Adolf Hitler Uunona on taas ehdolla

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja Levisi »

Suomen rasististen pussihousupoikien merestä nousi innostunut kohahdus, kun Jeesusta digannut natsijohtaja tekee näyttävän paluun tällä kertaa mustana miehenä. Samalla tavallahan nasset täälläkin toitottaa tietämättömyytään muiden muassa holokaustista. Munaa Namibian pojalla luultavasti on enemmän, kun Suomen klanipäillä.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/812 ... 28a7f61042

Natsijohtajan nimikaima nosti namibialaiset paikallisvaalit uudestaan tapetille.

Namibialaispoliitikko Adolf Hitler Uunona, 59, tavoittelee uutta kautta aluejohtajana. Uunonan ennustetaan voittavan huomattavalla äänienemmistöllä.

Vuonna 2020 Adolf Hitler Uunonan voitto paikallisvaaleissa huomioitiin ympäri maailmaa. Uunona sai tuolloin 85 prosenttia vaalipiirinsä äänistä.

– En tavoittele maailmanherruutta, Uunona sanoi tuolloin Bild-lehdelle.

Uunonan isä nimesi hänet natsijohtaja Adolf Hitlerin mukaan. Uunona itse arvelee, että hänen isänsä ei tiennyt pahamaineisen nimikaiman politiikasta.

– Lapsena pidin sitä ihan tavallisena nimenä, Uunona kertoi Bild-lehden haastattelussa.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Re: Suomenkin uusnatsien esikuvan mukaan nimetty poliitikko ehdolla vaaleissa

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

nää jätkät just menossa äänestää tota yritin sanoa ettei se pojat taida onnistua ni käskivät kumisilmähintin suksia vittuun et heillä on kokemusta vaaleista ku ovat joka kuntavaaleissa äänestäneet tampereella halla-ahoa ja tony halmetta.
mä olin et noh eihän siinä sit mitään :mrgreen:
Kuva
Antifa Free Palestina
Slaikka
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Slaikka »

Jahas. Tarkastajalla taas mustat miehet ja heidän munat mielessä
Anom
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Anom »

Kumisilmä kirjoitti: Ti Marras 25, 2025 9:09 am nää jätkät just menossa äänestää tota yritin sanoa ettei se pojat taida onnistua ni käskivät kumisilmähintin suksia vittuun et heillä on kokemusta vaaleista ku ovat joka kuntavaaleissa äänestäneet tampereella halla-ahoa ja tony halmetta.
mä olin et noh eihän siinä sit mitään :mrgreen:
Kuva
Sit heräsit ja päästit kissan ulos.
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
BillyHill
Jack Bauer

Re: Adolf Hitler Uunona on taas ehdolla

Viesti Kirjoittaja BillyHill »

Joku tekoälyspesialisti voisikin laittaa Aatun Loirin tilalle Turhapuro-leffaan. Kai siinä jotakin hauskaa olisi.
Anoteus
Axel Foley

Re: Adolf Hitler Uunona on taas ehdolla

Viesti Kirjoittaja Anoteus »

Tai Benny Hill..
Vastaa Viestiin