perusporilaine kirjoitti: Ti Joulu 02, 2025 11:43 pm
No kerroppa sitten, että mitä mieltä olet tästä idolisi oksennuksesta?
RL11/6 kirjoitti: Su Heinä 06, 2025 8:03 pm
Todella upeaa. Itse äänestän skp:tä ja kannatan queen of spades -meininkiä, eli neekerijoukkioiden suorittamia suomalaishuoruliinien joukkoraiskauksia sekä kaljupäiden Kaivopuistossa kuoliaaksi mukiloimisia.
Tommosta yliksen inceleiltä tuttua muka-kulmikasta näppäimistösoturointia anonyyminä netissä. Varmasti märkänä luettuasi
Kiitos haastamisesta.

En tiedä yliksestä enkä inceleistäkään kuin pääpiirteet, mutta olihan toi nyt (provosoivan) hauskaa?
Kysymyksiä sulle: sun mielestäkö RL11/6 on siis incel? Myös Yliksellä kirjoitteleva? Otatko itse esim. ton lainaamasi RL11/6: n kirjoituksen tosissasi?
Edelleen; tosi moni teistä minfolaisista tiedätte aivan varmasti ko. nimimerkistä mua enemmän. Mutta musta silti vaikuttaa vahvasti siltä, että tossakin lainaamassasi pätkässä on kyse ko. nimimerkin sarkasmista, humoristisesta, nokkelasta ja vähintään provosoivasta tavasta kirjoittaa?

Mietin jopa viekö RL11/6 teitä kuin pässiä narussa?
Myönnän, että en tosiaan tiedä tästä (vielä) paljoakaan. Kunhan analysoin ja spekuloin.

Joten sana on vapaa, kertokaa mistä teidän mielestä on kyse.
Se, mikä tekee RL11/6sta itseeni myös ison vaikutuksen, on se valtava tietomäärä, mikä tulee ilmi noissa kommenteissa nopeasti, sekä niillä tiedoilla leikittely verbaalisella tasolla taitavasti.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell