Ärsyttävät ilmaisut tai sananparret

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

R.aven

Viesti Kirjoittaja R.aven »

Hanipöö, ARGGGHH!

IHQD44.

Meidän äiti tekee teidän äitien ruoat, meidän isä on parempi kuin teidän isä jne jne.. raivostuttavaa.
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

"Asioilla on tapana järjestyä!"

...Ei varmaan tarvitse edes perustella.
Spider
Olivia Benson
Viestit: 722
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 5:31 pm

Viesti Kirjoittaja Spider »

joey kirjoitti:"Asioilla on tapana järjestyä!"
"Kenellekään ei anneta enempää kuin mitä hän jaksaa kantaa."

Samaa paskaa.
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

Mamma, Mami, Mammeli, Mammaliini...

Etenkin jos mies sanoo omaa vaimoaan/lastensa äitiä Mamiksi. Siis voi yrjö. En ikinä haluaisi suhdettani siihen tilaan, että olisin miehellekin Mami.
Solmu
Adrian Monk
Viestit: 2521
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 2:19 pm

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Kaikkien aikojen...

Argh! Kaikkien aikojen BB-finaali.. Kaikkien aikojen olympialaiset... Kaikkien aikojen Idols hörhöt.. Kaikkien aikojen ärsyttävin lauseen aloitus :shock:
"Yöperho on koteloitunut"
Minppu
Alibin satunnaislukija
Viestit: 51
Liittynyt: Ke Marras 12, 2008 5:03 pm
Paikkakunta: Esbo

Viesti Kirjoittaja Minppu »

"Aina joskus". Toi "fraasi" on mua rasittanut jo vuosia. Ja luonnollisesti median antamat nimet BB-Jaanapetteri ja Idols-Veikkoirmeli. Osuipa jossain vaiheessa myös silmiini uutisotsikko, jonka mukaan "Tieliikenteessä yhä enemmän kuolonuhreja". Siis täh?! Ajaako ne viel?
Lennox
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 11:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lennox »

Äiti-ihmisten jatkuva tarve selittää kaikki me-muodossa. "Meillä syödään jo kiinteitä", "meillä kakittiin jo pottaan", "meillä oltiin eilen niin kauheassa oksutaudissa että..."

Masuasukki, äippä, masumatka jne. :evil: :evil: :evil:
Keep the city clean, keep the trash in jail.
Lennox
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 11:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lennox »

aamu kirjoitti:Mamma, Mami, Mammeli, Mammaliini...

Etenkin jos mies sanoo omaa vaimoaan/lastensa äitiä Mamiksi. Siis voi yrjö. En ikinä haluaisi suhdettani siihen tilaan, että olisin miehellekin Mami.
En ole myöskään ikinä ymmärtänyt, miksi perheessä, jossa on lapsia, isä kutsuu vaimoaan äidiksi, ja vaimo miestään isäksi, vaikka ei puhuisi tästä lapsilleen.
Keep the city clean, keep the trash in jail.
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Viesti Kirjoittaja Clyde »

^No käytetäänhän yleensä parisuhteessakin me-muotoa; me ollaan kyllä juuri menossa kauppaan, me varattiin jo liput.. Kuten myös koiranomistajat; me ollaan menossa lauantaina näyttelyyn, me ajateltiin tänään lähteä koirapuistoon. Miksei siis ihan äiti ja lapsi kun tietää että kyseessä on lapsi kenestä puhuu?

Nimityksistä; en kai ole koskaan kuullut että isäni sanoo äitiäni hänen oikealla nimellä vaan äiti on aina äiti (tai äippä) ja isä on aina isä (tai iskä), myös molempien omasta suusta. "Äiti täällä hei".
Meillä eläinäidit on aina mammoja :oops: Tuntuisi jotenkin hassulta sanoa että tuossa terraariossa on tämä antiloppiiäiti..

ihqdaa siis niinq
Aikuisten oikeesti
Nanika ga tooku matteiru to
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Howler kirjoitti:
Toinen, mikä ihan melkein jo alkaa itkettää (olen valittanut tästä jo joskus aiemmin toisessa ketjussa), ne sanat joita ei voi sanoa englanniksi, mutta joiden suomenkielistä vastinettakaan ei kyetä käyttämään. Vannon ja lupaan, etten ikinä unohda läpeliä (label), viiviä (view), roopertteja (properties) jne.
Lopeta mainostoimistoväen kanssa pyöriminen jos moinen ärsyttää.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Mikään ei ärsytä niin paljon kun joku aloittaa puheensa

"No sanotaan nyt näin..." :shock:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Jack the Ripper kirjoitti:Lopeta mainostoimistoväen kanssa pyöriminen jos moinen ärsyttää.
No kun olisi edes mainostoimistoväkeä joka noin puhuu, mutta kun niin puhuu OPETTAJA ja jos haluaa kurssista edes läpi niin pakko noita sanoja hieman kärsiä.
Lennox
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 11:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lennox »

Clyde kirjoitti:Miksei siis ihan äiti ja lapsi kun tietää että kyseessä on lapsi kenestä puhuu?
Nämä ovat niitä kuuluisia makuasioita. Yhtä lailla en puhuttele itseäni lemmikeille äidiksi tai mamiksi.



Edit. typo
Viimeksi muokannut Lennox, To Joulu 11, 2008 9:20 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keep the city clean, keep the trash in jail.
Spider
Olivia Benson
Viestit: 722
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 5:31 pm

Viesti Kirjoittaja Spider »

Clyde kirjoitti:Nimityksistä; en kai ole koskaan kuullut että isäni sanoo äitiäni hänen oikealla nimellä vaan äiti on aina äiti (tai äippä) ja isä on aina isä (tai iskä), myös molempien omasta suusta. "Äiti täällä hei".
Millä nimityksellä he sitten omia vanhempiaan kutsuvat? Mummu ja pappa vai? Isäni sanoessa vaikkapa että "lähden hakemaan kaupasta äidille maitoa", tiedän hänen lähtevän hakemaan sitä omalle äidilleen. Minun mielestäni olisi todella kummallista jos hän puhuttelisi minun äitiäni äidiksi. Tapansa kullakin, kuten Lennox jo sanoi, mutta lapsiperheissä niitä tavallisimpia parisuhteen näivettäjiä on juurikin se että aletaan ajatella puolisoa äitinä/isänä eikä naisena/miehenä.
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Oon tän varmaan ennenkin sanonut, mutta vitutuskäyrän saa pilviin (latinaksi = maximus vaginatus) kun kuulee näitä: "mun mussukkani sitä" ja "mun mussukkani tätä". Kertojalla vielä sitten sellainen pandamainen ilme. Yleensä tätä kieltä puhuvat jostain syystä hieman pulleammat ihmiset.
Vastaa Viestiin