Miss Suomi menettää kruununsa käyttäydyttyään epäasiallisesti

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Re: Miss Suomi käyttäytyi rasistisesti

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Toivottavasti menettää kruunun ja seuraava Miss Suomi tekee Blackfacen.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Eräs1
Axel Foley

Miss Suomi menettää kruununsa käyttäydyttyään epäasiallisesti edustusmatkoillaan

Viesti Kirjoittaja Eräs1 »

Miss Suomi menettää kruununsa ja tittelinsä.

– Perusteellisen harkinnan jälkeen olemme tehneet raskaan, mutta välttämättömän päätöksen. Miss Suomi Sarah Dzafcen titteli on päätetty tänään.

– Kun henkilö kantaa kansallista ja kansainvälistä edustustehtävää, teot ja vastuu kulkevat aina yhdessä.

Miss Suomi on Sjögrenin mukaan asema, joka velvoittaa kunnioittamaan kaikkia ihmisiä.

– Henkilökohtaisesti haluan sanoa, toivomme Sarahille kaikkea hyvää. Toivon hänelle hyvää tulevaisuuteen, ihminen voi kasvaa ja oppia. Se on aina mahdollista.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... 3ed83caaf9
ASierra
Theo Kojak

Re: Miss Suomi menettää kruununsa käyttäydyttyään epäasiallisesti edustusmatkoillaan

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Ei kait se edustusmatkallaan niitä silmiä venytellyt vaan oli ihan kavereiden kanssa kiinalaisessa syömässä.
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Eräs1
Axel Foley

Re: Miss Suomi menettää kruununsa käyttäydyttyään epäasiallisesti edustusmatkoillaan

Miss Suomi edustaa aina, kun astuu kotinsa ulkopuolelle, ja varsinkin ulkomailla.

Vaikka itse olen sitä mieltä, että tuohon olisi riittänyt huomautus tai varoitus.
Koljattii
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Koljattii »

Tuskin oli ensimmäinen kerta, tai sitten taustalla joku toinen syy
Jarkallas
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Jarkallas »

Missi joka uhriutui olleensa koko ikänsä rasismin uhri onkin itse rasisti. Ihan mahtavaa :lol: you cant make this shit up. Vitun hyvä että rasistinen idiootti menetti missitittelinsä. Seuraavaksi sitten vaan of tili pystyyn, se voimaannuttaa.
-jarkko, white nigger

immigrants are like sperm
millions get in only one works
Eräs1
Axel Foley

Tällainen oli se kuva, joka vaikutti tuohon missiorganisaation päätökseen.
sarah.jpg
sarah.jpg (117.66 KiB) Katsottu 4286 kertaa
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... 7a57758967
Jarkallas
Martin Beck

Eräs1 kirjoitti: To Joulu 11, 2025 1:15 pm Tällainen oli se kuva, joka vaikutti tuohon missiorganisaation päätökseen.

sarah.jpg

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... 7a57758967
Kuva oli hänen mukaansa seurausta ”kovasta päänsärystä ja silmäkivuista”.

– Nojasin pöytään ja venytin ohimoita ja silmiä, koska se tuntui helpottavan painetta, mikä minulla oli päässä. Ystävä koki ilmeen hauskana ja halusi ottaa siitä kuvan, Sarah kertoo.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/mi ... ki/2017377

Rasisti ja lisäks valehtelija.
-jarkko, white nigger

Jarkallas
Martin Beck

Eräs1 kirjoitti: To Joulu 11, 2025 12:34 pm Miss Suomi edustaa aina, kun astuu kotinsa ulkopuolelle, ja varsinkin ulkomailla.

Vaikka itse olen sitä mieltä, että tuohon olisi riittänyt huomautus tai varoitus.
Ja nykyään edustaa lisäksi netissä vallan paljon. Siellähän pahimmat kohut nykyään syntyy. Ja tässäkin tapauksessa juurikin netissä levinnyt kuva tän paskamyrskyn sai aikaan. Sillä ei ole mitään merkitystä oliko timbuktussa, suomessa vai jossain muualla ja oliko kiinalaisessa ravintolassa vai torin grillillä.

Itse olen sitä mieltä että helvetin hyvä kun menetti sen tittelinsä. Muija joka uhriutui ja paasasi kokemastaan rasismista paljastuikin itse pesunkestäväksi rasistiksi. Ja lisäksi vielä valehtelija. Täysin susipaska esimerkki nuorille naisille. Ei yhtään missiainesta tuollainen.
-jarkko, white nigger

Slaikka
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Slaikka »

Hiekkaneekerit ovat pahimpia rasisteja.
Stonedar
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Stonedar »

Jarkallas kirjoitti: To Joulu 11, 2025 12:46 pm Seuraavaksi sitten vaan of tili pystyyn, se voimaannuttaa.
Lisäksi siellä taitaa olla potentiaalisesti isommat fyffendaalit kuin missin hommissa. Siellä voi sitten venyttää pillua ja silmiä vinoon samassa kuvassa.
Annuli66
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Annuli66 »

ASierra kirjoitti: To Joulu 11, 2025 12:21 pm Ei kait se edustusmatkallaan niitä silmiä venytellyt vaan oli ihan kavereiden kanssa kiinalaisessa syömässä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... 09d6313623
Miten ihmeessä tuo on muka rasistista? Eikös kiinalaisilla (aasialaisilla) ole vinot silmät, joten mikä siinä kuvassa häiritsi ja ketä se loukkasi? Tuskin ainakaan kiinalaisia.
URSA
James Bond (Roger Moore)

Viesti Kirjoittaja URSA »

Kannatti valita slaavi.

Perintöprinsessat ovat muistaakseni kauniita blondeja.
Koljattii
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Koljattii »

Annuli66 kirjoitti: To Joulu 11, 2025 1:46 pm
ASierra kirjoitti: To Joulu 11, 2025 12:21 pm Ei kait se edustusmatkallaan niitä silmiä venytellyt vaan oli ihan kavereiden kanssa kiinalaisessa syömässä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... 09d6313623
Miten ihmeessä tuo on muka rasistista? Eikös kiinalaisilla (aasialaisilla) ole vinot silmät, joten mikä siinä kuvassa häiritsi ja ketä se loukkasi? Tuskin ainakaan kiinalaisia.
Wokepaskan mädättämillä kaikki on rasistista
K9Wifey
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja K9Wifey »

Jarkallas kirjoitti: To Joulu 11, 2025 1:41 pm

Itse olen sitä mieltä että helvetin hyvä kun menetti sen tittelinsä. Muija joka uhriutui ja paasasi kokemastaan rasismista paljastuikin itse pesunkestäväksi rasistiksi. Ja lisäksi vielä valehtelija. Täysin susipaska esimerkki nuorille naisille. Ei yhtään missiainesta tuollainen.
No ei ollut missiainesta ei - ei raukka saanut vissiin yhtään ääntä niissä MU-appin minikilpailuissa (Miss Ystävällisyys, paras iho jne...). Ainakaan niistä, mistä katsoin, ei ollut edes ehdolla.

Onhan tuo kuva törkeä, ja vielä selittelee sitä migreenillä ja pään hieronnalla (migreeni varmaan aiheutti sen kirjoituksenkin...). No nyt ei päätä silitelty, ihan oikein!
RL11/6 kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 7:22 pm Poistettu mielipuolista mölinää.
-NILS-
Vastaa Viestiin