Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Sipi
Perry Mason

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Ross Sullivan kirjoitti: Ti Joulu 09, 2025 3:56 pm Janita-Slim/Luneslokka/Puheenjohtaja/Syksyn sävel/Murha-Pertti/Pelhi-Multta on jo toteuttanut tämän: "haluaisin ensisijaisesti kokeilla kuinka kauan pystyisin ylläpitämään esimerkiksi lappilaisen, 60-vuotiaan poromiehen identiteettiä, toisella nikilllä umpimielistä natsikonservatiivia ja kolmannella pääkaupungissa asuvan sinitukkaisen yliopisto-opiskelijan vasemmisto/ilmasto/antifa- propagandaa."

Janita on entinen naismalli, kaupunkilainen ja kommunistivasemmistolainen. Murha-pertti taas oli ikääntynyt mies, jolla oli lapset maailmalla ja hän tykkäsi istua laiturilla ja eräillä.
Niinkö? Minkälaisiin virheisiin touhu kaatui? Kauanko kesti ennen kuin homma noteerattiin?
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Sipi kirjoitti: Ti Joulu 09, 2025 4:44 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Joulu 09, 2025 3:56 pm Janita-Slim/Luneslokka/Puheenjohtaja/Syksyn sävel/Murha-Pertti/Pelhi-Multta on jo toteuttanut tämän: "haluaisin ensisijaisesti kokeilla kuinka kauan pystyisin ylläpitämään esimerkiksi lappilaisen, 60-vuotiaan poromiehen identiteettiä, toisella nikilllä umpimielistä natsikonservatiivia ja kolmannella pääkaupungissa asuvan sinitukkaisen yliopisto-opiskelijan vasemmisto/ilmasto/antifa- propagandaa."

Janita on entinen naismalli, kaupunkilainen ja kommunistivasemmistolainen. Murha-pertti taas oli ikääntynyt mies, jolla oli lapset maailmalla ja hän tykkäsi istua laiturilla ja eräillä.
Niinkö? Minkälaisiin virheisiin touhu kaatui? Kauanko kesti ennen kuin homma noteerattiin?
Tämä JanitaRoss SullivanKorpoturiKostiRuscuerperusporilaine on näistä aika huono itse kertomaan, koska homma etenee aina lääkityksen mukaan, mutta tässä tyylinäyte tältä ketiapiinikenraalilta:
Korpisoturi kirjoitti: Su Syys 15, 2024 9:59 pm
Hampparihahmo on luotu läpällä. Hänkki edustaa poliittisia vaikuttamistarpeitani ja Spede on varahahmo banneja ajatellen. Rossi on luotu trollaamiseen ja tutkintojen ohjaamiseen haluamaani suuntaan.

Damfinn oli vahinkolapsi.
Korpisoturi kirjoitti: Su Syys 15, 2024 10:30 pm Unohdin Kostin, joka on myös luotu läpällä.
Osan hän siis luo "läpällä", eli ei muista lepoxenin vaikutuksen alaisena, miksi on sen luonut, mutta perinteisesti siksi, että on aina kyky vetää ns. varastorasvoista "uusi" jankkaaja, jolla elää ja viettää eskapismiin pohjautuvaa nettielämää suljetun laitoshoidon ulkopuolella.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

En tiedä millä perustein Murha-Pertti eliminoitiin, mutta Janitahan jatkaa touhujaan yhä edelleen.
Mitä te dorkat dorkailette?
Puheenjohtaja
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Puheenjohtaja »

Ross Sullivan kirjoitti: Ti Joulu 09, 2025 4:58 pm

En tiedä millä perustein Murha-Pertti eliminoitiin, mutta Janitahan jatkaa touhujaan yhä edelleen.
Murha-Pertti näyttää päässeen tiukasti vajakin ihon alle :mrgreen: . Pertti ei tiedä, ettei vammaisia saa kiusata.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Puheenjohtaja kirjoitti: Ti Joulu 09, 2025 5:31 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Joulu 09, 2025 4:58 pm

Murha-Pertti näyttää päässeen tiukasti vajakin ihon alle :mrgreen: . Pertti ei tiedä, ettei vammaisia saa kiusata.
No ikävää, jos MP on päässyt ihosi alle. Suosittelen ihotautilääkäriä.

Itse vastustin MP:n eliminointia. Mielestäni hän oli viihdyttävä trollihahmo. Ei nyt ihan Rellun tasoa, mutta keskivertoa viihdyttävämpi hörhöilyineen.
Mitä te dorkat dorkailette?
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

RL11/6 kirjoitti: Ti Joulu 09, 2025 4:56 pm
Kappas, kaikkien putinistien äiti, Rupla-Ljudmila, on päässyt väliaikaisesti pois pakkohoidosta. Kumpikohan tällä kertaa tulee ensin, passitus Niuvanniemeen vai bannia forumille?
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
RL11/6
Watson itse

Rescuer kirjoitti: Ti Joulu 09, 2025 10:03 pm
RL11/6 kirjoitti: Ti Joulu 09, 2025 4:56 pm
Kappas, kaikkien putinistien äiti, Rupla-Ljudmila, on päässyt väliaikaisesti pois pakkohoidosta. Kumpikohan tällä kertaa tulee ensin, passitus Niuvanniemeen vai bannia forumille?
Mallusjoen lepokodin Leopoldi se laittoi taas parastaan rasismin ja eriarvoistamisen sanallisesta matkailuarkustaan, jonka uumenissa on neekereiden pääkallojen lisäksi keskisuuren terveyskeskussairaalan neuroleptivarasto ihan omaan käyttöön ja useiden psykiatrien määräämänä. Onko hyvää vispipuuroa ollut siellä?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Puheenjohtaja
Olivia Benson

Nuo neekerin kyrvästä haaveilevat piilohinttarit tunnistaa helposti.

Yrjöpapan seksifantasiat. :mrgreen:
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Joulu 09, 2025 11:46 pm Ties vaikka olisi isäntä vetänyt jotain neekeriä perseeseen, itse naiseksi pukeutuneena, ynnä muuta seksitaakipörstaa.
Puheenjohtaja
Olivia Benson

Homo-Yrjö.
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: To Joulu 11, 2025 8:31 pm Jep. Hekto kokaiinia perseeseen, ja eipä pariin päivään tiedä, onko paska tulossa vaiko eikö.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Puheenjohtaja kirjoitti: To Joulu 11, 2025 8:53 pm Homo-Yrjö.
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: To Joulu 11, 2025 8:31 pm Jep. Hekto kokaiinia perseeseen, ja eipä pariin päivään tiedä, onko paska tulossa vaiko eikö.
Jaa...? Ja silti jostain kummasta syystä olen saanut elämäni varrella pillu(j)a enemmän kuin osaat edes laskea. Hehh, älä edes yritä. :mrgreen:
X X X X X
Puheenjohtaja
Olivia Benson

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: To Joulu 11, 2025 8:59 pm
Jaa...? Ja silti jostain kummasta syystä olen saanut elämäni varrella pillu(j)a enemmän kuin osaat edes laskea. Hehh, älä edes yritä. :mrgreen:

Seli seli. Sinä et tiedä pillusta mitään, vaan haaveilet neekerin kyrvästä.

Kuten sanottu, piilohinttari. :mrgreen:
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Puheenjohtaja kirjoitti: To Joulu 11, 2025 9:03 pm

Kuulepa peräkammarinpoika... jos naisilla ei olis jalkoja niin mun oven edessä olis aivan perkeleen liukasta, kadulle asti. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
X X X X X
RL11/6
Watson itse

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: To Joulu 11, 2025 9:23 pm
Puheenjohtaja kirjoitti: To Joulu 11, 2025 9:03 pm

Kuulepa peräkammarinpoika... jos naisilla ei olis jalkoja niin mun oven edessä olis aivan perkeleen liukasta, kadulle asti. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jos armeijassa rynnäkkökiväärit olisi korvattu tekokyrvillä, ei Suomea uhkaisi Venäjä, vaan Italia, joka pyrkisi haalimaan ne kaikki itselleen henkiin herätetyn Silvio Berlusconin johdolla.
perusporilaine
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja perusporilaine »

Bird kirjoitti: La Joulu 13, 2025 8:58 pm Eli tosiaan muakin ärsyttää välillä joidenkin nimimerkkien vastaukset kirjoituksiini (tai muiden kirjoituksiin), kun ne ei edes lopulta koske noita edellä mainittuja.
Naurattaa hiekka pillussa. Sitä ku ihailee ja hyväksyy trollit foorumilla, niin tekee itsestään pellen myöntäessään porukan pääsevän ihon alle noin tommoisella :D
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
Bird
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Bird »

perusporilaine kirjoitti: La Joulu 13, 2025 11:35 pm Naurattaa hiekka pillussa. Sitä ku ihailee ja hyväksyy trollit foorumilla, niin tekee itsestään pellen myöntäessään porukan pääsevän ihon alle noin tommoisella :D
Ymmärrän sun antipatian. Sä, kun et selvästi tajua yhtään mistä on kyse. Myötätuntohalaus sulle.

Onhan se varmasti vaikeaa huomata, ettei herätä kirjoituksillaan edes vähääkään kiinnostusta laadukkaassa naisessa omalla ulosannillaan, ei vaikka pistäisi parastaan ja vaikka provosoisikin. Tekisi mieli hieroa hiekkaa käyttämiesi kuuden päivän alushousuihisi, kertomalla samalla miten suosittu olen pelkkien valokuvieni perusteella nettideittisivustoilla - lopullisen potin räjäytän aina kirjoitetulla kuvauksellani. 😇 Olin ryhmän ja luokan suosituin tyttö jo esikoulussa, peruskoulussa, lukiossa. En kyllä ollut se turhanpäiväisille kikattava tyttö tai nettideittiaikana se nainen, joka julistaa kuvillaan viinin juontiaan, matkusteluaan ynnä muuta ja kysyy sulta "mitä kuuluu?" . Teitä hiekan hiertämiä, älykkäille ja seksikkäille naisille katkeria pojankloppeja en katsele lainkaan. Okei no, ehkä toisen kerran vilkaisen kuvaasi, mutta kun et osaa kirjoittaa ilman kirjoitusvirheitä älykästä sisältöä - ei kiinnosta. 😇 sen voin heti myöntää, että jotkut nuoret miehet, jopa 19-vuotiaat, on selvästi monipuolisempia ja älykkäitä (ja seksikkäitä) verrattuna moniin yli kolmekymppisiin ja keski-ikäisiin. Todelliset helmet löytyy kuitenkin sieltä keski-ikäisten joukosta, koska niillä on älykkyyden ja tietomäärän ym. lisäks myös viisautta.

Minfossa älykkyyttä ja kiinnostavuutta tarjoaa etenkin RL11/6. Olenkin ollut varsin avoin kehumaan hänen älykkyyttään, tietomääräänsä ynnä muuta. Olis tosi mielenkiintoista tietää, miksi tää osuu suhun, perusporilaine, niin syvälle? Lupaan tästä lähtien myös lukea sun kirjoituksella erityisellä huomiolla. Katsotaan sitten, mihin viisarini osoittaa? :)

Vähän nytkin kuitenkin spekuloin sun teksteistä, että sulla ei ehkä ole juuri kokemusta laadukkaista naisista? Naisista ylipäänsä? Meitä laadukkaita naisia, kun ei kuvaa sanonta "hiekkaa pillussa" lainkaan - olet käsittänyt koko jutun ihan väärin. Ja epäilen, että se johtuu sun omista käsittelemättömistä tunteista? Pettymyksistä wt-naisiin? Lisäksi sekin on niin varsin näkyvää, että sulla ei ole oikeasti hajuakaan, miten mä suhtaudun palstan trolleihin noin yleensä ottaen. Ja jonkun kirjoittajan kommentista sain käsityksen, että sinäkin kuuluisit heihin? :wink:

Sulle meni vaan ihon alle se, että puhun RL11/6:sta niin positiivisia. :) mutta huom. > esim. vertaapa nyt itse vaikka mun kannanottoja Napalangosta ja RL11/6:sta. Napalankokin vain yksi esimerkki. Mutta oikeasti - mitä mieltä olet - onko palstan trollit menneet mun ihon alle .. vai sun? Sitä paitsi RL11 on niin erityinen, ettei sitä edes miksikään trolliksi voisi sanoa edes. :)

Vaikka teitä kuinka vituttaisi, niin pakkohan teidän on myöntää, että RL11/6 on vertaansa vailla ja kaiken lisäksi hemmetin kiinnostava. 😊
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Vastaa Viestiin