Tunnistaako joku väitetyn pahoinpitelijän?
Re: Tunnistaako joku väitetyn pahoinpitelijän?
Olen kuunnellut jätkän mestariteoksen äänikirjana. Vakuutteli syyttömyyttään ja kertoi onnestaan ja liikutuksestaan päästyään takaisin Suomeen.
Koira ei näköjään karvoistaan pääse. Ja 100% varmuudella tappoi myös sen muijan, minkä tietysti (asiaankuuluvasti) kiistää.
Päävamma on jätkällä jo perusasetuksissa. Aika saatanan tyhmä saa olla, että tuolla historialla ja kamppailutaustalla lähtee potkimaan vapaa-ajalla jotain randomia junassa. Ei ole edes mikään nuori mies enää, joten ilmeisesti mitkään kilometrit, elämänkokemukset, erehdykset tai henkisen kasvun palvelujen tarjoaminen (millähän vitun meriiteillä?) eivät ole kaveria muuksi muuttaneet.
Vaikka olisi tuntenut uhrin entuudestaan, vaikka olisi ollut mitä velkoja tai muuta, luulisi tietävän paremmin jo tässä vaiheessa. Siis sen, että tuollainen ratkaisu ei johda mihinkään hyvään. Lisäksi jos tämä junauhri olisi joku linnavenkula, kelmusilmä tai velkaukko, tuskin hänen tyttöystävänsä olisi kuvan kanssa asiaa somessa huudellut.
Toivottavasti Immu tajuaa vetäytyä kaikista projekteista tämän mätisäkin kanssa. Voisiko hänet palauttaa Thaimaahan tai Brasiliaan?
Koira ei näköjään karvoistaan pääse. Ja 100% varmuudella tappoi myös sen muijan, minkä tietysti (asiaankuuluvasti) kiistää.
Päävamma on jätkällä jo perusasetuksissa. Aika saatanan tyhmä saa olla, että tuolla historialla ja kamppailutaustalla lähtee potkimaan vapaa-ajalla jotain randomia junassa. Ei ole edes mikään nuori mies enää, joten ilmeisesti mitkään kilometrit, elämänkokemukset, erehdykset tai henkisen kasvun palvelujen tarjoaminen (millähän vitun meriiteillä?) eivät ole kaveria muuksi muuttaneet.
Vaikka olisi tuntenut uhrin entuudestaan, vaikka olisi ollut mitä velkoja tai muuta, luulisi tietävän paremmin jo tässä vaiheessa. Siis sen, että tuollainen ratkaisu ei johda mihinkään hyvään. Lisäksi jos tämä junauhri olisi joku linnavenkula, kelmusilmä tai velkaukko, tuskin hänen tyttöystävänsä olisi kuvan kanssa asiaa somessa huudellut.
Toivottavasti Immu tajuaa vetäytyä kaikista projekteista tämän mätisäkin kanssa. Voisiko hänet palauttaa Thaimaahan tai Brasiliaan?
Eikä taida vähään aikaan otella missään julkisessa tapahtumassa tämän keissin jälkeen.
Väkivalta lopettaa vittuilun 
- Haista Kaavittu
- Agentti Scully
Julkaisi juuri muutama minuutti sitten kaksi uutta tarinaa Instagramissaan jossa kävelee jossain rannalla ja seuraavassa jäällä auringonlaskun aikaan...
https://www.instagram.com/tonyhakala?igsh
https://www.instagram.com/tonyhakala?igsh
Viimeksi muokannut Haista Kaavittu, To Tammi 08, 2026 4:41 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tämä paikka on täynnä idiootteja!
-
aavikkoralli
- Olivia Benson
Näyttää siltä kuin joku voisi tölväistä hänen näköiselle "nistille" jotain, mutta siellä löytyykin ilmeisesti jotain väkivalta- ja kamppailulajitaustaa ja tilanne on siitä sitten edennyt huonolla tavalla? Jos kyse on täysin syyttä hyökkäämisestä, niin lienee mielen ongelmista kyse.
Ethän tätä kuitenkaan?Sipi kirjoitti: To Tammi 08, 2026 4:17 pm Olen kuunnellut jätkän mestariteoksen äänikirjana. Vakuutteli syyttömyyttään ja kertoi onnestaan ja liikutuksestaan päästyään takaisin Suomeen.
Julkaistaan 04/2026.
Ei hemmetti! Takistin Bookbeatista kuunteluhistorian ja toden totta. Olen kuunnellut Vankina Thaimaassa -kirjan, kirjoittajana Kati Pukki ja Tomi Långstedt. Olen nyt täysin sekoittanut nämä kaksi kamppalulajityyppiä, joilla on menneet Thaimaassa puurot ja vellit huumeiden kanssa sekaisin ja jotain Brasiliahommaakin on molempien tarinassa.
Pahoittelut tästä. Olin varma, että kyse on samasta kaverista (en siis toisin sanoen odottanut, että näitä ääliöitä olisi enemmänkin).
Hyvää on se, ettei tarvitse kuunnella enää tätä uusinta tuotosta, joka siis vasta on tulossa.
Nenän osalta sanoisin Jean Renoksi klassikkoroolisuorituksessaan Leon. Kaukasialaistyyppisiä ja selkeitä romanialaispiirteitä Transylvanian seudulta. Epäilen juurikin palincaa juovaksi romanialaiseksi halpatyövoiman edustajaksi. Nettisukupolvea, joka on päähän kohdistettujen potkujen osalta harjoittanut todennäköisesti kyokushinia. Repun kantohihnaan kiinnitetyssä molletaskussa on selkeä viesti rintamalla olosta. Sisältää todennäköisesti EU:n 2018 asedirektiivin vastaisesti ilman ostolupaa EU-alueelta (Virosta?) hankitun Retay -merkkisen aidon 9 mm pistoolin p.a.k -paukkupatruunoita ampuvan näköiskopion. Toisin kuin Viiltäjä Jack, tämä tarttui kamerakuvaan, jättäen Iivana Julmamaisen, rizziä sisältävän katseen. Hänet voisi nimetä original night stalkerin mystisyydellä original junaflaidaajaksi. Onko kengistä mitään tietoa, jos olivat Caterpillarin hunajaväriset nilkkurit, on mies täysin lyömätön, eikä viranomaiset saa häntä koskaan kiinni.sombrero kirjoitti: To Tammi 08, 2026 12:21 pm Kerava-ryhmässä on tällainen jaossa... Jotenkin tuttuja piirteitä tässä.. Hmm... Tunnistaako joku?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-
liukaslahna
- Neuvoja-Jack
Tyypillinen hyvinvointivalmentaja siis, älä tee niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon. Ja lasku tulee sähköpostiin.
Mikähän on ollut sellainen tilanne että sitä on pitänyt vielä jatkaa maassa potkimalla. Junissa ja laitureilla kyllä on kamerat niin nähdään mitä siellä on oikeasti touhuttu. Kiinnostaa miten tähän suhtaudutaan kamppailupiireissä, ymmärtäjiäkin varmasti riittää.
Mikähän on ollut sellainen tilanne että sitä on pitänyt vielä jatkaa maassa potkimalla. Junissa ja laitureilla kyllä on kamerat niin nähdään mitä siellä on oikeasti touhuttu. Kiinnostaa miten tähän suhtaudutaan kamppailupiireissä, ymmärtäjiäkin varmasti riittää.
Sipi kirjoitti: To Tammi 08, 2026 9:19 pmEi hemmetti! Takistin Bookbeatista kuunteluhistorian ja toden totta. Olen kuunnellut Vankina Thaimaassa -kirjan, kirjoittajana Kati Pukki ja Tomi Långstedt. Olen nyt täysin sekoittanut nämä kaksi kamppalulajityyppiä, joilla on menneet Thaimaassa puurot ja vellit huumeiden kanssa sekaisin ja jotain Brasiliahommaakin on molempien tarinassa.
Pahoittelut tästä. Olin varma, että kyse on samasta kaverista (en siis toisin sanoen odottanut, että näitä ääliöitä olisi enemmänkin).
Hyvää on se, ettei tarvitse kuunnella enää tätä uusinta tuotosta, joka siis vasta on tulossa.

De nada...
Kuka näitä nyrkkimyrkkien opuksia jaksaa edes laskea enää...
