Nainen kateissa Luvialla 23.12.2025

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Mr Hindsight
Susikoski

Re: Nainen kateissa Luvialla.

Viesti Kirjoittaja Mr Hindsight »

Pallero kirjoitti: Pe Joulu 26, 2025 4:13 pm
MiseryMachine kirjoitti: Pe Joulu 26, 2025 2:37 pm
MissMaapl kirjoitti: Pe Joulu 26, 2025 2:13 pm Exä tai nykyinen eivät ehkä katoamiseen liity, mutta seurustelukumppanien valinta kertoo jotain kadonneesta. Kummallakin mainitulla miehellä erikoista menneisyyttä. Ihan tavalliset tytöt pitäisivät red flageinä väkivaltarikoksiin liittymistä eivätkä ottaisi elämäänsä.
Olin juuri aikeissa kirjoittaa samaa. Ties mitä ongelmia löytyy tämän naisen taustalta. Toivottavasti löytyisi, niin omaiset saisi (jonkinlaisen) rauhan.
Minkälaisia ongelmia?
Ilmeisesti ei vieläkään ole tapaukseen mitään uutta😔
MT-ongelmia, päihdeongelmia tai muuta vaikeaa esim.

Muutama vuosi sitten kuulemani mukaan ilmestyi sijaistamaan työpaikalle X, mutta oli sen verran sekavaa käytöstä, että muut huomasivat asian eikä tainnut toiste sinne olla asiaa. Tuollainen voisi ainakin viitata esim. päihteisiin.
Makke
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Makke »

Mr Hindsight kirjoitti: Pe Joulu 26, 2025 6:24 pm
Pallero kirjoitti: Pe Joulu 26, 2025 4:13 pm
MiseryMachine kirjoitti: Pe Joulu 26, 2025 2:37 pm

Olin juuri aikeissa kirjoittaa samaa. Ties mitä ongelmia löytyy tämän naisen taustalta. Toivottavasti löytyisi, niin omaiset saisi (jonkinlaisen) rauhan.
Minkälaisia ongelmia?
Ilmeisesti ei vieläkään ole tapaukseen mitään uutta😔
MT-ongelmia, päihdeongelmia tai muuta vaikeaa esim.

Muutama vuosi sitten kuulemani mukaan ilmestyi sijaistamaan työpaikalle X, mutta oli sen verran sekavaa käytöstä, että muut huomasivat asian eikä tainnut toiste sinne olla asiaa. Tuollainen voisi ainakin viitata esim. päihteisiin.

Oho 🙃
MissMaapl
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja MissMaapl »

Mietin, että nämä väkivaltarikoksiin kytkeytyvät kumppanit voivat olla merkkejä itsekunnioituksen puutteesta ja päihde- tai mt-ongelmista. Siksi sitä itsetuhoisuutta kyselin, kun rikostakaan ei tässä vaiheessa epäillä. Siihen voisi viitata myös tiedossa oleva vaatetus ja puhelimen jättäminen kotiin. Katoaminen muistuttaa sitä Lyttylän / Ahlaisten kadonneen tytön juttua, jossa ei ollut onnellista loppua.
"En osallistu keskusteluun, sanonpahan vain."
Makke
Hercule Poirotin viikset

MissMaapl kirjoitti: Pe Joulu 26, 2025 8:48 pm Mietin, että nämä väkivaltarikoksiin kytkeytyvät kumppanit voivat olla merkkejä itsekunnioituksen puutteesta ja päihde- tai mt-ongelmista. Siksi sitä itsetuhoisuutta kyselin, kun rikostakaan ei tässä vaiheessa epäillä. Siihen voisi viitata myös tiedossa oleva vaatetus ja puhelimen jättäminen kotiin. Katoaminen muistuttaa sitä Lyttylän / Ahlaisten kadonneen tytön juttua, jossa ei ollut onnellista loppua.
No juu. Kai tässä sama loppu
Sitikka1
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Sitikka1 »

Esim Lea Leikari avasi oven tutulle naapurille. Löytyi kuolleena jostain lammesta
Pallero
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Pallero »

Pian on katoamisesta viikko, joten lopputuleman voi jo arvata.
Onkohan jotain yhteisiä etsintöjä jo alettu järjestämään?
Eilen on ilmeisesti laitakarissa etsitty veneellä.
Mutta mietin jos se pahin mahdollinen on käynyt, miksi ruumis olisi piilotettu mereen? Maastoa on lähialueilla ja pienempiäkin lätäkköjä.
Titiau
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Titiau »

