Toivottavasti sun olo paranee ja saat/pystyt nyt rentoutumaan ja lepäämään.
Mullakin joulujuhlat meni objektiivisesti, mutta nyt myös subjektiivisesti hyvin. Innostuttiin jostain syystä sisarusten kanssa muistelemaan kaikkia jekkuja ja jäyniä, mitä ollaan muille tehty - ja alunperin meidän nyt jo kuollut isä niitä meille opetti. Sen jälkeen tietenkin jatkokehiteltiin niitä, joskus vähän liikaakin. Mutta esim. se vanha temppu, missä lompakkoon sidotaan siima, se lompakko heitetään puskan taakse jalkakäytävälle ja, kun joku yrittää sitä nostaa, sitä vedetään sieltä puskan takaa siimalla aina kauemmaksi. Ja tää oli vain yksi harvoista esimerkeistä, ollaan jekutettu ihmisiä tosi paljon.

Mutta siis aiheuttamatta kenellekään mitään todellista vahinkoa. Naurettiin joka tapauksessa katketaksemme näille lapsuuden ja nuoruuden jutuillemme ja nyt jopa äitimmekin nauroi ihan vedet silmissä (ehkä, koska se meidän touhujen selittely ja pahoittelu on jo kauan ollut jo historiaa

).
No, kotiin tulo ei ollutkaan sit niin kiva. Asun maan tasalla ja mulla on ollut ongelmana se, että joku mies käy mun ikkunoiden takana tuijottelemassa mua ja mun kotiin. Olen kaksi kertaa saanut tämän niin sanotusti kiinni itse teossa eli nähnyt tämän heti siinä ikkunani takana, säikähtänyt hitosti ja soittanut tietenkin samantien hätäkeskukseen. Asun ihan pk-seudun vieressä (alunperin stadilainen minäkin) enkä tiedä, miten pk-seudun poliisit olis tällaista ehtinyt hoitaa, mutta täällä eivät ole ehtineet ajoissa paikalle. Tuskin olisivat varsinaisella pk-seudullakaan.. Joka tapauksessa, lumessa, jos ja kun sitä on ollut, on kyllä näkynyt kaikki selkeät jalanjäljet ja niistä jo on voitu todeta, että kyseessä on vähintään kotirauhan häirintä, koska ovat olleet niin lähellä ikkunoitani (alle 1m). Mutta se on sen verran sellainen "perusmies" tummine vaatteineen, niin ei poliisit ole sitä todellakaan vielä löytäneet. No, joka tapauksessa - kun palasin joskus iltakymmenen aikaan joulujuhlista kotiin, niin ulko-oveni lukolle oli ilmeisesti tehty jotain enkä päässyt kotiini sisälle. En vaan saanut ovea avaimillani auki, millään. En tokikaan voi tietää oliko just tää sen saman miehen tekosia, mutta kävi mielessä, kun huoltomies kysyi voisko kyse olla jostain ilkivallasta. Päivystävä huoltomies työkaluineen lopulta pelasti mut ja pääsin kotiin.
Yritäpä siinä sitten rauhoittua nukkumaan, luovutin jo heti alkuunsa.. Mutta yritän edelleen silti vaalia joulumieltä.

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell