Nyt soimassa... ( ketju 3 )
- LexVeritas
- Frank Columbo
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
...on käännösversio Buckner & Garcian kappaleesta Pac-Man Fever, joka maaliskuussa 1982 ylsi Yhdysvaltain Billboard Hot 100 -listan sijalle 9.
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Erikoisempi biisi, mutta parin kerran kuuntelun jälkeen alkoikin kuulostaa hyvältä (tiedän sen viimeistään siitä, kun tekee mieli alkaa taas tanssia).
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Coldplayllä on paljon hyviä biisejä, tässä niistä yksi parhaimmistosta omasta mielestäni.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Todella koskettava biisi Arctic Lake:lta:
(Mulle ei näy, että olisin aiemmin saanut julkaistua tätä täällä - oli miten oli, yritän nyt)
(Mulle ei näy, että olisin aiemmin saanut julkaistua tätä täällä - oli miten oli, yritän nyt)
Aww ^ toikin Leevien biisi
Vähän tuhmempi biisi Leeveiltä. En oikeastaan tykännyt tällaisista biiseistä teini-ikäisenäkään, kun Leevejä kuuntelin. Mutta menkööt.
Vähän tuhmempi biisi Leeveiltä. En oikeastaan tykännyt tällaisista biiseistä teini-ikäisenäkään, kun Leevejä kuuntelin. Mutta menkööt.
-
Schimanski
- Adrian Monk
-
Schimanski
- Adrian Monk
Kun härskeistä lauluista puhutaan, niin tässä yksi sellainen joka ei takuulla jätä ketään kylmäksi
Minä sinulle tehdä jos saisin
sitä mitä silloin en kehdannut kysyäkään
rinnoista sua puristaisin
kun ei ne piilossa tahtoneet pysyäkään
Sä olit sopivasti lihava
Sinä typerä olla saat
kanamainen, hölmö nainen
Sun turha on luulla
mun tahtovan kuulla
jotain järkevää
Tuo biisi herättää ihan varmasti monenlaisia tunteita monenlaisissa ihmisissä sieltä voimakkaimmasta päästä ja tuskin tuota olisi nykymaailmassa edes levytetty.
Minä sinulle tehdä jos saisin
sitä mitä silloin en kehdannut kysyäkään
rinnoista sua puristaisin
kun ei ne piilossa tahtoneet pysyäkään
Sä olit sopivasti lihava
Sinä typerä olla saat
kanamainen, hölmö nainen
Sun turha on luulla
mun tahtovan kuulla
jotain järkevää
Tuo biisi herättää ihan varmasti monenlaisia tunteita monenlaisissa ihmisissä sieltä voimakkaimmasta päästä ja tuskin tuota olisi nykymaailmassa edes levytetty.
- LexVeritas
- Frank Columbo
🠅
Junnu Vainion sanoittama, ehkä A. Hirvosen esittämä ko. genren klassikko:
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
- LexVeritas
- Frank Columbo
Paras ilmakitarabiisi!
Paras ilmarumpubiisi.