Otin tän vaan tähän, ettet ehdi poistaa, niin saa muutkin nauraa vammaiselleBird kirjoitti: Su Joulu 14, 2025 12:34 am Ymmärrän sun antipatian. Sä, kun et selvästi tajua yhtään mistä on kyse. Myötätuntohalaus sulle.
Onhan se varmasti vaikeaa huomata, ettei herätä kirjoituksillaan edes vähääkään kiinnostusta laadukkaassa naisessa omalla ulosannillaan, ei vaikka pistäisi parastaan ja vaikka provosoisikin. Tekisi mieli hieroa hiekkaa käyttämiesi kuuden päivän alushousuihisi, kertomalla samalla miten suosittu olen pelkkien valokuvieni perusteella nettideittisivustoilla - lopullisen potin räjäytän aina kirjoitetulla kuvauksellani.Olin ryhmän ja luokan suosituin tyttö jo esikoulussa, peruskoulussa, lukiossa. En kyllä ollut se turhanpäiväisille kikattava tyttö tai nettideittiaikana se nainen, joka julistaa kuvillaan viinin juontiaan, matkusteluaan ynnä muuta ja kysyy sulta "mitä kuuluu?" . Teitä hiekan hiertämiä, älykkäille ja seksikkäille naisille katkeria pojankloppeja en katsele lainkaan. Okei no, ehkä toisen kerran vilkaisen kuvaasi, mutta kun et osaa kirjoittaa ilman kirjoitusvirheitä älykästä sisältöä - ei kiinnosta.
sen voin heti myöntää, että jotkut nuoret miehet, jopa 19-vuotiaat, on selvästi monipuolisempia ja älykkäitä (ja seksikkäitä) verrattuna moniin yli kolmekymppisiin ja keski-ikäisiin. Todelliset helmet löytyy kuitenkin sieltä keski-ikäisten joukosta, koska niillä on älykkyyden ja tietomäärän ym. lisäks myös viisautta.
Minfossa älykkyyttä ja kiinnostavuutta tarjoaa etenkin RL11/6. Olenkin ollut varsin avoin kehumaan hänen älykkyyttään, tietomääräänsä ynnä muuta. Olis tosi mielenkiintoista tietää, miksi tää osuu suhun, perusporilaine, niin syvälle? Lupaan tästä lähtien myös lukea sun kirjoituksella erityisellä huomiolla. Katsotaan sitten, mihin viisarini osoittaa?![]()
Vähän nytkin kuitenkin spekuloin sun teksteistä, että sulla ei ehkä ole juuri kokemusta laadukkaista naisista? Naisista ylipäänsä? Meitä laadukkaita naisia, kun ei kuvaa sanonta "hiekkaa pillussa" lainkaan - olet käsittänyt koko jutun ihan väärin. Ja epäilen, että se johtuu sun omista käsittelemättömistä tunteista? Pettymyksistä wt-naisiin? Lisäksi sekin on niin varsin näkyvää, että sulla ei ole oikeasti hajuakaan, miten mä suhtaudun palstan trolleihin noin yleensä ottaen. Ja jonkun kirjoittajan kommentista sain käsityksen, että sinäkin kuuluisit heihin?![]()
Sulle meni vaan ihon alle se, että puhun RL11/6:sta niin positiivisia.mutta huom. > esim. vertaapa nyt itse vaikka mun kannanottoja Napalangosta ja RL11/6:sta. Napalankokin vain yksi esimerkki. Mutta oikeasti - mitä mieltä olet - onko palstan trollit menneet mun ihon alle .. vai sun? Sitä paitsi RL11 on niin erityinen, ettei sitä edes miksikään trolliksi voisi sanoa edes.
![]()
Vaikka teitä kuinka vituttaisi, niin pakkohan teidän on myöntää, että RL11/6 on vertaansa vailla ja kaiken lisäksi hemmetin kiinnostava.![]()
Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
-
perusporilaine
- Neuvoja-Jack
Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
Kiitos, kun teet työtä mun puolesta.perusporilaine kirjoitti: Su Joulu 14, 2025 12:45 am
Otin tän vaan tähän, ettet ehdi poistaa, niin saa muutkin nauraa vammaiselle![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
-
perusporilaine
- Neuvoja-Jack
Jaa, se ei ole kehari vieläkään oppinut quotea käyttämään, ja ollaan vasta vuodessa 2025. Sulla näitä virheitä riittääBird kirjoitti: Su Joulu 14, 2025 12:50 am Kiitos, kun teet työtä mun puolesta.Omaa nahkaasi et näin kyllä pelasta yhtään, koska vähänkään älykkäämmät palstalaiset tajuavat heti, että sulla ei ollut taaskaan mitään oikeanlaista argumentoitavaa - kuten ei yleensäkään.
