Matu = maahantunkeutuja, eli siis jokainen tyyppi joka on jollain tavalla viekkauvella ja vääryyvellä änkeytynyt Suomeen vailla mitään oikeaa ja todellista turvantarvetta (leikkinyt turvista siis), tai tullut laittomasti jossain peräkontissa, tai mitä näitä nyt sitten touhuja tapoja miehillä onkaan. Pääasia on, että ei aio elää täällä ihmisiksi. Tai edes miehiksi, koska eihän raiskaaja mikään mies ole.
Asiaan. Liki aina kun tulee näitä uutisia että se ja se nainen raiskattu, vaikkapa keskellä yötä, ravintolaillan päätteeksi tms. niin löytyy miehiä taikka "miehiä" röyhistelemään rintaansa ja joikumaan että "sitä saa mitä tilaa". Eli oletusarvona on, että raiskattu nainen on ihan itse kerjännyt tulla ulkomaalaisen miehen raiskaamaksi. Tai ylipäätään jonkun. Koska onhan se niin kivaa ottaa munaa joka aukkoon silloin kun aivoissa ei toimi yhtään mikään? Tästä varmaan pullon perseestään aamulla löytäneet miehetkin osaisivat jotain kertoa?
Kun naisten syyllistäminen raiskatuksi tulostaan on niin jättehauskaa ja yyperkivaa (koska sen takia ei sitten tarvitse itse vaivautua ajattelemaan asioita sen kummemmin, saati tekemään yhtään mitään), niin mites olisi tämmöisen skenaarion kanssa:
Nainen arvostelee päivästä toiseen ulkomaalaisten miesten edesottamuksia Suomessa. Erityisten naisten ja lasten, ehkä miestenkin, raiskaamista ja pahoinpitelyä. Lopulta käy niin, että tämän takia joku suvakki vasikoi naisen ulkkikselle (mussukalle mitä todennäköisimmin), ja rangaistukseksi kaikesta päänaukomisestaan nainen raiskataan.
Olisitteko silloinkin sitä mieltä, että sitä saa mitä tilaa? Kohauttaisitteko olkapäitänne, siinähän tuli sitten raiskatuksi, kun kehtasi jäkättää raiskauksista rasittavuuksiin asti?
Matujen raiskaamat - hälläväliä?
Matujen raiskaamat - hälläväliä?
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Re: Matujen raiskaamat - hälläväliä?
Juu eiköhän nää oo vaan halunneet loppujen lopuksi itse nuslimin matukkaa.
-
Luciano Viskos
Olen aina ihmetellyt mikä geenivirhe tai tietyn aivolohkon poikkeava aktiivisuus mahdollistaa sen että raiskarilla yleensäkin seisoo siinä raiskaustilanteessa.
Tätähän voisi lääketeollisuus tutkia josko raiskarin DNA:sta pystyttäisiin eristämään se osatekijä joka mahdollistaa seisokin tilanteessa kuin tilanteessa. Sen osatekijän joka tuottaa raiskaustilanteen tuoman endorfiiniryöpyn, voisi jättää tietenkin pois.
Sellaista visiota tällä kertaa...
Tätähän voisi lääketeollisuus tutkia josko raiskarin DNA:sta pystyttäisiin eristämään se osatekijä joka mahdollistaa seisokin tilanteessa kuin tilanteessa. Sen osatekijän joka tuottaa raiskaustilanteen tuoman endorfiiniryöpyn, voisi jättää tietenkin pois.
Sellaista visiota tällä kertaa...
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Tai saa miehen silpomaan pikkutyttöjen häpyhuulet?!?Luciano Viskos kirjoitti: To Joulu 18, 2025 12:49 pm Olen aina ihmetellyt mikä geenivirhe tai tietyn aivolohkon poikkeava aktiivisuus mahdollistaa sen että raiskarilla yleensäkin seisoo siinä raiskaustilanteessa.
-
Luciano Viskos
Perinteisessä savimajakulttuurissa kylän vanhimmat ja arvostetuimmat naiset hoitavat sen yleensä tylsillä partakoneenterillä.Huutaja Jaana kirjoitti: To Joulu 18, 2025 12:56 pmTai saa miehen silpomaan pikkutyttöjen häpyhuulet?!?Luciano Viskos kirjoitti: To Joulu 18, 2025 12:49 pm Olen aina ihmetellyt mikä geenivirhe tai tietyn aivolohkon poikkeava aktiivisuus mahdollistaa sen että raiskarilla yleensäkin seisoo siinä raiskaustilanteessa.
Kaupungeissa sen voivat tosin hoitaa myös miespuoliset lääkärit.
Mikään tai kukaan ei ole niin kateellinen toista naista kohtaan, kuin äiti tytärtään. Allah varjele, jos tytör pääsisikin elämässä helpommalla. Kuukautiset eivät kestäisi kaksi viikkoa, ei olisi jatkuvasti tulehduksia, aviomies ei käytännössä raiskailisi joka kerta kun haluaa seksiä eikä vaatisi tikkaamaan muijaa uudestaan umpeen synnytyksen perään. Ja saattaisi jopa saada orgasmin! Kääk.
Sitten on näitä piruparkoja jotka haluavat ihan oikeasti säästää lapsen paskalta, mutta sukulainen päättää toisin, tai kylän miehet. Lapsi revitään kotoasn silvottavaksi.
Sitten on näitä piruparkoja jotka haluavat ihan oikeasti säästää lapsen paskalta, mutta sukulainen päättää toisin, tai kylän miehet. Lapsi revitään kotoasn silvottavaksi.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?