedar »

claw kirjoitti: Ke Marras 19, 2025 10:42 pm
Stonedar kirjoitti: Ke Marras 19, 2025 10:35 pm
claw kirjoitti: Ke Marras 19, 2025 10:31 pm

Paskat! Kyseessä on ihan pelkkä vasureiden häirintä!
Et tainnut lukea aloitusviestiä kovin hyvin, etkä liioin ole tainnut vilkaista tuomioistuinta, etkä ylipäänsä paljon mitään koko palstalla.
Hyvin luin ja ymmärsin, jota sinä et! Taidat olla "Stoned", mikäli edes ymmärrät mitä tuolla tarkoitan!
Meinaat, että seuraavat bannin saaneet nimimerkit, ovat ”vasureita”:

Aivoriihi, ed_gein, RL11/6, LiamNeeson, perusporilaine, Jarkallas, ViidakonCasanova, Keplotteleva konna, jasso, kalapaliikki
Voi olla muitakin hyviä esimerkkejä, mutta nimimerkit, jos sattuvat tämän lukemaan, saavat tulla myös itse kertomaan näkemyksensä. En jaksa tähän quotettaa esimerkkejä lainauksin, miksi en itse pidä heitä ”vasureina”, suvakkeina tms.
Private dick
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Private dick »

RL11/6 on ainakin 120 kiloinen siiderivalas sinisella tukalla joka ihailee pillu märkänä neekereitä.
LiamNeeson
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

Stonedar kirjoitti: To Marras 20, 2025 9:43 am Meinaat, että seuraavat bannin saaneet nimimerkit, ovat ”vasureita”:

Aivoriihi, ed_gein, RL11/6, LiamNeeson, perusporilaine, Jarkallas, ViidakonCasanova, Keplotteleva konna, jasso, kalapaliikki
Voi olla muitakin hyviä esimerkkejä, mutta nimimerkit, jos sattuvat tämän lukemaan, saavat tulla myös itse kertomaan näkemyksensä. En jaksa tähän quotettaa esimerkkejä lainauksin, miksi en itse pidä heitä ”vasureina”, suvakkeina tms.
No perhana. Aattelin pysyä tästä keskustelusta loitolla, mutta kun nimi mainittiin niin pakko avautua.
En todellakaan ole vasuri, suvakki, natsi tai mikään muukaan. Rasisti kyllä jos tilanne sitä vaatii, mutta sekään ei ole minäkuva.
Sain ekan bannin muutama päivä sitten kun provosoiduin Liman kommentista. Toki tulin samalla kertoneeksi muutaman totuuden
joita ei saanutkaan kertoa. Nämä viestit YP poistanut.
Kun käytössä on vain tämä yksi tunnus niin opetus oli hyvä. Jätän jatkossa multinikkien kommentoinnin rauhaan, jos kerran heidän
halutaan jatkavan foorumilla niin mikäpä minä olen sitä tuomitsemaan.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Private dick kirjoitti: To Marras 20, 2025 10:21 am RL11/6 on ainakin 120 kiloinen siiderivalas sinisella tukalla joka ihailee pillu märkänä neekereitä.
:lol: :lol: :lol:

Niin totta!
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
Paikalla
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Private dick kirjoitti: To Marras 20, 2025 10:21 am RL11/6 on ainakin 120 kiloinen siiderivalas sinisella tukalla joka ihailee pillu märkänä neekereitä.
Ei Rupla-Ljudminalla tuossa kuvassa sinistä tukkaa ole...
Kuva
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Stonedar
Axel Foley

LiamNeeson kirjoitti: To Marras 20, 2025 10:25 am Kun käytössä on vain tämä yksi tunnus niin opetus oli hyvä. Jätän jatkossa multinikkien kommentoinnin rauhaan, jos kerran heidän
halutaan jatkavan foorumilla niin mikäpä minä olen sitä tuomitsemaan.
Näin olen itsekin yrittänyt toimia, tosin joskus menen lankaan, kun en mielestäni ole kovin syvällä tässä skenessä, en esim. jaksa tarkistaa onko joku nicki uusi vai joku vanha, mutta harvakseen kirjoittava.
Mutta itseni on vaikea ymmärtää, miksi joku kokee tämän palstan niin tärkeäksi, että viitsii käyttää aikaa luodakseen nimimerkkejä, sen sijaan että pitäisi vain yhden vuorokauden taukoa. Tekisi vaikka jotain järkevää sen aikaa.
Kosti kirjoitti: To Marras 20, 2025 10:27 am
:lol: :lol: :lol:

