Hurstin ja leipäjonojen roskaihmiset ovat lisääntyneet

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
RL11/6
Watson itse

Hurstin ja leipäjonojen roskaihmiset ovat lisääntyneet

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Iltasanomat uutisoi, että Hurstin joulujuhlasta on jouduttu käännyttämään ihmisiä pois huutamalla megafoniin poistumiskäskyjä. Käännytettyjä on ilmeisesti ollut satoja. Tuota samaista roskasakkia on aina ollut. Sama leipäjonoilmiö on ollut jo 90-luvun alun lamavuosista asti perinteeksi muodostuneena, kun ihmiset heittäytyvät muiden autettaviksi eivätkä nämä kusihousut suostu itse tekemään mitään omaan hyvinvointinsa eteen. Nämäkin Hurstin joulujuhlasta käännytetyt ovat varmuudella sitä peukkuporukkaa, jotka tavoilleen tyypillisesti menevät aina valmiiseen pöytään ja elämässään sieltä, missä aita on matalin. Tämmöinen roskaväen paapominen pitäisi kieltää lailla ja tilalle asettaa huoltopoliisi kumipamppuineen antamaan oikein kunnolla selkään jokaiselle, joka ei huolehdi itsestään ja toimeentulostaan. Sen jälkeen kuljetus työlaitokseen määräämättömäksi ajaksi, eikä mitään vitun pameja ja päihdepillereitä laitoksen lääkäriltä, vaan hiukset pois ja nyrkkiä. Liikunta on paras lääke kaikkeen. Ihmisestä roskaihmiseksi muuttuneet omaavat problematiikan, jonka syvin ongelma on siinä, että nämä eivät osaa enää hävetä itseään. Tällaisia ongelmayksilöitä tulisi auttaa ennen kaikkea siten, että heitä tulisi ohjata narkoosin sijaan tuntemaan häpeää. Tässä työssä merkittävin apu on Valvira, joka valvoo, ettei turhia päihdelääkkeitä enää määrätä roskaväelle, että he osaisivat tuntea niitä aitoja tunteita, joita heidän kuuluukin tuntea. Näitä tunteita ovat mm. häpeä, ahdistus ja epätoivo, joista jälkimmäisin on normaali, kun selviytymismekanismi ihmisyksilöllä käynnistyy oman kykenemättömyyden vuoksi. Epätoivo ohjaa ihmisen viime kädessä oikealle pikajunan käyttämälle raiteelle, kun tämän kuuluu toimia niin kuin luonnossa on tapana viallisella ja epäkelvolla yksilöllä toimia.

Duodecimin huume- ja vähäosattomuuskeskusteluterveisin:

RL11/6
Murha.infon mielisairaanhoidon vastaava ylilääkäri, joka laittaa täysin tunnekylmästi ja ammattietiikkansa mukaisesti köyhät kyykkyyn myös jouluna.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
matlockb
Watson itse

Re: Hurstin ja leipäjonojen roskaihmiset ovat lisääntyneet

Viesti Kirjoittaja matlockb »

RL11/6 kirjoitti: To Joulu 25, 2025 12:27 amTällaisia ongelmayksilöitä tulisi auttaa ennen kaikkea siten, että heitä tulisi ohjata narkoosin sijaan tuntemaan häpeää. Tässä työssä merkittävin apu on Valvira, joka valvoo, ettei turhia päihdelääkkeitä enää määrätä roskaväelle, että he osaisivat tuntea niitä aitoja tunteita, joita heidän kuuluukin tuntea. Näitä tunteita ovat mm. häpeä, ahdistus ja epätoivo, joista jälkimmäisin on normaali, kun selviytymismekanismi ihmisyksilöllä käynnistyy oman kykenemättömyyden vuoksi. Epätoivo ohjaa ihmisen viime kädessä oikealle pikajunan käyttämälle raiteelle, kun tämän kuuluu toimia niin kuin luonnossa on tapana viallisella ja epäkelvolla yksilöllä toimia.

Duodecimin huume- ja vähäosattomuuskeskusteluterveisin:

RL11/6
Murha.infon mielisairaanhoidon vastaava ylilääkäri, joka laittaa täysin tunnekylmästi ja ammattietiikkansa mukaisesti köyhät kyykkyyn myös jouluna.
Lainausta lyhennetty.

On pakko allekirjoitettaa tämä. Olin eräänä kesäpäivänä menossa kaiken maailman alempiarvoisen roskaväen seassa lähijunaan kun joku peukkunarkkari huutaa niin paljon kuin palkeista lähtee minua nimeltä ja tiedustelee bentsoja vastasin "mistähän sulle saatais" ja tilanne loppui siihen kun vartijat tulivat antamaan kyseiselle- minulle täysin tuntemattomalle sekopäälle - parasta mahdollista lääkettä.

Tiedä vaikka heittivät kyseisen kaverin taskuun pari nappia ja soittivat poliisit paikalle.
Tyyppi olisi todellakin pitänyt ohjata tulevan junan eteen. Kaikki olisivat voittaneet. Jos olisin ollut yhtään huonosti pukeutunut tms. olisi minua takuulla epäilty joksikin helvetin bentsodiileriksi, vaikka kyseessä oli sen näköinen kaveri, että jos olisin poliisi tai vartija, ottaisin aina varmuuden vuoksi tavattaessa kiinni.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Vastaa Viestiin