Jos luet DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukin (= "Ross Sullivan" -sukkanukke) vuoden takaisia viestejä, niin huomaat, että tällä hullulla ei ollut joulupäivinä mitään muuta tekemistä kuin riehua tällä foorumilla.Cadi John kirjoitti: Ti Joulu 16, 2025 10:37 pm Ross milloin järkkäät taas uudet virkistyspäivät xd? Nyt jotain jouluun sopivaa teemaa.
Kirkkonummi-ketjun ERITTÄIN SALAISET virkistyspäivät
-
JasseHames
- Perry Mason
Re: Kirkkonummi-ketjun ERITTÄIN SALAISET virkistyspäivät
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
En ole järkännyt vielä yksiäkään, joten en sanoisi "taas". Yhteen tapaamiseen olen osallistunut.Cadi John kirjoitti: Ti Joulu 16, 2025 10:37 pm Ross milloin järkkäät taas uudet virkistyspäivät xd? Nyt jotain jouluun sopivaa teemaa.
Jos järkkäät tapaamiseen Etelä-Suomi -alueelle, niin voin osallistua.
Mitä te dorkat dorkailette?
Mä voin tulla paikalle ja vetää hanskaan, että saadaan lumipalloja ilmaan!Cadi John kirjoitti: Ti Joulu 16, 2025 10:37 pm Ross milloin järkkäät taas uudet virkistyspäivät xd? Nyt jotain jouluun sopivaa teemaa.
Taisi olla nuo edelliset 2 mun järjestämiä. Kolmosen piti olla Vols-ekskursio, mutta on jäänyt vaiheeseen, ja nytkin pyhäkausi kohta päällä yms... joku maalis-huhtikuu voisi nazata.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Roger!Quorthon kirjoitti: To Joulu 18, 2025 2:39 pmMä voin tulla paikalle ja vetää hanskaan, että saadaan lumipalloja ilmaan!Cadi John kirjoitti: Ti Joulu 16, 2025 10:37 pm Ross milloin järkkäät taas uudet virkistyspäivät xd? Nyt jotain jouluun sopivaa teemaa.
Taisi olla nuo edelliset 2 mun järjestämiä. Kolmosen piti olla Vols-ekskursio, mutta on jäänyt vaiheeseen, ja nytkin pyhäkausi kohta päällä yms... joku maalis-huhtikuu voisi nazata.
Mä voisin tulla Tähkäpään lailla laskemaan teille pitkiä hiuksiani ikkunasta (kai te nyt Grimmin veljesten sadut sentään tiedätte?) , jotta pääsette hotellihuoneisiinne tai vaikka salaa jonkun minfon naisjäsenen huoneeseen helposti ja näppärästi.
Ainoa, mikä tässä on totta, on mun pitkät hiukset. Mutta voin toki leikkiä mukananne.
Ainoa, mikä tässä on totta, on mun pitkät hiukset. Mutta voin toki leikkiä mukananne.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
-
JasseHames
- Perry Mason
Onko ohjelmassa myös "pituuspaskannusta". Kukahan sivupersoonista onkaan kyseisen urheilulajin hallitseva mestari...Quorthon kirjoitti: To Joulu 18, 2025 2:39 pmMä voin tulla paikalle ja vetää hanskaan, että saadaan lumipalloja ilmaan!Cadi John kirjoitti: Ti Joulu 16, 2025 10:37 pm Ross milloin järkkäät taas uudet virkistyspäivät xd? Nyt jotain jouluun sopivaa teemaa.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Pituuspaskannus tapahtuu siten, että mennään alaosattomissa ripulin aikana pitkähkön käytävän/huoneen päässä kyykkyasentoon, niin että ollaan lievästi etukenossa. Sitten nojataan eteen ja otetaan molemmin käsin kiinni seinässä olevasta kaiteesta. Ja ponnistetaan niin paljon kuin pakaroista ja keskivartalosta ikinä lähtee. Mittamies on sivummalla ja mittaa tuloksen kauimmaisesta syntyneestä jäljestä. Jos kassit menee saveen, siitä saa lisäpisteitä. Valkoinen lattia on paras, syntyy vähiten virhetulkintoja jäljistä.JasseHames kirjoitti: Pe Joulu 19, 2025 1:30 amOnko ohjelmassa myös "pituuspaskannusta". Kukahan sivupersoonista onkaan kyseisen urheilulajin hallitseva mestari...Quorthon kirjoitti: To Joulu 18, 2025 2:39 pmMä voin tulla paikalle ja vetää hanskaan, että saadaan lumipalloja ilmaan!Cadi John kirjoitti: Ti Joulu 16, 2025 10:37 pm Ross milloin järkkäät taas uudet virkistyspäivät xd? Nyt jotain jouluun sopivaa teemaa.
![]()
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Ehkä tässä olisi ohjelmanumero kevään tapaamiselle? Jokainen osallistuja vetäisi oman satsin, ja sitten lopulta JasseHames kävisi kuvaamassa lopputuloksen (lattiaa) ja arvioisi, että löytyykö useampaa DNA:ta.Quorthon kirjoitti: Pe Joulu 19, 2025 6:47 amPituuspaskannus tapahtuu siten, että mennään alaosattomissa ripulin aikana pitkähkön käytävän/huoneen päässä kyykkyasentoon, niin että ollaan lievästi etukenossa. Sitten nojataan eteen ja otetaan molemmin käsin kiinni seinässä olevasta kaiteesta. Ja ponnistetaan niin paljon kuin pakaroista ja keskivartalosta ikinä lähtee. Mittamies on sivummalla ja mittaa tuloksen kauimmaisesta syntyneestä jäljestä. Jos kassit menee saveen, siitä saa lisäpisteitä. Valkoinen lattia on paras, syntyy vähiten virhetulkintoja jäljistä.JasseHames kirjoitti: Pe Joulu 19, 2025 1:30 amOnko ohjelmassa myös "pituuspaskannusta". Kukahan sivupersoonista onkaan kyseisen urheilulajin hallitseva mestari...Quorthon kirjoitti: To Joulu 18, 2025 2:39 pm
Mä voin tulla paikalle ja vetää hanskaan, että saadaan lumipalloja ilmaan!
![]()
Mitä te dorkat dorkailette?