sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!
-
Solttuetsivä
- Jessica Fletcher
Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!
Rikkalapio on aika kova "työn orja".
Saa varmaan jonkun pioneeriprenikan - työn sankari Putinin syntymäpäivänä.
Viestejä yhteensä:199
16.58 viestiä päivässä
On tuo jo ihan työn tekemistä. Kun on tuolla varmaan päiviä ettei viestejä tule.
16.58 viestiä päivässä
On tuo jo ihan työn tekemistä. Kun on tuolla varmaan päiviä ettei viestejä tule.
-
DJ M€atballz
Kyllähän sille vois jonkun kolehdin kerätä...Solttuetsivä kirjoitti: Ma Tammi 12, 2026 1:23 am Rikkalapio on aika kova "työn orja".
16.58 viestiä päivässä
Eipä kovin pitkään jaksanut lueskella Ukrainan ketjua, kun siellä perinteiset vaalejen ja byrokraattejen virheet taas toistuu jatkuvasti. Päälle vielä kaikki muut maneerit ja kirjoitusvirheet. 
-
De Klepperman
- Remington Steele
Tämän päivän ja tuon kellonajan jälkeen Sikakoiran alias Sikiksen naamakirjaan laskeutui syvä hiljaisuus,
joka ei ole vielä tähän hetkeen rikkoutunut:
23. joulukuu 2025 klo 11.45
Joulurauhaa on siis kestänyt.
joka ei ole vielä tähän hetkeen rikkoutunut:
23. joulukuu 2025 klo 11.45
Joulurauhaa on siis kestänyt.
- rikkalapio
- Vic Mackey
Mistäs tällainen sikiksen naamakirja oikein löytyy ?
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- rikkalapio
- Vic Mackey
No löytyihän se tuolta kun ei vastausta kuulu kuinkas se oli sen henkilöspekulaation kanssa foorumilla kun minun mielestäni tämä henkilö ei ole sikiksen tyylinen kirjoittelija lainkaan ?De Klepperman kirjoitti: To Helmi 27, 2025 2:10 pm Sikakoiran päätelmiä iloksemme:
"Tällä poliisilla oli vyötärön oikealla vyönsoljella olevan virka-aseen lisäksi vasemmalla puolella etälamautin (taser), tai toinen ase.
Vainoaako poliisi tavallista ihmistä tällä tavalla kunnianloukkausasiassa jos uhrikin on tavallinen ihminen, ei todellakaan vaani.
Kun asianomistaja on poliisi asiassa jossa ei ole edes mitään rikosta tapahtunut ja minä Ari Savolainen vastaajana, puolet koko Länsi-Uudenmaan poliisilaitoksen partioista käy 4- arkipäivän sisällä illoin ja aamuin asunnollani esittäytymässä naapureilleni.".
"Tällaisilla pienillä yksittäisillä tempuilla rakennetaan mielikuvaa kohteena olevasta jonkinlaisena uhkana tai vaarana ympäristölleen tai muille ihmisille.
Muistan itse, kuinka eräs poliisimies änkesi kerran tällaisen uhkan rakentamisen alkuvaiheessa kaupan kassajonossa perääni iso pistooli vyöllään. Kun ihmettelin sitten eräälle tuttavalleni tätä omituista tapahtumaa, kyseinen henkilö sanoi vain, että "käyhän se poliisikin joskus kaupassa".
Myöhemmät kokemukset ovat osoittaneet, että kyse tuskin oli vain siitä, että "poliisinkin pitää joskus käydä kaupassa". Kyseessä oli pikemminkin pieni insidentti osana kontrollijärjestelmässä toimivien mielessä minusta muodostettavan kuvan rakentumista."
"Kun ottaa huomioon poliisin tienneen kameroistani, niin omasta mielestäni tuollainen lukon rassaaminen, kokeilla onko ovi auki, autoni eteen näkyvästi minuutiksi pysäköinti ja virka-aseiden tarkoituksellinen korostettu esittely on pelottelua ja määrittelemätöntä uhkailua.
Kun huomioi vielä sen, että eri poliiseja kävi neljän päivän aikana aamuin ja illoin asunnollani voimakkaasti ulko-ovea ja ikkunoita hakkaamassa, on kyseessä joku ennalta tiimissä laadittu suunnitelma jolla on haluttu luoda naapureilleni mielikuva vaarallisesta ihmisestä.".
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
-
De Klepperman
- Remington Steele
Etsivä löytää!
Tietäjät tietää!
Tyhmä pyörii ympyrää
Tietäjät tietää!
Tyhmä pyörii ympyrää
- rikkalapio
- Vic Mackey
De Klepperman kirjoitti: Ti Tammi 13, 2026 8:29 pm Etsivä löytää!
Tietäjät tietää!
Tyhmä pyörii ympyrää
*10 §* Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen
liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen
rangaistavia. Modekeskustelut kuuluvat tähän piiriin myös.
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
Ihanaa kuinka joku jaksaa puolustaa itselleen ihan tuntematonta nettikirjoitteljilaa.rikkalapio kirjoitti: Ti Tammi 13, 2026 8:31 pmDe Klepperman kirjoitti: Ti Tammi 13, 2026 8:29 pm Etsivä löytää!
Tietäjät tietää!
Tyhmä pyörii ympyrää*10 §* Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen
liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen
rangaistavia. Modekeskustelut kuuluvat tähän piiriin myös.
