Pepe Willberg ajoi pyöräilijän päälle – ihminen sairaalahoitoon, 12.12.25
-
vanhellsing
Re: Pepe Willberg ajoi pyöräilijän päälle – ihminen sairaalahoitoon, 12.12.25
Ja oliko se tuolta Pepeltä sanottua että vihreät niin Helsingissä tosiaan vihreät valot autoilijoille ei tarkoita sitä että ei tarvitse mitään katella vaan posottaa menemään ja useinhan on niin että vaikka autoilijalla on vihreät niin ainakin oikealle käännyttäessä pitää hyttysistä lähtien kaikkea väistellä, eli ne vihreät valot ei anna etuajo-oikeutta kaikisssa tilanteissa, esim jos polkupyöräilijöitä tulee sieltä, riippuen liikennemerkeistä. Luulen että Pepe ei kaikkia liikennesääntöjä tietänyt.
- Wildchild79
- Rico Tubbs
Kovaa on pyörä kuskitta liukunut kun vielä on tommosen poikittaisen naarmun oveen tehnyt. Ja spandexihomo pyörii kadulla eikä Pepe vaan näe mitään.Koljattii kirjoitti: La Joulu 13, 2025 6:54 pm ^ Spandeximieshän on voinut olla monen metrin päässä. Lyönyt äkkijarrutuksen, lentänyt turvalleen, pyörä jatkanut matkaansa. Osunut auton kylkeen ja kimmonnut siitä pois. On se jännää kuinka kateelliset vinkuvat aina jos joku vähänkin menestynyt joutuu epäselvään tilanteeseen
Mulle on aivan sama onko jollain köyhän miehen Kirkalla kullasta tehty hirsimökki Olympus-vuorella mutta tommonen selittely mitä kaikki nykyjulkkikset/ministerit/kela-johtajat käyttää ei mene mulle läpi.
1. Täyskiisto
2. Vähättely
3. Osittainen myöntäminen
4. Toisen osapuolen syyttely
5. Pakon edessä tunnustaminen
6. Vakiomallinen anteeksipyyntö
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Ei tuollaista kyllä oikein voi olla huomaamatta, jos näkö ja kuulo on vielä tallella. Siitähän on lähtenyt ihan helvetillinen ääni, kun joku pyörän osa on raapinut metrin naarmun oveen. Pyöräilijäkin on ollut ainakin peileistä katsottuna näkökentässä varmasti. Jotenkin itse näen tapahtuneen samanlaisena kuin, jos joku juoksisi matkustajan puolen oveen lujaa. Voiko sitä olla huomaamatta?Wildchild79 kirjoitti: Su Joulu 14, 2025 8:24 am Kovaa on pyörä kuskitta liukunut kun vielä on tommosen poikittaisen naarmun oveen tehnyt. Ja spandexihomo pyörii kadulla eikä Pepe vaan näe mitään.
Mulle on aivan sama onko jollain köyhän miehen Kirkalla kullasta tehty hirsimökki Olympus-vuorella mutta tommonen selittely mitä kaikki nykyjulkkikset/ministerit/kela-johtajat käyttää ei mene mulle läpi.
1. Täyskiisto
2. Vähättely
3. Osittainen myöntäminen
4. Toisen osapuolen syyttely
5. Pakon edessä tunnustaminen
6. Vakiomallinen anteeksipyyntö
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
- Private dick
- Javier Pena
Jos auton reteoissa nuppi kaakossa niin ei paljoa ulkopuolen äänet kuulu ohjaamoon.
Tuliko pyörä kenties vauhdilla kun näki tilanteen ja yritti kopauttaa nyrkillä auton kattoon kuten näillä usein tapana on jos auto heidän mielestä tukkii arvon pyöräilijän kulkua?
Mutta vetikin kiihkoillessaan lipat..
Harmi ettei paikalla nyt näy valkoista fillaria, olisi yksi raivopää vähemmän
Mutta vetikin kiihkoillessaan lipat..
Harmi ettei paikalla nyt näy valkoista fillaria, olisi yksi raivopää vähemmän
Neuvostoliitto
1922-2022
-
Paikallacanis lupus
- Jessica Fletcher
Niin. Nykyautoissa noi etutolpat on aika karmeen leveitä. Siihen kuolleeseen kulmaan on jäänyt useita kuolleita fillaristeja...
Sitten on tää ihmisen näköelin. Voi olla silmässäkin jokin kuollut kulma, alue jossa rappeuma alkaa pikkuhiljaa. Sitä ei itse helposti huomaa, kun aivot täydentävät sen oletuksillaan. Esimerkkinä vaikkapa että voi nähdä lentävän hatun. Kun oikeasti näkökyvyssä onkin aukko jonka aivot maalaavat taustaksi mutta kävelevää ihmistä ei näy.
Toki silloin on aiheellista ottaa se kortti pois.
Sitten on tää ihmisen näköelin. Voi olla silmässäkin jokin kuollut kulma, alue jossa rappeuma alkaa pikkuhiljaa. Sitä ei itse helposti huomaa, kun aivot täydentävät sen oletuksillaan. Esimerkkinä vaikkapa että voi nähdä lentävän hatun. Kun oikeasti näkökyvyssä onkin aukko jonka aivot maalaavat taustaksi mutta kävelevää ihmistä ei näy.
Toki silloin on aiheellista ottaa se kortti pois.
Mens malus in corpore sano
Willbergin ammatissa toki voi oll kuulo vähän kärsinyt. Vaikka ei välttämättä mitään kovaäänisintä räiskintää olekaan musiikkityyli.Private dick kirjoitti: Su Joulu 14, 2025 9:09 am Jos auton reteoissa nuppi kaakossa niin ei paljoa ulkopuolen äänet kuulu ohjaamoon.
Ja vaikka autoilijoissa on monenlaista suharia niin ihan yhtä paljon koheltajia on polkupyöräilijöiden joukossa. Minä en aja kuin autolla, mutta jos ajaisin pyörällä varsinkin jossain kaupungissa, niinkuin lapsena Raumalla ajelin, niin itsesuojeluvaisto käskisi kyllä väistämään autoja.-Martta- kirjoitti: Su Joulu 14, 2025 12:25 am Minua tässä keississä ihmetyttää, että osumajälki on auton kyljessä, eikä keulassa. Meneekö nämäkin asiat niin että polkusinpyöräiliällä on oikeus ajaa päälle.
Itse ajatellut asian olevan niin, että edes suojatiellä ole päälle ajo-oikeutta.
^ Koitappa laittaa Spandexit jalkaan, silloin susta tulee kuolematon ja itsesuojeluvaisto häviää. Niillä ei oo muuta kuin oikeuksia, ei yhtään velvollisuutta.
-
M.Saaarinen
- Poliisikoira Rex
Nythän onkin selvinny että fillaristiristo kaahasikin vauhdilla auton kylkeen,että se taas syylisen hausta,mein vähän niin kun meinasinkin.
Varmasti ammattimuusikolla joka on vuosikymmeniä keikkaillut, ei kuuloaisti enää ole terävimmillään.Stonedar kirjoitti: Su Joulu 14, 2025 11:54 amWillbergin ammatissa toki voi oll kuulo vähän kärsinyt. Vaikka ei välttämättä mitään kovaäänisintä räiskintää olekaan musiikkityyli.Private dick kirjoitti: Su Joulu 14, 2025 9:09 am Jos auton reteoissa nuppi kaakossa niin ei paljoa ulkopuolen äänet kuulu ohjaamoon.
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
Saattaa se "ajaton" tukkamallikin blokata ääniä.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Oliko lähdettä tälle?M.Saaarinen kirjoitti: Su Joulu 14, 2025 5:08 pm Nythän onkin selvinny että fillaristiristo kaahasikin vauhdilla auton kylkeen,että se taas syylisen hausta,mein vähän niin kun meinasinkin.
Jos on painettu selkä kyyryssä työmatkatempoa kylkeen, niin se muuttaisi kyllä syyllisyyttä aika äkkiä, mutta itse en mitään tuohon viittaavaa faktaa ole vielä löytänyt.
Oliko nyt jossain myöskään faktaa siitä ylittikö pyöräilijä Savonkatua vai ajoiko Savonkatua suoraan Ratapihantien suuntaan?
Itse olen olettanut että pyöräilijä oli ylittämässä suojatietä pitkin Savonkatua, mutta oliko tästä nyt varmaa tietoa?
Tärkeintä on se itsesuojeluvaisto, jota näillä spandexeilla näyttäisi puuttuvanKoljattii kirjoitti: Su Joulu 14, 2025 1:43 pm ^ Koitappa laittaa Spandexit jalkaan, silloin susta tulee kuolematon ja itsesuojeluvaisto häviää. Niillä ei oo muuta kuin oikeuksia, ei yhtään velvollisuutta.
-
Alfons Jokinen
- Nikke Knatterton
Ja se on jo ihan hyvän monta vuosikymmentä ollut näin, että miksaaja sen äänenpaineen määrittää. Lavavolyymilla pelattiin silloin Creamin ja Hendrixin aikaan, kun PA oli lähinnä laululle ja rumpuja ei mikitetty aina.Jason kirjoitti: Su Joulu 14, 2025 5:23 pmVarmasti ammattimuusikolla joka on vuosikymmeniä keikkaillut, ei kuuloaisti enää ole terävimmillään.Stonedar kirjoitti: Su Joulu 14, 2025 11:54 amWillbergin ammatissa toki voi oll kuulo vähän kärsinyt. Vaikka ei välttämättä mitään kovaäänisintä räiskintää olekaan musiikkityyli.Private dick kirjoitti: Su Joulu 14, 2025 9:09 am Jos auton reteoissa nuppi kaakossa niin ei paljoa ulkopuolen äänet kuulu ohjaamoon.
Jonkun Metallican ja Diandran lehtereille kuuluva mölytaso ei oleellisesti poikkea toisistaan. Marshall-rivitkin voivat olla vain rekvisiittaa mallintavien etusten hoitaessa pääosa soundin muodostamisesta.