![]()
Oho, osasit tällä kertaa korjata?
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
Voi sua, mikä pikku-mussukka olet.perusporilaine kirjoitti: Su Joulu 14, 2025 12:53 amJaa, se ei ole kehari vieläkään oppinut quotea käyttämään, ja ollaan vasta vuodessa 2025. Sulla näitä virheitä riittääBird kirjoitti: Su Joulu 14, 2025 12:50 am Kiitos, kun teet työtä mun puolesta.Omaa nahkaasi et näin kyllä pelasta yhtään, koska vähänkään älykkäämmät palstalaiset tajuavat heti, että sulla ei ollut taaskaan mitään oikeanlaista argumentoitavaa - kuten ei yleensäkään.
![]()
Oho, osasit tällä kertaa korjata?
Kerro nyt edes miten vanha ja miten koulutettu olet, jos pokkasi edes riittää siihen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Pakko myöntää; boldattu kohta oli perusporilaiselta älykkään nokkela ja hauska heitto - nauroin ääneen.
:
perusporilaine kirjoitti: Su Joulu 14, 2025 1:56 amNiin, ajatella - ei hätkähtänyt minun itsetunto tarkoituksella kirjoittamistani virheistä kiälen suhteenBird kirjoitti: Su Joulu 14, 2025 1:33 am Ajatella - joidenkin itsetunto ei tosiaan virheistä hätkähdä.Haluatko tulla keskustelemaan meidän kanssa? Riittääkö tietoja ja osaamista? Tervetuloa. Sydän.
Naurettavaa nykypäivänä netissä enää muutenkaan kieliopin käytöstä profiloida, koska vaikka suurinosa kirjoittaa hädintuskin välttävää tekstiä edes puhelimen älyllä varustetuilla näppäimistöillä, niin sillä pystyy kuitenkin virheet helposti poissa pitämään, jos haluaa. Tervemenoa. Postimerkki.
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Repesin
Perilla kirjoitti: Ke Joulu 17, 2025 6:07 amSanoo tyyppi, joka on niin kiimassa murhainfoon, että on tehnyt 200 nikkiä tänne... Ja rutsarihan tunnistettu ylilaudaltakin, siellä tosin ip bannattu.Brontosaurus kirjoitti: Ti Joulu 16, 2025 11:23 pm
En ole yllättynyt, että murha.infon rasistivajakkien käyttämät keskustelupalstat ovat lasten sammakkofoorumi ja murha.info.![]()
Reppana
-
Brontosaurus
- Lauri Hanhivaara
Kiimassa? Voiko miehillä olla kiimaa? On tainnut jäädä sinultakin peruskoulu kesken. Mistä tiedät,että tuolla rutsarilla on ip-bannit ylilaudalle? Oletko sammakkofoorumin sisäpiirissä? ÄO 66.Perilla kirjoitti: Ke Joulu 17, 2025 6:07 am Sanoo tyyppi, joka on niin kiimassa murhainfoon, että on tehnyt 200 nikkiä tänne... Ja rutsarihan tunnistettu ylilaudaltakin, siellä tosin ip bannattu.
Reppana
-
Eskimopuikko
- Hetty Wainthropp
Tähän sopisi nyt hyvin salkkareiden alkuperäinen tunnariBrontosaurus kirjoitti: Ke Joulu 17, 2025 9:37 pmKiimassa? Voiko miehillä olla kiimaa? On tainnut jäädä sinultakin peruskoulu kesken. Mistä tiedät,että tuolla rutsarilla on ip-bannit ylilaudalle? Oletko sammakkofoorumin sisäpiirissä? ÄO 66.Perilla kirjoitti: Ke Joulu 17, 2025 6:07 am Sanoo tyyppi, joka on niin kiimassa murhainfoon, että on tehnyt 200 nikkiä tänne... Ja rutsarihan tunnistettu ylilaudaltakin, siellä tosin ip bannattu.
Reppana
Tunteisiin...
