Määrätäänkö samalla minkälainen kampaus saa olla. Kuten PohjoisKoreassa. Entäs kengät...?
Pepe Willberg ajoi pyöräilijän päälle – ihminen sairaalahoitoon, 12.12.25
- Private dick
- Javier Pena
Re: Pepe Willberg ajoi pyöräilijän päälle – ihminen sairaalahoitoon, 12.12.25
-
lonesjucca
- Javier Pena
Mitä se tummien vaatteiden kielto oikein auttaa, kun tosi moni autoilija on nykyään välinpitämätön ja osa ilmeisesti sen verran vanhoja, etteivät enää ymmärrä mitä suojatien kohdalla pitäisi tehdä.Private dick kirjoitti: Ti Joulu 23, 2025 12:09 pmMäärätäänkö samalla minkälainen kampaus saa olla. Kuten PohjoisKoreassa. Entäs kengät...?
Ihan samaan tapaan alle voi jäädä valkoisissa, tai värikkäissäkin vaatteissa. Sen sijaan autoilla on tapana pysähtyä kiltisti, jos ojentaa suojatielle kävelykeppiä auton tuulilasin korkeudelta. Sitten kävelijä yllättäen "huomataankin" ja autosta löytyy jarrupoljin.
-
lonesjucca
- Javier Pena
Tarvittaisiin sellainen lakimuutos, että sinun ajatusmaailmasi jakaville ei koskaan myönnettäisi ajokorttia ja, jos tavattaisiin autoa kuljettamasta niin ammuttaisiin niille sijoilleen.Donald McRonald kirjoitti: Ma Joulu 22, 2025 4:00 pm Oikeastaan tarvittaisiin kaksi lakimuutosta: Pyöräilijät väistävät aina, sekä hejiastinpakko/tummien talvivaatteiden kielto.
Jos sinulla on ajokortti, niin veisitko sen mahdollisimman nopeasti poliisiasemalle. Näytä heille tämä kommenttisi ja kerro, että et ole enää kykenevä ajamaan autoa.Donald McRonald kirjoitti: Ma Joulu 22, 2025 4:00 pm Oikeastaan tarvittaisiin kaksi lakimuutosta: Pyöräilijät väistävät aina, sekä hejiastinpakko/tummien talvivaatteiden kielto.
Kun kaikki rötöstelevät ja Kela-tuilla elävät matut lähetetään täältä kotimaahansa, kummasti rasismikin vähenee.
-
Esko Mörkö
- Armas Tammelin
Olet oikeassa. Tummien vaatteiden kielto ei auttaisi mitään koska pyöräilijöitä ei kiellot ja säännöt kiinnosta eikä sitä kieltoa kuitenkaan noudattaisi.lonesjucca kirjoitti: Ti Joulu 23, 2025 1:28 pmMitä se tummien vaatteiden kielto oikein auttaa, kun tosi moni autoilija on nykyään välinpitämätön ja osa ilmeisesti sen verran vanhoja, etteivät enää ymmärrä mitä suojatien kohdalla pitäisi tehdä.Private dick kirjoitti: Ti Joulu 23, 2025 12:09 pmMäärätäänkö samalla minkälainen kampaus saa olla. Kuten PohjoisKoreassa. Entäs kengät...?
Ihan samaan tapaan alle voi jäädä valkoisissa, tai värikkäissäkin vaatteissa. Sen sijaan autoilla on tapana pysähtyä kiltisti, jos ojentaa suojatielle kävelykeppiä auton tuulilasin korkeudelta. Sitten kävelijä yllättäen "huomataankin" ja autosta löytyy jarrupoljin.
Yllättävän moni autoilija täällä valittaa kun pyöräilijät ajavat liian kovaa eivätkä hidasta pyörätienjatkeella tai risteyksessä missä heillä on etuajo-oikeus. Nämä samat autoilijat eivät varmasti itse hidasta jos heillä itsellään on etuajo-oikeus. Pyöräilijät kuitenkin liikkuvat liikenteessä hitaammin kuin autoilijat niin miten te kerkeätte toisia autoja väistämään kun ette tunnu kerkeävän pyöräilijääkään väistämään. Joillekkin kävelijäkin tulee suojatielle liian nopeasti. Kävelijänkin pitäisi hidastaa vauhtia että autoilija kerkeeää antamaan heille tietä.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Keskusta-alueen lyhyillä matkoilla pyörä on nopeampi, usein kuitenkin siksi että pyöräilijä käyttäytyy ajoin kuin moottoriajoneuvo ja ajoin kuin jalankulkija riippuen kummalle palaa vihreä valo tai tilanne on muuten otollisempi.Goomikko kirjoitti: Ti Joulu 23, 2025 11:04 pm Pyöräilijät kuitenkin liikkuvat liikenteessä hitaammin kuin autoilijat
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
lonesjucca
- Javier Pena
Siinä on varmaan joku sellainen juutalainen voimafantasia, että sen pitäis päästä ensin, jolla on isoin ja kallein auto?Goomikko kirjoitti: Ti Joulu 23, 2025 11:04 pm Yllättävän moni autoilija täällä valittaa kun pyöräilijät ajavat liian kovaa eivätkä hidasta pyörätienjatkeella tai risteyksessä missä heillä on etuajo-oikeus. Nämä samat autoilijat eivät varmasti itse hidasta jos heillä itsellään on etuajo-oikeus. Pyöräilijät kuitenkin liikkuvat liikenteessä hitaammin kuin autoilijat niin miten te kerkeätte toisia autoja väistämään kun ette tunnu kerkeävän pyöräilijääkään väistämään. Joillekkin kävelijäkin tulee suojatielle liian nopeasti. Kävelijänkin pitäisi hidastaa vauhtia että autoilija kerkeeää antamaan heille tietä.
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
Vai onkohan siinä joku alemmuuden ja heikkouden tunne, kun ajelee fillarilla ja "kapitalistit kaahavat ökyautoilla yli".lonesjucca kirjoitti: Ti Joulu 23, 2025 11:38 pmSiinä on varmaan joku sellainen juutalainen voimafantasia, että sen pitäis päästä ensin, jolla on isoin ja kallein auto?Goomikko kirjoitti: Ti Joulu 23, 2025 11:04 pm Yllättävän moni autoilija täällä valittaa kun pyöräilijät ajavat liian kovaa eivätkä hidasta pyörätienjatkeella tai risteyksessä missä heillä on etuajo-oikeus. Nämä samat autoilijat eivät varmasti itse hidasta jos heillä itsellään on etuajo-oikeus. Pyöräilijät kuitenkin liikkuvat liikenteessä hitaammin kuin autoilijat niin miten te kerkeätte toisia autoja väistämään kun ette tunnu kerkeävän pyöräilijääkään väistämään. Joillekkin kävelijäkin tulee suojatielle liian nopeasti. Kävelijänkin pitäisi hidastaa vauhtia että autoilija kerkeeää antamaan heille tietä.![]()
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Joka työpaikalla on yleensä erityinen pyöräilijä joka polkee erityisen pitkän työmatkan tai polkee työmatkan myös talvisin. Nykyisin sähköavusteiset polkupyörät ovat sotkeneet profiilikuvaa. Spandexohjukset usein halveksivat sähköpyöriä mutta hyväksyvät ne henkilöautoja paremmaksi kulkuvälineeksi.
Kovat pyöräilijät ovat kuin vegaaneja, he haluavat kertoa harrastuksestaan jokaiselle joka jaksaa kuunnella. He eivät kuitenkaan itse yleensä ole vegaaneja koska kovat aika-ajotulokset vaativat vähintään peruna-makkararuokavalion kasviksilla ja munalla höystettynä, maitotuotteita myös niin ei luihin tule rasitusmurtumia.
Kovat pyöräilijät ovat kuin vegaaneja, he haluavat kertoa harrastuksestaan jokaiselle joka jaksaa kuunnella. He eivät kuitenkaan itse yleensä ole vegaaneja koska kovat aika-ajotulokset vaativat vähintään peruna-makkararuokavalion kasviksilla ja munalla höystettynä, maitotuotteita myös niin ei luihin tule rasitusmurtumia.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
On meilläkin semmoinen. Ei se puhu siitä yhtään mitään. Joskus kun oon kysynyt että miltä tuntuu tulla kovassa pakkasessa tai vesisateessa aikaisin töihin, ni vastaus on että hyvä fiilis, on saanut itsensä hereille jne. Kysymättä ei ole sanonut yhtään mitään. Kyselijöitä taitaa kyllä olla enemmänkin.Jack the Ripper kirjoitti: Ke Joulu 24, 2025 12:08 am Joka työpaikalla on yleensä erityinen pyöräilijä joka polkee erityisen pitkän työmatkan tai polkee työmatkan myös talvisin. Nykyisin sähköavusteiset polkupyörät ovat sotkeneet profiilikuvaa. Spandexohjukset usein halveksivat sähköpyöriä mutta hyväksyvät ne henkilöautoja paremmaksi kulkuvälineeksi.
-
lonesjucca
- Javier Pena
Mä en tota ole fillaristi. Olen tehnyt nämä huomiot ihan kävellen ja useamman auton sivulaseissa on räkääni, kun olen sylkäissyt autoa, joka ei pysähdy suojatielle, vaikka minulla on etukävelyoikeus kaikilla suojateillä autoilijaan nähden.Keplotteleva konna kirjoitti: Ti Joulu 23, 2025 11:44 pmVai onkohan siinä joku alemmuuden ja heikkouden tunne, kun ajelee fillarilla ja "kapitalistit kaahavat ökyautoilla yli".lonesjucca kirjoitti: Ti Joulu 23, 2025 11:38 pmSiinä on varmaan joku sellainen juutalainen voimafantasia, että sen pitäis päästä ensin, jolla on isoin ja kallein auto?Goomikko kirjoitti: Ti Joulu 23, 2025 11:04 pm Yllättävän moni autoilija täällä valittaa kun pyöräilijät ajavat liian kovaa eivätkä hidasta pyörätienjatkeella tai risteyksessä missä heillä on etuajo-oikeus. Nämä samat autoilijat eivät varmasti itse hidasta jos heillä itsellään on etuajo-oikeus. Pyöräilijät kuitenkin liikkuvat liikenteessä hitaammin kuin autoilijat niin miten te kerkeätte toisia autoja väistämään kun ette tunnu kerkeävän pyöräilijääkään väistämään. Joillekkin kävelijäkin tulee suojatielle liian nopeasti. Kävelijänkin pitäisi hidastaa vauhtia että autoilija kerkeeää antamaan heille tietä.![]()
*Poistettu turha vastaus poistettuun viestiin*tm
-
Esko Mörkö
- Armas Tammelin
Ei väistämisvelvollisia autoja tarvitsekaan väistellä. Ja ne yleensä tietävät olevansa väistämisvelvollisia. Harvemmin väistämisvelvolliset autoilijat kyllä hidastamatta risteykseen tulee.Goomikko kirjoitti: Ti Joulu 23, 2025 11:04 pm Yllättävän moni autoilija täällä valittaa kun pyöräilijät ajavat liian kovaa eivätkä hidasta pyörätienjatkeella tai risteyksessä missä heillä on etuajo-oikeus. Nämä samat autoilijat eivät varmasti itse hidasta jos heillä itsellään on etuajo-oikeus. Pyöräilijät kuitenkin liikkuvat liikenteessä hitaammin kuin autoilijat niin miten te kerkeätte toisia autoja väistämään kun ette tunnu kerkeävän pyöräilijääkään väistämään. Joillekkin kävelijäkin tulee suojatielle liian nopeasti. Kävelijänkin pitäisi hidastaa vauhtia että autoilija kerkeeää antamaan heille tietä.