Mä nyt vielä jankkaan tuosta Instagram-profiilin yksityisyyden muokkaamisesta, että pystyykö poliisi tarkistamaan milloin tätä on viimeksi käytetty? Itse siis kävin heti katoamisilmoituksen huomattuani katsomassa Annan Instagram-profiilia ja olen aika varma, että tämä oli tällöin julkinen. Nyt on yksityinen. Alan toki epäillä itseäni, että oliko sittenkään, mutta olen noin 95 % varma :roll:
Makke
Hercule Poirotin viikset

Tommonen päivitys luvia
Tommonen päivitys luvia
Screenshot_20251227_091203_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity.jpg (748.24 KiB) Katsottu 2138 kertaa
Sitikka1
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Sitikka1 »

Pystyykö joku näkemää milloin Anna ollut viimeksi kirjautuneena WA tai Messenger-sovellukseen
LiamNeeson
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

Kyllähän toi Laitakarin havainto viittaisi siihen että suunta on merelle.
Jos nyt sitten havainto liittyy tähän tapaukseen?
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
Pallero
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Pallero »

Niin viittaa. Mikäli tosiaan on tähän tapaukseen kuuluva havainto.
Mutta ihmettelen miksi piilottaa ruumis samaan suuntaan missä oletettavasti murha tapahtunut?
Westcoast
Alokas

Viesti Kirjoittaja Westcoast »

Pallero kirjoitti: La Joulu 27, 2025 7:27 am Pian on katoamisesta viikko, joten lopputuleman voi jo arvata.
Onkohan jotain yhteisiä etsintöjä jo alettu järjestämään?
Eilen on ilmeisesti laitakarissa etsitty veneellä.
Mutta mietin jos se pahin mahdollinen on käynyt, miksi ruumis olisi piilotettu mereen? Maastoa on lähialueilla ja pienempiäkin lätäkköjä.
Eiköhän tämä Laitakarin etsintä liity hyvin loogisesti tilanteeseen kun ovat jouluna etsintää tehneet Kipuksentien metsissä ja Harjajuovan varressa mikä taas laskee Laitakariin "piipun puolelle". Juopa kulkee myös tuosta Tröömin sillan alta minkä läheisyydessä Poliisit suorittaneet Drone lentoja sekä tuo mahdollinen huuto/kiljunta on kuultu. Tuolta Kipuksesta kulkee erinäisiä polkuja ja metsäteitä joita pitkin pääsee kulkemaan tuohon tröömin sillan maastoon.
MissMaapl
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja MissMaapl »

Titiau kirjoitti: La Joulu 27, 2025 8:57 am Mä nyt vielä jankkaan tuosta Instagram-profiilin yksityisyyden muokkaamisesta, että pystyykö poliisi tarkistamaan milloin tätä on viimeksi käytetty? Itse siis kävin heti katoamisilmoituksen huomattuani katsomassa Annan Instagram-profiilia ja olen aika varma, että tämä oli tällöin julkinen. Nyt on yksityinen. Alan toki epäillä itseäni, että oliko sittenkään, mutta olen noin 95 % varma :roll:
Mikäli oli jättänyt puhelimen kotiinsa, joku omaisista on varmaankin pystynyt vaihtamaan yksityisyysasetuksen.
"En osallistu keskusteluun, sanonpahan vain."
Karjala89
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Karjala89 »

MissMaapl kirjoitti: La Joulu 27, 2025 11:20 am
Titiau kirjoitti: La Joulu 27, 2025 8:57 am Mä nyt vielä jankkaan tuosta Instagram-profiilin yksityisyyden muokkaamisesta, että pystyykö poliisi tarkistamaan milloin tätä on viimeksi käytetty? Itse siis kävin heti katoamisilmoituksen huomattuani katsomassa Annan Instagram-profiilia ja olen aika varma, että tämä oli tällöin julkinen. Nyt on yksityinen. Alan toki epäillä itseäni, että oliko sittenkään, mutta olen noin 95 % varma :roll:
Mikäli oli jättänyt puhelimen kotiinsa, joku omaisista on varmaankin pystynyt vaihtamaan yksityisyysasetuksen.

Tili ollut mielestäni aina yksityinen. Puhelin ollut poliiseilla jo tovin aikaa.
-KKK-
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja -KKK- »

Kyllähän tää nyt alkaa vaikuttaa siltä että poliisin olisi syytä napata Tikkanen ja Kivi hetkeksi aikaa lukkojen taa ja katsoa alkaako kielen kannat jommalla kummalla löystyä. Tuomari sitten hetken päästä päättää onko edellytyksiä pitää kumpaakaan kiinni.

Hengissä tätä naista tuskin enää löytyy.
Vastaa Viestiin