Hetken jo odotin näkeväni selkätatskassa kirjoitusvirheen tai jotain muuta hassua. Nämä truecrime ja väkivaltaloordit ovat kyllä sentinelein ryhmä kirjallisuudessa. Muistetaan kuitenkin, että koko homma (vankilasta päivän valoon) lähti liikkeelle jo 2008 Gangsterin testamentti -teoksen myötä. Kaikki nämä nivoutuu yhteen ja ovat yhtä totuuspohjaista elämäkertatyyppistä kerrontaa. Liivijengikirjallisuus on toki näiden alatyyppi ja jäljittelee kotimaisessa sotakirjallisuudessa kaukopartioromantiikkaa. Tranberg tosin on omaksunut fiktiokirjallisuuden ja tehnyt ilmeisesti jonkun alamaailmaan sijoittuvan esikoisteoksen, jonka meinaan joskus lukea, kun saan sen ilmaiseksi käsiini. Jotenkin olen jäänyt kaipaamaan kunnon lukuelämyksiä, mitä viimeksi minulle on sattunut vuonna 2015 lukiessani Jere Laineen Sota 2016 kirjaa. Siinä oli sitä jotain autenttista sotaelämystä ja henkilökohtaista kriisiä orastavan alkoholismin muodossa.m1ckey kirjoitti: Pe Tammi 09, 2026 12:34 amSipi kirjoitti: To Tammi 08, 2026 9:19 pmEi hemmetti! Takistin Bookbeatista kuunteluhistorian ja toden totta. Olen kuunnellut Vankina Thaimaassa -kirjan, kirjoittajana Kati Pukki ja Tomi Långstedt. Olen nyt täysin sekoittanut nämä kaksi kamppalulajityyppiä, joilla on menneet Thaimaassa puurot ja vellit huumeiden kanssa sekaisin ja jotain Brasiliahommaakin on molempien tarinassa.
De nada...
Kuka näitä nyrkkimyrkkien opuksia jaksaa edes laskea enää...
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-
Esko Hobitti
- Lauri Hanhivaara
Tuo "LIKE" persreiän kohdalla kertoo jotain tai vain onnekas sattuma?
Olen 180 metriä pitkä nykynuori | Krista Kiuru on lihava!
It’s very difficult to win an argument with a clever person, but it’s damn near impossible to win an argument with a stupid person
It’s very difficult to win an argument with a clever person, but it’s damn near impossible to win an argument with a stupid person
Uhri on mitä ilmeisemmin katsonut pahoinpitelijää himoiten. Se on laukaissut tappajassa aggression. Vuosia linnassa parrua perseeseen saanut ei ole kykenyt muuta kuin puolustamaan kokemansa uhan edessä.
Tämä pitäisi ottaa lieventävänä asiana ehdottomasti. Vielä, kun immu ottaisi ottelupariksi iltaansa Pekka Seppäsen, niin olisi jännittävä gladiaattorien taistelu tiedossa.
Pahoinpitäjän habituksessa näkyy hyvin rambomaisuus. Mies on kone, joita nyky yhteiskunta kaipaa. Oiva esimerkki nuoriso vässyköillemme. Seuraavaksi persujen listoille ja eduskuntaan.
Tämä pitäisi ottaa lieventävänä asiana ehdottomasti. Vielä, kun immu ottaisi ottelupariksi iltaansa Pekka Seppäsen, niin olisi jännittävä gladiaattorien taistelu tiedossa.
Pahoinpitäjän habituksessa näkyy hyvin rambomaisuus. Mies on kone, joita nyky yhteiskunta kaipaa. Oiva esimerkki nuoriso vässyköillemme. Seuraavaksi persujen listoille ja eduskuntaan.
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Ennen luki EXIT ONLY, nyt "LIKE"...Esko Hobitti kirjoitti: Pe Tammi 09, 2026 4:32 am Tuo "LIKE" persreiän kohdalla kertoo jotain tai vain onnekas sattuma?
Vai olet kuunnellu jätkän kirjan? Ihan mielenkiintosta kun se ilmestyy äänikirjana vasta maaliskuussa ja kovakantisena huhtikuussaSipi kirjoitti: To Tammi 08, 2026 4:17 pm Olen kuunnellut jätkän mestariteoksen äänikirjana. Vakuutteli syyttömyyttään ja kertoi onnestaan ja liikutuksestaan päästyään takaisin Suomeen.
Tuo Sipin tarkennus löytyy muutama rivi omaa kommenttiasi ylempääSipi kirjoitti: To Tammi 08, 2026 9:19 pmEi hemmetti! Takistin Bookbeatista kuunteluhistorian ja toden totta. Olen kuunnellut Vankina Thaimaassa -kirjan, kirjoittajana Kati Pukki ja Tomi Långstedt. Olen nyt täysin sekoittanut nämä kaksi kamppalulajityyppiä, joilla on menneet Thaimaassa puurot ja vellit huumeiden kanssa sekaisin ja jotain Brasiliahommaakin on molempien tarinassa.Sipi kirjoitti: To Tammi 08, 2026 4:17 pm Olen kuunnellut jätkän mestariteoksen äänikirjana. Vakuutteli syyttömyyttään ja kertoi onnestaan ja liikutuksestaan päästyään takaisin Suomeen.