Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Takarivi kirjoitti: Su Joulu 14, 2025 8:15 pm
Siellä missä juutalainen ja muslimi, siellä ongelma. Tällä kertaa kohtasivat Bondilla, menisivät vaan takas sinne kotikonnuille tappelee.
Muslimi hedelmäkauppias taltutti toisen ampujista. Äsken Ylen uutisissa näytettiin video, kun mies hyökkää takaapäin toisen ampujan
kimppuun ja riistää tältä aseen.
Takarivi kirjoitti: Su Joulu 14, 2025 8:15 pm
Siellä missä juutalainen ja muslimi, siellä ongelma. Tällä kertaa kohtasivat Bondilla, menisivät vaan takas sinne kotikonnuille tappelee.
Muslimi hedelmäkauppias taltutti toisen ampujista. Äsken Ylen uutisissa näytettiin video, kun mies hyökkää takaapäin toisen ampujan
kimppuun ja riistää tältä aseen.
Katsoin myös tuon videon ja olihan tuo ensin alkuun rohkeaa toimintaa mutta muuttui käsittämättömäksi hölmöilyksi sen jälkeen kun sai napattua aseen ampujalta.
Olisi nyt hitto pistänyt sen toisen sivullisen kanssa ampujan maihin, mutta päättivät sitten hätistellä ampujan kaverinsa luokse uutta asetta hakemaan ja jatkamaan ammuskelua
Ai tää olikin sitten ihan oikein ja kohtuullista vai? Miten australiassa, australian kansalaisina asuvat ja elävät, ehkä siellä tod.näk. syntyneetkin jutkut on vastuussa israelin tekemisistä? Pohdi sitä vaikka hetki...
"Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety."
Totesti Bemjamin Franklin aikoinaan.
En usko, että kovinkaan moni meistä haluaisi, että Isoveli valvoisi kaikkea mitä teemme, oli sitten rikollinen tai ei.
Tuo henkilö on amerikkalainen, haluatko tosiaan niin kieroutuneen kulttuurin tänne?
Edelleenkin, mitä sellaista touhuat ettei se kestä päivänvaloa?
Jos noiden kahden väliltä pitää valita, niin ehdottomasti mielummin amerikkalainen kulttuuri, kuin DDR kulttuuri, jossa isoveli valvoo jokaista askelta.
Jos sinä haluat, että kaikki elämästäsi on julkista, niin se on sinun oikeutesi haluta niin ja vaikka pitää 24h livelähetystä tekemisistäsi.
Itse haluan pitää omat asiani ominai.
Vaikka tuntuisikin, että eihän siinä olisi mitään pahaa, jos kaikkea tekemisiä valvottaissin, niin mitä sitten kun valtaan nousisikin äärivasemmisto/oikeisto/kaskusta yms... hallinto joka ajaakin itsellesi täysin vastenmielisiä asioita?
Ja jos kerran sinulla ei esimerkiksi ole mitään salattavaa, niin miksi et kirjoittele omalla nimellä ja naamallasi? (Disclaimer ylläpidolle: En arvaile henkilön nimimerkin takana olevaa henkilöä, pyri yhdiatämään häntä keneenkään, tai kehoita häntä tekemään itsekään niin)
Alkaa mennä.aika Off-Topiciksi joten jätän omalta osaltani tähän
Osoita esimerkki siitä että Suomessa olisi DDR meininki (muutenkin kuulostaa ryssäpropalta)
Olen aina ollut kiinnostunut tämän kaltaisista kommenteista, nyt sinun tehtäväsi on osoittaa että olen väärässä, eikä mitään youtubejannujen videoita..
Tiinas kirjoitti: Su Joulu 14, 2025 1:14 pm
Suomen vihavasemmisto iloitsee. Jokainen sinitukkainen lähiövalas ja risupartainen pulkannaru ulisevat onnesta, natseja kun ovat.
Haittaisänmaallisille taas on ihan sama kuka ampui, kunhan joku kuolee ja pääsee syyttämään kotimaisia tekaistuja vihollisia.
Ai tää olikin sitten ihan oikein ja kohtuullista vai? Miten australiassa, australian kansalaisina asuvat ja elävät, ehkä siellä tod.näk. syntyneetkin jutkut on vastuussa israelin tekemisistä? Pohdi sitä vaikka hetki...
Ei minun tarvitse miettiä en ole riidan osapuoli
Mutta nähtävästi ne jotka ovat riidoissa pitävät kohteinaan kaikkia jotka viittaavat vastapuoleen, kuten on huomattu.
Inkaa kirjoitti: Su Joulu 14, 2025 5:42 pm
Jahas, taas on äärioikeistolaiset kerääntyneet ilmaisemaan huolensa antisemitismistä. Luulisi, että palstan natsit keittäisivät pullakahvit tapahtuman kunniaksi, vaan ei, pitää pöyristyä.
Äärioikeistossa tai sellaisissa ihmisissä jotka sinä luokittelet äärioikeistolaiseksi niin on vain pieni osa natseja jotka haluaisivat juutalaiset pois maan päältä. Jotain Sinimustaa puoluetta on.
Vasemmistossa ei edes äärilaidoillle tarvii mennä, lähes kaikki ovat natseja
(antiseministejä) ja varmaan pullakahvit keittelee kun juutalaisia teurastettiin.
Saisinko lähteen tuolle boldaamalleni? Vai onko oman pään tuotoksia taas. Niitä ei lasketa. Minä voin sitten toimittaa todisteita äärioikeiston juutalaisvastaisuudesta.
Tiinas kirjoitti: Su Joulu 14, 2025 6:53 pm
Nuslimi on maailman vaarallisin eläinlaji maailmassa
Juutalaisille voi olla. *pltmtxtvp*tm
Hyvä asenne, Inkaa! Mut sano jutku vaan, helpompikin ku on lyhyempi.
On ne muslimit kyllä naisillekin aika vaarallisia. No, toivottavasti taistelevat viimeiseen mieheen.
Inkaa kirjoitti: Su Joulu 14, 2025 5:42 pm
Jahas, taas on äärioikeistolaiset kerääntyneet ilmaisemaan huolensa antisemitismistä. Luulisi, että palstan natsit keittäisivät pullakahvit tapahtuman kunniaksi, vaan ei, pitää pöyristyä.
Äärioikeistossa tai sellaisissa ihmisissä jotka sinä luokittelet äärioikeistolaiseksi niin on vain pieni osa natseja jotka haluaisivat juutalaiset pois maan päältä. Jotain Sinimustaa puoluetta on.
Vasemmistossa ei edes äärilaidoillle tarvii mennä, lähes kaikki ovat natseja
(antiseministejä) ja varmaan pullakahvit keittelee kun juutalaisia teurastettiin.
Saisinko lähteen tuolle boldaamalleni? Vai onko oman pään tuotoksia taas. Niitä ei lasketa. Minä voin sitten toimittaa todisteita äärioikeiston juutalaisvastaisuudesta.
Minä sen taisin kirjoittaa joten lähde on vanhellsing. Äärioikeiston juutalaisvastaisuudesta en tarvitse lähteitä, olen tehnyt havaintoja että sitä on osassa äärioikeistoa, kuten sanoin. Havaintoja on myös siitä että vasemmalla on sitten laajemmin antisemitismiä, sen ihan huomaa niitten puheista ja kirjoituksista. Äärioikeiston juutalaisvastaiset vaan suoraan myöntää asian, vasemmalta puolelta vaan kiemurrellaan asian ympärillä jos kysytään. Ei se rasistikaan neekerin rakastajaksi muutu sillä että sanoo että ei ole rasisti vaan jotain muuta. Mielipiteitä ja havaintoja maailmasta nämä vain, toki jos jollain on jotain gallupkyselyjä tai jotain muuta lähdettä asialle niin mielelläni perehdyn niihin.
Viimeksi muokannut vanhellsing, Su Joulu 14, 2025 10:04 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei minun tarvitse miettiä en ole riidan osapuoli
Mutta nähtävästi ne jotka ovat riidoissa pitävät kohteinaan kaikkia jotka viittaavat vastapuoleen, kuten on huomattu.
Niin ketkä riitelee ja ketkä ei. Israelin väestöstä 18% on muslimeja, elävät siellä rauhaksiin ja nauttivat juutalaisten tuomasta vauraudesta. Vaikka nytkin muslimit hyökkäsivät juutalaisten kimppuun, niin eipä juutalaiset mitään tee näille omassa valtiossaan asuville rauhallisille, ei-väkivaltaisille muslimeille.
vanhellsing kirjoitti: Su Joulu 14, 2025 10:03 pm
Minä sen taisin kirjoittaa joten lähde on vanhellsing. Äärioikeiston juutalaisvastaisuudesta en tarvitse lähteitä, olen tehnyt havaintoja että sitä on osassa äärioikeistoa, kuten sanoin. Havaintoja on myös siitä että vasemmalla on sitten laajemmin antisemitismiä, sen ihan huomaa niitten puheista ja kirjoituksista. Äärioikeiston juutalaisvastaiset vaan suoraan myöntää asian, vasemmalta puolelta vaan kiemurrellaan asian ympärillä jos kysytään. Ei se rasistikaan neekerin rakastajaksi muutu sillä että sanoo että ei ole rasisti vaan jotain muuta. Mielipiteitä ja havaintoja maailmasta nämä vain, toki jos jollain on jotain gallupkyselyjä tai jotain muuta lähdettä asialle niin mielelläni perehdyn niihin.
Eli mitään lähdettä ei ole vaan kaikki on oman pääsi tuotosta, sinun mielipidettäsi.
Ketä sinä lasket äärioikeistoon jos natsit ja fasistit (Sinimusta liike) ovat vain pieni osa äärioikeistoa?