- rikkalapio
- Vic Mackey
Kunhan nyt sanoin ettei kaveri kuulosta sikiksen kaltaiselta kirjoittelijalta ja kun henkilö spekuloiminen on kielletty niin onhan se vähän ikävää jos täällä jonkun ihmisen facebook sivuja oikein nimen kanssa yhdistellään toisiin kirjoittelijoihin kun se nimenomaan on rankasti kielletty.
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
Eihän nimimerkki sikakoira ole enää palstalla, hänethän on potkittu pois aikoja sitten, eli eihän häneen kohdistuva henkilöspekulaatio ole käytännössä enää palstan sääntöjen vastaista, saahan palstan ulkopuolisten henkilöiden henkilöllisyyksistä keskustella 
- rikkalapio
- Vic Mackey
Mielestäni voisi perustaa ihan oman osionsa tästä kaverista mutta tuollainen vihjailu on hieman typerää kun ei varmaankaan ole nyt vihjailujen alaisena oleva sikis.
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Se on katos sikalapio sillä viisiin että "play stupid games, win stupid prizes". Sitä niittää mitä kylvää. Jos tunkee netin täyteen paskaa, pitää varautua siihen että vähän myös roiskuu.
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Eli perus mt rikis, luulee tietävänsä asioista ja luulee olevansa niin kiinnostava että sitä joku seuraa. Mennyt vaan niin pitkälle että luulee poliisinkin olevan kiinnostunut. Akka/akat on lähteny, muksu oikeuden päätöksellä ja rassu ei osaa muuta kuin elää internetissä sadoilla eri nikeillä ja luulee ilmeisesti ihan oikeasti että kukaan ei tajua. Höh, luulin että olisi ollut edes ryssä.
-
De Klepperman
- Remington Steele
"Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, mi hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa!!
Tässä on niitä yksi!
"Ihmeellisiä asioita tapahtuu, kun ei raahaa puhelinta orjallisesti mukanaan kodin ulkopuolella.
Olen ollut jo kuukauden ilman puhelinta kodin ulkopuolella liikkuessani, ja monet oudot asiat, joita tapahtui viime vuoden aikana kantaessani puhelinta orjallisesti mukanani, ovat lakanneet tapahtumasta. Esimerkiksi oudot kohtaamiset poliisien kanssa tilanteissa ja paikoissa, joissa heitä vähiten odottaisi näkevänsä, ovat kadonneet.
Nykyisen herkän maailmantilanteen vuoksi puolustusvoimia ja valtionjohtoa arvostelevat ihmiset saattavat hyvinkin olla jonkinlaisessa “turvallisuusriski” tarkkailussa.
Tuskinpa saa kovin myönteistä vastaanottoa, jos kannustaa ihmisiä eroamaan puolustusvoimien reservistä – kuten olen tehnyt viimeiset kaksi vuotta.
Suomen johto teki peruuttamattoman virheen liittäessään maan NATO-liittoumaan. Nyt jopa vähemmän valveutuneet alkavat tajuta, että liittouma saattaa hajota lähitulevaisuudessa, ehkä hyvinkin pian. Lopputuloksena ovat pilalle menneet suhteet Venäjään, todellinen sodan uhka, romutettu talous ja kansan kasvava viha päättäjiä kohtaan elinolosuhteiden heikentämisestä.
Kun eroat puolustusvoimien reservistä, et joudu maksumieheksi valtionjohdon sekoiluille, jos Suomi NATO-jäsenenä sotkeutuu muiden jäsenmaiden konflikteihin.
Sota Venäjää vastaan olisi jokaiselle Suomen puolustusvoimien reserviläiselle itsemurhatehtävä, yksisuuntainen matka, jolta ei palata omin jaloin.".
Tässä on niitä yksi!
"Ihmeellisiä asioita tapahtuu, kun ei raahaa puhelinta orjallisesti mukanaan kodin ulkopuolella.
Olen ollut jo kuukauden ilman puhelinta kodin ulkopuolella liikkuessani, ja monet oudot asiat, joita tapahtui viime vuoden aikana kantaessani puhelinta orjallisesti mukanani, ovat lakanneet tapahtumasta. Esimerkiksi oudot kohtaamiset poliisien kanssa tilanteissa ja paikoissa, joissa heitä vähiten odottaisi näkevänsä, ovat kadonneet.
Nykyisen herkän maailmantilanteen vuoksi puolustusvoimia ja valtionjohtoa arvostelevat ihmiset saattavat hyvinkin olla jonkinlaisessa “turvallisuusriski” tarkkailussa.
Tuskinpa saa kovin myönteistä vastaanottoa, jos kannustaa ihmisiä eroamaan puolustusvoimien reservistä – kuten olen tehnyt viimeiset kaksi vuotta.
Suomen johto teki peruuttamattoman virheen liittäessään maan NATO-liittoumaan. Nyt jopa vähemmän valveutuneet alkavat tajuta, että liittouma saattaa hajota lähitulevaisuudessa, ehkä hyvinkin pian. Lopputuloksena ovat pilalle menneet suhteet Venäjään, todellinen sodan uhka, romutettu talous ja kansan kasvava viha päättäjiä kohtaan elinolosuhteiden heikentämisestä.
Kun eroat puolustusvoimien reservistä, et joudu maksumieheksi valtionjohdon sekoiluille, jos Suomi NATO-jäsenenä sotkeutuu muiden jäsenmaiden konflikteihin.
Sota Venäjää vastaan olisi jokaiselle Suomen puolustusvoimien reserviläiselle itsemurhatehtävä, yksisuuntainen matka, jolta ei palata omin jaloin.".