Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

JasseHames
Perry Mason

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Tämähän on selvä tapaus. "Cohle" on siis "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen sivupersoona, ja nimenomaan sellainen sivupersoona, jonka tapa suhtautua ja hahmottaa itseään ja ympäristöään on täysin staattinen, mikä myös kertoo äärimmäisestä traumautumisesta. Jostain syystä samaan kööriin kuuluva nimimerkki "Quorthon" myös pitää Gustafssonia käytännössä varmasti syyllisenä, mutta perusteensa ovat yhtä huonoja kuin "Cohlella" ja "Ross Sullivanilla". Vai ovatkohan ne "perusteet" jopa aivan samoja.
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Marras 22, 2024 4:06 pm
JasseHames kirjoitti: Pe Marras 22, 2024 2:43 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Marras 22, 2024 2:25 pm

Näin olen sanonut ja sanon edelleen. Pystyn kuitenkin ymmärtämään, että vuosikymmeniä vanhassa henkirikosasia on vaikea näyttää syyllisyys toteen ilman, että jää varteenotettavaa epäilyä syyllisyydestä.
Eli millä todennäköisyydellä pidät Gustafssonia syyllisenä?

NG on lähes varmasti syyllinen.
Cohle kirjoitti: Ke Heinä 24, 2024 10:51 am
JasseHames kirjoitti: Ti Heinä 23, 2024 7:35 pm Saanko kysyä, miten voit tietää Gustafssonin olevan syyllinen, vaikka häntä ei voida todistaa syylliseksi?
Kokonaisarvioinnin perusteella asia on näin. Mikään vakavasti otettava havainto ei viittaa ulkopuoliseen tekijään. Sillä sipuli.

Käräjäoikeudelta olisin tosiaan kaivannut tarkempia perusteluja ja arviointeja, kuten ilmeisesti moni muukin ihan poliisista lähtien. Itse tuomio oli mielestäni oikea. Syyllisyydestä ei saa jäädä varteenotettavaa epäilyä, ja sellainen tässä jäi. Vaihtoehtoisia tapahtumankulkuja ei pystytty sulkemaan riittävän vakuuttavasti pois.
Cohle kirjoitti: Su Tammi 07, 2024 10:17 am Tuomio oli lopulta oikea. Tosielämässä syyllinen voi olla juridisesti syytön.
Vain hyvin huomattavat henkilöt voivat tietää, milloin näyttö ei riitä todistamaan syyllisen syyllisyyttä tuomioistuimessa...
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
JasseHames
Perry Mason

Ross Sullivan kirjoitti: Su Marras 23, 2025 5:37 pm Hämmentävää, koska olen kertonut yksityiskohtia hyvin tarkasti tutkinnostani ainakin kahdessa eri ketjussa.

Miksi minun pitäisi juuri erikseen sinulle niitä kertoa? Oletko sinä kertonut minulle, tai ylipäänsä jossain ketjussa?
Kerrohan nyt tässä mikä se tutkintosi olikaan? Koska et tunnu tietävän edes sitä, mikä on luottamusväli ja mihin sen laskeminen perustuu, niin usko, että olet opiskellut yliopistotasoista tutkintoa. Tekoälyltä olet oppinut omasta mielestäsi hienoja termejä, kuten "perusjoukon edustavuus", mutta sillä ei tilastollisessa analyysissä alkua pidemmälle pötkitä.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
JasseHames
Perry Mason

Tai kyselläänpä vielä lisää. Kerro nyt vaikkapa alkuun "ylempään korkeakoulututkintoosi" liittyvät tilastotieteen kurssit nimineen ja laajuuksineen. "Veikkaan", ettei tähän tule mitään vastauksia, kun tällaisia et ole oikeasti käynyt.
Georgie Davis

Viesti Kirjoittaja Georgie Davis »

Tämän täytyy olla kaikkien mielipuolisten ketjujen äiti :roll:
JasseHames
Perry Mason

Georgie Davis kirjoitti: Su Marras 23, 2025 11:47 pm Tämän täytyy olla kaikkien mielipuolisten ketjujen äiti :roll:
Voi olla...

Oletko samaa mieltä tästä:
Cohle kirjoitti: Ti Heinä 23, 2024 3:55 pm Täällä ollaan näköjään kiinni todellisuudessa..tai sitten ei. Oikea tekijä oli kiinni ja syytettynä vuonna 2005. Oliko näyttö kuitenkaan riittävä murhatuomioon? Ei.
? Jos olet, niin mistä tiedät Gustafssonin olevan syyllinen? Koetko kykeneväsi arvioimaan esitettyä näyttöä jollakin ylivertaisella älyllisellä kyvykkyydeltä, joka ilmeisesti puuttui asian ratkaisseilta tuomareilta ja lautamiehiltä?
JasseHames
Perry Mason

Vai niin, onko vuonna 2007 rekisteröitynyt "Quorthonin" sivupersoona aktivoitunut foorumilla jostakin syystä:
Kirjoittaja Georgie Davis
To Heinä 24, 2025 9:12 pm
Keskustelualue: Vapaa keskustelu
Aihe: JULIA POHJA löi ennestään tuntematonta miestä nyrkillä naamaan
Vastaukset: 152
Luettu: 51206
Re: JULIA POHJA löi ennestään tuntematonta miestä nyrkillä naamaan
Olen vankka tasa-arvon kannattaja ja katson että on vain hienoa että Julia saa täysin samaa kohtelua mitä miehet saavat. Tästä on turha täällä "emmasofioitten" yms.itkeä.

• Hyppää viestiin
La Huhti 21, 2007 8:34 pm
Keskustelualue: Henkirikokset - ulkomaat
Aihe: Sairaimmat murhaajat ikinä?
Vastaukset: 182
Luettu: 153869
Kiitoksia infosta, samasta tapauksesta kyse.
• Hyppää viestiin
Sivupersoona pysyi jopa 18 vuotta piilossa, kunnes tunsi pakottavaa tarvetta alkaa pätemään foorumilla. Vau!

"Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisellä taitaa olla näitä nimimerkkejä varastossa oikein roppakaupalla.
Georgie Davis

JasseHames kirjoitti: Ma Marras 24, 2025 12:10 am Vai niin, onko vuonna 2007 rekisteröitynyt "Quorthonin" sivupersoona aktivoitunut foorumilla jostakin syystä:
To Heinä 24, 2025 9:12 pm
Keskustelualue: Vapaa keskustelu
Aihe: JULIA POHJA löi ennestään tuntematonta miestä nyrkillä naamaan
Vastaukset: 152
Luettu: 51206
Re: JULIA POHJA löi ennestään tuntematonta miestä nyrkillä naamaan
Olen vankka tasa-arvon kannattaja ja katson että on vain hienoa että Julia saa täysin samaa kohtelua mitä miehet saavat. Tästä on turha täällä "emmasofioitten" yms.itkeä.

• Hyppää viestiin
La Huhti 21, 2007 8:34 pm
Keskustelualue: Henkirikokset - ulkomaat
Aihe: Sairaimmat murhaajat ikinä?
Vastaukset: 182
Luettu: 153869
Kiitoksia infosta, samasta tapauksesta kyse.
• Hyppää viestiin
Sivupersoona pysyi jopa 18 vuotta piilossa, kunnes tunsi pakottavaa tarvetta alkaa pätemään foorumilla. Vau!

"Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisellä taitaa olla näitä nimimerkkejä varastossa oikein roppakaupalla.
Kärsitte näköjään obsessioista ja harhoista. Voimia teille ja läheisillenne ❤️
JasseHames
Perry Mason

Georgie Davis kirjoitti: Ma Marras 24, 2025 12:19 am Kärsitte näköjään obsessioista ja harhoista. Voimia teille ja läheisillenne ❤️
Kärsiikö myös "Quorthon"-sivupersoona, joka on myös sitä mieltä, että "Ross Sullivan" ja "Korpisoturi" ovat saman (vakavasti mielisairaan) henkilön nimimerkkejä?
Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 5:22 pm Outoa sun multinikkeilyssä on se, että teet sitä ilman nähtävissä olevaa motiivia, etkä pysty sitä myöntämään, vaikka se on jo käytännössä todistettu. Se ei ole väärin tai vastoin sääntöjä, mutta pidän sitä erikoisena.
Niin, miksi aloit kirjoittamaan foorumille 18 vuoden hiljaisuuden jälkeen?
JasseHames
Perry Mason

Oletko yhtä pakkomielteisen kiinnostunut sarjamurhaajista kuin "Quorthon" ja "Ross Sullivan":
Georgie Davis kirjoitti: La Huhti 21, 2007 6:29 pm Kyllä mä edelleenkin olisin sitä mieltä että tuo Albert "kokkausohjeineen"(luittekos tarkemmin miehen tapauksen) on sairain tyyppi. Tsikatilovista olen kirjan lukenut ja muutenkin perehtynyt ukkeliin. Ehkäpä hän tulee hyvänä kakkosena. Aikoinaan oli muutamia sivustoja omistettu tälle Albertille ja kas; järjestään kaikki poistettiin foorumeineen.
Suomen pahimpia sällejä oli/on tietty se bändimanageriksi itseään kutsuva paloittelija. Nimeä en nyt muista..
Georgie Davis

JasseHames kirjoitti: Ma Marras 24, 2025 12:30 am Oletko yhtä pakkomielteisen kiinnostunut sarjamurhaajista kuin "Quorthon" ja "Ross Sullivan":
Georgie Davis kirjoitti: La Huhti 21, 2007 6:29 pm Kyllä mä edelleenkin olisin sitä mieltä että tuo Albert "kokkausohjeineen"(luittekos tarkemmin miehen tapauksen) on sairain tyyppi. Tsikatilovista olen kirjan lukenut ja muutenkin perehtynyt ukkeliin. Ehkäpä hän tulee hyvänä kakkosena. Aikoinaan oli muutamia sivustoja omistettu tälle Albertille ja kas; järjestään kaikki poistettiin foorumeineen.
Suomen pahimpia sällejä oli/on tietty se bändimanageriksi itseään kutsuva paloittelija. Nimeä en nyt muista..
En tiedä heistä juuri mitään.
Sinä taas olet stalkkeri, kaiken tuon muun hulluutesi lisäksi :D
JasseHames
Perry Mason

Kun "Quorthonilla" ja "Ross Sullivanilla" meni Armanin dödöpöntöt sekaisin, niin joskus taitavat mennä myös asuinpaikkakunnat...
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Marras 22, 2024 10:23 pm Asun jenkeissä tällä hetkellä. Aion usuttaa Rissasen Blexin kimppuun.
Liitteet
quorthon.png
quorthon.png (51.17 KiB) Katsottu 997 kertaa
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Hassu-Jaana on toistuvasti sunnuntain ja maanantain välisenä yönä vielä kello kahden aikaan esittämässä näkemyksiään. Tosin kai se niin on, että HJ:n arki alkaa kello kahden maissa, kun Blexin arki alkaa vasta kello neljän maissa. Veikkaan tosin, että annetut selityjset eivät pidä paikkaansa ja kumpikaan heistä ei käy töissä.
Mitä te dorkat dorkailette?
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

JasseHames kirjoitti: Ma Marras 24, 2025 12:26 am Niin, miksi aloit kirjoittamaan foorumille 18 vuoden hiljaisuuden jälkeen?
Siis minkä hemmetin 18 vuoden hiljaisuuden? Olen kirjoitellut aikanaan Bodomille ja Zodiaciin, sitten oli vuosien tauko. Sitten kehitin erektion tätä Kirkkonummen Kolmoissurmaa kohtaan, ja aloin siitä kirjoittelemaan. Ja samalla yhä toisinaan Zodiacista ja Tuirasta. Kaiken tuonhan näet tutkimalla viestihistoriaani aamuin, illoin ja öin.

