70- ja 80-lukujen Alibit
70- ja 80-lukujen Alibit
Missähän kannattaisi myydä täydellistä hyväkuntoista kokoelmaa 70- ja 80-lukujen Alibeja? Kohderyhmä, joita nämä saattaisivat kiinnostaa lienee suhteellisen rajallinen ja perus divarit tuskin ovat kovin kiinnostuneita tämän takia.
Re: 70- ja 80-lukujen Alibit
Paljonko pyydät? Minä voin ostaa. Mulla on vaan hajanumeroita kasarilta ja ysäriltä, ja siinähän se lehden kulta-aika oli.
Viimeksi muokannut Suokalmo, Ke Joulu 10, 2025 6:06 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Bentseenitön/Utan bentsen".
Tori.fi.
Melkein kyllä sanoisin ettei kannata, ei mene kaupaksi. Tuskin menee vaikka lupaisit ilmaiseksi, mutta voihan tuota yrittää.
Melkein kyllä sanoisin ettei kannata, ei mene kaupaksi. Tuskin menee vaikka lupaisit ilmaiseksi, mutta voihan tuota yrittää.
Kuollut ryssä on hyvä ryssä.
- LiamNeeson
- Theo Kojak
Nyt vaan joku pelastamaan nämä talteen, sieltäpä voi sitten vanhoja juttuja ja kuvia hyödyntää foorumille.
Rahallinen arvo voi kyllä olla aika vaatimaton.
Rahallinen arvo voi kyllä olla aika vaatimaton.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
Minä puolestaan näen, että tässä ollaan myymässä silkkaa Lapissa huuhtomalla saatua kultaa. Näillä nimenomaan on rahallista arvoa ja paljon. Tuon aikakauden Jallu ja Bodauslehdetkin edustavat lehtikulttuuria, joissa oli oikeasti luettavaa, eikä mitään Seiskapaskaa. Ketään ei nimittäin kiinnosta jonkun Henry Saaren sekakäyttö puistossa ja Andy McCoyn kauppaostokset, vaan vanhan ajan postiryöstöt, joissa naamioituneet miehet loivat petolinnun katseita osoitellessaan katkaistuilla haulikoilla. Kekkosen ja DDR:n ajan Suomi oli muutoinkin täydellisestä aikaa Suomen historiassa.
On suoranainen kulttuurimainen virheteko, jos vaihdannanvälineenä näille lehdille on raha. Nämä kuuluu vaihtaa luvattomaan ampuma-aseeseen, koruliikeryöstöstä saatuun omaisuuteen, kotipolttoiseen, netin vaatetilauspetoksesta saatuun nahkatakkiin, Alepasta varastettuihin vuohenjuustopötköihin, huumeisiin, seksiin ym.
On suoranainen kulttuurimainen virheteko, jos vaihdannanvälineenä näille lehdille on raha. Nämä kuuluu vaihtaa luvattomaan ampuma-aseeseen, koruliikeryöstöstä saatuun omaisuuteen, kotipolttoiseen, netin vaatetilauspetoksesta saatuun nahkatakkiin, Alepasta varastettuihin vuohenjuustopötköihin, huumeisiin, seksiin ym.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Kysy esim antikvariaatti Punainen planeetta voit saada hyvänkin hinnan jos ovat hyväkuntoisia. Ei noita kannata ilmaiseksi pois antaa.
Kiitos paljon vinkeistä! Rahallisesta arvosta en tosiaan itse tiedä mitään, lehdet kun kuuluivat erään keräilijän ja entisen minfoilijan jäämistöihin.
Osaan antaa minun näkemyksen ja se on noin 100 euroa / lehti. Tämä perustuu siihen, ettei noita enää saa mistään ja kokonaisuutena ne ovat keräilyharvinaisuus, mutta myöskin yksittäiskappaleina. Ja ihminen, jolla on varaa keräilyharrastukseen, on sillä myöskin varaa maksaa. Kokonasuutena pyyntihinnaksi laita pyöreä tasasumma, eli kunnollinen ja rehti kymppitonni.SaltyCut kirjoitti: Pe Joulu 12, 2025 6:04 am Kiitos paljon vinkeistä! Rahallisesta arvosta en tosiaan itse tiedä mitään, lehdet kun kuuluivat erään keräilijän ja entisen minfoilijan jäämistöihin.
Se mitä teet, on odottaminen. Ostaja löytyy kyllä, mutta näille köyhille raadonsyöjille älä anna mitään.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.