Niin totta!
Mutta Rällällä on sentään välillä aika hauskoja kirjoituksia. Nykyaikana on pakko arvostaa jo sitäkin, että saa välimerkit ja isot kirjaimet suunnilleen kohdalleen, ja kykenee kirjoittamaan ymmärrettävää tekstiä. Ei ole tälläkään palstalla mikään itsestäänselvyys.
Sipi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Stonedar kirjoitti: Ke Marras 19, 2025 10:27 pm Aiheeseen saattaa liittyä ihan nettiriippuvuus.
Niin, varmasti näinkin.

Mutta se ei selitä ilmiötä itsessään. Jos siis miettii, että itse kukin saattaa vajota tähän minfon tai jonkin muun foorumin kaninkoloon, piipahtaa vain vilkaisemassa ja hups, kolme tuntia hurahti.

Kyse on siitä, miten kirjoittaa ja mitä hakee. Mihin tunteeseen haluaa vastinetta ja mikälaisessa vuorovaikutuksessa haluaa toisten kanssa olla.

Olisi vaikeaa kuvitella omalle kohdalle, että viettäisin täällä kaiken valveillaoloaikani vittuilemassa, kiusaamassa, haukkumassa ja trollaamassa ihmisiä, tarttumassa jokaiseen kielioppivirheeseen, tuputtamassa omaa agendaani joka lankaan riippumatta aiheesta, menisin henkilökohtaisuuksiin jne. Tämä kun on valinta, tapa kommunikoida. Miksi siis jotkut sen valitsevat?

Ja miksi ihmeessä ovat ylpeitä siitä, että pääsevät ylläpidon toimesta hyllylle? Eikö se ole suora palaute siitä, että käytös on huonoa? Kenelle muulle paitsi 13-vuotiaalle se on itsetuntoa kohottava meriitti?

Minkälaisia nämä ihmiset ovat livenä? Mukavaa seuraa?
Stonedar
Axel Foley

Sipi kirjoitti: To Marras 20, 2025 12:14 pm Minkälaisia nämä ihmiset ovat livenä? Mukavaa seuraa?
Ei voi tietää, vaan enpä ole hetkeäkään miettinyt, että olisi mukava tavata täältä yhtään ketään.
Sipi
Perry Mason

Stonedar kirjoitti: To Marras 20, 2025 12:44 pm
Sipi kirjoitti: To Marras 20, 2025 12:14 pm Minkälaisia nämä ihmiset ovat livenä? Mukavaa seuraa?
Ei voi tietää, vaan enpä ole hetkeäkään miettinyt, että olisi mukava tavata täältä yhtään ketään.
No en minä sitä ajatellutkaan. Mietin vain tätä dissosiatiivista toimintaa, roolia, jonka jotkut ihmiset netissä ottavat. En haluaisi millään uskoa, että tämä on validi tai kattava otos suomalaisen väestön mielenmaisemasta sellaisenaan.

Mun oletukseni on siis se, että moni täällä banneja keräävistä rääväsuista on jotain kirjanpitäjiä ja perheenisiä, jotka sitten vailla pidäkkeitä päästävät pimeän puolensa täällä valloilleen. Tarvetta tällaiseen toimintaan lähinnä ihmettelen.
Stonedar
Axel Foley

Sipi kirjoitti: To Marras 20, 2025 1:44 pm En haluaisi millään uskoa, että tämä on validi tai kattava otos suomalaisen väestön mielenmaisemasta sellaisenaan.
Juu en minäkään niin kyynisesti ajattele.
Nice shirt
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Nice shirt »

Sipi kirjoitti: To Marras 20, 2025 1:44 pm
Stonedar kirjoitti: To Marras 20, 2025 12:44 pm
No en minä sitä ajatellutkaan. Mietin vain tätä dissosiatiivista toimintaa, roolia, jonka jotkut ihmiset netissä ottavat. En haluaisi millään uskoa, että tämä on validi tai kattava otos suomalaisen väestön mielenmaisemasta sellaisenaan.

Mun oletukseni on siis se, että moni täällä banneja keräävistä rääväsuista on jotain kirjanpitäjiä ja perheenisiä, jotka sitten vailla pidäkkeitä päästävät pimeän puolensa täällä valloilleen. Tarvetta tällaiseen toimintaan lähinnä ihmettelen.
Ne on niitä, joilla on leijonakoru kaulassa ja katselevat kaupassa naisten huulipunia. Näin tässä tuonnoin sellaisen kaverin.
Naantalissa paistaa aurinko sinnekin, mihin se ei muilla paista!
Pesukarhu
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Pesukarhu »

Stonedar kirjoitti: To Marras 20, 2025 10:47 am Mutta itseni on vaikea ymmärtää, miksi joku kokee tämän palstan niin tärkeäksi, että viitsii käyttää aikaa luodakseen nimimerkkejä, sen sijaan että pitäisi vain yhden vuorokauden taukoa. Tekisi vaikka jotain järkevää sen aikaa.
Ja taukokin olisi vain kommentoinnista, kyllähän tätä lukemaan pääsee ilman tunnuksiakin
Nyt mä vittu kävelen täällä rannalla yksinäni.
Sipi
Perry Mason

Nice shirt kirjoitti: To Marras 20, 2025 3:07 pm Ne on niitä, joilla on leijonakoru kaulassa ja katselevat kaupassa naisten huulipunia. Näin tässä tuonnoin sellaisen kaverin.
Ai hitto mikä mielikuva...

Ne kyllä yrittää kovasti olla tosimiehiä. Ystäväni tyttärellä on tällainen poikaystävä. Käy ihan kiltisti kaupassa, mutta ei suostu ostamaan avovaimolleen tamponeita kauppareissullaan. Se on kuulemma liikaa ja ei ole miehen tehtävä. Asuvat vähän syrjemmällä, että ei ole Alepaa siinä kivijalassa. On siis tehtävä uusi reissu autolla, koska mies ei pysty toimittamaan lapulle kirjattua listaa kotiin.

Tarina ei sitten kerro, missä välissä hän niitä huulipunia mallailee. Nyt tosiaan kun otit puheeksi olen aivan vakuuttunut, että niin hän juuri tekee.

Ja illalla haukkuu minfossa kaikki homoiksi ja neekereiksi.
Nice shirt
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Nice shirt »

Sipi kirjoitti: To Marras 20, 2025 4:54 pm
Nice shirt kirjoitti: To Marras 20, 2025 3:07 pm Ne on niitä, joilla on leijonakoru kaulassa ja katselevat kaupassa naisten huulipunia. Näin tässä tuonnoin sellaisen kaverin.
Ai hitto mikä mielikuva...

Ne kyllä yrittää kovasti olla tosimiehiä. Ystäväni tyttärellä on tällainen poikaystävä. Käy ihan kiltisti kaupassa, mutta ei suostu ostamaan avovaimolleen tamponeita kauppareissullaan. Se on kuulemma liikaa ja ei ole miehen tehtävä. Asuvat vähän syrjemmällä, että ei ole Alepaa siinä kivijalassa. On siis tehtävä uusi reissu autolla, koska mies ei pysty toimittamaan lapulle kirjattua listaa kotiin.

Tarina ei sitten kerro, missä välissä hän niitä huulipunia mallailee. Nyt tosiaan kun otit puheeksi olen aivan vakuuttunut, että niin hän juuri tekee.

Ja illalla haukkuu minfossa kaikki homoiksi ja neekereiksi.
Nämä ovat niitä elämän tosiasioita, kun katselee ympärilleen. :mrgreen:
Naantalissa paistaa aurinko sinnekin, mihin se ei muilla paista!
Vastaa Viestiin