Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Joskus tekis mieli kirjoittaa - edes jonnekin, miten täyttä p*skaa ja välillä täyttä h**vettiä on ollut olla ns. suosittu tyttö.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
-
pieninainen
- Hercule Poirotin viikset
Bird kirjoitti: Ma Tammi 12, 2026 2:45 am Tosta pikkunaisen vinkistä tuli mieleen:
Kiitos vastauksestasi, tjtn...
PMMP, ihan hyviäkin biisejä niillä...
https://youtu.be/lQY0bfB8UaY?si=6_GaUICeWTTkaRAj
En tiiä hallitsenko tän vastaamis homman oikein...
Kokeillaan kui käy.
ps. oon kyllä aiemminkin tähän laitellut biisejä...
-
Schimanski
- Adrian Monk
-
Schimanski
- Adrian Monk
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Elvis avaa aamun
elvis presley - its now or never (1960)
elvis presley - its now or never (1960)
Antifa Free Palestina
-
pieninainen
- Hercule Poirotin viikset
Alkakoon tää aamu CoB seurassa.
Jotain rauhoittavaa ja kaunista........
https://youtu.be/rq7-rIx_7LI?si=4mILLlBmMn0KLqa4
https://youtu.be/g_wHWD6EHXc?si=kvYJIj5jOUvpPDQ1
Kiva, kun laittelet biisejä, mutta voisinko pyytää laittamaan myös linkit niihin biiseihin vaikkapa youtubesta?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Täällä on taas julkaistu monia hyviä biisejä.
Toi Kent - miten en sitäkään muistanut, vaikka kuuntelin sitä(kin) aikoinaan vuosia. Kasevaakaan en muistanut.
Ja Schimanskin laittama Sopivasti lihava on itse asiassa se ihan eka biisi, mitä Leeveiltä kuulin. Yritin muistella olisko sillon voinut vielä tulla tv:stä Hittimittari.. Tai ainakin Levyraati. Lapsi joka tapauksessa vielä olin ja kyllähän tollainen sanoitus naurattikin.
Joka tapauksessa, nyt pari Kentin biisiä ihan vain muistamisen ilosta (kiitos siitä LexVeritas)
.
En jostain syystä tykännyt läheskään niin paljoa niiden hittibiiseistä kuin vaikkapa näistä:
Toi Kent - miten en sitäkään muistanut, vaikka kuuntelin sitä(kin) aikoinaan vuosia. Kasevaakaan en muistanut.
Ja Schimanskin laittama Sopivasti lihava on itse asiassa se ihan eka biisi, mitä Leeveiltä kuulin. Yritin muistella olisko sillon voinut vielä tulla tv:stä Hittimittari.. Tai ainakin Levyraati. Lapsi joka tapauksessa vielä olin ja kyllähän tollainen sanoitus naurattikin.
Joka tapauksessa, nyt pari Kentin biisiä ihan vain muistamisen ilosta (kiitos siitä LexVeritas)
En jostain syystä tykännyt läheskään niin paljoa niiden hittibiiseistä kuin vaikkapa näistä:
-
Schimanski
- Adrian Monk
-
Schimanski
- Adrian Monk
-
Schimanski
- Adrian Monk