Markja vs. naiset

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

turakainen kirjoitti:No joo jokainen työtapaturma on kyllä heb´nkilökohtainen voi voi eikä mikään tasaarvo kysymys, joku raja sentään make eiköhän olisi jo aika luovutta jos et ton parempan pysty.
Idioottina et kuitenkaan tajua, että jokainen ammatinvalinta- ja palkkavaatimuskysymyskin on kyllä henkilökohtainen, eikä voi mikään tasa-arvokysymys olla. Mitä vittua sinä idiootti siis ruikutat ja hoet valetta naisten heikommasta palkasta miehiin nähden?

Ainoa todellinen tasa-arvo-ongelma Suomessa ja itse asiassa monissa muissakin länsimaissa on miesten pakollinen asevelvollisuus.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
turakainen
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja turakainen »

markja kirjoitti:
turakainen kirjoitti:No joo jokainen työtapaturma on kyllä heb´nkilökohtainen voi voi eikä mikään tasaarvo kysymys, joku raja sentään make eiköhän olisi jo aika luovutta jos et ton parempan pysty.
Idioottina et kuitenkaan tajua, että jokainen ammatinvalinta- ja palkkavaatimuskysymyskin on kyllä henkilökohtainen, eikä voi mikään tasa-arvokysymys olla. Mitä vittua sinä idiootti siis ruikutat ja hoet valetta naisten heikommasta palkasta miehiin nähden?

Ainoa todellinen tasa-arvo-ongelma Suomessa ja itse asiassa monissa muissakin länsimaissa on miesten pakollinen asevelvollisuus.
ensinäkin, missähän on maken todisteet tuosta ettei ola palkkaeriarvoisuutta jos niitä on niin olisi aika esittää ne eikä vaan soittaa poskea. Kuitenkin tässäkeskustelussa on esitetty paljon tutkimuksia joiden mukaan eroja on joten urputus seis

Ja armeija jutusta sen verran että mielipiteensä kullakin
markja
Adrian Monk
Viesti:

turakainen kirjoitti:ensinäkin, missähän on maken todisteet tuosta ettei ola palkkaeriarvoisuutta jos niitä on niin olisi aika esittää ne eikä vaan soittaa poskea.
Noin tuhannennen kerran: KÄÄNTEINEN TODISTUSTAAKKA.
Minulla ei ole mitään velvollisuutta todistaa, että asia X ei ole jotakin. Sillä, joka väittää, että naisilla ON eri palkka kuin miehillä, on todistustaakka.
...ja naisten pahoinpitelyistä ja raiskauksista sen verran että mielipiteensä kullakin... vai mitä?
Nylonköysi
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Nylonköysi »

markja kirjoitti: Rautalankaa: Jos Sirpa Suomalaisella on valittavana Matti Möttönen ja Pekka Virtanen, jotka molemmat ovat kaikinpuolin samanlaisia, mutta Pekalla on enemmän rahaa ja/tai valtaa ja/tai statusta kuin Matilla, niin todennäköisesti Sirpa valitsee Pekan eikä Matin.
Ja ajatelkaa, jos Matti Meikäläisellä on valittavana Jaana Janakkalalainen ja Tuire Tuusulalainen, jotka on muuten identtiset kaksoset, mutta Jaanalla kasvaa sarvi ottassa, niin Matti ottaa Tuiren.

Ajatelkaa, jos on kaksi melkein identtistä mistä valita, niin yleensä valitaan parempi.

Ajatelkaa, yleensä jos on kaksi ihan identtistä työpaikkaa tarjolla, ja toisesta maksetaan parempaa palkkaa, niin kummankohan enemmistö ottaa?

EDIT: Joey oli sitten heittänyt jo vastaavan. Niin käy joskus. :)
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

markja kirjoitti: Noin tuhannennen kerran:
Vieläkö joku tän pyylevän hintin kanssa jaksaa vääntää?
markja
Adrian Monk
Viesti:

Porin kirjoitti:Vieläkö joku tän pyylevän hintin kanssa jaksaa vääntää?
Ahahahahaaa! "Vääntää"? Ei ole mitään väännettävää. Idiootit eivät vain tajua niin eivät tajua.

Onko sinulla muuten jotain seksuaalivähemmistöjä vastaan kun tuollaista heität? Piiloitteletko kenties jotain omaa puolta seksuaalisuudestasi, oletko epävarma, kun hyökkäät homoja vastaan tuolla tapaa?
Porin

markja kirjoitti: Onko sinulla muuten jotain seksuaalivähemmistöjä vastaan kun tuollaista heität? Piiloitteletko kenties jotain omaa puolta seksuaalisuudestasi, oletko epävarma, kun hyökkäät homoja vastaan tuolla tapaa?
Ei toki. Mutta onko se hyökkäämistä, jos sanoo hinttiä hintiksi? Toki voin sanoa sinua myös homoksi tai vaikka homoseksuaaliksi jos haluat.
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

markja kirjoitti:
turakainen kirjoitti:ensinäkin, missähän on maken todisteet tuosta ettei ola palkkaeriarvoisuutta jos niitä on niin olisi aika esittää ne eikä vaan soittaa poskea.
Minulla ei ole mitään velvollisuutta todistaa, että asia X ei ole jotakin. Sillä, joka väittää, että naisilla ON eri palkka kuin miehillä, on todistustaakka.
Sinä väität, että naisilla ja miehillä ON sama palkka joten TODISTA SE! Mä väitän, että miehillä ja naisilla ei läheskään aina ole (samalla koulutuksella samasta työstä) sama palkka. Sä oot niin kauan tästä asiasta jankannut ilman YHTÄKÄÄN linkkiä joten toimi nyt jo vihdoinkin asian eteen!
...ja naisten pahoinpitelyistä ja raiskauksista sen verran että mielipiteensä kullakin... vai mitä?
Ja nää asiat on rinnastettavissa siksi, että...?
markja
Adrian Monk
Viesti:

ketsku kirjoitti:Sinä väität, että naisilla ja miehillä ON sama palkka joten TODISTA SE!
Mä väitän, että miehillä ja naisilla ei läheskään aina ole (samalla koulutuksella samasta työstä) sama palkka.
No anna tulla esimerkkejä jotka todistavat tuon väitteen. Ei kuulu.
Sä oot niin kauan tästä asiasta jankannut ilman YHTÄKÄÄN linkkiä joten toimi nyt jo vihdoinkin asian eteen!
Haista vittu saatanan idiootti valepukki. Olen varmaan tuhat kertaa postannut lakipykälät jotka kertovat syrjinnän kiellosta jne. oikeusjuttujen sumaa ei ole, eikä tule, joten...
"mielipiteensä kullakin" ilmeisesti. Ei voi sanoa, että naisen raiskaaminen olisi jotenkin väärin, koska kyse on vain "mielipiteestä" aivan kuten "mielipiteestä" siitä, että miesten pakollinen asevelvollisuus ei ole sukupuolisesti syrjivää. AINAKIN ERÄIDEN IDIOOTTIEN MUKAAN SIIS.
ketsku
Christopher Lorenzo

markja kirjoitti:
ketsku kirjoitti:Sinä väität, että naisilla ja miehillä ON sama palkka joten TODISTA SE!
Ei kun sä väität, että NAISILLA JA MIEHILLÄ ON sama palkka joten TODISTA SE!
"mielipiteensä kullakin" ilmeisesti. Ei voi sanoa, että naisen raiskaaminen olisi jotenkin väärin, koska kyse on vain "mielipiteestä" aivan kuten "mielipiteestä" siitä, että miesten pakollinen asevelvollisuus ei ole sukupuolisesti syrjivää. AINAKIN ERÄIDEN IDIOOTTIEN MUKAAN SIIS.
Molemmista asioista on olemassa laki. Sun mielestä tietenkään se ei kerro mitään vaan jokainen voi itse päättää onko laki oikeassa vai väärässä. Mutta joka tapauksessa laki on olemassa jossa naisten raiskaaminen on tuomittava rikos ja miesten asevelvollisuus ei ole syrjintää. Sen mukaan tässä yhteiskunnassa siis toimitaan. Sunkin on näitä meidän lakeja vaan noudatettava vaikka kuinka tekis mieli laatia omat lait.
markja
Adrian Monk
Viesti:

ketsku kirjoitti:
markja kirjoitti: Noin tuhannennen kerran: KÄÄNTEINEN TODISTUSTAAKKA.
Ei kun sä väität, että NAISILLA JA MIEHILLÄ ON sama palkka joten TODISTA SE!

Idioottina et tajua, että todistustaakka ei muutu jos vääntelet sanoja eri muotoon. Periaate on sama: Se, joka esittää todennettavissa olevan väitteen, omaa todistustaakan siihen. Sinä väität, että syrjintää on, muttet pysty osoittamaan mitään todisteita siitä. Päinvastaisia todisteita on vaikka miten paljon, esim. palkkakuittini ja vastaavaa työtä tekevän naispuolisen sairaanhoitajan palkkakuitti jne. Syrjintäjuttujen puute oikeusistuimista, lait jotka kieltävät syrjinnän, jne. jne. jne.

On mahdotonta todistaa, että jokaisella miehellä ja naisella on Suomessa täsmälleen sama palkka, koska se edellyttäisi, että kaikki voitaisiin mitata tarkasti samaan aikaan. Täytyy olla kaltaisesti idiootti, että ei tajua tuota.
Molemmista asioista on olemassa laki.
Sinusta siis se, että laissa on määritelty, ettei miehiä syrjitä asevelvollisuudella todistaa, että miehiä ei syrjitä asevelvollisuudella. Kuitenkaan sinusta se, että laissa on määritelty, ettei naisia saa syrjiä, ei todista, ettei naisia syrjitä.
Sen mukaan tässä yhteiskunnassa siis toimitaan. Sunkin on näitä meidän lakeja vaan noudatettava vaikka kuinka tekis mieli laatia omat lait.
Vittu ihan oikeasti miten saatanan tyhmä juntti olet. Siis ei helvetti. Mistä kaltaisiasi kusipäitä oikein sikiää? Oletko saanut jonkun aivovamman vai onko tuo idioottimaisuutesi synnynnäistä - kenties jopa perinnöllistä laatua?

Et tajua, että kukaan ei ole missään vaiheessa kiistänyt, etteikö laki sanoisi asiasta jotain. Et tajua, että kyse ei ole lainkaan siitä. Kyse on ollut siitä, että ko. lait OVAT EPÄLOOGISIA JA SYRJIVIÄ, eli siis aivan helvetin paskoja lakeja, joiden sisältö rikkoo ihmisoikeuksia mm. syrjinnän osalta törkeästi. Kyse on myöskin ollut siitä, että asioista keskustelemalla ja havaitsemalla epäkohtia niihin voidaan puuttua JA LAKEJA SITÄ KAUTTA MUUTTAA.

Kaltaisesi kusipää ääliö ei tajua tämmöistä. Ei vaan tajua. Sinusta laki = oikein = täydellinen. Ei se ole. Jos olisi, ei meillä olisi tarvetta 200 kansanedustajallekkaan (vaikka EU tosiasiassa miltei kaikki Suomen lait tavalla tai toisella säätääkin), koska kaikki laithan olisivat täydellisiä ja oikein niin eipä mitään tarvitsisi sitten tietenkään niistä koskaan muuttaa.

Olet aivan debiili. Et tajua mitään logiikasta ja päättelystä, etkä ymmärrä pätkän vertaa lukemaasi. Samoja asioita hoetaan sinulle kymmeniä kertoja, etkä siltikään tajua yhtään mitä sinulle sanotaan. On käsittämätöntä, etteivät kaltaisesi kusipäät juntit ole holhouksenalaisia. Vielä kauhistuttavampaa on, että sinä ja idioottikaverisikin saatte kaikki äänestää vaaleissa, eli pakottaa muutkin noudattamaan omia aivopierujanne ja typeriä ajatuskuvioitanne. Enemmistödiktatuuri on perseestä ja kaltaistesi paskahousujen mistään mitään tajuamattomien, laput silmillä tallustelevien junttien kanssa se tulee parhaiten ilmi.

Voi vittu, mene ja vedä ittesi ihan oikeasti kiikkuun ja tee yhteiskunnalle palvelus.
Porin

markja kirjoitti: Päinvastaisia todisteita on vaikka miten paljon, esim. palkkakuittini ja vastaavaa työtä tekevän naispuolisen sairaanhoitajan palkkakuitti
ooh, yksi lähde.
Kuitit ruutuun sitten.
markja kirjoitti:Voi vittu, mene ja vedä ittesi ihan oikeasti kiikkuun ja tee yhteiskunnalle palvelus.
Mitä palveluksia kiikussa tehdään?
Idioottina et edes osaa kirjoittaa suomen kieltä.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Porin kirjoitti:ooh, yksi lähde. Kuitit ruutuun sitten.
Idioottina et tajua, että minä en todellakaan pistä nettiin jakoon minun henkilötietojani sisältävää palkkakuittiani. Voit käydä kysymässä missä tahansa sairaalassa mies- ja naispuoliselta sairaanhoitajalta samalta osastolta, mikä heidän palkkansa on, jos et usko. Itse asiassa, voit vaikka soittaa Tehyyn tms. ja kysyä missä kohdin työsopimusta mainitaa ns. "munalisä".

Sinällään koko pointti on typerä, koska minulla ei ole käänteistä todistustaakkaa edelleenkään. Et vaan tajua tätä. Et millään.
tmk666
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

markja kirjoitti:. Vielä kauhistuttavampaa on, että sinä ja idioottikaverisikin saatte kaikki äänestää vaaleissa, eli pakottaa muutkin noudattamaan omia aivopierujanne ja typeriä ajatuskuvioitanne. Enemmistödiktatuuri on perseestä ja kaltaistesi paskahousujen mistään mitään tajuamattomien, laput silmillä tallustelevien junttien kanssa se tulee parhaiten ilmi.
Aijai,vieläkö se sinun äänivyöry vaaleissa noin harmittaa? Kaikesta siitä ilmapallojen jakamisesta idiooteille mitään tajuamattomille laput silmillä tallusteleville junteille ei ollutkaan mitään hyötyä. :lol: :lol: :lol:
ketsku
Christopher Lorenzo

markja kirjoitti:
Porin kirjoitti:ooh, yksi lähde. Kuitit ruutuun sitten.
Idioottina et tajua, että minä en todellakaan pistä nettiin jakoon minun henkilötietojani sisältävää palkkakuittiani. Voit käydä kysymässä missä tahansa sairaalassa mies- ja naispuoliselta sairaanhoitajalta samalta osastolta, mikä heidän palkkansa on, jos et usko. Itse asiassa, voit vaikka soittaa Tehyyn tms. ja kysyä missä kohdin työsopimusta mainitaa ns. "munalisä".

Sinällään koko pointti on typerä, koska minulla ei ole käänteistä todistustaakkaa edelleenkään. Et vaan tajua tätä. Et millään.
Sä olet ahkera linkittäjä. Tiedän sellaisen asian, että JOS löytyisi linkkejä samanpalkkaisuusasiasta niin et lainkaan epäröisi niitä tänne laittaa. Mutta kun ei löydy. Ei kertakaikkiaan ole sellaista tutkimusta missä naisten ja miesten palkkaerot eivät tulisi ilmi. Olet varmasti yrittämällä yrittänyt löytää edes jotain todistetta aiheesta mutta kun et löydä niin hoet käänteistä todistustaakkaa. Kätevä tapa sinänsä, täytyykin kokeilla joskus kun itsellä on takki tyhjä eikä kehtaa perääntyä ja myöntää olleensa väärässä. Hokee vaan, että käänteinen todistustaakka, käänteinen todistustaakka ja sen lisäksi kumoaa kaikki tutkimukset ja annetut linkit kirosanojen ja itsemurhakehotusten saattelemana. Väliin voi lisätä parit aivovammainen debiili- kommentit hämmentämään toista osapuolta. Ja kaikki tämä siksi, että koska minulla on asiat jotenkin niin koko maailman muillakin ihmisillä on. Jos mulla ja kollegallani on sama palkka niin on kyllä oltava Jari Möttösellä ja Sinikka Vainikaisella yksityisellä sektorilla. Minä tietysti voin todistaa asian omalla ja kollegani palkkakuitilla mutta en kuitenkaan viitsi koska on käänteinen todistustaakka.

Lisäksi kaikki tutkimukset jotka eivät osoita minun olevan oikeassa voi ignoorata ja ruveta hokemaan kuinka ei tuo pidä paikkaansa kun ei minullakaan näin asia ole. Kuitenkaan itse ei tarvitse tehdä muuta kun noita edellä mainittuja lauseita hokea. Kätevää ja helppoa! Pääsee aina pälkähästä kun pälkähästä sekä noloista tilanteista kun muistaa vain sanan: KÄÄNTEINEN TODISTUSTAAKKA!
Lukittu