Pieni liekki kirjoitti: Ma Joulu 01, 2025 8:24 am
nihilistinahalisti kirjoitti: Su Marras 30, 2025 9:49 pm
...
Pienen Liekin kanssa en ala täällä enään vänkäämään kuulemisista, hån kuulee oma korvaisesti (päänsä) mukaisesti mitä liene kuuleekaan.
...
Kuuletko missään kohtaa hätäkeskustallennetta jonkun sanovan käskevän sanan "häivy"? Jos sen kuulet, niin kenen sanomaksi sitä arvelet. Kuulen tämän omakorvaisesti häketallenteen kohdassa 1:06, tosin KRP:n äänitutkija on kuullut omapäisesti saman. Mitä muut kuulevat? Arvelen, että tappaja olisi voinut olla tuossa kohtaa äänessä.
Voitko listata vielä kertaalleen ne kohdat, joissa kuulet tappajan ääniä?
1:06 VIIVA 1:07 KOHDASSA kuullaan vastaus Auerin kysymykseen "lähtiks se mies jo", tekijän vastaus "EII".
MIKSI Pieni Liekki olet täällä hämärryttämässä asioita?
Olen antanut ohjeen, että hae selvimmin kuuluva äänite, tekstivideo anneli auer.com sivustolta.
Miksi et itse listaa ulkopuolisen sanomisia joita 11 kpl, mikä ihmeen palvelija olen teille, tyydy siihen mitä sanotaan rehellisesti.
Tallenteella ei kukaan sano häivy sanaa.
Bullit, niin se onkin Auerin sanominen Amandalle ja sanoo mennessään hiippaillen katsomaan, "mä meen kattoon tonne" Amanda: mitä mä sit sanon?" johon Auer vastaa mennessään, alku on juuri kun antaa luurin Amandalle, "mä soitin poliisille", etääntyy "siel sanottiin ett pysytää siin linjoil, eli selite Amandalle miksi hänen pitää olla linjalla".
Täällä on hankala jutella hämärryttäjien ja Aueria pakosti syylliseksi tunkevien kanssa, koska joko he ovat puoli kuuroja tai kuuntelevat sen mukaan jota tn on muka kuullut/muokannut tallennetta.
Niin kuin muka Jukka Lahden sanomaksi "no vähä voit auttaaKIN" jonka kuulee että on muokattu, etenkin loppu "kin" äänne on lisätty.
En usko erottaisiko ne huuhkajan huhuilua koiran haukunnasta tai helmipöllön viserrysmäistä ääntä edes talitiaisesta.
Lisään omaani, mistä kuuluu, hätäkeskuksestako vaiko mistä kuuluu radiopuhelimainen miesääni kohdassa 03:44 - 03:45 joka lakkaa aika nopeesti kuulumasta, jää hieman häkehenkilön korottaman puheen alle, sanomisesta ei selvää saa.
Aika kauan poliisilta menee ajaa hitaampaa reittiä pitkin tähtisentielle, kun nopeampaa reittiä ajaen olisivat olleet noin minuuttia aikaisemmin eli raumaan menevää valtatietä ja noputtakin olisi voineet pitää yli satasta.
Hitaammalla reitillä kun oli kolmekkin liikenneympyrää ja jotka hidasti vauhdin noin 35, 40km/h.ǰa lisäksi se, että lähtivät kiertään tähtisen tietä väärän kautta että tekijä varmaati ehtisi kauemmaksi.
Tässä jokaiselle miettimistä.