Nimimerkki sisotalo

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Hermione kirjoitti: La Joulu 20, 2025 4:42 pm
matlockb kirjoitti: La Joulu 20, 2025 1:12 am ^ Olihan sisotalolla toki jo ikääkin. Eniten minua jotenkin harmittaa se, kuinka törkeästi Anneli Auer suhtautui sisotaloon, vaikka sisotalo oli ainoita, jotka häntä puolustivat kynsin hampain.

Valitettavasti myös sisotalon kiistakumppani, nimimerkki härkä nukkui pois 70 - vuotiaana useiden eri sairauksien uuvuttamana keväällä 2023.
Minulta on mennyt ohi, miten Anneli Auer on suhtautunut sisotaloon?

Sisotalon blogi on edelleen olemassa, se on hyvin mielenkiintoinen ja olen huolissani, milloin blogi mahtaa ekspiroitua.
Onko kyseessä tämä Simo Isotalo?

https://youtu.be/1NP_2FcXE3w?si=Cs0srcnGYBPqN_EQ

Kovin niukalti vaikuttaa henkilöstä löytyvän informaatiota verkosta, vai enkö vain osaa?
Esimerkiksi vaikkapa tuo blogi?
X X X X X
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: La Joulu 20, 2025 5:31 pm ...
Onko kyseessä tämä Simo Isotalo?

https://youtu.be/1NP_2FcXE3w?si=Cs0srcnGYBPqN_EQ

Kovin niukalti vaikuttaa henkilöstä löytyvän informaatiota verkosta, vai enkö vain osaa?
Esimerkiksi vaikkapa tuo blogi?
Ei ole kyseessä tuo S. Isotalo, vaan tämä:
https://www.hs.fi/muistot/art-2000006430405.html

Seppo Isotalo 1936–2020
Muistokirjoitus|Tekniikan tohtori
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Tämäkin ketju kannattaa lukea=) Toiset tietää ja toiset ei, niin se vaan on. Toiset ei osaa ottaa asioista selvää.
Ketju antaa hyvän kuvan siitä, millaista täällä oli 2013.

Kirjoittaja sisotalo » Ke Syys 18, 2013 8:21 pm

"Juuri niin Lumienkeli. Tässä se on ero minun ja muiden kirjoitusten välillä. Minä voin kirjoittaa nimeni jokaisen sisotalon puheenvuoron alle. Näin teen kaikkialla muuala, mutta täällä nimimerkkikään ei pelasta edes minun lapsiani vihapuheilta

Mitä tulee MJE pätevyyteen synnytyslääkärinä ei minulla ole mitään tietoa. Kyllä hän varmasti hoitaa vaikeita synnytyksiä. Nyt hän on kuitenkin lähtenyt uudelle alalle ilman käsitystä siitä, että uudet menetelmät on testattava tieteellisesti. Ensin tehdään koe, raportoidaan se tarkasti. Sitten vahemmat kollegat tyrmäävät sen tendenssimäisenä tai tekevät saman kokeen niin monta kertaa, että mentelmää voidaan soveltaa käytännössä. UV-valoa ei kuitenkaan pidä käyttää ratkaisemaan kenen pitää istua vankilassa 10 vuotta. Siihen MJE:llä ei ole mitään pätevyyttä"

Nyt on vuosi 2025 lopuillaan.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Kuolemannaakka kirjoitti: Su Joulu 21, 2025 12:39 am Tämäkin ketju kannattaa lukea=) Toiset tietää ja toiset ei, niin se vaan on. Toiset ei osaa ottaa asioista selvää.
Ketju antaa hyvän kuvan siitä, millaista täällä oli 2013.
Niin...
Vai oliko ehkä niin, että kaikki eivät vain jaksa kahlata lävitse yli kahtasataa viestiä, päälle kymmenen vuotta vanhasta ketjusta, joka aivan puun takaa hyppää lukijan näytölle? :o

Kiitos kuitenkin kopiomastasi referenssistä. :D
X X X X X
Vastaa Viestiin