Siihen auttaa Jari kuule, kun lakkaa vetämästä niitä huumeita kaksin käsin ja hankkii vaimon, tai harrastuksen, tai vaikka molemmat.Kumisilmä kirjoitti: Ma Tammi 12, 2026 11:34 pm Ku en pysty keskittyy mä vaan teen ja usein päin vittua sit hyvänä hetkenä ku oon rauhallinen ni hommat sujuu helposti niitä hetkiä ei ikävä kyllä montaa per kuukausi ole.
Äärettömän vaikea ADHD ja pirin 30 vuotta kestänyt käyttö ilman ADHD lääkitystä tekee arjesta joskus vaikeahkoa.
löysin alle 30 neliön yksiöstä roskiskaapin ku olin asunut tässä jo vuosia ja kitissy miks täällä ei oo roskille paikkaa.säilytin roskikset lattialla.
sieltähän se sit paikka löyty missä se on kaikissa muissakin asunnoissa ollu eli tiskialtaan alta.se nyt vaan ei käyny mielessäkään avata sitä kaappia![]()
![]()
kai mä aattelin et se avain on vaan joku paperi liitin ku heitin turhat sälät roskiin.
Turha sun adhd:tä on syyttää siitä, että olet koko elämän vetänyt huumeita kaksin käsin. Kyllähän susta vielä kokemusasiantuntija saadaan tehtyä, siellä se sössötys ja puheen sammallus on vähän niinkuin osa tutkintoa.