-
perusporilaine
- Neuvoja-Jack
^ 

Otsikkona oli jotain "Huumekauppias A B on kuollut", mutta tälle nauroin myös
-
Brontosaurus
- Lauri Hanhivaara
Tarkoitat varmaan tuota "Perillaa"? Hänelle on tainnut tuo "rutsari" mennä ja jäädä tunteisiin ja kehittyä pakkomielteeksi, kuten sinullekkin kun sitä toistelette.Eskimopuikko kirjoitti: Ke Joulu 17, 2025 11:13 pmTähän sopisi nyt hyvin salkkareiden alkuperäinen tunnariBrontosaurus kirjoitti: Ke Joulu 17, 2025 9:37 pmKiimassa? Voiko miehillä olla kiimaa? On tainnut jäädä sinultakin peruskoulu kesken. Mistä tiedät,että tuolla rutsarilla on ip-bannit ylilaudalle? Oletko sammakkofoorumin sisäpiirissä? ÄO 66.Perilla kirjoitti: Ke Joulu 17, 2025 6:07 am Sanoo tyyppi, joka on niin kiimassa murhainfoon, että on tehnyt 200 nikkiä tänne... Ja rutsarihan tunnistettu ylilaudaltakin, siellä tosin ip bannattu.
Reppana
Tunteisiin...
Minulle vaaditaan vähän enemmän kuin ÄO 66 väen krööhm. "trollausta".
-
Eskimopuikko
- Hetty Wainthropp
Hupsista saatana.Brontosaurus kirjoitti: To Joulu 18, 2025 12:29 amSiksi kirjoitinkin incelin alusta. Henkiseen incelismiin voit tutustua esim. Ylilauta foorumilla.Eskimopuikko kirjoitti: To Joulu 18, 2025 12:27 amKehitysvammasta, paikallisesta ylilaudasta tai äärioikeistosympatioista en uskalla kommentoida mitään, mitta 15 vuotiaan kohdalla ei välttämättä vielä kannata puhua IncelistäInkaa kirjoitti: To Joulu 18, 2025 12:10 am Haisee kehitysvammaiselle incelin alulle.Paikallisen Ylilaudan käyttäjä. Äärioikeistosympatioita.
Unohtuiko millä nikillä kirjoitettiin mitäkin?
Mutta hei.
Onneksi ei ole mennyt sammakkofoorumi tunteisiin
-
Brontosaurus
- Lauri Hanhivaara
Ei. Minä vastasin omalta osaltani. Eikö sinua hävetä, että joku on päässyt noin pahasti pääsi sisään? Minua se naurattaa.Eskimopuikko kirjoitti: To Joulu 18, 2025 12:32 amHupsista saatana.Brontosaurus kirjoitti: To Joulu 18, 2025 12:29 amSiksi kirjoitinkin incelin alusta. Henkiseen incelismiin voit tutustua esim. Ylilauta foorumilla.Eskimopuikko kirjoitti: To Joulu 18, 2025 12:27 am
Kehitysvammasta, paikallisesta ylilaudasta tai äärioikeistosympatioista en uskalla kommentoida mitään, mitta 15 vuotiaan kohdalla ei välttämättä vielä kannata puhua Incelistä
Unohtuiko millä nikillä kirjoitettiin mitäkin?
-
Brontosaurus
- Lauri Hanhivaara
Kuten sanottu, minulle ei käy ÄO 66 väen jutut tunteisiin.
-
Eskimopuikko
- Hetty Wainthropp
Et unohtanut, mutta kävit huvin vuoksi luokkaamassa viestistäsi pois ensimmäisen laiseen. OoookoooBrontosaurus kirjoitti: To Joulu 18, 2025 12:33 amEi. Minä vastasin omalta osaltani. Eikö sinua hävetä, että joku on päässyt noin pahasti pääsi sisään? Minua se naurattaa.Eskimopuikko kirjoitti: To Joulu 18, 2025 12:32 amHupsista saatana.Brontosaurus kirjoitti: To Joulu 18, 2025 12:29 am
Siksi kirjoitinkin incelin alusta. Henkiseen incelismiin voit tutustua esim. Ylilauta foorumilla.
Unohtuiko millä nikillä kirjoitettiin mitäkin?![]()
Rutsarin maneerit ( joita ei osaa koskaan peitellä)Brontosaurus kirjoitti: To Joulu 18, 2025 12:33 amEi. Minä vastasin omalta osaltani. Eikö sinua hävetä, että joku on päässyt noin pahasti pääsi sisään? Minua se naurattaa.Eskimopuikko kirjoitti: To Joulu 18, 2025 12:32 amHupsista saatana.Brontosaurus kirjoitti: To Joulu 18, 2025 12:29 am
Siksi kirjoitinkin incelin alusta. Henkiseen incelismiin voit tutustua esim. Ylilauta foorumilla.
Unohtuiko millä nikillä kirjoitettiin mitäkin?![]()
9. Uusi nikki on ensimmäisenä lautamies ketjussa kyselemässä " meneekö 'putsarin joku nikki' tunteisiin" tai vastaavaa
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista