Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Hyvin pitkälti kaupasta.Kirsi kirjoitti:Mistä ostat ruokasi?
Ensimmäinen kohdalle osuva kauppa kelpaa hyvin. Oon vältellyt parhaani mukaan mitään etukortteja jne. paskaa...
Vituttaako, kun ihmiset vaahtoaa noista etukorteistaan/eduistaan ja ramppaa helvetin moisella vaivalla juuri sen yhden marketti ketjun myymälöissä ajattelematta sitä, että miten paljon he näkevät vaivaa säästääkseen esim. 5-20€/kk...?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Eip vituta. Mulla on etukortteja varmaan jokaiseen mahdolliseen liikkeeseen, yhtäkään en ole itse pyytänyt enkä yhdestäkään mitään maksanut. Enkä varmaan yhtäkään muista koskaan käyttää.
Mikä auttaa ienkipuun ja ikenen turpoamiseen? Särkylääke ei auta, joten mikä nyt auttas silleen että saa yön nukuttua?
(ja syötyä jptain, puremista ei voi ajatellakaan -ei edes suun aukomista
)
Mikä auttaa ienkipuun ja ikenen turpoamiseen? Särkylääke ei auta, joten mikä nyt auttas silleen että saa yön nukuttua?
Ota hammastikku tai -lankaa ja puhdista turvoneen kohdan alueen hammasvälit hellästi mutta huolellisesti, jos kivultasi pystyt. Klooriheksidiinipitoinen suuvesi olisi hyvä (esim. Corsodyl), mutta EA:na esim. mieto Neo Amisept- tai Septidinliuos, jolla huuhtelet suun (ehkä 1:10 sekoitus veteen). Tuollaista liuosta ei luonnollisestikaan tule niellä. Jos noitakaan ei löydä, etsi vahvin alkoholi ja huuhdo suu sillä, millä vain mikä taltuttaisi bakteeristoa (voi nielläkinLoka kirjoitti:Mikä auttaa ienkipuun ja ikenen turpoamiseen? Särkylääke ei auta, joten mikä nyt auttas silleen että saa yön nukuttua?(ja syötyä jptain, puremista ei voi ajatellakaan -ei edes suun aukomista
)
Suurin koskaan tuntemasi kipu?
Viimeksi muokannut Kirsi, To Joulu 04, 2008 6:35 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Kipukin on niin suhteellista, toisaalta vastaisin Oikean jalan lonkan, ja vasemman jalan reiden murtumiset samassa rytäkässä.
Mutta sitten taas varpaan potkaisu kaapin kulmaan niin että kynsi irtosi, tuntui jotenkin sattuvan enemmän
Vaikka vammat olivatkin ihan eri planeetalta.
Vielä kerran sama seuraavalle.
Mutta sitten taas varpaan potkaisu kaapin kulmaan niin että kynsi irtosi, tuntui jotenkin sattuvan enemmän
"Yöperho on koteloitunut"
Komppaan Lokaa ja sanon että supistukset.Solmu kirjoitti:Kipukin on niin suhteellista, toisaalta vastaisin Oikean jalan lonkan, ja vasemman jalan reiden murtumiset samassa rytäkässä.
Mutta sitten taas varpaan potkaisu kaapin kulmaan niin että kynsi irtosi, tuntui jotenkin sattuvan enemmänVaikka vammat olivatkin ihan eri planeetalta.
Aiotko katsoa tv:stä linnanjuhlia?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Riippuu siitä, onko minulla seuraa. Ei niitä tule katsottua kuin siksi, että "bongaa tuttuja" ja pääsee arvostelemaan pukuja. Eihän siinä edes ole muuta sisältöä, eikä sitä kyllä jaksakaan jos ei ole seuraa. Eli varmaan enChopper kirjoitti:Aiotko katsoa tv:stä linnanjuhlia?
Mitäs mieltä seuraava on Linnanjuhlista?
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD