Paskoo ne myös. Ihmettelin kun joku auto ajeli umpikujaan pääkaupunkiseudulla. Ruokalähetti kävi keskellä tietä kyyristelemässä. Eikä ollut kasoista päätellen ensimmäinen kerta. Keväällä voi syyttää ruokalähettejä paskakasoista.Perilla kirjoitti: Pe Tammi 09, 2026 10:14 am Nuo apinathan kusevat myös pitkin katuja, eivätkä osaa edes pestä käsiä.
Tilatkaa vaan kusisia eväitä Woltapinoilta.
Wolt lähetit tukkivat koulun aulan ja ahdistelevat nuoria
Re: Wolt lähetit tukkivat koulun aulan ja ahdistelevat nuoria
Missä kehitysmaalainen, siellä ongelma. Joku yksittäinen yksilö, vaikka yksi kymmenestä, voi hoitaa hommansa asiallisesti, mutta kokonaisuutena ei koskaan. Ja nyt Suomeen on alettu rekryämään intialaisia, jotka ovat säätäjien palkintosijoilla joka asiassa. Tämä homma ei pääty hyvin, mutta se on ollut selvää jo pitkään.
Joku paikallinen urheiluseura voisi käydä pitämässä harjoitukset kyseisessä porrakäytävässä ja mätkiä apinoita pataan ihan oikein kunnolla kun ei viranomaiset näitä jäteläjiä näytä saavan ruotuun.
Oulun_Kungas kirjoitti: To Elo 28, 2025 8:35 pm täh? elää kerrostalossa. varmaan yli puolet suomalasista elää. tekeekö se heistä huonoissa oloissa eläviä? itekeki asun vittu
Siitä voit olla varma ettei ikinä. Hyi saatana!Perilla kirjoitti: Pe Tammi 09, 2026 10:14 am Nuo apinathan kusevat myös pitkin katuja, eivätkä osaa edes pestä käsiä.
Oulun_Kungas kirjoitti: To Elo 28, 2025 8:35 pm täh? elää kerrostalossa. varmaan yli puolet suomalasista elää. tekeekö se heistä huonoissa oloissa eläviä? itekeki asun vittu
Eihän kouluissa saisi ulkopuoliset oleskella? Itse yritin aikoinaan kuselle päästä, niin estivät vaikka olin selvinpäin ja periaatteessa turisti kaupungissa..
Täysin munatonta toimintaa koululta ja kertoo taas paljon itse koulusta tai ehkä paremmin henkilökunnasta.
Missä vahtimestari tai vartija?
Täysin munatonta toimintaa koululta ja kertoo taas paljon itse koulusta tai ehkä paremmin henkilökunnasta.
Ovat lukkoon ja vahtimestari avaamaan ovet opiskelijoille. Paskanaamat jäävät ulos.
JanitaSlim kirjoitti: ↑
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
Muistetaan se rasismi ja fröpelin palikat. Me olemme heille kaikille velkaa.
-
PaikallaTäytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Mutakuonot saa. Nehän ovat taivaan lahja suomalaisille veronmaksajille. Heistä on pidettävä hyvää huolta. Onko apinoille järjestetty ilmainen lounas koulussa?
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. 
-
Orge Gerwell
- Olivia Benson
Amen.sinnerman kirjoitti: Pe Tammi 09, 2026 9:15 am En ole koskaan käyttänyt näitä ns, ruokalahettejä, enkä käytä.
Toki jokainen joka haluaa wolttailla, saa sen tehdä. Mutta siitäkin huolimatta ihmettelen noiden suosiota. Minähän en käyttäisi edes ilmaiseksi. Jos en itse saa särvintä noudettua, niin annan itseni kuolla nälkään.
Paskin koskaan näkemäni kaupan kylkiäinen on ollut vuoden Wolttiplussa. Voi vittu.
-
Syksyn sävel
- Harjunpää
Niin siinä jutussahan kerrottiin, että vahtimestari oli ajanut ulos ja hetken päästä olivat tulleet takaisin. Kannattaa lukea ne aloituspostauksessa olevat uutiset.Anoteus kirjoitti: Pe Tammi 09, 2026 4:43 pm Eihän kouluissa saisi ulkopuoliset oleskella? Itse yritin aikoinaan kuselle päästä, niin estivät vaikka olin selvinpäin ja periaatteessa turisti kaupungissa..
-
Syksyn sävel
- Harjunpää
Nehän ovat töissä varmistamassa, että kiljurasiteille on paperia taikaseinässä.Täytekakku Koskinen kirjoitti: Pe Tammi 09, 2026 6:50 pmMutakuonot saa. Nehän ovat taivaan lahja suomalaisille veronmaksajille. Heistä on pidettävä hyvää huolta. Onko apinoille järjestetty ilmainen lounas koulussa?
Tuota minäkin olen ihmetellyt. On muitakin vaihtoehtoja, ja huomattavasti parempia, mutta kai moni on ihastunut noihin tyyppeihin.Perilla kirjoitti: Pe Tammi 09, 2026 10:14 am Nuo apinathan kusevat myös pitkin katuja, eivätkä osaa edes pestä käsiä.
Eli siis vahtimestari on rikkonut sääntöjä tai ei ole kyennyt hoitamaan tehtäväänsä, jolloin olisi kyllä pitänyt soittaa virkavalta poistamaan kyseiset henkilöt.. Eli oppilaitos on täysin kyvytön tarjoamaan turvallista oppimisympäristöä opiskelijoilleSyksyn sävel kirjoitti: Pe Tammi 09, 2026 7:15 pmNiin siinä jutussahan kerrottiin, että vahtimestari oli ajanut ulos ja hetken päästä olivat tulleet takaisin. Kannattaa lukea ne aloituspostauksessa olevat uutiset.Anoteus kirjoitti: Pe Tammi 09, 2026 4:43 pm Eihän kouluissa saisi ulkopuoliset oleskella? Itse yritin aikoinaan kuselle päästä, niin estivät vaikka olin selvinpäin ja periaatteessa turisti kaupungissa..
Missä se turvallinen tila on kun haisevat apinat häiriköivät naisia?Anoteus kirjoitti: Pe Tammi 09, 2026 9:37 pmEli siis vahtimestari on rikkonut sääntöjä tai ei ole kyennyt hoitamaan tehtäväänsä, jolloin olisi kyllä pitänyt soittaa virkavalta poistamaan kyseiset henkilöt.. Eli oppilaitos on täysin kyvytön tarjoamaan turvallista oppimisympäristöä opiskelijoilleSyksyn sävel kirjoitti: Pe Tammi 09, 2026 7:15 pmNiin siinä jutussahan kerrottiin, että vahtimestari oli ajanut ulos ja hetken päästä olivat tulleet takaisin. Kannattaa lukea ne aloituspostauksessa olevat uutiset.Anoteus kirjoitti: Pe Tammi 09, 2026 4:43 pm Eihän kouluissa saisi ulkopuoliset oleskella? Itse yritin aikoinaan kuselle päästä, niin estivät vaikka olin selvinpäin ja periaatteessa turisti kaupungissa..
Vasemmistonatsit nyt canceloimaan? Ai niin, ählämien uhrikategoria on liian korkealla hyvesignaloinnissa
JanitaSlim kirjoitti: ↑
- Private dick
- Javier Pena
Minä olen käyttänyt. Syy koska välillä tekee mieli roskaruokaa ja ravintolat 4km päässä ja minulla on vain omat jalat kulkuvälineenä.