"Kotkamies" hakee somejulkisuutta härnäämällä ihmisiä kaupoissa ja kirjastossa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Birch Tree Headland
Martin Riggs

Re: "Kotkamies" hakee somejulkisuutta härnäämällä ihmisiä kaupoissa ja kirjastossa

Viesti Kirjoittaja Birch Tree Headland »

Lähipitäjässä kolmen teinin porukka kuvasi piilokameramaisia videoita ihmisissä viikonloppuisin kaupoissa ja baareissa.

Suuntasivat kameran väärään seurueeseen ja kameramies heräsi seuraavana päivänä teholta ja paria muutakin sai paikkailla kohtalaisesti.

Voisi toimia tällekin.
"You Need A Fucking Kick Up The Ass For Being A Bitch, Cunt, Gold-digging Whore - With A Pussy Son."

"I Deserve To Be Blown - FIRST - Before The Fucking Jacuzzi."

- Mel
Matti Ja Maija
Adrian Monk

Re: "Kotkamies" hakee somejulkisuutta härnäämällä ihmisiä kaupoissa ja kirjastossa

Viesti Kirjoittaja Matti Ja Maija »

jasso kirjoitti: La Joulu 06, 2025 10:09 am
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Pe Joulu 05, 2025 6:56 pm Paviaanit_ottaa_banaania_poskeen.jpg
Jos oma naamani olisi noin lyötävän näköinen, en välttämättä lähtisi enää hakemaan yhtään mitään ylimääräistä provosointia.
Kohta nauttivat banaanit soseena pilttipurkista jos jatkuu tuollainen meno. Joku kerta napsahtaa väärän henkilön kohdalle, niin saavat korvapuustia, niin että oksatpois. :D
Slava Ukraini! <3

JanitaSlima nauraa joka paikkaan. :D

Bänniä hänelle.
BillyHill
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja BillyHill »

Tyyppi mainittu jo tv-uutisissakin, eli äijälle annettu kaikki mitä hän haluaakin. Tilatkaa ny kanavakin.
ruudinkeksiä
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja ruudinkeksiä »

m1ckey kirjoitti: Ti Joulu 02, 2025 11:17 pm https://ylilauta.org/file/06269f627d06a4fa

Ihan hermona, kun itseään vähän feissataan.
Toivottavasti saa tätä lisää.
meanbastard
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja meanbastard »

Hyvä, että tuon naama on tullut tietoon. Osaa ihmiset sitten suhtautua oikein, niin ei niin helposti nuo videoiden kuvailut onnistu.
Toivoisin, että minulle tulisi tuollaista pilaa tekemään. Taitaa tosin olla turha toive, kun taitavat kuitenkin valikoida kiusaamisen kohteita riskejä vältellen..
Luciano Viskos

Viesti Kirjoittaja Luciano Viskos »

Eikö tuota ihmissaastaa saada millään kuriin?

50 rikosilmoitusta ja vielä perseily jatkuu.
Melkein toivoisi että sattuisi omalle kohdalle, siinä livestriimi kyllä keskeytyisi ja kuvassa näkyisi vain liiketilan kattoa taustamelun kera.

Tänään IL-artikkelissa valotetaan taas ilmiötä laajemminkin. Traaginen Jorma Hirvosen tapaus myös mukana.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0444 ... 9e897672e5
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Matti Ja Maija kirjoitti: La Joulu 06, 2025 10:39 am Kohta nauttivat banaanit soseena pilttipurkista
Täytyykin ostaa kokeeksi Pilttiä. Googlasin banaani Piltin niin löytyi vain persikkaa ja banaania, mutta ei pelkkää banaania. Olen jokseenkin banaanin ystävä. Laitan sitä tehosekoittimessa kreatiinijuomiin. Tuo Piltti voisi olla hyvä retkieväs yhdessä sardiinisäilykkeen kanssa. Käyn välillä risukeittimellä keittämässä luontokahvit Sipoonkorvessa ja aikaisemmin tuli samalla poltettua karrelle makkaraa. Oikeastaan paistoin, tai poltin makkaraa vain siksi, että pääsin syömään sinappia, kunnes löysin erittäin makoisan bratwurstin. Kaikenlaiset chili, jalapeno ym. Chorizot on tullut maistettua eikä ne ole mielestäni hyviä kahvimakkaroita.

En usko hetkeäkään, että näistä sivuston koviksista olisi tekemään mitään Kotkamiehelle. Saisivat vain itse turpaansa. Kotkamiehellä on selkeä asenneongelma ja kriisivaihe elämässä, mikä näkyy tietynlaisena ärtymyksenä, jota hän yrittää peitellä. Kyseessä ei kuitenkaan ole mikään murha.infon läski, joka tippuu heti ekasta ja on pilannut hermostonsa korvaushoitohuumeilla. En itse asiassa edes usko, että näistä herroista yksikään osaa tehdä itselleen mitään soppaa, jos niikseen tulee. Itse tein viime viikolla lohisoppaa ja sitä aiemmin borssikeityotyyppistä punajuurikeittoa, jossa lihan olin korvannut tofulla niin kuin misokeitossa. Toisaalta olen harrastanut kokondo karatea vuosina 1998-2001 ja osaan sen vuoksi tapella ns. Paljasnyrkkitappelua sekä retkikirvestappelua (kobujutsu).
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
LiamNeeson
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

Vieläkö tää myy jotakin kännyliittymiä?
Eikun irtisanotaan ko. operaattorin liittymät niin eiköhän tunnu jossakin. Olen mukana.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
Luciano Viskos

Viesti Kirjoittaja Luciano Viskos »

RL11/6 kirjoitti: Su Joulu 14, 2025 5:12 pm Toisaalta olen harrastanut kokondo karatea vuosina 1998-2001 ja osaan sen vuoksi tapella ns. Paljasnyrkkitappelua sekä retkikirvestappelua (kobujutsu).
Hienoa, itse valitsin aikoinaan Krav Magan, Israelin ystävä kun olen. 6 vuotta harjoittelua.

Puhelimen pois ottamiseen ei tietenkään tarvita vielä kamppailulajitaitoja, mutta jos hyypiö haluaa sen takaisin niin siinä vaiheessa oppejaan voi soveltaa käytäntöön.
Eikä ole kilpailulisenssejä mitkä voisi menettää.
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja Levisi »

Hiljasta on ollut Kotkamiehen pesässä sen jälkeen kun kaveri itse julkaisi videon, jossa kehui sitä, kuinka hänestä oli tehty 50 rikosilmoitusta. Kotkamiehen rinkulat neekerikaverit 276castista sen sijaan jatkavat kiusaamista. Heittelevät launtaina julkaisemallaan videolla nenäliinapaketteja kaupassa miesasiakkaan päälle ja honottavat olevansa "turvapaikanhakijoita" jotka ei saa oleskelupaa jos eivät saa työpaikkaa. Rikkovat siinä ohessa pari hillopurkkia kaupan lattialle. Ei ole kaukana se että asikas alkaisi itkeä. Olisin kyllä mielissäni jos vaikka pari 150-kiloista nahkahomoa ottais nämä tyypit kiinni ja kertoi että nyt tulee parrua oikein kunnolla perseeseen ja sitten valmistautuessaan toteaisivat näille molopäille että "ei tämä nyt mitään pränkkiä ole, me nussitaan teitä kunnolla takaluukkuun". Vois ivallinen hymy aika äkkiä hyytyä. Toisella videolla tuo debiili käkkäräpää häiritsee mäccärin myyjää ja naukuu lopussa kuinka "haluaa tän numeron"...

https://www.tiktok.com/@276cast/video/7 ... m_webapp=1

https://www.tiktok.com/@276cast/video/7 ... 5339801878
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
jasso
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jasso »

meanbastard kirjoitti: La Joulu 06, 2025 2:53 pm Hyvä, että tuon naama on tullut tietoon.
Eihän tuota vammanaamaa pääse pakoon näemmä ollenkaan. X:n avaa niin ensimmäisenä tuo naama vastassa joku oli tehnyt siitä videon. Onneksi oli äänet pois, niin ei mennyt päivä enempää pilalle, näkeminenkin kyllä jo riitti.
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

LiamNeeson kirjoitti: Su Joulu 14, 2025 5:21 pm Vieläkö tää myy jotakin kännyliittymiä?
Eikun irtisanotaan ko. operaattorin liittymät niin eiköhän tunnu jossakin. Olen mukana.
Lahden Karismalla myy DNA:n liittymiä, sinne vaan hei veli pränkkii hei.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

JanitaSlim kirjoitti: Ti Joulu 16, 2025 3:00 pm Lahden Karismalla myy DNA:n liittymiä, sinne vaan hei veli pränkkii hei.
Nonni. Sinne tekemään pränkkivideoita vaan!!!
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

meanbastard kirjoitti: La Joulu 06, 2025 2:53 pm Hyvä, että tuon naama on tullut tietoon.
Ärsyttää että tämä riemuidiootti on niin tavallisen näköinen, puolet nuorista miehistä tuntuu olevan metsuripartaisia tai tsetseenitaistelijan partaisia ettei pimeässä erota onko kurdi vai kenties kotimainen kotkamies.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
m1ckey
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja m1ckey »

Vastaa Viestiin