Nainen kateissa Luvialla 23.12.2025
Re: Nainen kateissa Luvialla.
Lounais-Suomen poliisin jouluaatto
25.12.2025 9.47
Jouluaattona poliisi jatkoi Eurajoella ja Raumalla jo aiemmin kadonneiksi ilmoitettujen etsintää yhteistoiminnassa vapaaehtoisen pelastuspalvelun kanssa.
https://poliisi.fi/-/lounais-suomen-pol ... uluaatto-1
Etsintöjä on siis tässäkin tapauksessa tehty.
25.12.2025 9.47
Jouluaattona poliisi jatkoi Eurajoella ja Raumalla jo aiemmin kadonneiksi ilmoitettujen etsintää yhteistoiminnassa vapaaehtoisen pelastuspalvelun kanssa.
https://poliisi.fi/-/lounais-suomen-pol ... uluaatto-1
Etsintöjä on siis tässäkin tapauksessa tehty.
Raumalla ainakin oli ahkerasti etsinnät vanhuksen takia käynnissä koko päivän. Luvialla oli kovin hiljaista. Ei näkynyt vapepaa tai poliisia liikenteessä.
-
PrinsessaMadeline
- Scooby-Doo
Tästä jotenkin sama fiilis, kun Riinankin jutusta, että poliisi tietänee enempi kun kertoo.. Mutta outo on tämäkin juttu. Harva se vaan tänä päivänä lähtee ilman puhelinta mihinkään, ellei sitten halua kadota kuin tuhka tuuleen...
Niinpä. Nykyään ihmisillä on puhelin koko ajan kädessä ja mukana..
Vanhukset tosin ei välttämättä kanna puhelinta mukanaan koko ajan..
Luulen että tässä on käynyt se pahin mahdollinen
Oliko jossain tieto kuka on nähnyt hänet viimeksi? Ja nähnyt hänen poistuvan kotoaan kyseiset vaatteet yllä?
Luulen että tässä on käynyt se pahin mahdollinen
Oliko jossain tieto kuka on nähnyt hänet viimeksi? Ja nähnyt hänen poistuvan kotoaan kyseiset vaatteet yllä?
Onko mitää vapaa ehtois etsintää ollut / suunnitella?
-
Sarah Harbour
- Scooby-Doo
Samaa mietin, kuka on osannut antaa näin tarkat kuvaukset päällä olleista vaatteista? Kenen seurassa ollut viimeksi, ja onko todella itekseen lähtenyt asunnosta vai kenties jonkun muun toimesta?Pallero kirjoitti: To Joulu 25, 2025 6:59 pm Niinpä. Nykyään ihmisillä on puhelin koko ajan kädessä ja mukana..
Luulen että tässä on käynyt se pahin mahdollinen![]()
-
Julmaleikki11
- Scooby-Doo
Samaa mietin, kuka on osannut antaa näin tarkat kuvaukset päällä olleista vaatteista? Kenen seurassa ollut viimeksi, ja onko todella itekseen lähtenyt asunnosta vai kenties jonkun muun toimesta?Sarah Harbour kirjoitti: To Joulu 25, 2025 11:15 pm [quote=Pallero post_id=<a href="tel:1924347">1924347</a> time=<a href="tel:1766681955">1766681955</a> user_id=55589]
Niinpä. Nykyään ihmisillä on puhelin koko ajan kädessä ja mukana..
Luulen että tässä on käynyt se pahin mahdollinen![]()
[/quote]
Ellei oo snäppiin laittanut samana päivänä jotain julkaisua läheisilleen itestään ennen katoamistaan
-
Jokutietääjotain
- Alokas
Jotenkin todella vahva tunne siitä että tämä Taavi tietää
missä hänen kumppaninsa on, pahoin pelkään kyllä että se pahin mahdollinen käynyt. Tää on tosi hämärä keissi, jos liittyy hänen katoamiseen niin ilmiantaisi itsensä, kuitenkin kiinni tulisi jäämään….toinen mikä mietityttää on että jos kotoaan lähtenyt ilman puhelinta niin ketä siellä kotona ollut hänen kanssaan yöllä, kun on tarkasti tiennyt millaiset vaatteet tällä ollut päällä lähtiessään. Ainakin kun nyt sanottu että Taavi ollut muualla yötä mutta mikä mahdollisuus että olisi aikasemmin jo kadonnut ja aika olisi kerrottu väärin tai jotain käynyt ja lähtenyt yöksi itse pois.. no se on asia minkä vain he itse tietävät..

missä hänen kumppaninsa on, pahoin pelkään kyllä että se pahin mahdollinen käynyt. Tää on tosi hämärä keissi, jos liittyy hänen katoamiseen niin ilmiantaisi itsensä, kuitenkin kiinni tulisi jäämään….toinen mikä mietityttää on että jos kotoaan lähtenyt ilman puhelinta niin ketä siellä kotona ollut hänen kanssaan yöllä, kun on tarkasti tiennyt millaiset vaatteet tällä ollut päällä lähtiessään. Ainakin kun nyt sanottu että Taavi ollut muualla yötä mutta mikä mahdollisuus että olisi aikasemmin jo kadonnut ja aika olisi kerrottu väärin tai jotain käynyt ja lähtenyt yöksi itse pois.. no se on asia minkä vain he itse tietävät..
Poliisi tehnyt kyllä etsintöjä maastossa Luvialla jopa useamman partion voimin jo useampana päivänä. Tänään lennättivät myös dronea 4-5km päässä mahdollisesta lähtöosoitteesta.Pallero kirjoitti: To Joulu 25, 2025 6:44 pm Raumalla ainakin oli ahkerasti etsinnät vanhuksen takia käynnissä koko päivän. Luvialla oli kovin hiljaista. Ei näkynyt vapepaa tai poliisia liikenteessä.
Paljon liikkuu juttuja ja spekulointeja myös tästä tapauksesta. Oletan että hyvin yleistä tälläisissä tapauksissa. Erikoiset piirteet tapauksessa ei varmasti näitä huhuja vähennä. Asioiden todellisuudesta ei tosin kovin moni voi paljon mitään sanoa tai varmistaa, mutta todennäköisyys tapauksen onnellisesti päättymiseen taitaa olla hyvin pieni.Jokutietääjotain kirjoitti: To Joulu 25, 2025 11:47 pm Jotenkin todella vahva tunne siitä että tämä Taavi tietää
missä hänen kumppaninsa on, pahoin pelkään kyllä että se pahin mahdollinen käynyt. Tää on tosi hämärä keissi, jos liittyy hänen katoamiseen niin ilmiantaisi itsensä, kuitenkin kiinni tulisi jäämään….toinen mikä mietityttää on että jos kotoaan lähtenyt ilman puhelinta niin ketä siellä kotona ollut hänen kanssaan yöllä, kun on tarkasti tiennyt millaiset vaatteet tällä ollut päällä lähtiessään. Ainakin kun nyt sanottu että Taavi ollut muualla yötä mutta mikä mahdollisuus että olisi aikasemmin jo kadonnut ja aika olisi kerrottu väärin tai jotain käynyt ja lähtenyt yöksi itse pois.. no se on asia minkä vain he itse tietävät..![]()
![]()
-
Monstera23
- Alokas
"Poliisi ei epäile asiassa rikosta."Jokutietääjotain kirjoitti: To Joulu 25, 2025 11:47 pm Jotenkin todella vahva tunne siitä että tämä Taavi tietää
missä hänen kumppaninsa on, pahoin pelkään kyllä että se pahin mahdollinen käynyt. Tää on tosi hämärä keissi, jos liittyy hänen katoamiseen niin ilmiantaisi itsensä, kuitenkin kiinni tulisi jäämään….toinen mikä mietityttää on että jos kotoaan lähtenyt ilman puhelinta niin ketä siellä kotona ollut hänen kanssaan yöllä, kun on tarkasti tiennyt millaiset vaatteet tällä ollut päällä lähtiessään. Ainakin kun nyt sanottu että Taavi ollut muualla yötä mutta mikä mahdollisuus että olisi aikasemmin jo kadonnut ja aika olisi kerrottu väärin tai jotain käynyt ja lähtenyt yöksi itse pois.. no se on asia minkä vain he itse tietävät..![]()
![]()
Liittyykö katoamiseen myös huumeet?
Kohta viikon ollut hukassa. Miksi voidaan sanoa ettei epäillä rikosta..veikkaan et taavi tiätää!!
-
MiseryMachine
- Susikoski
Ei vielä voi poikaystävää syyttää, kun ei ole Annia löytynyt ja poliisikin on sitä mieltä ettei epäillä rikosta. Jätkä todennäköisesti ollut muualla ja hänellä varma alibi. Kyllähän sitä naiset muutenkin voi katoilla, omasta tahdostaan.
-
Asseri2000
- Lauri Hanhivaara
Tämän haluaisin myös varmuudella tietää mutta huhuja liikkuu että liittyy ja ottaen huomioon kadonneen naisen ex-kumppanin joka juuri on vapautunut kiven sisästä niin..