No pääsääntöisestihän narkkipiireihin päätyy ihmiset joilla on jonkinlaista ongelmaa elämässä, jokunen prosentti toki niitä jotka lähteneet huvikäyttämään ja päätyy sinne. Itselääkitseminen on se juttu suurella osalla nisteistä, mikä tosin yleensä vie pahempaan. Vajavuus johtuu pääsääntöisesti siitä että ei ole apua saatavilla tai sitä ei olla osattu hakea. FAS menee juuri sinne että ongelmat on syntyjään ollut.Joosua kirjoitti: Pe Marras 21, 2025 8:21 pmJos nainen ajautuu narkkiporukoihin niin ei tarvitse mitenkään erityisen luottavainen kun voi helposti henki lähteä. Tietty mitä paremman eväät ihmisellä on elämään niin todennäköisemmin pysyy pois huumepiireistä. Ja tätä kautta mahdollinen vajavuus vaikuttaa enemmän.Filleri kirjoitti: Pe Marras 21, 2025 8:02 pmMielestäni tästä on kyllä ihan hyvä keskustella, koska FAS vaikuttaa myös luonteeseen ja ajatteluun noin muutenkin. Eli Katja on saattanut olla hyvinkin luottavainen muihin ihmisiin ja sen takia tämä nyt tapahtunut.aivoriihi kirjoitti: Pe Marras 21, 2025 7:50 pm Eiköhän nyt jo riitä tämä FAS-keskustelu? Tuskin hänen äitinsä kuitenkaan häntä tappoi.
Ketjun otsikko: 31 v. Katja Mäkisen henkirikos 11/2025 Helsinki/Nurmijärvi
31 v. Katja Mäkisen henkirikos 11/2025 Helsinki/Nurmijärvi
Re: 31 v. Katja Mäkisen henkirikos 11/2025 Helsinki/Nurmijärvi
Pitää nyt itsekin tänne kirjoittaa, kerta porukka jakanut mun nimee täällä ja puhuu asioista niinkuin ne tietäis muka jotain. Joo kyllä Katja oli mukana siinä mun ryöstönyritykses ja siinä tuli puukosta. Joka tapauksessa tuohon aikaan olen viettänyt täysin erilaista elämää mitä nykyään. Olin päihde ja vankilakierteessä. Kuitenkin nykyään olen jo pitkään elänyt täysin päihteetöntä kunnollista perhekeskeisiä elämää eikä minulla ole enää minkäänlaisia siteitä mihinkään alamaailmaan tai huumekuvioihin. Myös kiitos sille henkilölle joka puolustit minua kommentissaan ja se onkin täysin totta tuo mitä kirjoitit
sinä joka spekuloit että voisin olla jollain tavalla tähän asiaan kytköksissä niin en ole. Itseasiassa ennen kun lähdin pois Helsingistä näin Katjaa ja annoin hänelle anteeksi tuon asian eikä meille jäänyt mitään vihanpitoa enkä todellakaan olisi toivonut hänelle mitään pahaa. Hän oli myös pahoillaan kovasti. Voimia hänen läheisilleen.
^ohhoh, hienoa! Ize en usko että olisin antanut anteex.
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!
Mun veikkaus: Joku majoittanut päihdeongelmaista naista, tullut riitaa, tappanut. Pakko kuskata pois kämpiltä jonnekin, auto ollut käytössä. Jos olisi ollut suunnitelmallisempi teko, olisi varmaan haudannut, nyt hankkiutui nopeasti eroon.
Hirsimaki tsemppiä, hienoa että elämä saatu raiteilleen.
Hirsimaki tsemppiä, hienoa että elämä saatu raiteilleen.
-
Kerranvain
- Alibin satunnaislukija
Miten varmaa on, että Katja olisi ollut Moringin kyydissä? Hänen tuttunsa mainitsee kirjoituksessa aikaisemmin, että Katja on itse kertonut olleensa Mikan kyydissä. On voinut olla keksitty tarina, kuten mahdollinen tarina sijaisperheen isän ahdisteluista. Tarinat ehkä huomionhakuisuutta Katjalta.
Epäilen teon taustalla järjestäytynyttä rikollisuutta.
En usko pelkkiin övereihin jonkun kotinurkissa ja siitä johtuvaan ruumiin piilottamisyrirykseen noin kaukana Kurvista. Poliisi tutkii kuitenkin tappona. Kurvissa kun on nähnyt peukkuporukkaa, vaikuttaa ruumiin päätyminen Nurmijärvelle työläältä ja vaativalta tehtävältä alueen Peukkujen toimesta, niin on sekavaa touhua.
Vaihtoehtoisia motiiveja:
A. K. on suututtanut jonkun keksityillä tarinoillaan.
B. On pöllinyt jonkun kamat tai epäilys siitä.
C. On myynyt itseään ja tekijä on pikaistuksissa tappanut sen yhteydessä tuttu tai tuntematon.
D. On tullut itse ryöstetyksi ja tapetuksi ollessaan itse lähempänä paikkaa, jos on ollut kyseessä esim. huumekätkö, eikä kätköä ole löytynyt tai muuten vaan haluttu hiljentää. Ruumista oli siirretty, ilmeisesti jälkiä ruumiissa raahaamisesta, joten kuollut ei ole niille sijoilleen. Kaksi olisi voinut nostaa ruumiin, tekijä ehkä yksin.
Tekijä on toimintakykyinen, hänellä tai lähipiirillä on auto käytössään ja motiivi piilottaa ruumis, ettei sitä löydetä. Toki huonosti piilotettu. Onko tullut mutkia matkaan, ajateltu haudata paremmin myöhemmin, mutta koira ehtinyt hätiin vainunsa kanssa? Ehkä Katja on viime aikoina yleensäkin oleillut Nurmijärven lähialueilla, eikä Kurvissa, tekijä on joku paikallistuntemuksen omaava. Tekijä on joku joka tuntee alueet, ei pelkkä Kurvin peukuttaja.
Epäilen teon taustalla järjestäytynyttä rikollisuutta.
En usko pelkkiin övereihin jonkun kotinurkissa ja siitä johtuvaan ruumiin piilottamisyrirykseen noin kaukana Kurvista. Poliisi tutkii kuitenkin tappona. Kurvissa kun on nähnyt peukkuporukkaa, vaikuttaa ruumiin päätyminen Nurmijärvelle työläältä ja vaativalta tehtävältä alueen Peukkujen toimesta, niin on sekavaa touhua.
Vaihtoehtoisia motiiveja:
A. K. on suututtanut jonkun keksityillä tarinoillaan.
B. On pöllinyt jonkun kamat tai epäilys siitä.
C. On myynyt itseään ja tekijä on pikaistuksissa tappanut sen yhteydessä tuttu tai tuntematon.
D. On tullut itse ryöstetyksi ja tapetuksi ollessaan itse lähempänä paikkaa, jos on ollut kyseessä esim. huumekätkö, eikä kätköä ole löytynyt tai muuten vaan haluttu hiljentää. Ruumista oli siirretty, ilmeisesti jälkiä ruumiissa raahaamisesta, joten kuollut ei ole niille sijoilleen. Kaksi olisi voinut nostaa ruumiin, tekijä ehkä yksin.
Tekijä on toimintakykyinen, hänellä tai lähipiirillä on auto käytössään ja motiivi piilottaa ruumis, ettei sitä löydetä. Toki huonosti piilotettu. Onko tullut mutkia matkaan, ajateltu haudata paremmin myöhemmin, mutta koira ehtinyt hätiin vainunsa kanssa? Ehkä Katja on viime aikoina yleensäkin oleillut Nurmijärven lähialueilla, eikä Kurvissa, tekijä on joku paikallistuntemuksen omaava. Tekijä on joku joka tuntee alueet, ei pelkkä Kurvin peukuttaja.
-
SeitsenpistePirkko
- Remington Steele
Kirjoittaja taisi mainita lukeneensa tuon facesta. Joku Joona -niminen (muistaakseni) Katjan tuntenut oli kirjoittanut tuon.Kerranvain kirjoitti: La Marras 22, 2025 8:12 am Miten varmaa on, että Katja olisi ollut Moringin kyydissä? Hänen tuttunsa mainitsee kirjoituksessa aikaisemmin, että Katja on itse kertonut olleensa Mikan kyydissä. On voinut olla keksitty tarina, kuten mahdollinen tarina sijaisperheen isän ahdisteluista. Tarinat ehkä huomionhakuisuutta Katjalta.
Abraham Lincoln: "On parempi olla hiljaa ja vaikuttaa hölmöltä – kuin avata suu ja poistaa viimeisinkin epäilys".
Rappionarkkariporukoissa, vähän samako sanoo puliukkojen olevan italian mafian ikessä?Kerranvain kirjoitti: La Marras 22, 2025 8:12 amEpäilen teon taustalla järjestäytynyttä rikollisuutta.
Toi koko katjan kaveriporukka(kaverilista facessa julkinen) on tuota pohjatason pilleriporukkaa jotka tappelee subuvedoista,tai yhdestä rivatrillistä,ovat katkoilla ja mies sankarit lusivat sakkoja tai toistensa muksimisia neljänkympin veloista. Noissa porukoissa ei ole mikään ihme jos menettää henkensä kun syö toisen pillerin,tai pilleri katoaa jonneki yön aikana,tippuu esimerkiksi sohvan väliin eikä osu HETI silmään. Joku kuolee.
Toki,ohan ne tietyllä tavalla järjestäytyneet, että ne kaikki asiat tapahtuu niiden omissa porukoissa, sama piiri pyörii ja pyörittää koko sirkusta.
On Katjan äiti yhteen kuvaa kirjoittanutki ni sieltä vähä näkee... Jos nyt on hänen äitinsä.e18 kirjoitti: Pe Marras 21, 2025 9:41 pm Näillä teidän FAS fantasioilla ei ole mitään arvoa kun se tässä tiedetään ilmankin ettei välttämättä ihan koulun eturivin tytöstä ole kyse.
-
liukaslahna
- Neuvoja-Jack
https://www.youtube.com/@KaruselliDocs/videosSeitsenpistePirkko kirjoitti: La Marras 22, 2025 8:22 amKirjoittaja taisi mainita lukeneensa tuon facesta. Joku Joona -niminen (muistaakseni) Katjan tuntenut oli kirjoittanut tuon.Kerranvain kirjoitti: La Marras 22, 2025 8:12 am Miten varmaa on, että Katja olisi ollut Moringin kyydissä? Hänen tuttunsa mainitsee kirjoituksessa aikaisemmin, että Katja on itse kertonut olleensa Mikan kyydissä. On voinut olla keksitty tarina, kuten mahdollinen tarina sijaisperheen isän ahdisteluista. Tarinat ehkä huomionhakuisuutta Katjalta.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100081024493786
Jokainen voi itse miettiä sitten mikä on totta ja mikä keksittyä.
"Pari vuotta myöhemmin sulle käy noin vittu vittu, lepää rauhassa". Hyvin sanottu!
Noi fas- veikkailut äidistä ja tyttärestä voisi jättää pois tästä keskustelusta. Ei edes ole mitään tietoa asiasta. Eikä täällä kannata veikkailla mitään ao.n isästäkään. Jokin vaikutus hänelläkin on varmaan ollut tyttären uravalintaan, mutta kun ei tiedetä niin turhaa veikkaillakaan.Tarjis kirjoitti: La Marras 22, 2025 10:07 amOn Katjan äiti yhteen kuvaa kirjoittanutki ni sieltä vähä näkee... Jos nyt on hänen äitinsä.e18 kirjoitti: Pe Marras 21, 2025 9:41 pm Näillä teidän FAS fantasioilla ei ole mitään arvoa kun se tässä tiedetään ilmankin ettei välttämättä ihan koulun eturivin tytöstä ole kyse.
Moni nainen on noissa piireissä hyvin huonossa asemassa eikä kohtalo todellakaan ole hyvä vaikka henki vielä pihiseekin. Näkeehän sen siitäkin kun Immun videossa vielä jonkun aikaa hyvässä kunnossa ollut Jani oli muodoltaan melkoisesti muuttunut, niin kyllä voi arvata että naisille ei ainakaan paremmin käy.
Hieno homma, että olet päässyt pois piireistä. Tsemppiä!Hirsimaki kirjoitti: Pe Marras 21, 2025 11:54 pm Pitää nyt itsekin tänne kirjoittaa, kerta porukka jakanut mun nimee täällä ja puhuu asioista niinkuin ne tietäis muka jotain. J
"Luulekko ettei löyvy?"
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
-
SeitsenpistePirkko
- Remington Steele
Katjan äidin facea kun katselee niin onhan hän ei_niin_perusmutsi, mutta ei hänestä kuitenkaan sen perusteella juoppoa saa. Tosin viimeisin päivitys vuosi sitten.Tarjis kirjoitti: La Marras 22, 2025 10:07 amOn Katjan äiti yhteen kuvaa kirjoittanutki ni sieltä vähä näkee... Jos nyt on hänen äitinsä.e18 kirjoitti: Pe Marras 21, 2025 9:41 pm Näillä teidän FAS fantasioilla ei ole mitään arvoa kun se tässä tiedetään ilmankin ettei välttämättä ihan koulun eturivin tytöstä ole kyse.
Abraham Lincoln: "On parempi olla hiljaa ja vaikuttaa hölmöltä – kuin avata suu ja poistaa viimeisinkin epäilys".
Noniin...
Mikä sen äiti-ihmisen FB sitten on?
Mikä sen äiti-ihmisen FB sitten on?