Oulussa OTAXIn taksin ja pistoolin ryöstänyt kuoli 1-2.12.2025

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Andikos
Lauri Hanhivaara

Re: Oulussa OTAXIn taksin ja pistoolin ryöstänyt kuoli 1-2.12.2025

Viesti Kirjoittaja Andikos »

Miksi on hyvä että kuoli, silläkään ei olisi ollut merkitystä vaikka olisi ollut poliisin tuttu. Joutunut varmaan niin vaikeaan tilanteeseen ja onko osannut tai kehdannut hakea apua vaan sitten napsahtanut ja kävi näin ja Suomen terveydenhuolto toimii muka hyvin ja siellä oletetaan että vakavasti sairaalla on kykyä hakea apua ja useista paikoista ja pitkän ajan kuluessa. Ja minulla ei siis ollut mitään hajuakaan kuka tämä henkilö oli, mutta kun sanotaan että hyvä kun kuoli niin nämä sanojat voi itse olla joskus siinä tilanteessa että kokevat että itsemurha on ainoa ratkaisu.
Kosto on parasta kylmänä, jääkylmänä.
50cent
Alokas

Viesti Kirjoittaja 50cent »

Kuka tämä oli?
Wildchild79
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

Jaguaari2 kirjoitti: Ti Joulu 09, 2025 10:37 pm Murha on suunniteltu tai erityisen julmalla tavalla tehty.
Ihan vain uteliaisuuttani kysyn miten voi tappaa itsensä vahingossa, suunnittelematta sitä? Sehän olisi silloin onnettomuus?

Olen ymmärtänyt että jos jäät vaikka auton alle yllättäen niin se olisi onnettomuus eikä "itsensätappo" jos taas hyppäät sen auton alle niin on siinä jotain pakosti jotain suunniteltu etukäteen.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Rescuer
Watson itse

Re: Oulussa OTAXIn taksin ja pistoolin ryöstänyt kuoli ryöstöjen jälkeen kotonaan 1-2.12.2025

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

aumari kirjoitti: Ti Joulu 02, 2025 11:35 pm
JuristiKö kirjoitti: Ti Joulu 02, 2025 1:17 pm Ulkoa kadultahan tämä löytyi, ei kotoa
Toinen vaihtoehto itsensä ampumisen lisäksi on, että meni jonnekin katolle ja hyppäsi alas. Tuli vain mieleen toinenkin tapa, mutta uskon itsekin siihen ampumiseen.
Pari viestiä aikaisemmin:
Koskelan mukaan poliisi tavoitti miehen omien tutkimustensa ja selvitystensä perustella Välivainolta ulkoalueelta yhdeksän aikaan illalla ja sai tähän kontaktin, mutta ei ehtinyt ottaa häntä kiinni, ennen kuin hän kuoli.
---
– Asun lähellä ja olin koiran kanssa iltalenkillä. Siksi poliisi päästi minut kulkemaan alueella, vaikka se oli eristetty. Tarmontien päädyssä, heti Tarmontien ja Paulaharjuntien risteyksessä oli maassa massiivisen kokoinen verilammikko, hän kertoo.
Eipä taida olla pahemmin sellaisia taloja, joiden katolta hypätä...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
aumari
Adrian Monk

Re: Oulussa OTAXIn taksin ja pistoolin ryöstänyt kuoli ryöstöjen jälkeen kotonaan 1-2.12.2025

Viesti Kirjoittaja aumari »

Rescuer kirjoitti: To Joulu 11, 2025 9:45 am
aumari kirjoitti: Ti Joulu 02, 2025 11:35 pm
JuristiKö kirjoitti: Ti Joulu 02, 2025 1:17 pm Ulkoa kadultahan tämä löytyi, ei kotoa
Toinen vaihtoehto itsensä ampumisen lisäksi on, että meni jonnekin katolle ja hyppäsi alas. Tuli vain mieleen toinenkin tapa, mutta uskon itsekin siihen ampumiseen.
Pari viestiä aikaisemmin:
Koskelan mukaan poliisi tavoitti miehen omien tutkimustensa ja selvitystensä perustella Välivainolta ulkoalueelta yhdeksän aikaan illalla ja sai tähän kontaktin, mutta ei ehtinyt ottaa häntä kiinni, ennen kuin hän kuoli.
---
– Asun lähellä ja olin koiran kanssa iltalenkillä. Siksi poliisi päästi minut kulkemaan alueella, vaikka se oli eristetty. Tarmontien päädyssä, heti Tarmontien ja Paulaharjuntien risteyksessä oli maassa massiivisen kokoinen verilammikko, hän kertoo.
Eipä taida olla pahemmin sellaisia taloja, joiden katolta hypätä...
Enpä tunne aluetta ja rakennuskantaa.
Transitkuski
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Transitkuski »

Olis perkele ampunut kyyliä eikä vittu ittreään.
Vastaa Viestiin