Ei mitään hätää. Kuvitelmasi on suoraan suljetun osaston röökikopissa kyyhöttävän skitsofreenikon käsialaa. Koko sukunne taitaa olla pelkkiä huutolaisia, kun maksimaalinen surkeutesi ei voi olla oikein muusta peräisin, kuin vuosisatoja jatkuneesta ravinnonpuutteesta ja maaseudun eläimiinsekaantumisesta ja sukurutsasta. Se on ainoa asia, mikä sää ihmisen tuollaiseksi infantiiliksi läskiksi, jonka joka toinen lause on neekeri. Mustalaisetkin ovat tyylikkäämpiä kuin sinä. Ei taida ihan normaalin vaatekaupan farkut mahtua jalkoihin kun syöt jouluruokana sitä Atrian italiansalaattia eineslihapiirakan kanssa?damfin kirjoitti: Ti Joulu 23, 2025 12:24 pmFanipostia siis tulee mutta vieläkään et ole saanut edes jouluksi todellista fyysistä seuraa, joko alkaa pelkkä virtuaalinen seura tympimään kun jälleen kerran vietät joulua yksin itsesi ja minfon kanssa?RL11/6 kirjoitti: Ma Joulu 22, 2025 10:41 pm Minulle tulee jonkin verran fanipostia ja mietinkin, miksi nämä kyseiset henkilöt eivät laita itseään tänne tarjolle? Ei koske lääketieteellisiä kysymyksiä minulle lähettäneitä nikkejä.![]()
Kai sentään paketoit itsellesi ne karkkikepit ja laitot lahjan antajaksi jonkin minfon nimimerkin, vaikkapa tuplan?RL11/6 kirjoitti: Su Joulu 21, 2025 10:31 am Minulla joulu on lähtenyt hyvin käyntiin. Ostin itselleni karkkikeppejäkin sekä konvehteja. Kovasti on tullut syötyä persimoneja.
Pahoittelut tuosta, toisaalta tilanteesi näin joulun alla jopa hieman säälittää, mutta niinhän se on että niin makaa kuin petaa.
Treffi-Ilmoitukset
Re: Treffi-Ilmoitukset
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Tarkalleen ottaen en "väittänyt tietäväni" - en tiedä, vaan kyseessä oli tietynlaisiin asioihin pohjautuva oletukseni. Näin jälkiviisaana ajatellen olisin tietenkin voinut sen ko. kirjoituksessani selkeästi ilmaista. Olen vain jotenkin ajatellut, ettei tuolla Lautamiehissä niin ole väliä tuollaisilla.
En myöskään kirjoittanut RL:n olevan "kuin mies", vaan (ihan ehta) mies.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Miksi mielestäsi kannattaisi laittaa?RL11/6 kirjoitti: Ma Joulu 22, 2025 10:41 pm Minulle tulee jonkin verran fanipostia ja mietinkin, miksi nämä kyseiset henkilöt eivät laita itseään tänne tarjolle?
Voitko tehdä vielä uusia treffi-ilmoituksia, missä kerrot lisää itsestäsi?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Lainausta pätkittyRL11/6 kirjoitti: Ma Joulu 22, 2025 10:41 pm ....
Parturiammatti on verrattavissa historiallisesti kirurgin ammattiin ja on siksi lähellä sydäntäni. Tykkään itsekin leikellä kaikenlaista
.....
On muotia nykyään pitää Onlyfansia ja olen itsekin miettinyt alkaa nettimiesystäväksi, mutta platiniumtasolla, jossa sitten oikeasti raha liikkuu minun suuntaani niin kuin yksityisellä kuuluukin olla tapana terveydenhuollossa. Ja mikä parempaa terveydenhuollon opastusta onkaan ohjeistaa ihmisiä vetämään käteensä ja saada siitä rahaa?
....
Nekin, jotka vihaavat Milan Jaffia, ovat valmiita maksamaan siitä, että vetävät käteensä. Niin tyhmiä he lopulta kuitenkin ovat.
Tässähän olikin taas useampi hauska kohta, viihdyttävää. Terminator- ja Siimestukka -jututkin.
Muuten tässä ketjussa tuskin mitään hyvää luettavaa on - en tiedä vielä, mutta ainakin ekat 10 sivua oli pelkkää typerää paskaa.