Ja toisin kuin te suihkurunkkarit, olen myös paljastanut henkilöllisyyteni tällä foorumilla piittaamatta siitä paskaakaan.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
JasseHames
Perry Mason

Vieläkö "Quorthon"-sivupersoona jaksaa tuota lapsellista ja melko vajaaälyistä vedätysyritystään eri sukkanukeillaan. Kyllä se taitaa jaksaa, koska on DID-potilas ja uskoo multinikkihoureisiinsa itsekin. "Quorthonin" "Georgie Davis" -sivupersoona/sukkanukke oli kirjoittamatta 18 vuotta foorumille ennen viime kesää. Toki "Ross Sullivan" -sivupersoona oli kirjoittamatta vain 6 vuotta (2017-2023) mutta muukin foorumikäyttäytyminen viittaa samaan, vakavasti mielisairaaseen henkilöön. Vau! Kuka jaksaa edes pitää noin pitkään tunnuksia ja salasanoja tallessa. Niin, varmaankin internetissä työkyvyttömyytensä vuoksi lähes kaiken valveillaoloaikansa viettävä DID-potilas, joka leikkii tällä foorumilla hopeaselkäurosgorillaa.

"Quorthon", kerrohan taas siitä, kuinka lähetit sukkanukellesi yksityisviestillä puhelinnumerosi ja jankuta lähes loputtomiin, että olet paljastanut henkilöllisyytesi, mihin kaikkien pitää uskoa tai muuten - niin, mitä muuten. Minäpä uskon, että sinä olet "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen EP-sivupersoona tai korkeintaan joku vastaavanlainen sekopää, jonka kaveriksi "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen ihmeellisen helposti ryhtyi tällä foorumilla...
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

JasseHames kirjoitti: La Marras 29, 2025 12:32 am Vieläkö "Quorthon"-sivupersoona jaksaa tuota lapsellista ja melko vajaaälyistä vedätysyritystään eri sukkanukeillaan. Kyllä se taitaa jaksaa, koska on DID-potilas ja uskoo multinikkihoureisiinsa itsekin. "Quorthonin" "Georgie Davis" -sivupersoona/sukkanukke oli kirjoittamatta 18 vuotta foorumille ennen viime kesää. Toki "Ross Sullivan" -sivupersoona oli kirjoittamatta vain 6 vuotta (2017-2023) mutta muukin foorumikäyttäytyminen viittaa samaan, vakavasti mielisairaaseen henkilöön. Vau! Kuka jaksaa edes pitää noin pitkään tunnuksia ja salasanoja tallessa. Niin, varmaankin internetissä työkyvyttömyytensä vuoksi lähes kaiken valveillaoloaikansa viettävä DID-potilas, joka leikkii tällä foorumilla hopeaselkäurosgorillaa.

"Quorthon", kerrohan taas siitä, kuinka lähetit sukkanukellesi yksityisviestillä puhelinnumerosi ja jankuta lähes loputtomiin, että olet paljastanut henkilöllisyytesi, mihin kaikkien pitää uskoa tai muuten - niin, mitä muuten. Minäpä uskon, että sinä olet "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen EP-sivupersoona tai korkeintaan joku vastaavanlainen sekopää, jonka kaveriksi "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen ihmeellisen helposti ryhtyi tällä foorumilla...
Minä olen nuo kaikki nimimerkit, ja monta muutakin! Georgie Davis, yeah! Hopeaselkäurosgorillana pyöritän teitä kuin pässiä narussa!

Nyt kun olette polvillanne totuuden edessä, niin kertokaa minulle tutkintonne, vuositulonne ja siviilisäätynne!!!!
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser