Mikä ärsyttää tänään?
flunssa. ei voi nukkua kun heti meinaa tukehtua. räkäpaperi on lopussa ja mies karkasi vanhempiensa luo eikä ole mua hoitamassa. hunaja alkaa olla loppu, samoin mandariinit.. mitä hyötyä on seurustella jossei toista olla sitten sairaana hoitamassa? itse joutuu nenänsä niistämään ja etsimään villasukkia..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Hieman vaikea sitä on kai hoitaa jos tänään olet ilmoittanut että pakatkoot tavaransa ja häipyköötesmes- kirjoitti:flunssa. ei voi nukkua kun heti meinaa tukehtua. räkäpaperi on lopussa ja mies karkasi vanhempiensa luo eikä ole mua hoitamassa. hunaja alkaa olla loppu, samoin mandariinit.. mitä hyötyä on seurustella jossei toista olla sitten sairaana hoitamassa? itse joutuu nenänsä niistämään ja etsimään villasukkia..
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
esmes- kirjoitti:mies karkasi vanhempiensa luo eikä ole mua hoitamassa.
esmes- kirjoitti:perjantaina tulistuin mieheen niin et pakkasin kaikki sen kamat eteiseen jätesäkkiin, ehdin purkaa kaikki ennen sen kotiinpaluuta lauantaina. eilen katselin uudestaan jätesäkkejä laatikosta ja tänään laitoin viestin että "voisit oikeesti pakata tavarasi ja lähteä (ei ole iso homma, tein sen kerran jo perjantaina heti duunin jälkeen)".
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
nuo jutut oli ennenku tulin kipeeksi eikä se tienny pakkaamisista mitään ennen tätä päivää, sanoin kavereille et hyshys ja nolona laitoin kaiken kiltitsti takas. mies siis häipyi jo eilen enneku tiesi tästä mitään, tiesi ainoastaan et sairaana oon. vähän samanlaisen tempun teki sillon perjantaina ku mulla viimeks katkesi pinna. ei tämmösestä mitään tuu..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Koulu, taas. Ei sillä, kun jaksan vielä viikon niin sitten on loma, mutta vähän alkaa hirvittää kun enää 2h aikaa tehdä juttu, missä oikeasti menisi 4h. Noh, olenhan minä rutistanut puolessa vuodessa kokonaisen vuoden kurssitkin jo kerran, ei se mitään!
Vähän meinaa ärsyttää myös tämä olo. Vähän sellainen "väsyttääkö, yskittääkö, koskeeko päähän" jne.
Vähän meinaa ärsyttää myös tämä olo. Vähän sellainen "väsyttääkö, yskittääkö, koskeeko päähän" jne.
esmes- kirjoitti:flunssa. ei voi nukkua kun heti meinaa tukehtua. räkäpaperi on lopussa ja mies karkasi vanhempiensa luo eikä ole mua hoitamassa. hunaja alkaa olla loppu, samoin mandariinit.. mitä hyötyä on seurustella jossei toista olla sitten sairaana hoitamassa? itse joutuu nenänsä niistämään ja etsimään villasukkia..
pitäsköhän ne tavarat kuitenkin vielä kertaalleen purkaa..Nainen jaksaa miehen flunssavalitusta viisi minuuttia
02.12.2008 10:24
Naisen sympatia aviomiehen tai poikaystävän valittaessa vilustumistaan loppuu viiden minuutin jälkeen. Näin väittää uusi kyselytutkimus.
Naisvastaajista 52 prosenttia kertoo menettävänsä myötäelämisen kykynsä viidessä minuutissa sen jälkeen, kun ensimmäiset voihkeet flunssan vaivoista kuullaan.
Naisista 18 prosenttia inhoaa voivotusta heti, eikä heiltä irtoa lainkaan myötätuntoa.
Miehet sen sijaan ovat huomattavasti naisia valmiimpia esimerkiksi jäämään pois töistä auttaakseen sairauden runtelemaa vaimoa tai tyttöystävää.
Tutkimus tehtiin 1300 aikuisesta brittiläisen flunssajuoman julkistuksen yhteydessä, kertoo Telegraph-lehti.
Miehistä 64 prosenttia ilmoittautui halukkaaksi laittamaan illallisen. Miehistä myös jopa 70 prosenttia väitti pysyvänsä loppuun asti myönteisenä sairautta valittavaa partneriaan kohtaan.
Kuitenkin vain 13 prosenttia naisista kertoi, että heistä on pidetty huolta flunssan aikana.
Kyselyn tekijöiden mielestä miehet saattavat olla halukkaampia kuin naiset saamaan puolison kuntoon, jotta tämä voi palata pitämään huolta taloudesta entiseen malliin.
IS
Juuri nyt alkoi ottaa pattiin yksityinen lääkäriasema. Menin sellaiseen ensimmäisen kerran elämässäni koska kunnalliseen ei saanut aikaa ja lisäksi vaivani oli niin vähäpätöinen, etten viitsinyt kuormittaa sillä terveyskeskusta. Maksoin hunajaisen hinnan kohtalaisen huonosta hoidosta ja tökeröstä palvelusta ja nyt olen kolmisen viikkoa odotellut tutkimustuloksia, joiden piti tulla seuraavana arkipäivänä. Tänään sain postitse toisen ihmisen tulokset omaan osoitteeseeni ja mietin, missäköhän helvetissä minun potilastietoni sitten menevät!
Yritin soittaa lääkäriasemalle kolmesti ja kahdesti tipuin jonosta kymmenen minuutin jonotuksen jälkeen. Kolmannella kerralla sitten vastattiin ja lyötiin luuri korvaan. Mutta sillä eivät pääse tästä, perkele.
Yritin soittaa lääkäriasemalle kolmesti ja kahdesti tipuin jonosta kymmenen minuutin jonotuksen jälkeen. Kolmannella kerralla sitten vastattiin ja lyötiin luuri korvaan. Mutta sillä eivät pääse tästä, perkele.
^ARGH
. Kuluttajaneuvoja kai voi antaa vähän vinkkiä mitä tehdä? Kirje suoraan ko. lääkäriaseman johtajalle (ohessa pieni viaton kysymys siitä että tämäkö on sitä mainosta mitä kaipaatte) vastauspyyntöineen? Tiedoksi sille, jonka tulokset tulivatkin sinulle? Julkisuus?
Em. ärsyttää ihan helkatisti, Paulan puolesta ja muutenkin. Ja vielä enemmän ketuttaa, kun pohjalla on ärsytys siitä että meidän auto pöllittiin

Em. ärsyttää ihan helkatisti, Paulan puolesta ja muutenkin. Ja vielä enemmän ketuttaa, kun pohjalla on ärsytys siitä että meidän auto pöllittiin
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
esmes- kirjoitti:esmes- kirjoitti:flunssa. ei voi nukkua kun heti meinaa tukehtua. räkäpaperi on lopussa ja mies karkasi vanhempiensa luo eikä ole mua hoitamassa. hunaja alkaa olla loppu, samoin mandariinit.. mitä hyötyä on seurustella jossei toista olla sitten sairaana hoitamassa? itse joutuu nenänsä niistämään ja etsimään villasukkia..pitäsköhän ne tavarat kuitenkin vielä kertaalleen purkaa..Nainen jaksaa miehen flunssavalitusta viisi minuuttia
02.12.2008 10:24
Naisen sympatia aviomiehen tai poikaystävän valittaessa vilustumistaan loppuu viiden minuutin jälkeen. Näin väittää uusi kyselytutkimus.
Naisvastaajista 52 prosenttia kertoo menettävänsä myötäelämisen kykynsä viidessä minuutissa sen jälkeen, kun ensimmäiset voihkeet flunssan vaivoista kuullaan.
Naisista 18 prosenttia inhoaa voivotusta heti, eikä heiltä irtoa lainkaan myötätuntoa.
Miehet sen sijaan ovat huomattavasti naisia valmiimpia esimerkiksi jäämään pois töistä auttaakseen sairauden runtelemaa vaimoa tai tyttöystävää.
Tutkimus tehtiin 1300 aikuisesta brittiläisen flunssajuoman julkistuksen yhteydessä, kertoo Telegraph-lehti.
Miehistä 64 prosenttia ilmoittautui halukkaaksi laittamaan illallisen. Miehistä myös jopa 70 prosenttia väitti pysyvänsä loppuun asti myönteisenä sairautta valittavaa partneriaan kohtaan.
Kuitenkin vain 13 prosenttia naisista kertoi, että heistä on pidetty huolta flunssan aikana.
Kyselyn tekijöiden mielestä miehet saattavat olla halukkaampia kuin naiset saamaan puolison kuntoon, jotta tämä voi palata pitämään huolta taloudesta entiseen malliin.
IS
http://findarticles.com/p/articles/mi_m ... i_54724806Men Lie About Some Things More Than Women, Survey Says
...
Other areas in which men lie more than women, the article states, are their past athletic accomplishments, their jobs, and their emotions. Men even tend to lie, Haynes says, when they don't have to. They just feel like lying.
Every ship must sail a world.